To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Po drugiej stronie krzywego zwierciadła...

Kartoteka - [NPC] Zinoviya Avdeyev

Zinoviya Avdeyev - 29 Lipiec 2014, 08:52
Temat postu: [NPC] Zinoviya Avdeyev
Postać NPC autorstwa Noritoshiego, przeznaczona dla celów Stowarzyszenia Czarnej Róży, w zamierzeniu dostępna dla każdego MG. Postać stworzona za zgodą Olka.




Imię:
    Zinoviya, co znaczy życie Zeusa.

Nazwisko:
    Także rosyjskie: Avdeyev; otrzymane po matce, bowiem ojciec jest jej nieznany.

Pseudonim:
    W Stowarzyszeniu znana jest jako Króliczy Kasztan. W ludzkich, tajnych organach nazywana była przeróżnie, co jednostka to inaczej.

Wiek:
    Dokumenty posiadają wpisaną wartość 36 lat, wygląda na może troszkę mniej i od osiemnastki starzeje się około półtorej razy wolniej, zatem żyje już jakieś 45 lat.

Rasa:
    Po ojcu stała się Lunatykiem, jednakże nie uzyskała pełnej długowieczności.

Ranga:
    Jak już wspominano wcześniej, jest Królikiem, Białym Królikiem. W Stowarzyszeniu Czarnej Róży zaś jest Różaną Strażniczką.

Miejsce zamieszkania:
    Przechadza się po wszystkich trzech światach w roli szpiega.


Moce:
    Architekt Snu – Pozwala na dowolne kontrolowanie snu śpiącej przy niej osoby, z którą utrzymuje kontakt fizyczny. Wymaga odpoczynku równego połowie czasu trwania snu (w postach), przy czym przy ułamkach zaokrąglamy w górę. Urwany cielesny kontakt powoduje przerwanie działania mocy i potrzebny jest odpoczynek przed kolejnym użyciem. Warunkiem sprawowania kontroli nad snem jest umieszczenie w nim swojej postaci, jednakże dzieli wówczas połowicznie odniesione tam przez siebie obrażenia. Jeśli postać w śnie zostanie ogłuszona, kontrola na snem zaniknie.

    Królowa Szkła – Moc ta pozwala przemienić śnieg, lód bądź wodę, których dotknie, w tafle szkła bądź w drobinki szkła. Potrafi także, przez taki sam dotyk, zamienić stworzoną szybę w drobinki i odwrotnie. Po każdej przemianie musi przynajmniej chwilkę odczekać. Jeśli wykonuje tę moc na szerszą skalę, potrzebować będzie wcześniejszego przygotowania się do niej (jeden post) oraz odpoczynku po wykonaniu (2 posty).
    Drugą część mocy stanowi możliwość prostej manipulacji szkłem (rzucanie, podnoszenie, utrzymywanie w powietrzu), za pomocą ruchów dłoni, na bliską odległość. Dotyczy tylko stworzonego szkła.

    + rangowa: teleportacja: Może się teleportować co drugi post w obrębie jednego tematu. Musi zbierać siłę przez 2 posty, jeśli chce przenieść się do innego tematu. Moc działa tylko w obrębie jednego świata.


Umiejętności:
    Wojskowa służba (z racji dużego zakresu, robi za dwie umiejętności) – zna się na strzelaniu z podstawowych typów broni, ma nawet dobre oko przy mierzeniu muszką pistoletu. Wie jak odbezpieczyć granat, jak się kryć przed ostrzałem. Zna się na walce wręcz, wie gdzie uderzyć by prędko zadać ból i w jaki, poprawny sposób założyć komuś dźwignie. Wyszkoliła się w metodach torturowania na tyle, by utrzymywać w przytomności, sprawiać ból i nie zabić ofiary. Nie ma skruchy dla nieprzyjaciół i jest posłuszna w wykonywaniu rozkazów. Wie, co to znaczy dla uszu huk granatu i jak „przyjemnie” jest mieć kulkę w ciele.

    Podzielność uwagi – potrafi czynić wiele różnych rzeczy w jednym czasie. Może kontrolować czyiś sen i jednocześnie kierować skuterem. Jest jedną z nielicznych kobiet, które potrafią odebrać telefon, malować się i zmieniać biegi w aucie. Myśleć może o wielu rzeczach naraz, ale rozmówcę i tak wysłucha ze zrozumieniem.


