Kompendium Wiedzy - Rangi w organizacjach.
Oleander - 19 Marzec 2011, 23:32 Temat postu: Rangi w organizacjach. Poniżej znajdują się rangi w organizacjach. Są to tytuły dodatkowe, które można wybrać posiadając już jedną z rang głównych. Do ugrupowań można zapisać się od razu, przy tworzeniu KP (po uprzednim zapytaniu przywódcy organizacji) bądź już w trakcie gry, zgłaszając swoją kandydaturę w tym temacie.
UWAGA! Nie można na samym początku dostać rangi przywódcy. Zaczynamy od niższego stanowiska, a potem dopiero wybrany zostaje szef.
» Spis zajętych stanowisk
» Przywracanie utraconej rangi
Stowarzyszenie Czarnej Róży
Czarna Róża:
Wielka przywódczyni stojąca na czele Stowarzyszenia. Jako cel obrała sobie potajemne przejęcie władzy nad Krainą Luster i kto wie... Może później także nad światem ludzi.
+ jedna dodatkowa moc
+ władza nad członkami Stowarzyszenia
Briar:
Zaufany doradca, a także prawa ręka Czarnej Róży. Podczas jej nieobecności podejmuje najważniejsze decyzje dotyczące Stowarzyszenia.
+ jedna dodatkowa umiejętność
Ciernisty Egzekutor:
Zabójca na usługach Czarnej Róży. Prawdziwy mistrz w swoim fachu.
+ zwiększona zwinność
+ zwiększona siła
Różany Strażnik:
Wojownik tajnej armii Stowarzyszenia.
+ zwiększona siła
+ zwiększona wytrzymałość
Różany Czarnoksiężnik/Czarownica:
Czarnoksiężnicy i Czarownice pracujący dla Stowarzyszenia potajemnie opracowują dla nich zaklęcia i mikstury mogące przydać się w opanowaniu Krainy.
+ dodatkowa umiejętność: tworzenie leczących eliksirów i trucizn
Różany Błazen:
Najbardziej zwariowana osoba w organizacji. Większość członków Stowarzyszenia Czarnej Róży jest bardzo spokojna i stonowana, zaś on roztacza swój blask na wszystkie strony świata i potrafi rozbawić samą przywódczynię, która raczej stroni od uśmiechu. Nie ma jakiegoś niesamowicie wysokiego stanowiska w hierarchii, jednak jest jednym z najbardziej lubianych członków.
+ dodatkowa moc: sprawianie, że róże w ogrodzie Różanej Wieży chichoczą
Członek:
Zwykły członek Stowarzyszenia.
+ zwiększona wytrzymałość
Maskotka*:
Ulubieniec Czarnej Róży, którego ma bardziej za swojego pupilka niżeli prawdziwego członka Stowarzyszenia.
Organizacja MORIA
Główny Zarządca:
Najważniejsza ranga. To on/ona wszystko nadzoruje, wynajmuje zwiadowców itd. Posiada kartę otwierającą wszystkie drzwi w bazie. Jest upoważniony(-a) do przeprowadzania przesłuchań.
+ jedna dodatkowa umiejętność
+ dodatkowa umiejętność: walka bronią palną
+ władza nad członkami organizacji MORIA
Zastępca Zarządcy:
Zajmuje się głównie wszelkimi formalnościami. Papierkowa robota itp. Nieznaczny to jednak, że nic nie potrafi. Jak sama nazwa wskazuje zastępuję zarządcę, gdy ten nie jest w stanie czegoś zrobić, bądź po prostu mu się nie chce. Jest upoważniony(-a) do przeprowadzania przesłuchań.
+ jedna dodatkowa umiejętność
Naukowiec:
Pracownik organizacji MORIA. Opracowują oni nowe rodzaje broni, a także badają próbki i wszystko to, co dostaną od Zwiadowców.
+ duża wiedza
+ możliwość założenia swojego laboratorium
Zwiadowca:
Zwiadowcy to ludzie po specjalnym szkoleniu, których MORIA wynajęła do zbadania Krainy Luster i zebrania jak najwięcej informacji o istotach ją zamieszkujących. Każdy Zwiadowca posiada medalion-krzyż pozwalający przenosić się między światami bez konieczności przechodzenia przez Szkarłatną Otchłań.
+ artefakt: krzyż
Medyk:
Tej rangi chyba tłumaczyć nie trzeba.
+ dodatkowe umiejętności medyczne
Żołnierz:
Członek sił bojowych organizacji MORIA.
+ dodatkowa umiejętność: walka bronią palną
Członek:
Zwykły członek organizacji.
+ zwiększona siła
Maskotka*:
Ulubieniec Zarządcy, którego ma bardziej za swojego pupilka niżeli prawdziwego członka organizacji.
Karciana Szajka
Król:
Najwyższe stanowisko w Karcianej Szajce, obok Królowej. Jest to osoba niepoczytalna, jednak umiejąca doskonale poradzić sobie z zarządzaniem organizacją pełną psychopatów wręcz.
+ jedna dodatkowa moc
+ władza nad członkami Stowarzyszenia
Królowa:
Najwyższe stanowisko w Karcianej Szajce, obok Króla. Bo w końcu każdy Król musi mieć Królową, a szczególnie w organizacji pełnej niepoczytalnych osóbek. Ma władzę równą władzy Króla.
+ jedna dodatkowa moc
+ władza nad członkami Stowarzyszenia
As:
Innymi słowy, doradca Króla i Królowej. Wspiera ich, pomaga w podejmowaniu decyzji oraz utrzymaniu w ryzach członków Szajki.
+ jedna dodatkowa umiejętność
Walet:
Czasem także nazywani strażnikami. Są to najlepsi wojownicy Karcianej Szajki.
+ zwiększona siła
+ zwiększona wytrzymałość
Joker:
Szaleniec, psychopata, wręcz dzika bestia, a nie człowiek. Joker jest absolutnie nieprzewidywalny i pod pewnymi względami obawiają się go nawet Król i Królowa. Być może dlatego, że wyjątkowo ciężko jest się go pozbyć.
+ zwiększona wytrzymałość
Kier / Karo / Trefl / Pik:
Zwykli członkowie organizacji. Każdy członek może wybrać sobie dowolny symbol karciany, który potem będzie jego znakiem rozpoznawczym.
+ zwiększona zwinność
Maskotka*:
Ulubieniec Króla lub Królowej, którego mają bardziej za swojego pupilka niżeli prawdziwego członka organizacji.
* Ranga Maskotki nie daje nic, poza samym tytułem. O tym, czy ją dostaniesz decyduje szef organizacji. Przywódcy nie są jednak zobowiązani do wybierania Maskotek, toteż te rangi są w ugrupowaniach opcjonalne, w zależności od zdania szefa.
|
|
|