Oleander - 20 Marzec 2011, 12:40 Temat postu: Propozycje bestii.W tym temacie możecie zgłaszać swoje propozycje bestii do Bestiariusza. Nie obiecujemy, że propozycja zostanie przyjęta, ale nigdy nie zaszkodzi spróbować. Tak więc możecie zgłaszać swoje stworki, jak tylko wpadniecie na ciekawy pomysł.
Wygląd:Link do obrazka, choć ostatecznie może być też opis.
Nazwa: Nazwa bestii.
Opis: Dokładniejszy opis zachowania, usposobienia itp.
Moce: Moce posiadane przez bestię + ograniczenia (ile postów trwa moc itd.).
Występowanie: Jakieś obszary Krainy Luster, Szkarłatnej Otchłani bądź Świata Ludzi, w których najczęściej można spotkać bestię.
Liczba: Nieograniczona bądź konkretna liczba dostępnych do oswojenia bestii.Anonymous - 20 Marzec 2011, 14:21
Wygląd : Wyżej
Nazwa : Fenix - Feniks - ognisty ptak
Opis : Jest to duży, ognisty ptak, o długim i pięknym ogonie. Gdy barwy jego ciała stają się intensywniejsze ptak daje sygnał, że robi się zły. Bardzo nie lubi nie proszonych gości. Żeruje stadnie.
Moce : Pierwsza moc - Ptak potrafi rozgrzać temperaturę swojego ciała do 100 stopni Celsjusza. (trzy posty) i (cztery posty przerwy)
Druga moc - Miota strumieniami ognia z dzioba. (post) i (dwa posty przerwy)
Występowanie : Występuje w Krainie luster - Herbaciane Łąki
Liczba : 5
Wygląd : Wyżej
Nazwa : Jednorożec - Magiczny koń
Opis : Biały koń, o przecudownym rogu. Posiada on biały ogon, którym macha energiczne, gdy jest zadowolony. Przyjazny dla ludzi. Nigdy pierwszy nie zaczyna bójki, broni się tylko w ostateczności.
Moce : Pierwsza moc - pozwala koniowi unosić się w powietrzu. (na jakieś dwa metry) (trzy posty) i (pięć postów czekania)
Druga moc - koń jest odporny na wszelkiego rodzaju ataki magiczne typu : ogień, woda itp. (działa dwa posty) i (sześć postów przerwy)
Opis : Długi i niebieski stwór z wielkimi skrzydłami. Zamieszkuje głębiny czekoladowego jeziora, ale wypływa na powierzchnię, żeby coś upolować. Jest nieprzyjazny w stosunku do tych, których nie zna. Drapieżnik, którego bardzo trudno jest oswoić.
Moce : Pierwsza moc - morski potwór potrafi zamknąć jakąś istotę w wodnym więzieniu. Osoba oczywiście nie może z niego wyjść do póki czar nie przestanie działać. Oddychanie w celi z wody jest trochę utrudnione. (dwa posty trwa) i (pięć postów przerwy)
Druga moc - potwór tworzy pięć modnych kul i miota nimi we wroga. (post) i (trzy posty przerwy)
Występowanie : Kraina luster - Czekoladowe jezioro i inne większe stawy.
Liczba : 3
Wygląd : Wyżej
Nazwa : Wilkołak
Opis : chodzący, a nawet biegający na dwóch nogach wilk. Odporny niemal na wszystkie ataki mentalne. Jego ostre kły pozbawiają wroga skóry i krwi. (podobne do wampirków, co?) Lubią gdy ktoś je odwiedza. Rzucają się gromadą lub pojedynczo.
Moce : Pierwsza moc - wykradanie krwi polega na tym, że wilkołak gryzie ofiarę, co powoduje wykradanie krwi i osłabienie. (działa posta) i (Dwa posty przerwy)
Druga moc - bardzo dobry i niezawodny węch. Wilk człekopodobny jest w stanie wytropić istotę z pół kilometra odległości.
Występowanie - Szkarłatna odchłań (cała)
Liczba : nieograniczonaAnonymous - 21 Marzec 2011, 12:58 Link.
Wygląd: Zdjęcie.
