Dracula i Rawnar przechodzą.~ W najbliższym czasie bestie zostaną dodane do Bestiariusza.
Anonymous - 19 Czerwiec 2011, 09:02 Nazwa : Kazam
Wygląd : http://www.zerochan.net/143006
Opis : Kazam to potwór, który grasuje po Krainie Luster i Otchłani. Widmo charakteryzuje się dziwną atmosferą i swoją zanikającym ciałem. Ten potwór nie żywi do nikogo przyjaźni, wręcz przeciwnie lubi wszystko niszczyć i nie lubi wszystkich. Jest bardzo szybki, a jego słaba strona to uczucia. Te monstrum podobnie jak strachy, żywi się emocjami, a gdy ktoś będzie przyjaźnie do niego nastawiony, szanse złapania zwiększa się dwukrotnie. Najczęściej grasuje nocą i dokonuje swoich podbojów.
Moce :
~ Pozbawienie rozumu ~ ta moc nie pozwala myśleć przeciwnikowi, wywołuje w nim strach, a ten z kolei podejmuje nie przemyślane decyzje. Trwa 2 posty, a odpoczynek to 4 posty.
~ Przenikanie ~ Kazam umie przenikać przez dowolne przedmioty, jednak ta moc jest bardzo silna. To w tym darze drzemie cała siła potwora. Moc trwa 5 postów, a odpoczynek trwa 3 posty. Jednym słowem ciężki do złapania.
Liczba : 5
Występowanie : Cała Kraina Luster i cała Szkarłatna Otchłań.Anonymous - 20 Czerwiec 2011, 17:45
Wygląd: Ćwir Nazwa: Avi
Opis: Nie jest łatwo znaleźć takiego ptaszka. Nie dość, że jest on bardzo malutki to do tego mieszka w kwiatach odpowiadającym ich kolorom, dlatego bardzo rzadko można je dostrzec. Jest to urocza ptaszyna, która, o matulu, potrafi mówić. Co chwilę rozmyśla nad różnymi dziwnymi rzeczami i nie ma oporów przez rozpoczęciem rozmowy z jakimś przechodniem. Potrafi być naprawdę denerwujący, gdy tego chce. Jest przebiegły i bardzo mądry, chociaż nikt nie spodziewa się tego po tych niewinnych oczkach. Przez jego mały rozmiar często jest wykorzystywany jako szpieg lub roznosiciel różnych wiadomości. Szybko i bezszelestnie lata, więc jest to praca stworzona dla niego. Bardzo trudno je jednak udomowić, ponieważ są dosyć uparte.
Moce: Potrafią mówić, są bardzo zwinne i szybkie. Poza tym posiadają umiejętność usypiania na 2-3 posty. Niby nic, jednak zawsze można to wykorzystać w odpowiedni sposób.
Występowanie: Kraina Luster - Herbaciane Łaki (kwiaty)
Liczba: Nieograniczona
Oleander - 25 Czerwiec 2011, 13:42
Kazam i Avi przechodzą. W przeciągu paru dni zostaną dodane do Bestiariusza.~
Opis: Dziwna to istoty, która podróżują po łąkach i polach, wolne od wszelkich trosk przemierzając na swych kopytach cały świat luster. W głowach im ciągle hulaszcze zabawy, żarty, psoty i tańce. Nie gardzą winem i sytym posiłkiem, chodź jak mówią pogłoski, żyć mogą bez żadnego pokarmu, ale razem z przekroczeniem granicy lustra, a zdarzają się takie przypadki, przez ich wrodzoną ciekawość, stają się uzależnione od pokarmów i płynów. Często pojawiają się wśród mieszkańców Krainy Luster, lecz nie w sposób ich zatrzymać przy sobie, gdyż prędko się nudzą i szukają nowych doświadczeń. Podczas wszelkich hucznych zabaw wyprawianych w jakimś mieście, zwabieni przez głośne biesiadne śpiewy, przybywają, aby przyłączyć się do korowodu tanecznego, a gdy tylko zabawa będzie zbliżać się ku końcowi, wyjmują swój piękny drewniany instrument, fletnię pana i zaczynają pieśń wprowadzającą wszystkich w letarg, a one niezauważeni ucieka, znów w następną przygodę. Ci psotnicy uwielbiają straszyć niespodziewających się niczego wędrowców, przynosić prezenty, które okazują się nieprzyjemnymi niespodziankami oraz zaczepiać w lubieżny sposób panie i panów.