Charakter:
    Dużo, za dużo czasu spędziła w obliczu starć wojennych i ciężko doszukiwać się w niej przyjacielskiego wsparcia. Nie zwykła bywać pogodną i uśmiechniętą – gardzi słabymi rasami, nie ma czasu na zachwycanie się poezją świata. Uważa siebie za strzegącą porządku, chce doprowadzić do rozpadu Anglii i zamknięcia rozdziału pt. „Istoty zza Lusterka". Chce, by świat zajął się swoją nędzną rasą, co jednak nie znaczy, że jest obojętna na los swojego kraju – wie, czym jest patriotyzm, chce, aby stał się dawną potęgą, a gdy zajdzie potrzeba, wróci tam służyć. Nie czuje wielkiego przywiązania do magicznych światów, a układy z Różą uważa za pomocne dla prób załagodzenia konfliktu tkwiącego pomiędzy światami. Zdaje sobie sprawę, że łatwe to nie jest, dlatego na każdym kroku stara się o stopniowe wyniszczanie MORII. Rozważa nawet powtórne wkroczenia tam, by zainfekować ją od środka.
    Jest jednak nieodporna na gadanie innych i przekonanie jej na swoją stronę może stać się prostsze niż się to z początku wydawało Przychodzi moment, że w obliczu własnego, cielesnego cierpienia nie umie sobie poradzić, podłamuje się psychicznie. Z kolei torturowanie zakładników umacnia ją, przemienia w „bestię”, która nie waha się zabijać nieprzydatne istoty. W końcu ludzi jest tyle miliardów, prawda?
    Potrafi spokojnie posiedzieć na kanapie, normalnie z ludźmi porozmawiać. Nie należy do psychicznie chorych, nie jest to jeszcze wystarczający czas na zamknięcie ją w ścianach bez klamek. Pomimo swoich silnych przekonań (być może nieco spaczonych), nie odnosi się wulgarnie do innych: nie ma w słowach siły przebicia, nie potrafi, po prostu. Nie lubi oglądać się w lustrze, co było jednym z powodów obrania takiej właśnie ścieżki na życie.


Wygląd zewnętrzny:
    Posiada długie do ramion, kasztanowe włosy, ciemnobrązowe oczy, wąskie usta i kilka piegów na twarzy. Kobiece kształty ma znikome, w umundurowaniu wojskowym wcale nie przypomina swojej płci. Na co dzień przebywa w cywilnym ubiorze, zwykle o rosyjskich trendach mody. Na ciele posiada blizny po dawnych ranach, od odłamków, pocisków jak i cięć nożem. Przeżyła swoje chwile grozy i stara się o ukrywanie po nich śladów. Na prawym ramieniu dokonywała dwukrotnie przeszczepu skóry, w celu pozbycia się wytatuowanych symboli, znaczących o przynależności do danych organizacji. Czasem jej coś odwali na psychice i założy sukienkę zamiast spodni, ale to zazwyczaj wtedy, gdy chwyci na antenie transmisję z zawodów w lekkoatletyce, wspomni sobie o dziecięcych marzeniach i poczuje lekkość ciała, kluczową przy skoku o tyczce.


