1. Mój skarb!
Piraci, tak aktywni ostatnimi czasami, często zakopują zrabowane kosztowności na opuszczonych wyspach, gdzie nikt nigdy miał nie dotrzeć. Pokaż im jak byli lekkomyślni i wykop skarb w Szkarłatnej Otchłani (w wybranym przez siebie miejscu) razem z wierną drużyną lub samemu przy asyście Mistrza Gry. Następnie pochwal się swoimi zdobyczami wybranemu Mistrzowi Gry, który wykona rzut i zdecyduje o twoim losie…
Punktacja: 9 pkt
1.1. Przeklęte złoto!
Skarb okazał się być przeklęty! Mistrz Gry wymyśli graczom, którzy wylosowali tę możliwość klątwę, którą będą musieli odgrywać… da im również wskazówki w jaki sposób odwrócić klątwę. Gracze mogą wyręczyć jednak Mistrza Gry i sami wymyślić własne przekleństwo i sposób jego odczynienia i tylko uzyskać akceptację Mistrza Gry.
Punktacja: 15 pkt
1.2. Petytoryjna wizyta
Piraci pragną odzyskać swoją własność! W ramach tego wyzwania Mistrz Gry może dokonać ingerencji w domu gracza. Także inni gracze - piraci lub do tego miana kandydujący mogą wyruszyć w pościg! Dorwać drani! Pogoń może trwać do końca roku, jednak jeżeli gracze pokonają piratów to Mistrz Gry nie może po raz drugi ingerować w ich domu.
Punktacja: 15 pkt
1.3. Toż to badziew!
To nie był piracki skarb! Złote monety połyskujące w słońcu okazały się być czekoladą, a drogocenne kielichy wysadzane szlachetnymi kamieniami były plastikowe. To tylko dzieci się bawiły. Zabrałeś im zabawki! Powinieneś je zwrócić… czy może okażesz się być bestią bez serca, lubieżnie śmiejącą się na widok zapłakanych dziecięcych mordek?
Punktacja: 12 pkt
2. Przed gotowaniem należy zebrać drużynę!
Pewien kapelusznik obchodzi dzień poprzedzający o siedem dni wigilię własnych urodzin! Zbyt mało czasu by samemu przygotować odpowiednio godny tort oraz dostarczyć go na miejsce. Znajdź przynajmniej jednego gracza, który pomoże Ci w gotowaniu!
Punktacja: 2 pkt
2.1. Otworzyć książkę kucharską.
Razem z zebraną uprzednio drużyną przez przynajmniej 10 postów (każdego gracza osobno, nie sumowanych) przygotuj kulinarną niespodziankę na siedemniczę przedwigilijno-urodzinową kapelusznika.
Punktacja: 5 pkt
2.2. To który to kapelusznik?
Kuchnia w ruinie, mąka jest wszędzie, lecz udało się. Tylko który to kapelusznik miał obchodzić swoje święto? Wszyscy na śmierć zapomnieli i przez to uznajecie, żeby zostawić tort przypadkowemu przedstawicielowi tej rasy. Udajcie się do domu jednego z kapeluszników i tam zostawcie prezent… Nawet jeżeli nie zastaniecie właściciela.
Punktacja: 2 pkt
3. Jehowi jacyś?(Tylko dla kapeluszników i osób mieszkających w domu kapelusznika ewentualnie udających kapelusznika)
Jacyś nieznajomi pukają do drzwi! Któż to? Nie wiesz. Gości się nie spodziewałeś. Jednak niosą ze sobą tort czy insze wypieki… może sprzedawcy? Otwierasz i okazuje się, że przyszli świętować siedem dni przed wigilią twoich urodzin. Może i nie masz urodzin, lecz kto odmawia świętowania i herbaty? Nikt! Otwórz im i wspólnie uczcijcie ten dzień!
Punktacja: 2 pkt
Zadanie powiązane z wyzwaniem nr 2.