Moce:
Usypiająca pieśń – przy użyciu swego fletu wprowadzają wszystkich dookoła, którzy słyszą ten dźwięk w stan letargu, a jest on tak przenikliwy, że zwykłe zatkanie uszu nie pomoże, chodź są na to metody. Każdy bez wyjątku zostaje wprowadzony w sen, ale trwa to trzy posty, a więc można zdążyć uciec przed ową melodią, ale jak już się zaśnie, budzi się po kilku godzinach (postach)
Prędkość – gdy podskoczą i stukną w kopyta, aż iskry polecą, a wydobędą z nich charakterystyczne brzdęknięcie, stają się zaczarowanymi wyśmienitymi biegaczami, że nikt ich nie doścignie, pozostawiają po sobie jedynie unoszące się chmurki dymów, nawet nie ma śladów kopyt, które tylko muskają ziemię w pośpiesznej ucieczce.
Występowanie: Cała kraina luster
Liczba: niewiadoma (a więc niech poda ją administracja)Oleander - 11 Lipiec 2011, 16:44
Jak dla mnie, to pomysł fajny.~ Aczkolwiek Króliczek ma własną propozycję odnośnie obrazka.
Opis: Ci samotnicy kopią tunele przez całą krainę luster, a nawet poza nią! Nigdy nie żyją w stadach, nie lubią zbędnego towarzystwa, ale istoty ludzkie lubią... są takie chrupiące i słone. Jeśli znajdziesz wielki tunel wyglądający na kopalnię, będzie to zapewne sprawka Iblitha. Pytacie, jak takie szkarłatne potwory mogą zwabić ludzi? Umieją wytwarzać najprzeróżniejsze iluzje, chociaż najbardziej lubują się w zabawie uczuciami. Bo kto by się oparł płaczącemu dziecku ciągnącym za rękaw, bo jego mamusia zniknęła? Kto by się oparł pięknej kobiecie lub przystojnemu mężczyźnie ochoczo zapraszających do jaskini? Mało komu udało się rozszyfrować podstęp. Więc uważaj wędrowcze, jeśli nieznajomy człowiek prowadzi cię do jaskini czym prędzej uciekaj, chyba, że chcesz stać się obiadem tego potwora.
Moce:
Iluzja - Te potwory opanowały sztukę manipulacji cudzym umysłem. Znają pragnienia, marzenia i naturę ludzi i dzięki psychicznej magii wykorzystują je przeciwko zdobyczom.
Kopanie - Dzięki odnóżom wyposażonym w pazury mogą bardzo szybko wykopać dziurę nawet w skale. Mogą tego użyć także w walce wyskakując z tunelu wprost na przeciwnika.
Występowanie: Kraina luster, rzadziej Szkarłatna Otchłań
Liczba: Według uznania administracjiCecille - 12 Lipiec 2011, 03:07 Wygląd:Oi! Nazwa: Flav
Opis: Flav to sporych rozmiarów żabsko, o jaskrawoczerwonym grzbiecie, cytrynowym brzuchu i soczyście zielonych ślepiach, które przecina pozioma linia. Pomimo przyjemnego wyglądu, jest to wyjątkowo leniwe i interesowne zwierzę, rzadko opuszczające swoje ulubione, Czekoladowe Jezioro. Ma słabość do ważek i o dziwo, z chęcią pożera korę drzew rosnących w Malinowym Lesie, której ofiarowanie pozwala zjednać sobie jego przychylność. Pomimo wad to dość przyjazne stworzenie, choć jego właściciel liczyć się musi z potwornie marudnym charakterkiem tegoż osobnika.
Moce:
- Polizanie grzbietu żabska eliminuje działanie trucizny, działa to na zasadzie wielozadaniowego antidotum, choć paskudny smak śliskiej skóry przebija najpewniej wszystkie możliwe lekarstwa.
- Umaszczenie płaza zmienia się w zależności od jego nastroju, gdy jest spokojny, jego kolor to zielony, zazdrosny - żółty, zdenerwowany - fioletowy itd.
Występowanie: Czekoladowe Jezioro
Liczba: 7-8
Wygląd:Oi! Nazwa: Gap
Opis: Gap to dumne, choć płochliwe zwierzę, nieprzewidywalnością dorównujące zwyczajnemu przedstawicielowi rasy kociej. W końcu samym wyglądem takowego przypomina, a przynajmniej świadczyć o tym może jego sylwetka, uszy, ogon i puszysta sierść w kolorze smoły. Każdy niedoświadczony obserwator natychmiast stwierdzi, że jest to zwykły, czarny kocur, gdyby nie drobny fakt braku oczu, nosa, pyszczka i jakichkolwiek wybijających się z czerni elementów ciała. Można powiedzieć, że znacznie bardziej przypomina trójwymiarowy cień, niż żywą istotę i po prawdzie nie byłoby to taką wielką pomyłką. Złapanie stwora to istne losowanie na loterii i zależy wyłącznie od humorku, nastawienia i chęci ponurej istotki.