Nazwa: Smocza jaszczurka
Opis: Średniej wielkości jaszczurka, trochę jak nasz legwan, o smoczym pyszczku. Temperamentna i wymagająca. Zadowoli się tylko i wyłącznie słodyczami, w końcu sama żyje w pobliżu Czekoladowego Jeziora. Miła i pokorna tylko dla swojego właściciela, jednak jeśli ktoś obcy chce się do niej zbliżyć łatwo nie da za wygraną. Jest szybka, więc ciężko ją złapać, najlepiej podejść ją podstępem, gdyż najinteligentniejsza nie jest. Można ją wytresować, bo szybko się uczy.
Moce: Potrafi zionąć ogniem, aczkolwiek płomyczki nie są większe od niej samej. Po czterech postach zionięcia non stop męczy się i musi odpoczywać osiem postów. Na plecach jest mnóstwo malutkich igiełek, którymi może wystrzelić w przeciwnika na odległość maksymalnie czterech metrów. Po trzech postach strzelania igiełki się kończą i trzeba czekać dwanaście postów aż odrosną.
Występowanie: Czekoladowe jezioro
Liczba: Nieograniczona
Wygląd: Zdjęcie.
Nazwa: Raniuszek
Opis: Mały i wesoły ptaszek, nie większy, niż dłoń dorosłego mężczyzny. Jest trochę jak papuga u piratów. Sympatyczny i towarzyski, bardzo wierny swojemu właścicielowi. Żywi się małymi owadami i niewielkimi nasionami owoców lub kwiatów. Nie pogardzi słodyczami, ale miewa po nich gazy. Polecany dla ludzi samotnych, którym brakuje towarzystwa. Łatwo się oswaja.
Moce: Nie jest jakąś maszyną do zabijania, ale coś tam umie. Potrafi zamrażać niektóre rzeczy, aczkolwiek małe, np. kamienie, ręce, nos, szklankę soku. Po prostu jego domeną jest lód. Zamrożenie po czterech postach topnieje.
Występowanie: Ogrody Rozalii w świecie ludzi.
Liczba: Nieograniczona.
Wygląd: Skorzystałam ze zdjęcia Riotty :3
Nazwa: Świetlista Sierpówka/Świetlna Synogarlica/Świetlisty Gołąb
Opis: Z pozoru zwyczajna synogarlica turecka, jednak nie jest zwyczajna. Wygląda i zachowuje się jak zwykły gołąb, przez co łatwo wtapia się w otoczenie miasta i innych gołębi, co powoduje, że ciężko ją znaleźć. Jest raczej spokojny, aczkolwiek płochliwy. Z cierpliwością i spokojem oddaje się zabiegom swojego właściciela, nie ważne jak okrutne by były, nigdy nie skrzywdzi swojego pana lub pani.
Moce: Potrafi zabłysnąć światłem tak jasny, że oślepia, aczkolwiek w odległości nie większej, niż sześć metrów. Po trzech postach oślepiania non stop męczy się i musi odpoczywać sześć postów. Drugą jej mocą jest znikanie, co powoduje, że ciężko ją znaleźć. Znikanie trwa cztery posty, potem kolejne cztery to odpoczynek.
Występowanie: Świat ludzi, miasto.
Liczba: Nieograniczony.Anonymous - 21 Marzec 2011, 16:16 Wygląd:http://www.zerochan.net/228458 Nazwa: Eques;
Opis: Majestatyczny, poruszający się z gracją koń, z którego czoła wyrasta róg przypominający srebro. Nieufny z początku, po oswojeniu staje się wiernym i oddanym towarzyszem, zupełnie, niczym pies. Na co dzień stroni od walk, jednak jeżeli już musi, może bronić swego pana do samego końca. Nieco bardziej podejrzliwy wobec osobników płci męskiej.
Moce: Przy pomocy rogu jest w stanie wytworzyć strumień magicznej energii, służący jednak jedynie dezorientacji lub odrzuceniu przeciwnika w tył; może wytworzyć portal prowadzący do Szkarłatnej Otchłani lub Świata Ludzi, choć do tego drugiego sam nie może przejść; może (sam, bez właściciela) pojawiać się w snach istot, jednak nie może zmienić ich przebiegu, tak samo, jak i istoty, do których sen "należy", nie mogą go wtedy oswoić.
Występowanie: Kryształowe Pustkowie.