4. Czas na herbatkę!(Tylko SCR / Ludzie przebywający w Różanej Wieży)
Koniec już żałoby, że Czarna Róża jest chora! Czas wyprawić wielkie przyjęcie i niech herbata leje się strumieniami i wodospadem wylewa się z okien Różanej Wieży (stanowi to tylko środek stylistyczny i nie powinno być brane dosłownie). Żeby zaliczyć wyzwanie z drugim etapem trzeba spełnić co najmniej jeden z wybranych poniżej warunków!
Punktacja: 3 pkt
4.1. Herbatę pij! I się upij.
Piraci?! Nie! To tylko jakiś żartowniś dodał do herbaty rumu i wśród głośnych rozmów i w dobrej zabawy nikt tego nie spostrzegł! Przynajmniej jeden z graczy uczestniczących w zabawie musi się przez to upić.[/color]
Punktacja: 4 pkt
4.2. Gdzie moje o… filiżanki!
Nigdzie nie możecie znaleźć firmowych filiżanek Stowarzyszenia! Musicie poświęcić przynajmniej 12 postów na ich poszukiwanie zanim w końcu znajdziecie je w dziwnym miejscu. Pod stołem? W szafie na trupy? A może porozwieszane na sznurkach w jakimś pokoju co by wyschły?
Punktacja: 4 pkt
4.3. A temu co jest?
Piliście razem z człowiekiem, który przebywał w wieży. Miał tylko zostać przesłuchany żeby zadbać o jego bezpieczeństwo… aż tu się trafiło że po zjedzeniu ciastek nagle zaczął przemieniać się w opętańca! (Człowiek ten może być graczem lub npc. Gracze mogą sami sterować NPC)
Punktacja: 4 pkt
5. Nawiedzony dom!(Tylko MORIA)
Dowództwo rozkazuje wam sprawdzić prawdopodobnie magiczną działalność w jednym domów na przedmieściach Glassville. Miejscowi mówią, że posiadłość jest nawiedzona, jednak podejrzewa się obecność istot magicznych. Gracze mogą przeprowadzić całe wyzwanie bez udziału MG, żeby zaliczyć 2 etap wyzwania należy wykonać jeden z warunków dodatkowych.
Punktacja: 2 pkt
5.1. Uuuu! Duchy!
Dom jest rzeczywiście nawiedzony! Przed wami pojawiają się upiory, a przedmioty same się poruszają. Nie udało się wam także zlokalizować nikogo pochodzącego z magicznych światów.
Punktacja: 8 pkt
5.2. JESTEM ŚMIERĆ!
Spotykacie zbiegłego cyrkowca, który przypomina szkielet. Najpierw ujawnia się wam trzykrotnie, a gdy później myślicie że już go dopadliście uciekł z waszej pułapki. Zostawił wam tylko złowrogie: “To nie jest nasze ostatnie spotkanie”.
Punktacja: 8 pkt
5.3. Drań jeden!
Dom nie jest nawiedzony. Jest całkowicie zwyczajny i tylko kilka mechanizmów ma przestraszyć zwiedzających. Jego właściciel odziedziczył go po babci i postanowił zarobić… Straciliście tylko czas.
Punktacja: 8 pkt
6. On chyba coś knuje. (Tylko Anarchs)
Ludzie rozkopują ziemię i szukają skarbów! To jakaś zorganizowana akcja? Może to piraci? Obserwuj ich. Wyzwanie powiązane z wyzwaniem “Mój skarb” niemożliwe jest jednak wykonanie obu jednocześnie. Anarchiści, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zadania Mój Skarb będą wykonywali własną misję. Wykonanie drugiego etapu wymaga wykonania odpowiedniego warunku dodatkowego:
Punktacja: 9 pkt
6.1. Biedne dziecko, oj biedne.
Pomóż zarażonemu klątwą graczowi (a może i sobie?) odwrócić przekleństwo pirackiego skarbu.
Punktacja: 15 pkt
6.2. Na ratunek!
Pomóż uciec przed piratami lub uznaj, że sytuacja jest wyjątkowa… stań do walki po stronie, której dasz słuszność i pomóż jej powstrzymać piratów albo odzyskać skarb!