Moce:
- Ciało stwora to nic innego jak czarna dziura, czy też worek bez dna, który zasysa dowolne elementy do swojego wnętrza. Problem pojawia się jednak, gdy daną rzecz pragniemy odzyskać, ponieważ stwór wyrzuca z siebie jedynie przypadkowo wylosowane przedmioty (tak więc np w walce, zamiast miecza może wypaść nam kapeć lub książka kucharska, so uważać, co wrzucacie! ; D).
Występowanie: Mroczne Zaułki, Ogród Strachu
Liczba: 4-5
Wygląd:Oi! Nazwa: Alphard
Opis: Stworzenie, którego usposobienie i zachowanie owiane jest tajemnicą. Wiadomo natomiast, że jest on sową w barwie jaskraworóżowej, o miodowych, przenikliwych ślepiach. Szczątkowe informacje pozwalają także stwierdzić, że zwierzę to stroni od zgiełku i często widziane jest w Świecie Ludzi.
Moce:
- Sowa posiada moc przemieszczania się pomiędzy światami, zarówno Krainą Luster, Szkarłatną Otchłanią i Światem Ludzi.
- Alphard jako nieliczne z magicznych stworzeń obdarzony został zdolnością porozumiewania się, precyzując - mowy. Co do konkretnego języka, przejmuje on ten, w którym porozumiewa się jego właściciel.
- Dodatkowo zwierzę to popisać się może niezwykłą inteligencją.
Występowanie: Malinowy Las, Kryształowe Pustkowie, Ogrody Rozalii.
Liczba: 3
Wygląd:Oi! Nazwa: Mr. Limpet* Opis: Nietypowy strach, uniesiony na ok 3 metrowym drągu, zaopatrzony w surdut, cylinder, fajkę i szmacianą twarz wykrzywioną w radosnym, przyjaznym uśmiechu. Stwór, który za okazaną pomoc potrafi odpłacić z nawiązką, niesamowicie oddany, łagodny i przepadający za towarzystwem. Śmiało można pokusić się o stwierdzenie, że jest on wyśmienitym kompanem.
Moce:
- Umiejętność wprawienia wroga w dezorientację, coś przypominającego silny ból głowy lub zamglenie oczu, trwające max 3 posty. Moc ta skutecznie eliminuje przeciwnika z chwilowej walki.
Występowanie: Las Drzwi
Liczba: 5
*pomysł stracha (Mr. Limpet) zaczerpnięty z filmu "Ruchomy Zamek Hauru", choć z małymi poprawkami.Oleander - 12 Lipiec 2011, 14:21
Chętnie przyjmę Alpharda i Mr. Limpet'a. Jednak mam małą prośbę odnośnie ich obrazków, Cecille. Wszystkie obrazki zamieszczane w Bestiariuszu mają wymiary 400x235 px. Czy mogłabyś dostosować je do tych rozmiarów bądź wysłać mi oryginalne arty na PW i sama je wykadruję?
Anonymous - 21 Sierpień 2011, 19:43 Wygląd: Cały on
Nazwa: Ra
Opis: Są to zarazem piękne, jak i tajemnicze bestie. Kryją w sobie wiele zagadek, pomysłowości i hardości. Niegdyś żyły w cztero - sześcioosobowych grupach, które zwały Splotem lub Promieniem. Każde plemię charakteryzowało się innymi barwami znakowymi na czole i ramieniu skrzydła. Są to stworzenia pokryte mlecznym lub brudnobiałym futrem na tułowiu, które na skrzydłach przemienia się harmonijnie w pióra. Łapy stworzenia są silne i smukłe, a chronią je fasetki łusek, nakładające się na siebie. Podobna 'zbroja' znajduje się na długim ogonie, zwieńczonym złotym, bądź srebrnym grotem, w którym utkwiony został jeden z czterech szlachetnych kamieni: rubin, szafir, szmaragd bądź diament.
Na proporcjonalnym łbie i torsie umieszczone są obręcze, które przypominają koronę, rogi, zbroję, połączone ze sobą.
Na świecie pozostały cztery takie stwory, dwa samice i dwie samice, żyjące oddzielnie.