Liczba: 3;
Wygląd:http://www.zerochan.net/436177 Nazwa: Naeve;
Opis: Wyglądem przypomina obleczonego białym futrem węża, posiadającego krótkie nóżki i rogi z tyłu głowy. Jego oczy zmieniają kolor w zależności, pod jakim kątem pada na nie światło, i z jakiej perspektywy się na nie patrzy. Podczas walki agresywny, w stosunku do właściciela pełni rolę oddanego sługi, do którego z powodzeniem można się przytulic, na przykład ze względu na jego aksamitne futro. Co zaś się tyczy zachowania przed oswojeniem - nie polecamy próbować tego osobom mającym złe podejście do zwierząt, gdyż odnotowano tajemnicze zaginięcie w rejonie jego występowania.
Moce: Całkowita władza nad lodem (przykładowe zastosowania - pociski lodowe, zamrożenie delikwenta), w jego pazurach i w kolcu na końcu ogona znajduje się substancja powodująca utratę przytomności (dwa posty).
Występowanie: Malinowy Las.
Liczba: 4;
Wygląd:http://www.zerochan.net/288350 Nazwa: Noir;
Opis: Czarny lew posiadający rogi, czerwone oczy i długi ogon zakończony kolcami. Agresywny wobec większości ludzi, właściciel może zaś liczyć na bezwzględne posłuszeństwo, aczkolwiek oddaniem i wiernością tego nazwać nie można - raczej Spartańskim charakterem.
Moce: Pirokineza, umbrakineza.
Występowanie: Mroczne Zaułki, niekiedy przyplącze się także do Upiornego Miasteczka.
Liczba: 2;
Wygląd:http://www.zerochan.net/195163 Nazwa: Reille;
Opis: Ogromny (jak na wygląd swego "pierwowzoru") królik barwy kremowej, mogący służyć właścicielowi za poduszkę lub coś takiego. Najbardziej w świecie uwielbia sen. łagodny, bezkonfliktowy, dosyć łatwo jest go do siebie przekonać i bardzo trudno zrazić. O niebo lepiej nadaje się do zabawy, niżeli do faktycznej walki.
Moce: Usypianie (post kontaktu wzrokowego, trzy posty działania mocy), poza tym jakichś szczególnych mocy nie posiada. No, może w ostateczności będzie w stanie odgryźć rączkę swoimi ząbkami, aczkolwiek to już na prawdę od wielkiego dzwonu, a i niebezpieczeństwo wyrzutów sumienia przez resztę życia króliczka również jest.
Występowanie: Cukierkowa Ulica.
Liczba: 8;
Wygląd:http://www.zerochan.net/342689 Nazwa: Anceu;
Opis: Masywny, biały tygrys o lodowo błękitnych ślepiach, z czego w prawym tkwi monokl. Sporadycznie można go spotkać również z fajką w pysku. Ekscentryczny, niezależny, oswoić się daje tylko nielicznym, a i zanim do tego dojdzie, wybrańcy muszą dowieść, iż są tego godni. Wprost idealny towarzysz dla Kapeluszników, którzy niemal dorównują mu stopniem swej oryginalności.
Moce: Wpędzanie wybranych osób w stan odurzenia własnymi, wyidealizowanymi marzeniami (dwa posty), zwiększona inteligencja, znikanie aka teleportacja.
Występowanie: Herbaciane Łąki.
Liczba: 2;
Wygląd:http://www.zerochan.net/289552 Nazwa: Forêts;
Opis: Wielki wąż o łuskach koloru jasnej zieleni lub srebra i rubinowych ślepiach. Nieufny, lubi nakłaniać innych do rzeczy, których nie chcą zrobić.
Moce: W jego zębach znajduje się trucizna paraliżująca (ofiara zachowuje przytomność; dwa posty), kontrola poczynań innych przy pomocy siły umysłu (trzy posty), a i pozbawić tchu zaciskając ogon wokół ciała delikwenta może, co prowadzi do omdlenia (dwa posty).
Występowanie: Okolice Czekoladowego Jeziora, Las Drzwi.
Liczba: 5;
Nazwy można pozmieniać, bo jadę na totalnym braku pomysłów i męczę słowniki.~Oleander - 24 Marzec 2011, 18:20 Informuję, iż do Bestiariusza dostały się wszystkie propozycje Loire oraz Świetlista Sierpówka Drakara.