Punktacja: 15 pkt
6.3. Nie bądź bestią.
Czy gracz będzie tego chciał, czy też nie, musisz zwrócić skarb dzieciom. Twoje wrażliwe anarchistyczne serce nie jest w stanie znieść cierpienia niewinnej dziatwy.
Punktacja: 12 pkt
SPECJALNESPECJAŁY!
Czasnahalloween!
Halloween dopiero 31 października… lecz już teraz możecie świętować wykonując specjalne, limitowane zadania fabularne! Specjalne zasady, nagrody i ograniczony czas, bo tylko do końca miesiąca… więc spieszcie się bać!
1. To duchy! Gorzej, to dzieci!
Przebierz się! Włóż na siebie strój zombie, pirata, ducha, wiedźmy czy jakikolwiek inny, który pozwoli Ci zgodnie z tradycją wyjść na ulicę jednego ze światów i rozpocząć poszukiwania cukierków, prawdziwych potworów lub ofiar...
Nagroda: Możliwość wykonania: Cukierek albo Psikus, Oto Halloween!
2. Cukierek albo psikus!
Zażądaj od gracza żeby dał Ci jakąś słodkość, a jeśli odmówi pokaż mu prawdziwego ducha Halloween każąc jego lekkomyślność wymyślnym psikusem! Nagroda jest niezależna od tego czy otrzymało się cukierka, czy też nie.
Nagroda: 2 Odznaki Dyniowej Latarni (ODL)
3. Oto Halloween!
Bądź niczym zaraza zombie! Niech mrok i strach stąpają w rytm twoich kroków! Namów innego napotkanego gracza, żeby wykonywał specjalne halloweenowe wyzwania razem z Tobą. Nagroda przyznawana jest jeżeli drugi gracz wykona wyzwanie “To duchy! Gorzej, to dzieci!”.
Nagroda: 1 ODL
4. Tylko nie zapomnij cukierków!
Spotkaj się z graczem, który w przebraniu obchodzi Halloween i wręcz mu cukierka albo odmów gotowy z honorem przyjąć każdy psikus!
Nagroda: 1 ODL
Limit: Niemożliwe do wykonania po wykonaniu wyzwania “To duchy! Gorzej, to dzieci!”
5. Cmentarny bal
Cmentarze, masowe mogiły, dawne pola bitew… Udaj się do jednego z takich miejsc i swoją dobrą zabawą zakłóć spokój mieszkających tam dusz zmarłych… i licz że żadna z nich nie będzie szukała zemsty.
Nagroda: 2 Odznaki Dyniowej Latarni
Limit: Zadanie można wykonać 1 raz na postać.
6. Widzi Cię.
Czy to wiatr? Czy ktoś tu jest? Twoja postać odczuwa czyjąś obecność i z każdą chwilą coraz bardziej obawia się o swoje życie… Odegraj fabułę, w której twoja postać będzie przekonana, że czyhają na nią złe siły i niech ta paranoja trwa przynajmniej 7 postów.
Nagroda: 1 ODL
Limit: Zadanie można wykonać 1 raz na postać
7. Samotność…
Nie miałeś z kim świętować Halloween… z rozpaczy udaj się do ciemnego zaułka i staw czoła temu co w nim spotkasz. Wyzwanie wymaga interwencji MG i może być wykonywane tylko przez pojedynczego gracza.
Nagroda: 1 ODL
Limit: Wyzwanie może być wykonane tylko jeżeli gracz po 15 października nie ma osoby, z którą mógłby wykonać Halloweenowe wyzwania oraz brakuje mu 1 ODL to przedmiotu.