Moce: Promień świetlny, wydobywający się z kamienia szlachetnego, umiejscowionego na ogonie, zwany Promieniem Ra, użycie raz na trzy posty, mowa, która odbywa się na zasadzie telepatii. Potrafią również znikać w świetle lub plamie światła, wykorzystując je jako portale.
Występowanie: Kryształowe Pustkowie, rzadziej Malinowy Las.
Liczba: 4Oleander - 23 Sierpień 2011, 16:11
Ra przyjęty.~ W najbliższym czasie dopiszę bestyjkę do Bestiariusza.
Anonymous - 26 Sierpień 2011, 14:27 Wygląd:# Nazwa: Strano.
Opis: Stworzenie to wygląda jak skrzyżowanie tukana i geparda. Przez tułów i smukłe łapy aż po końcówkę ogona, futro Strano pokrywają cętki. Szyję i łeb natomiast okrywają piórka, z przodu żółte, z tyłu zaś ciągnące się przez szyję aż po czubek łba czarna. Obwódki wokół wielkich, błękitnych oczy są barwy jaskrawej zieleni, natomiast dziób ma plamy w różnorakich, bliżej nieokreślonych barwach. Z grzbietu tego stworzenia wyrastają dość duże, żółto-czarne, lotne skrzydła pokryte piórami.
Moce: Jego wielkie, błękitne ślepia zdają się hipnotyzować. I tak jest w istocie. Sprawia, że przeciwnik jego właściciela przez 4 posty robi to, co tamten mu rozkaże.
Występowanie: Amfiteatr Zepsutych Serc.
Liczba: 5.
Wygląd:# Nazwa: Schedel.
Opis: Schedel to bestia, która żeruje na ludzkich ciałach. Ożywa, wstępując w ciało zmarłego człowieka. Jego skóra pokryta jest wyliniałym futrem, z wieloma 'brakami'. Cała postać jest wychudła, zamiast łap ma szpony przypominające te ptasie. Na grzbiecie znajduje się wielki garb, miejsce, w którym twór ten wrośnięte ma wiele głów, które przypominają czaszki różnego rodzaju zwierzyny. Gdzieniegdzie wystają mu również kości.
Moce: 'Pyski' Schedela ociekają toksyną, która barwą przypomina krew. Pozwala ona na zadanie dwa razy w miesiącu poważnej rany przeciwnikowi, ponieważ ów toksyna, zwana potocznie Trupim Jadem, przeżera się przez skórę, odsłaniając ranę do kości.
Występowanie: Karminowe Wrota.
Liczba: 2?
Wygląd:# Nazwa: Gatto.
Opis: Przerośnięty kot rozmiarem przerastający konia. Posiada parę błoniastych, błękitnych skrzydeł, przypominających te nietoperze. Z łba wyrasta mu para lekko zakręconych rogów, których używa w walce. Posiada również parę bystrych, przenikliwych ślepi. Ubarwienie jego futra jest upodobnione do tradycyjnego wyglądu kota syjamskiego, aczkolwiek zamiast czerni, jego futro ma prześwity barwy czekolady.
Moce: Swymi skrzydłami potrafi wywołać wiatr, bądź wznieść od podłoża tumany kurzu, umożliwiające pozostanie nieuchwytnym na czas 5 postów. Jego rogi pozwalają mu na skuteczną samoobronę.
Występowanie: Zamieszkuje tereny Lasu Drzwi.
Liczba: 10.
Wygląd:# Nazwa: Ferite.
Opis: Twór ten wyglądem przypomina wilka, jednakże jest bardziej wychudły i stosunkowo większy. Najczęściej z naderwanymi uszami, bądź całkowicie ich pozbawiony. Posiada zielonkawe futro, miejscami przechodzące w czerń. Jego cielsko wiecznie pokrywają otwarte rany, które nie krwawią, jednak sprawiają mu ból i żarzą się tak samo jak ślepia i opuszki łap, na kolor jaskrawo czerwony przechodzący w pomarańcz. Ma przydługie pazury, których jednakże nie używa w walce. Zazwyczaj w ogóle nie walczy, jedynie przyjmuje na siebie ciosy. Zwany jest niekiedy Żywą Tarczą.
Moce: Przyjmuje na siebie 10% ran zadanych jego właścicielowi podczas walki. (jego właściciel zostaje trafiony, jednakże rana po chwili znika i pojawia się na jego bestii)
Występowanie: Kryją się na terenach Diabelskiego Młyna, ot.
Liczba: 20.
Wygląd:# Nazwa: Aria.