Pozwoliłam sobie zmienić jedynie nazwę lwa oraz obrazek Equesa.
Nowe propozycje są jednak wciąż mile widziane.~
Anonymous - 31 Marzec 2011, 12:33 Wygląd:http://static.desktopnexu...igthumbnail.jpg Nazwa: Ira
Opis: Te dziwne istoty lubują się w mrocznych i gorących miejscach. Ira są to duże wilki z grzywą lwów o czarnej sierści. Są one trzy razy większe od normalnych przedstawicieli gatunku ziemskiego lwa. Zazwyczaj kierują się głodem oraz instynktem, ponieważ w każdej wolnej chwili śpią. Ich główna cecha jest gniew, który budzi w nich chęć mordu oraz zemsty na śmiałku, który go obudził. Gdy dojdzie do oswojenia, ich charakter nie zmienia się, jedyną różnicą, jest znacznie wydłużony czas spania. jako kompan czasami zawodzi, jednak gdy już postanowi pomóc zrobi to najlepiej jak potrafi.
Moce:
*Gniew - jest to moc, podwajająca jego siłę oraz potrajająca szybkość oddziaływając tym samym niekorzystnie na wytrzymałość bestii. Moc przebudza się samoczynnie pod czas zdenerwowania Iry, a trwa przez 4 posty.
*Pirokineza
Występowanie: Mroczne Zaułki, Szkarłatna Otchłań
Liczba: 0/3
Wygląd:http://static.zerochan.net/600/20/34/79220.jpg Nazwa: Faucibus
Opis: Innym istotom nic by nie przeszkadzały, gdyby nie ich wredny charakter, oraz wrodzona wytrwałość połączona z nienaganna cierpliwością. Najczęściej wabia osobniki młode i niedoświadczone, do swojej wielkiej jamy ustnej za pomocą różnego rodzaju zabawek. Jego pożywieniem nie są jako takie ciała swoich ofiar, a ich dusze. Dla tego też, żywi się przeważnie dziećmi. Istoty takie jak Faucibus, są sprytne i potrafią bardzo dobrze obmyślić ewentualny plan zasadzki. Dzięki ich rozumowi przedostały sie do świata ludzi. Ich oswojenie graniczy z cudem.
Moce:
Zjadacz dusz - odnawia swoją energię życiową kradnąc ja innym istotom. Jednak nie jest to takie proste, ponieważ ofiara musi zostać w jego paszczy przez 6 postów, inaczej proces nie dojdzie do końca.
Kamuflaż - jego wielka budowa, nie zmienia faktu, iż jest to mistrz kamuflażu. Potrafi zmienić swój wygląd w skałę tak by nikt go nie zauważył, a on sam ógł spokojnie zaczaić się na posiłek.
Występowanie: Obrzeża Miasta, Miasto, Blokowisko, Lewitujące Osiedle, Odwrócone Osiedle
Liczba: 0/7
Wygląd:http://www.zerochan.net/164868 Nazwa: Conspectum
Opis: Trzygłowy pies o szkarłatnej maści. Jest on lojalny wobec swego pana, o ile ten ma same złe zamiary. Na jego ciele widnieje wiele oczodołów, co daje mu wielkie możliwości jeżeli chodzi o walkę. Sam też jest odważny oraz skłonny do jakichkolwiek mordów lub do sprawiania wielkiego bólu. Nie jest to rozmowna istota, ani nawet przyjacielska, jednak zna swój status, a gdy pojawia się ktoś silniejszy od niego wycofuje się w mroku.
Moce:
Umbrokineza
Wieczne Widzenie - Polega na otworzeniu wszystkich oczu, co daje mu inne spojrzenie na otaczający go świat. Potrafi dzięki tej mocy odróżnić iluzje od prawdy, oraz wyszukać najdrobniejsze szczegóły mogące przesadzić o wyniku walki.