Za uzbieranie każdych 4 odznak możliwe jest wybranie jednego przedmiotu z edycji limitowanej! Pamiętaj jednak, że nie mogą się powtarzać. Nadmiarowe Odznaki można wymienić na punkty wyzwań po Halloween.Zoe - 4 Październik 2017, 18:43 Ze sklepiku za wyzwania proszę o Bezdenną Sakwę i Zegarmistrzowski Przysmak x2.Lucy - 15 Październik 2017, 18:53 O rany, może jeszcze się przyda, a więc dla Lucy i Alice poproszę po Blaszce Zmartwienia. Dziękować :3Seamair - 16 Październik 2017, 01:07 Ubiegli mnie z sakwą niech was diabli batem wysmagają :T xd
4. Tylko nie zapomnij cukierków! link 1. To duchy! Gorzej, to dzieci! oraz 2. Cukierek albo psikus! link 5. Cmentarny bal link Anonymous - 4 Listopad 2017, 19:36 Halloweenowe wyzwania:
1. To duchy! Gorzej, to dzieci!link 2. Cukierek albo psikus!link 3. Oto Halloween!link 5. Cmentarny ballinkTyk - 13 Listopad 2017, 17:32 Wyzwania zaliczone!
Otrzymujecie 4 Odznak Dyniowej Latarni dla Edelweiss oraz 4 Odznak Dyniowej Latarni dla Morgany!
Wybierzcie swoje nagrody!Tyk - 28 Listopad 2017, 22:02
Wyzwaniaświąteczne
1.Ho ho ho
Jesteś świętym mikołajem (lub innszym łajem jak Kesslerłajem, czy Charlesłajem) i rozdajesz prezenty! Idź do sklepu bądź do własnego warsztatu. Przygotuj prezenty i wręcz je przynajmniej 3 osobom.
Nagroda: Prezentełko
2. Idą święta.
Wyciągnij ze schowka (lub lasu) choinkę i udekoruj ją. Wywieś nad kominkiem kolorowe skarpety, czy porozwieszaj lampki w całym domu. Upewnij się, że w twoim domu czuć będzie atmosferę świąt!
Nagroda: Tęczowa różdżka, Czarodziejska wstęga, Cukrowe berło lub Kosmata brosza
3. Świąteczna atmosfera
Nikt nie powinien być osamotniony w swoich problemach, a w święta już szczególnie. Pomóż postaci innego gracza i spędź z nim miło czas.
Nagroda: Kula pomocna
4. To Rudolf!
W Zmrożonym sercu widziano ponoć legendarną bestię - Renifera z czerwonym nosem. Jest o wiele większy od zwykłego przedstawiciela swojego gatunku, a jego rogi mają nieopisaną moc. Jednak nawet bez złych zamiarów warto go odnaleźć, gdyż może wskazać drogę do Świętego Mikołaja.
Nagroda: Bałwiradek
Uwagi: Wyzwanie odbywa się jako event, po więcej informacji zapraszam do zapisów.
5. Świąt nie będzie!
Powiedz komuś, że Mikołaj nie istnieje.* Psuj innym święta, staraj się by nie byli szczęśliwi. W szczególności możesz uniemożliwić im wykonanie jednego z poprzednich wyzwań bądź zniszczyć ich starania. Bądź zły! Muahahahahaha!
Nagroda: Wieczna pogarda i niegodziwa niespodzianka
Wyzwania można wykonywać do końca grudnia! Za wyjątkiem misji, do której zapisać się można do świąt, a na jej ukończenie nie ma ograniczenia czasowego.
Anonymous - 7 Grudzień 2017, 00:06 Poproszę o MackoperzaAnonymous - 7 Grudzień 2017, 00:40 Wiedźmi Kapelut raz prosz!Bane - 3 Styczeń 2018, 16:51 1. Ho ho ho - klik
3. Świąteczna atmosfera - Oto jest post ! Tyk - 6 Styczeń 2018, 16:54
WyzwaniaStyczeń-Marzec2018
1. Wiosenne porządki Pomysł autorstwa Iry
Po wojnach prowadzonych w zimę (a któż tak robi?) i zgonach przypadkowych, bądź nie, lub jakiejkolwiek innej jeszcze okazji trzeba porządku uczynić! Więc wyrusz nieść pomoc bądź też zaszyj się w swej norce, domostwie czy inszym schronieniu i zacznij wielkie sprzątanie!