Krótka historia:
    Za młodu była ambitną dziewczynką, chcącą rozwijać się fizycznie, uczestniczyć w zawodach. Marzyła o sportowej karierze, chciała wystąpić w Moskwie na mistrzostwach świata w lekkoatletyce. Przyglądała się także pięknu krajowego baletu, co jednak nie porwało jej ku praktykowaniu nauki.
    Zmieniła jednak z czasem upodobania w bardziej męskie horyzonty. Wraz z dorastaniem coraz lepiej pojmowała sytuację państwa i zamierzała wkręcić się w ten brutalny biznes. Wychowywania była od najmłodszych lat w kierunku przynależności do organów strzegących prawa. Skończyła kilkuletnią szkołę wojskową, jedną z lepszych w Rosji.
    W wieku dwudziestu lat wstąpiła w szeregi KGB i była tu przez dwa lata, do momentu rozpadu w dziewięćdziesiątym pierwszym. Tak, w młodym wieku się tutaj znalazła, ale to za sprawą posiadania rodzinnych znajomości. Pobliska okolica w drzewie genealogicznym nie należy do żadnej biedoty, znajdą się tutaj nawet wyżsi statusem urzędnicy, zatem miał kto ją sponsorować. Te dwa lata zmieniły ją nie do poznania, pokazały jakim okrucieństwem załatwia się po cichu pewne sprawy. Że czyniono to dla Rosji, uznała za właściwe używane tu metody. Mówiąc na wyrost, pierwsze pranie mózgu przeszła.
    W 94’ wyemigrowała do Europy na lewych papierach, osiedlając się w Irlandii. Obserwowała Anglię, dane jej było usłyszeć o wojnie z Krainą Luster. Szczegółowo badała ten temat, przeprowadzając się w pewnym momencie do tego państwa. Przez blisko osiem lat, do 2004 roku, pracowała w MORII na kolejnych, fałszywych dokumentach.
    Wróciła do Rosji rok później, gdy doszła do niej wiadomość o rodzinnej tragedii. Od tego momentu podawała się za swoją młodszą siostrę, której ojciec, po ledwie kilku latach od małżeństwa z ich matką, zostawił je wszystkie. Została zamordowana, najpewniej z jej własnej winy. Przeżywała utratę ukochanej siostrzyczki do tego stopnia, że nie pozwoliła by ktokolwiek myślał, że umarła - teraz ona nosi imię tłumaczone jako życie Zeusa. To wydarzenie zmieniło jej spojrzenie na sprawy świata. Uciekła z Rosji po raz kolejny, lecz tym razem do innego świata.
    Zdołała zaznajomić się z prawami tych „malowniczych" miejsc. Najbardziej poznała się na Szkarłatnej Otchłani, spędzając mnóstwo czasu w ogrodach, które miały straszyć. Zdołała zdobyć przychylność bestii z gatunku Conspectum. Na ślipiach tego trójgłowego psa pokazała swoją chęć walki, gdy to rój złośliwych stworzonek chciał się nią najeść. Co prawda, zaraz potem padła ze zmęczenia i z ogromu odniesionych ran, a na ratunek przybyła z przypadku sama Pani Dark (fragment nieuzgadniany z nią, ale sądzę, że się nie obrazi. Się najwyżej później zmieni.). Bestia uznała jej zapał do walki i zażądała sojuszu, bowiem chciała kolejny raz móc ujrzeć ją w szaleńczej bitwie.
    Siedem lat temu wkręciła się w relacje z przywódczynią Stowarzyszenia Czarnej Róży i służy tam obecnie jako Strażniczka, szpiegując świat ludzi i poszukując istot, które zechcą dołączyć do szeregów tej organizacji. Za cel postawiła sobie wzmocnienie szeregów Stowarzyszenia, a gdy to uczyni, kto wie, co będzie kolejnym krokiem? Nie zwykła prędko zmieniać linii frontu, ale w przeszłości czyniła to kilkukrotnie. Jedno jest pewne: z rosyjskiego pochodzenia nie zrezygnuje.
    Kilka tygodni temu dane było jej obserwować okolice terenów należących do MORII. Ujrzała jak pewna dziewczyna z dziwnym żelastwem ucieka po zaspach śniegu. Wraz z pojawieniem się za nią pościgu, doglądała tej akcji z dalsza, aż w końcu udało jej się ją odnaleźć. Ciąg dalszy tych wydarzeń toczy się od kilku dni na fabule, za sprawą mojego MGowania Annie.

Anonymous - 29 Lipiec 2014, 20:26

Architekt Snu - Moc wydaje się być okej, ograniczenia także. Jeżeli ktoś przywali Ci w łeb, czy w jakikolwiek sposób zaatakuje działanie mocy także zostanie przerwane. No i sen nie może być w taki sposób pokierowany, że ofiara po przebudzeni będzie się chciała zabić.

Królowa Szkła - Maksymalna waga stworzonego na jeden post materiału to 150% wagi Twojej postaci, przy czym do 50% wagi można co post wytwarzać, a na więcej obowiązuje ograniczenie 2 postów przerwy. Co do kontroli szkła - jeżeli chodzi o większe bloki to mogą mieć maksymalnie 50 centymetrów i nie mogą ważyć więcej niż Twoja postać. Im większy blok szkła tym mniej możesz ich kontrolować plus jest to większe obciążenie dla postaci.

Akceptuję.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group