Występowanie: Szkarłatna Otchłań, Kryształowe Pustkowie
Liczba: 0/2Oleander - 1 Kwiecień 2011, 13:20 Faucibus i Conspectum z drobnymi poprawkami przechodzą dalej.~Anonymous - 9 Kwiecień 2011, 08:32 http://static.zerochan.net/full/06/10/143006.jpg
<sorry, że bez opisów, ale wena mi wysiada!>Anonymous - 8 Maj 2011, 18:40 Wygląd:XXX Chodzi rzecz jasna o to złote z boku. Nazwa: Grimm
Opis: Małe denerwujące stworzonka, które przyczepiają się do drobinek kurzu i wędrują z wiatrem. Nie mają jakiś specjalnych mocy, a w pojedynkę nie wydrapią Ci nawet oka - gorzej w grupie. W Krainie Luster były wielokrotnie porównywalne do szarańczy. W zależność od koloru, bo występują czarne i złote, mogą być kolejno kłopotliwe i wręcz wredne lub pomocne i przyjazne - wszystko zależy od charakteru.
Moce: Potrafią latać, a dzięki długiemu ogonowi, zakończonemu najczęściej czymś ostrym, boleśnie dźgać.
Występowanie: Kraina Luster, lecz w większości Szkarłatna Otchłań.
Liczba: Nieograniczona
Jak człek potrzebuje, to człek musi .-.Oleander - 9 Maj 2011, 14:56
Grimm przechodzi dalej.~
Verna de Clare - 14 Maj 2011, 17:57 Wygląd:Taki Nazwa:Bean Ar
Opis:Bean Ar osiągają monstrualne rozmiary, wahające się od 4 metrów wysokości, do nawet 10 długości, jednak są to jedynie bestie prastare. Młode osobniki dochodzą do dwóch metrów wysokości i pięciu długości. Ich ciało pokrywa gęsta, wodoodporna sierść, mająca ciemne odcienie zieleni i brązu. Ślepia charakteryzują się brakiem źrenic i tęczówek, a barwa ich przypomina płynne złoto. Wzdłuż głowy ciągną cię spiralne rogi porośnięte czymś na podobieństwo porostu. Pysk Bean Ar'y pokryty jest grubą łuską, sięgającą powiek. Posiadają dwie masywne łapy z przodu zakończone ostrymi pazurami. Ogon zwierzęcia zakończony jest trójkątnymi wypustkami. Są to zwierzęta bardzo inteligentne i sprawiedliwe. W razie potrzeby potrafią zaleźć za skórę. Są waleczne i oddane, gdy pokochają kogoś, są w stanie oddać za tą osobę życie. Nade wszystko cenią sobie niewinność, a dzieci to dla nich rzecz święta.
Moce:Władza nad otaczającą go roślinnością [Moc działa przez trzy posty, kolejne dwa musi odpoczywać], Bean Ar potrafi wyczuć kto w jego obecności kłamie. Drow [w radykalnych przypadkach może zamienić napastników w swoim otoczeniu w drzewa, 4 posty zbieranie siły, 4 posty działania mocy, 6 postów odpoczynku]. Porozumiewa się poprzez przekaz telepatyczny, jednak w swój wyjątkowy sposób, a mianowicie przekazuje obrazy, uczucia, które zastępują mu słowa.
Występowanie:Malinowy Las
Liczba: 0/3Anonymous - 17 Maj 2011, 17:36 Wygląd:http://static.zerochan.net/full/19/25/508769.jpg Nazwa: Yūrei
Opis: To dość tajemnicze stworzenia, które ponoć powstały w wyniku połączenie dusz magicznych istot z cieniem. Przeważnie objawiają się innym w świetle księżyca przybierając różne nieprawdopodobne i karykaturalne kształty. Lubią straszyć i płatać figle. Często zwabiają wielu nieszczęśników w opuszczone miejsca przybierając w oddali kształt ludzkiego zarysu. Każdy Yūrei ma jakąś charakterystyczną cechę, np. maskę, czy kolorowe kryształy, które pomimo zmiennokształtności pozostają, zwykle też w większości form ich ciało jest ciemne.
Moce: Stworzenie te niemal bez ograniczeń potrafią modyfikować swój kształt i formę, choć zwykle wyglądają groteskowo i abstrakcyjnie. Potrafią też lewitować, oraz znikać w cieniu i ciemności wykorzystując je niczym jak portale.
Występowanie: Upiorne Miasteczko, Wieża Zegarowa, rzadziej Ogród Strachu i Cmentarzysko.