Opis: Długie, kręcone rogi i dziwne, ni to opierzone ni błoniaste skrzydła to cechy charakterystyczne tego stworzenia. Posiada również długi, niezwykle puszysty ogon o długim włosiu barwy śnieżnobiałej, zakończonej czarnym pędzelkiem. Jego łapy nie przypominają odnóży żadnego stosownego do porównania zwierzęcia. Pozwalają na bezszelestne poruszanie się i szybką ucieczkę. Nie posiada groźnych kłów, są to ledwie ząbki, pazury też nie mają jakiejś przerażającej długości. Długie, czarne uszy pozwalają natomiast na usłyszenie wroga już z daleka, dzięki czemu przy Arii niemożliwa jest zasadzka, tudzież atak z zaskoczenia. Jej rozmiar pozwala na dosiadanie, jednakże podróżować można nań tylko na leżąco, gdyż jej wielkie skrzydła ciągną się od przednich łap, przez cały grzbiet, aż do tylnych. Długa grzywa na karku umożliwia przytrzymanie się.
Moce: Stworzenie to specjalizuje się w...ucieczce. Nie jest zbytnio przydatna w walce, jednakże potrafi latać w zawrotnie szybkim tempie.
Występowanie: Herbaciane Łąki.
Liczba: 5.
Wygląd:# Nazwa: Peste.
Opis: Stwór przypominający wyglądem wilka, nie posiadający ślepi, z czaszką barana zamiast pyska. Posiada zakręcone rogi, jego przednie odnóża zakończone są zaś kopytami. Ogon ma wilczy. Kark porósł mu pióropusz. Mimo braku ślepi widzi wszystko doskonale, tak samo jak słyszy bez uszu. Jego futro przechodzi w barwach od kremowej, przez rudobrązową po zielonkawy bądź niebieski. Zowie się go Zwiastunem Chorób.
Moce: Legenda głosi, że ten, kto ujrzy Zwiastuna Chorób, niemalże natychmiast zachoruje. Nie są to poważne choroby, jedynie przeziębienie, grypa, bądź zapalenie płuc. Zwierzę to jest również przydatne w walce, potrafi bowiem zadać poważne obrażenia swoimi rogami.
Występowanie: Upiorne Miasteczko.
Liczba: 10.
Wygląd:# Nazwa: Innocenza.
Opis: Najczęściej spotykane są samice tego gatunku. Krótkie, czułe uszka, brązowy nosek, pasujący kolorystycznie do mądrych oczek. Cała bestyjka, przypominająca wyglądem małego psiaka, porośnięta jest miękką, gęstą sierścią koloru białego bądź kremowego, bardziej puszystą na 'policzkach', karku i ogonie. Bardziej, niż do walki, przez swoje łagodne usposobienie i wrażliwość, pomocna staje się po niej. Ciężko zyskać jej zaufanie, natomiast łatwo je utracić.
Moce: Jeśli wzbudzi się jej litość, co nie trudno jest zrobić, leczy rany poprzez łzy.
Występowanie: Morze Łez.
Liczba: 15.
Wygląd:# Nazwa: Furbo.
Opis: Wyliniały lis wielkości wilka. Posiada parę dużych, mądrych ślepi barwy bursztynów. Długie i smukłe łapy porasta rdzawobrązowe futro, podobnie jak kark i ogon, gdzie sierść jest dużo dłuższa. Jego długie uszy są zaś koloru rudech, wewnątrz zmieniające się w kremowe, pasując kolorystycznie do pyska, nosa, opuszek łap i podbrzusza.
Moce: Jako iż jest przebiegły, potrafi świetnie znaleźć sobie kryjówkę. Przypomina również Chesire Cat'a, pozwalając, by jego właściciel wraz z nim stał się niewidzialny na 3 posty.
Występowanie: Znikająca Szachownica.
Liczba: 10.
Wygląd:# Nazwa: Lirio.
Opis: Ów monsterko jest podobne do wielu zwierząt. Posiada parę długich i dużych jak u lisa pustynnego, nieustannie nasłuchujących uszu, parę wielkich, mądrych ślepi. Zazwyczaj przybiera smutny wyraz pyszczka. Jest dość smukły, ma długie łapki i przydługą szyję. Jego łeb pozbawiony jest nosa, jednakże czuje wszystko doskonale. Krótka i dość nieprzyjemna w dotyku sierść, poza puszystym ogonem, jest barwy kremowej, biszkoptowej bądź czekoladowej. Charakterystycznym dla tego nieufnego stworzenia jest wielka wodna lilia przyczepiona do grzbietu, zmieniająca barwę w zależności od nastroju. Najczęściej przybiera ona barwę czerwieni, co oznacza, iż stworzenie to jest zaniepokojone.
