Kartoteka - Karta postaci - Dyster
Dyster - 3 Kwiecień 2016, 21:08 Temat postu: Karta postaci - Dyster Imię: Dyster
Dawne imię: Rido
Nazwisko: -
Pseudonim: -
Wiek: Wygląda na 16 lat
Rasa: Marionetka
Ranga: Zaczarowana Kukiełka
Miejsce zamieszkania: Kraina Luster
Moce:
Obezwładniający smutek – Moc pozwala na przymusowe „podzielenie się” z przeciwnikiem tym, co na co dzień przeżywa Dyster. W jednej chwili cały smutek, żal, ból, rozpacz, poczucie straty i wszelkie negatywne emocje, wdzierają się do umysłu przeciwnika. Powoduje to obezwładniający smutek, który niejednokrotnie doprowadza do załamania nerwowego.
Ograniczenia: osoba, na którą działa moc może odczuwać smutek przez okres maksymalnie trzech postów. Ewentualne trwałe skutki w postaci chociażby załamania nerwowego, muszą zostać skonsultowane z drugim graczem.
Iluzja – Moc służyła początkowo do tworzenia obrazów i złudzeń zmysłowych, które miały zapewnić radość wcześniejszemu właścicielowi. Obecnie, używana jest głównie w celach obrony i odwrócenia uwagi. Działa wybiórczo na dwa zmysły naraz.
Ograniczenia: działa przez trzy posty, później dwa posty odpoczynku.
Zauroczenie osoby – Moc rangowa pozwalająca na zauroczenie osoby.
Ograniczenia: osoba zauroczona jest podatna na Twój wpływ, ale nie możesz jej zmusić do samobójstwa ani morderstwa. Działa trzy posty, dwa posty odpoczynku.
Umiejętności:
Uniki – Dzięki niewielkim rozmiarom i małej wadze, Dyster jest niezwykle sprawny fizycznie a dzięki wzmożonej czujności i umiejętnościom akrobatycznym, potrafi wykonać unik nawet przed bardzo szybkimi atakami lub lecącymi przedmiotami. Nie oznacza to, że może uchylić się przed lecącą kulą. To nie Matrix.
Akrobatyka – Ongiś robienie salt, przewrotów, gwiazd i innych akrobatycznych sztuczek sprawiało Dysterowi radość bo cieszyło jego Pana. Dziś to tylko pozostałość po dawnych dobrych czasach. Cenna pozostałość.
Walka sztyletami – To umiejętność nabyta całkiem niedawno ale równie przydatna jak dwie poprzednie.
Charakter:
Dyster, na tyle, na ile jest to możliwe, wykazuje niektóre z objawów zespołu stresu pourazowego. Jest ponury, małomówny, zobojętniały i niechętnie nawiązuje relacje z otoczeniem. Anhedonia sprawia, że nie okazuje on radości i prawie nigdy się nie uśmiecha. Wydaje się być obojętnym na to co dzieje się dookoła niego i rzadko kiedy zwraca uwagę na inne istoty jeśli te nie zagrażają mu bezpośrednio. Pozostaje jednak nad wyraz czujny. Choć coś w jego wnętrzu pragnie kontaktu z ludźmi przebyta trauma sprawia, że unika on sytuacji, które mogłyby rozjątrzyć nigdy niezagojone rany. Czasami gdy Dyster odpoczywa lub siedzi w bezruchu przez dłuższy czas, jego smutne, bursztynowe oczy wydają się wpatrywać w odległą przestrzeń a kąciki jego ust wydają się wtedy odrobinę unosić. Wygląda wtedy jak gdyby marzył, wspominał lub śnił przyjemny sen na jawie. Często ogląda plik zdjęć, który stale nosi przy sobie w półciennym chlebaku. Głaszcze je wtedy i cicho do nich przemawia zatapiając się w tym chorobliwym transie nie raz na długie godziny. Próba dotknięcia tego prywatnego skarbu w jego przytomności wyzwala w nim niekontrolowaną agresję graniczącą z furią. Jako ciekawostkę można potraktować to, że Dyster bardzo żywo reaguje na swoje dawne imię.
Wygląd zewnętrzny:
Dyster wygląda jak szczupły, szesnastoletni chłopiec o czarnych, lekko rozczochranych włosach. Jego jasno bursztynowe oczy, okolone długimi rzęsami, są pozbawione blasku jakby były wykonane z piaskowanego szkła lub przysłonięte matową folią. Ma wąskie, różowe usta z opadającymi kącikami. W wyglądzie Dystera nie byłoby nic dziwnego gdyby nie fakt, że ma on zaledwie 101 centymetrów wzrostu i wazy około 16 kg. Drobna budowa ciała i mała waga skutecznie uniemożliwiają mu użycie długiej broni palnej lub innych wielkogabarytowych przedmiotów. Ów mały wytwór sztuki lalkarskiej ubrany jest jedynie w pościerane spodnie wykonane z twardej, barwionej na ciemny brąz skóry i solidne, choć maleńkie wojskowe buty. Na nagim torsie ma liczne rysy i zadrapania. Na ramieniu, paskiem na skos przez pierś, nosi płócienny chlebak dodatkowo przypięty do paska spodni. Z tyłu na pasku nosi przytroczone dwa cienkie, długie sztylety.
Historia:
W osobnym dziale
Lucy - 4 Kwiecień 2016, 12:23
Obezwładniający smutek - osoba, na którą działa moc może odczuwać smutek przez okres maksymalnie trzech postów. Ewentualne trwałe skutki w postaci chociażby załamania nerwowego, muszą zostać skonsultowane z drugim graczem.
Iluzja – działa przez trzy posty, później dwa posty odpoczynku.
Zauroczenie – osoba zauroczona jest podatna na Twój wpływ, ale nie możesz jej zmusić do samobójstwa ani morderstwa. Działa trzy posty, dwa posty odpoczynku.
Charakter:
Drobna uwaga – piszesz o skórzanym chlebaku, a w aktualnym ubiorze i historii masz napisane, że jest on płócienny.
Historia:
Płyny ustrojowe u marionetek nie występują. Jak mniemam Miko zginęła z powodu poćwiartowania, a nie ciosu w okolice serca, bo na lalce raczej nie zrobiłoby to wrażenia :D
Ogólnie KP bardzo ładna. AKCEPTUJĘ, ale zostawiam otwartą, żebyś mógł nanieść poprawki. W sprawie magicznego przedmiotu kontakt na PW.
Witam po drugiej stronie lustra i życzę dobrej zabawy (:
Dyster - 4 Kwiecień 2016, 14:19
Ograniczenia mocy - akceptuję.
Charakter - skórzany chlebak zmieniony na półcienny (małe niedopatrzenie).
Historia - Miko zginęła przez poćwiartowanie. A co do płynów ustrojowych... Również niedopatrzenie z mojej strony :D
Za Akceptację dziękuję ;)
|
|
|