Kto wie jakie ciekawe znajdziesz tam skarby?
Punktacja 2 pkt
Drugi etap zadania wymaga zgłoszenia się do MG, który wylosuje jedną z poniższych możliwości.
1.1. Nawiedzony dom? Magia jakaś? Kto wie?
Nigdy nie zastanawiałeś się skąd odgłosy kroków w twojej piwnicy? Dziadek Zenfrybald przywiózł kiedyś taki fikuśny błękitny nożyk? Natrafiłeś na jakiś magiczny przedmiot, istotę a nawet niewyjaśnione zjawisko. I to jest problem, który musisz rozwiązać.
punktacja 8 pkt
1.2. Gniazdo szkodników
Zalęgły się szczury lub inni niechciani lokatorzy. Stocz batalię o odzyskanie swojej przestrzenii na graty!
punktacja 4 pkt
1.3. Trup w szafie
Znalazłeś zwłoki ukryte gdzieś w najciemniejszych zakamarkach twojego domostwa. I może nie byłoby w tym nic dziwnego, w końcu iluż to gości, mistrzów chowanego umarło bo nikt nie był zdolny ich odnaleźć? Jednak dlaczego trup ten wygląda na świeżego?
punktacja 5 pkt
2. Co rano chodzi na czterech...Pomysł autorstwa Charlesa
2.1. Zagadka!
Twoja postać postanowiła zabawić się w sfinksa i zadać zagadkę komuś innemu - może to być przyjaciel lub obcy. Zmotywuj odpowiadającego nagrodą, lecz ostrzeż go, że i zła odpowiedź może mieć swoje konsekwencje. Wyzwanie zaliczone zostanie, gdy zapytany odpowiedzi udzieli, a pytający z nagród bądź kar zdoła się wywiązać.
punktacja 6 pkt
2.2. Ja też chce zagadkę!
Gdyby jednak zabawa miała trwać? Przekaż posłanie i niech zapytany uczyni coś i Ty uczynił. Niech znajdzie kolejną osobę i zagadkę swoją zada. Dodatkowe punkty za drugi etap przyznane zostaną tylko jeżeli zapytany otrzyma punkty za własny pierwszy etap.
punktacja 4 pkt
3. Starożytna Świątynia
Ileż to dziwów na świecie? Koci Łowcy Gryzoni nie spodziewali się, że przeczesując kanały pod Miastem Lalek natrafią na ślady dawniejszych cywilizacji, o których pamięć przed wiekami przepadła. I jak to Dachowce ciekawskie zapuścili się w głąb dziwnej struktury by wieść przynieść o swym odkryciu.
3.1. Pierwsza komnata
Dostrzegli szczura wielkiego niczym dom, choć w opisach ich sporo przesady gdyż “ledwie” metr miał wysokości, z pazurami jakowąś trucizną pokrytymi. Część grupy ruszyła do walki, a reszta dalej pobiegła.
punktacja 6 pkt
3.2. Druga komnata
Jeden tylko wrócił, by wieść przynieść o żabie przeraźliwej, co miast kumkać to śpiewa pięknie, jakoby jakąś był syreną. A i poprzedni wróg nie został pokonany, więc cofnąć się łowcy musieli i nowych ludzi do pomocy szukają.
punktacja 6 pkt
3.3. Wnętrze kompleksu
Co kryje się głębiej? To gracze sprawdzić mogą i za przejście przez przeciwnika nagrodzeni zostaną punktami wyzwań. Kto wie czy jednak na końcu nie czeka nagroda o wiele większa?
punktacja 12 pkt
Uwagi Wyzwanie wykonuje się w tym temacie w Mieście Lalek.
Abi - 6 Styczeń 2018, 20:05 1, 2 i 3 ( hoho, idą święta i świąteczna atmosfera) --> tak się Abiś postarała ^^