Moce: Potrafi wtrzymać oddech pod wodą na bardzo długo. Właściwie w ogóle nie musi wypływać na powierzchnię, by zaczerpnąć powietrza. Swojemu właścicielowi również to umożliwia, jednakże jedynie na 4 posty.
Występowanie: Czekoladowe Jezioro.
Liczba: 15.
Wygląd:# Nazwa: Alam.
Opis: Pozbawiony uszu wilk o smoliście czarnej sierści, bez przebłysków, z wyjątkiem białego pyska. Posiada parę pustych, czarnych ślepi bez żadnego wyrazu. Na jego grzbiecie rosną zazwyczaj kwiaty, grzyby, bądź drzewa. Jest zwany również Strażnikiem Natury.
Moce: Wałda roślinami. Potrafi wytworzyć trujący bluszcz, który rzucony w przeciwnika sprawia, iż ten jest zdezorientowany przez 4 posty, bądź unieruchomić go na taki sam odstęp czasu lianą wytworzoną z własnego grzbietu.
Występowanie: Malinowy Las.
Liczba: 10.
Wygląd:# Nazwa: Chinese.
Opis: Zwierzę to jest chytre i przebiegłe. Łatwo je przekupić. Uwielbia wszystko, co się świeci, niczym sroka. Na łapach i ogonie nosi złote bransolety. Jego pysk przyozdabiają długie, zakręcone przy końcach wąsy. Całe jego ciało pokrywa futro, krótkie i szorstkie w dotyku, pokryte dziwnym śluzem, który ułatwia pływanie. Ma barwę zielonkawą, przechodzącą przez brudny brąz po turkus, która umożliwia mu kamuflaż. Na cielsku ma pomarańczowe znamiona, ogon zaś, pokryty łuskami układa się w czarno-białe pasy. Zakończony jest dziwnym, przypominającym glony, pomarańczowym futrem, które widnieje również na grzbiecie. Z łba wyrasta mu wiele par rogów, zazwyczaj prostych, lecz zakończonych ostrymi kolcami.
Moce: Jego kolce wydzielają truciznę, która unieruchamia na 5 postów. Oprócz tego potrafi wytworzyć zarówno ziele trujące, jak i to lecznicze.
Występowanie: Czekoladowe Jezioro.
Liczba: 10.
Wygląd:# Nazwa: Fuoco.
Opis: Bestia przypominająca psa, bądź wilka, jednakże wielkością przypominająca niedźwiedzia. Posiada dwa, długie ogony i przesadnie długie, spiczaste uszy. Jej futro może być dowolnego koloru. Wszystkie jej łapy uzbrojone są w długie pazury. Całe jej ciało może płonąć żywym ogniem, który nie czyni jej krzywdy. Należy do zwierząt niezwykle agresywnych. Wprost stworzona do walki.
Moce: Z jej pyska wydobywa się dym, który sprawia, że maleje widoczność, a w związku z czym również celność ciosów przeciwnika. Potrafi również dotkliwie poparzyć i często z tego korzysta.
Występowanie: Dyniowe Miasteczko.
Liczba: 15.
Wygląd:# Nazwa: Mariposa.
Opis: To urocze, małe stworzonko, wielkością przypominające szczeniaczka, całe pokryte jest mięciutkim, miłym w dotyku futerkiem. Jest niezwykle pogodne. Jego grzbiet porastają prześliczne kwiaty. Zazwyczaj wesoły i skory do zabaw, jednakże łatwo go wystraszyć. Może należeć tylko do osoby o czystym sercu.
Moce: Poprawia nastrój. Potrafi wyczuć emocje i skutecznie usunąć te złe. Niekiedy zdarza mu się wchodzić do czyichś snów, jednakże tylko po to, by zwalczyć koszmary.
Występowanie: Herbaciane Łąki.
Liczba: Nieskończona, ot.
Wygląd:# Nazwa: Liefde.
Opis: Z wyglądu przypomina gryfa. Jego futro jest kremowe, biszkoptowe bądź białe w czarne plamy o różnych wzorach i kształtach. Ogon przypomina lwi, zakończony pędzelkiem. Jego skrzydła są tak duże, że spokojnie można się pod nimi schować.