Liczba: 3Oleander - 18 Maj 2011, 18:09
Bean Ar i Yūrei przechodzą, choć z odrobinkę ograniczonymi mocami.
Anonymous - 21 Maj 2011, 18:42 Wygląd:Taka ładna panterka... Nazwa: Dracula
Opis: Stwór ów, nie został bez powodu nazwany imieniem legendarnego krwiopijcy - Drakuli. Z wyglądu przypomina zwyczajną panterę, tyle iż z ostrzem umieszczonym na końcu ogona, oraz odrobinkę większymi kłami. Jest to o wiele szybsza i większa wersja owego kota. (tak m/w rozmiarów przeciętnego tygrysa) Jakby tego było mało, jeśli chodzi o skoki w dal, dwukrotnie bije na głowę lidera w tej klasie - irbisa. Gustuje we krwi ludzi, przeważnie dzieci. Potrafi mówić, mimo to, robi to rzadko. Gdyby nie to, iż atakuje nic nie spodziewające się ofiary, które bardzo często są bezbronne, można by owego kota nazwać honorowym. Nigdy nie ucieka, chyba iż z powodu rozkazu. Wyjątkowo trudno go oswoić, lecz jeśli już komuś się to uda, zostaje z ową osobą na dobre i na złe.
Moce: Zamiana w czarny dym, poruszający się znacznie szybciej od samej pantery. Dym ów, jest widoczny tylko pod bardzo dobrym światłem. Moc nieograniczona. W owej postaci pantera nie może atakować ani oddziaływać na otoczenie.
Wydłużany ogon: ogon owej pantery jest w stanie wydłużać się, maksymalnie do jednego metra
Występowanie: Ogród Strachu
Liczba: 3Anonymous - 24 Maj 2011, 08:59 Wygląd:niepozorny szczurek Nazwa:Rawnar
Opis:Nie wiadomo dokładnie skąd wzięły się te istoty. Pojedynczy Rawnar posiada przeciętny dla zwierząt intelekt i zdolności telepatyczne, lecz po połączeniu świadomości w większej grupie znacząco on rośnie, przez co ich roje potrafią nawet stosować zdolności psioniczne. Grupa stu owych szczurów posiada już inteligencję na poziomie epickim i jest śmiertelnie niebezpieczna. Istoty te zwykle żyją w niewielkich wędrownych grupach. Raczej nieufne wobec dwunogów. Tak liczne grupy są niezwykle rzadkie, wręcz legendarne, największe zarejestrowane stado liczyło 7 osobników. kolor futra zależny od wrodzonego "talentu żywiołów": Brązowy szczur - ziemia, niebieski - woda, rudy - ogień, biały powietrze i zielony - elektryczność.
Moce:Telepatia, między sobą mogą kontaktować się na spore odległości przez co sprawdzają się jako zwid, bądź szpiedzy. magia żywiołów w liczbie co najmniej trzech osobników. Przykładowo trzy osobniki są w stanie korzystać z prostych zaklęć jak np. lodowe ostrze (wysyłają w kierunku wroga coś na kształt lodowego sztyletu, który zamraża cel w promieniu 1 m od ostrza), 6 szczurków miota kulami ognia, czy piorunami kulistymi, jednak jako że są to małe stworzenia, mogą tak silnych zaklęć użyć dwukrotnie bez konieczności odpoczynku, który trwać musi 6 postów. W liczbie jednego tuzina mogą jeden raz przywołać błyskawicę, bądź rzucić zaklęcie ognia i lodu (kula ognia o średnicy 2 m uderza w przeciwnika, a zaraz po niej takiż pocisk lodowy). Zanim ponownie użyją tak silnego zaklęcia potrzebny odpoczynek na 8 postów. Każdy szczur ma talent magiczny innego żywiołu i od ilości zwierzaków z danej "grupy" zależy jakich zaklęć mogą używać. Owe talenty dzielą się na wodę, ogień, ziemię, powietrze i elektryczność. Przykładowo do ostatniego z wymienionych zaklęć - ogień i lód - potrzeba 4 szczury ognia, 4 wody i 4 powietrza.
Występowanie: wszystkie krainy - kanały podziemia, ruiny to ich ulubione miejsca, chociaż widziano także niewielką grupkę na Kryształowym Pustkowiu
Liczba: nieograniczona