To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Po drugiej stronie krzywego zwierciadła...

Kompendium Wiedzy - Organizacje.

Oleander - 17 Grudzień 2010, 17:53
Temat postu: Organizacje.
Stowarzyszenie Czarnej Róży

Organizacja istot z Krainy Luster.
Mogą należeć do niej Strachy, jednak muszą ukrywać swoją prawdziwą rasę.
Lokalizacja: Różana Wieża, Szkarłatna Otchłań.
Organizacja zaczęła powstawać już pod koniec pierwszej wojny Krainy Luster ze Światem Ludzi. Jej założycielką była tajemnicza kobieta nazywająca siebie Czarną Różą. Stowarzyszenie planuje przejęcie całkowitej władzy nad Krainą, do czego dąży (jak na razie) maleńkimi kroczkami. Jednak głównym celem przyświecającym tej organizacji jest doprowadzenie do drugiej wojny z ludźmi i zawładnięcie ich światem, zanim oni zdecydują się zrobić to pierwsi.
Znakiem charakterystycznym członków stowarzyszenia są maski (inna dla każdej rangi w organizacji). Każdy bez wyjątku ma swoją maskę i bardzo rzadko zdejmuje ją, ukazując prawdziwe oblicze. Większość członków prowadzi swego rodzaju podwójne życie. Należeć doń mogą wszystkie istoty magiczne.


Organizacja MORIA

Organizacja ludzi, zrzeszająca także Opętańców.
Mogą należeć do niej także Strachy, jednak muszą ukrywać swoją prawdziwą rasę.
Lokalizacja: podziemia, Świat Ludzi.
Obecnie organizacja naukowo-zbrojna. Pierwotnie miała na celu jedynie bliższe poznanie Krainy Luster i istot ją zamieszkujących. Czasem zdarza się, że do władzy dochodzą niewłaściwi ludzi. Tak właśnie było w przypadku tej organizacji. Naukowcy na podstawie informacji zebranych od zwiadowców zaczęli opracowywać broń mogącą neutralizować magiczne moce. Celem organizacji stało się podbicie Krainy Luster. I to wszystko przez jednego człowieka. Człowieka, który został ostatecznie uśmiercony podczas pierwszej wojny Krainy Luster ze Światem Ludzi. MORIA powróciła do swojego pierwotnego celu, choć naukowcy wciąż nieprzerwanie dążą do udoskonalenia swojej broni. Być może nowy zarządca zechce kontynuować dzieło swego poprzednika.

Karciana Szajka

Organizacja zrzeszająca wszystkie rasy.
Lokalizacja: Karciana Twierdza, Malinowy Las, Kraina Luster.
Karciana Szajka nie jest typową organizacją jak Stowarzyszenie Czarnej Róży czy MORIA. Jest to raczej zbieranina najgorszych, najbardziej chciwych i brutalnych istot ze wszystkich trzech światów. Zorganizowali się stosunkowo niedawno, za jedyny cel stawiając sobie sianie chaosu gdziekolwiek się pojawią i podporządkowanie sobie innych istot. Karcianą Szajką zarządzają dwie osoby nazywające siebie Królem i Królową. Nie zawsze zgadzają się ze sobą, co poniekąd czyni tę organizację jeszcze bardziej niebezpieczną. Ich znakiem firmowym są karty. Każdy członek Szajki ma przypiętą gdzieś do odzienia kartę symbolizująca zajmowane stanowisko. Do tego ugrupowania może należeć każda odpowiednio zła i niegodziwa istota, bez względu na rasę czy zamieszkiwany świat.

Anarchs

Organizacja zrzesza głównie Cyrkowców, Marionetki i Strachy choć członkiem może zostać każdy jeśli tylko odpowiada mu walka o równe prawa i wolność wszystkich.
Lokalizacja: Obejmuje wszystkie trzy światy.
Organizacja to może nawet nie być najlepsze słowo by opisać tę grupę. To raczej frakcja. Zrzeszenie osób i reprezentantów ras dotkniętych przez opresję i mających dość rozkazów wydawanych im przez szeroko rozumiane „siły wyższe”. W tej organizacji nie ma hierarchii, choć zdaje się, że można powiedzieć iż przywódcą jest Viper. Choć koszulkę lidera przyznano mu raczej dlatego, że świeci przykładem zwalczając wszędzie władzę (głównie MORIĘ) i jest pomysłodawcą zrzeszenia tych wszystkich, którzy mają z władzą problem. Siłą rzeczy, organizacja ma wrogie stosunki ze wszystkimi pozostałymi. Można więc powiedzieć, że członkowie grupy to rebelianci, buntownicy, rewolucjoniści. Chcą zaprowadzić nowy ład, żądają równouprawnienia Cyrkowców i Marionetek, bo choć laleczki mają pozorną wolność i tak większość służy swoim panom, niejednokrotnie będąc przez nich wykorzystywaną. Udział w ruchu jest rzecz jasna dobrowolny, ale trzeba liczyć się z obowiązkiem walki i ryzykiem śmierci.
Dodatkowo, członkowie grupy zyskują zdolność zwaną przez nich Furią. Po aktywacji, postać na długość 4 postów zyskuje zwiększoną siłę, szybkość i zwinność oraz odporność na ciosy. Po wyczerpaniu tego czasu należy odczekać 5 postów przed kolejną aktywacją, czas ten skraca się do 3, jeśli postać znajduje się w grupie 3+ członków organizacji.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group