Moce: Raz w miesiącu potrafi zmienić czyjś charakter. Zmiana będzie trwała równo tydzień i jest ona przemianą diametralną. Przykładowo człowiek niezwykle agresywny stanie się łagodny niczym baranek. Czasami powstają skutki uboczne w postaci stałej zmiany charakteru.
Występowanie: Kryształowe Pustkowie.
Liczba: 2.
Wygląd:# Nazwa: Phantom.
Opis: Przerośnięty wilk o ciemnym futrze. Na pysk 'nałożoną' ma czaszkę. Posiada jedno, białe i świecące w mroku ślepie. Jego ogon jest chudy i wyliniały. Na ciele postaci widoczne są kości 'wysuwające' się w różnych miejscach. Na karku przyczepione ma pióra, wyglądające na krucze. Postać charakteryzuje się niezwykle perfidnym usposobieniem.
Moce: Potrafi wejść do czyjejś głowy, następnie przyjmując formę jego największego lęku. Przykładowo, jeśli będzie to pająk, zmieni się w wielkiego, kosmatego osobnika tego gatunku, jeśli zupa, to miska pomidorowej, etc.
Występowanie: Upiorne Miasteczko.
Liczba: 5.
Wygląd:# Nazwa: Gasp.
Opis: Świecące w ciemności, czerwone oczy pozbawione źrenic, szeroki uśmiech, niczym u Chesire Cat'a, futro zmieniające barwy bez ostrzeżenia, ogon zakończony czerwonym pędzelkiem, długie, pokraczne łapy i przerośnięte uszy. Tak można w skrócie opisać wygląd Gasp'ów, stworzeń wielkości psa rasy Beagle. Jest stworzeniem niezwykle tajemniczym. Nie daje się sprowokować, jednak samo prowokuje ile wlezie.
Moce: Pojawia się i znika ot tak. Swojemu właścicielowi pozwala przenieść się z tematu do tematu 2 razy w miesiącu. Ponadto swymi zębami zadaje jedno dotkliwe obrażenie podczas starcia. Jeśli np. ugryzie cię w rękę, zostaje ona sparaliżowana na 5 postów.
Występowanie: Upiorne Miasteczko, w tym z lubością tereny Cyrku.
Liczba: 5.
Wygląd:# Nazwa: Schnee.
Opis: Zwana również Królową Śniegu, bądź Panią Zimą. Jej długie, puszyste futro pokrywa całe ciało rozmiaru niedźwiedzicy jest barwy kremowo-żółtej, przechodzącej później w śnieżną biel. Długi i nad wyraz puszysty ogon ciągnie się po ziemi. Z przednich łap bestii wyrastają korzenie drzew, które rosną na jej grzbiecie.
Moce: Schnee potrafi zamrozić przeciwnika na 3 posty, bądź rzucać odłamkami lodu.
Występowanie: Kryształowe Pustkowie.
Liczba: 5.
Wygląd:# Nazwa: Nightmarre.
Opis: Długie, czarne i opierzone skrzydła, liczne ogony zakończone pędzelkami. Białe, puste ślepia, dziób i długie uszy. Czyli postać z Twoich koszmarów.
Moce: Nightmarre potrafi wejść do czyjegoś snu, sprawiając, że staje się koszmarem. Jest również specem od iluzji. Potrafi sprawić, by twoje najgorsze lęki obłaziły cię ze wszystkich stron. Oczywiście to tylko iluzja.
Występowanie: Wieża Zegarowa.
Liczba: 3.
http://img204.imageshack....ivand3kg9se.pngAnonymous - 27 Sierpień 2011, 21:21 Wygląd: Nic znaleźć nie mogę, wybaczcie.
Nazwa: Rainbowelle, Rainelle, Barwżaba
Opis: Zdaje się niepozorną, ale bardzo przerośniętą żabą, rozbrajającą wejrzeniem całkowicie czarnych, pustych oczu. Przyjmuje najróżniejsze barwy, choćby tak fantazyjne, jak czerń z różowymi paskami oraz błękitnymi groszkami. To samotnicy, łączący się w pary tylko w czasie wiosennych godów; samice są trochę mniejsze od samców. Mają paskudny charakter, gdyż są chciwe i uwielbiają robić psikusy, nawet własnym właścielom. By je zdobyć, często trzeba zaoferować im coś w zamian; sprowadzają do gniazd przedmioty odpowiadające im barwą, na przykład złota - złote guziki, złote koraliki, biżuteria, złote strzępki materiału. Mimo bycia raczej płazami, nic nigdy nie wiadomo, zakładają właśnie gniazda, jednak tylko raz w życiu, i przenosi się ono z nimi. Ponoć te gniazda są chronione przez niewidzialne osłony.
Są rozmiarów dużego szczura, przypominają rzekotki.
Żyją na terenach podmokłych, prowadzą koczowniczy tryb życia. Często spotyka je się tam, gdzie pojawi się tęcza.
Moce: Zmiana kształtu, co nie tyczy się barw w żabiej postaci; na pięć postów, podczas czego mogą stać się jakim tylko zapragną organizmem żywy, od mikroba po człowieka | Teleportacja siebie i jednego przedmiotu/stworzenia, na krótkie dystanse | Ewentualnie również: Wybuch mocy, gdy zgromadzi się dwójkę lubiących się osobników - stykając się ciałami wytwarzają niewielkie eksplozje, których dym mieni się wszystkimi barwami tęczy; krótkotrwale ogłuszają, ale mogą od nich nawet pęknąć bębenki uszne.
Występowanie: Czekoladowe Jezioro, Ogród Strachu, Malinowy Las? Bądź całą Krainę Luster.
Liczba: Nieograniczona lub piętnaście.
~*~
Wygląd:http://static.zerochan.net/full/04/07/572854.jpg ? Zgodzę się na coś lepszego.
Nazwa: Nie mam pomysłów, może Draco-Foret?
Opis: Owe stwory zwykle zamieszkują w drzewach, choć jest to osobliwy sposób, bowiem wtapiają się w nie, czerpiąc siły witalne. Gdy te się skończą, przenoszą się na następnego żywiciela, i tak szmat czasu. Wbrew pozorom, to nie do końca pasożyty - co jakiś czas przesyłają dawkę energii żywicielowi, kiedy jest zbyt bliski wymarcia, by znów odżył. Przez to nie potrzebują jedzenia, poza tym to wegetarianie. Mają dwie formy, jedną z nich jest majestatyczny, uzbrojony w ostre jak brzytwa zębiska stwór, przypominający smoka, obsypany jasnozielonymi łuskami, z sumiastymi wąsiskami i dwudziestopięciocentymetrowymi szponami, służącymi im do wczepiania się w pnie oraz do "scalenia", dorastają wtedy do aż siedmiu metrów i potrafią stać i poruszać się na dwóch nogach, ich nieodzownym elementem jest kawałek grubej, spróchniałej gałęzi, sterczącej z podbrzusza; natomiast druga forma to opalizujący, zielonkawy ślepy smoczek, głównie przezywany wężem i mylony z padalcem, ujawnia się tylko wtedy, gdy pierwszej pozbawi się gałęzi. Trzeba mu podarować nową, choćby najmniejszą, która z biegiem czasu będzie rosła i powiększała się.
Nie lubią walczyć.
Moce: Scalenie - złączają się na trzy/pięć posty z dowolną żywą istotą, dostarczając jej bądź odbierając energię, przykładowo, by drzewo szybciej rosło | Latanie na długich dystansach | Atmokineza | w formie padalcopodobnej - hipnoza bojowym rykiem, na pięć postów, nie mogą wtedy kazać nikomu się zabić, obejmują też na ów czas jedno z oczu zahipnotyzowanego, choć widzą świat w szarawych barwach.
Występowanie: Herbaciane Łąki/Malinowy Las
Liczba: Dwa/Trzy/cztery.Oleander - 30 Sierpień 2011, 21:58
Jednak nie martwcie się o bestie, które tym razem nie dostały się do Bestiariusza. Propozycje wciąż siedzą w temacie, więc pomysły mogą być wykorzystane w przyszłości.~Anonymous - 7 Wrzesień 2011, 15:48 Wygląd:
Stworzenia te przypominają kurczaki, i można by było je tym mianem określić, gdyby nie to że zmieniają kolor i mierzą nawet ponad metr pięćdziesiąt wysokości. Taki duży Hoken łatwo przywiązuje się do ludzi, a jako iż jest pacyfistą – brzydzi się przemocą. Są bardzo ciepłe więc często pomagają zmarźniętym podróżnikom dając im trochę ciepła, dlatego często są nazywane matkami. Ich instynkt opiekuńczy obejmuje wszystkie istoty.
Moce:
Zmieniają rozmiar w przedziale od dziesięciu centymetrów do do dwóch metrów. Przybierają też różne barwy oraz mogą podwyższyć swoją temperaturę. Jak widać moce nie są te używane do walki, lecz raczej do pomocy.
Występowanie:
Kraina Luster : Herbaciane łąki, Cukierkowa ulica, Malinowy las