• Nie minęło zbyt wiele czasu od rozpoczęcia działalności AKSO, a po całej Otchłani rozniosła się wieść o tajemniczej mgle, w której znikają statki. Czytaj więcej...
  • Wstrząsy naruszyły spokój Morza Łez!
    Odczuwalne są na całym jego obszarze, a także na Herbacianych Łąkach i w Malinowym Lesie.
  • Karciana Szajka została przejęta. Nowa władza obiecuje wielkie zmiany i całkowitą reorganizację ugrupowania. Pilnie poszukiwani są nowi członkowie. Czytaj więcej...
  • Spectrofobia pilnie potrzebuje rąk do pracy! Możecie nam pomóc zgłaszając się na Mistrzów Gry oraz Moderatorów.
Trwające:
  • Skarb Pompei
  • Zmrożone Serce


    Zapisy:
  • Chwilowo brak

    Zawieszone:
  • Brak
  • Drodzy użytkownicy, oficjalnie przenieśliśmy się na nowy serwer!

    SPECTROFOBIA.FORUMPOLISH.COM

    Zapraszamy do zapoznania się z Uśrednionym Przelicznikiem Waluty. Mamy nadzieję, że przybliży on nieco realia Krainy Luster i Szkarłatnej Otchłani.

    Zimowa Liga Wyzwań Fabularnych nadeszła. Ponownie zapraszamy też na Wieści z Trzech Światów - kanoniczne zdarzenia z okolic Lustra i Glasville. Strzeżcie się mrocznych kopuł Czarnodnia i nieznanego wirusa!

    W Kompendium pojawił się chronologiczny zapis przebiegu I wojny pomiędzy Ludźmi i KL. Zainteresowanych zapraszamy do lektury.

    Drodzy Gracze, uważajcie z nadawaniem swoim postaciom chorób psychicznych, takich jak schizofrenia czy rozdwojenie jaźni (i wiele innych). Pamiętajcie, że nie są one tylko ładnym dodatkiem ubarwiającym postać, a sporym obciążeniem i MG może wykorzystać je przeciwko Wam na fabule. Radzimy więc dwa razy się zastanowić, zanim zdecydujecie się na takie posunięcie.

    Pilnie poszukujemy Moderatorów i Mistrzów Gry. Jeżeli ktoś rozważa zgłoszenie się, niech czym prędzej napisze w odpowiednim temacie (linki podane w polu Warte uwagi).

    ***

    Drodzy użytkownicy z multikontami!
    Administracja prosi, by wszystkie postaci odwiedzać systematycznie. Jeżeli nie jest się w stanie pisać wszystkimi na fabule, to chociaż raz na parę dni posta w Hyde Park
    .
    Marionetki – otwarte
    Kapelusznicy – otwarte
    Cienie – otwarte
    Upiorna Arystokracja – otwarte
    Lunatycy – otwarte
    Ludzie – otwarte
    Opętańcy – otwarte
    Marionetkarze – otwarte
    Dachowcy – otwarte
    Cyrkowcy – otwarte
    Baśniopisarze – otwarte
    Szklani Ludzie – otwarte
    Strachy – otwarte
    Senne Zjawy – otwarte
    Postaci Specjalne – otwarte

    Ponieważ cierpimy na deficyt Ludzi, każda postać tej rasy otrzyma na start magiczny przedmiot. Jaki to będzie upominek, zależy od jakości Karty Postaci.



    » Archiwum X » Karty Postaci » Adalatte
    Poprzedni temat :: Następny temat
    Autor Wiadomość
    Adalatte
    [Usunięty]




    Wzrost / waga: /
    Wysłany: 7 Wrzesień 2015, 23:05   Adalatte

    Imię: Adalatte
    Nazwisko: Straciła je w chwili porzucenia przez pana.
    Wiek: Trzydzieści cztery lata. Wiek wizualny, za sprawą jej wielkości, nie jest z reguły szacowany na więcej, niż pięć, sześć lat.
    Rasa: Marionetka
    Ranga: Lodowa Maska
    Miejsce zamieszkania: Kraina Luster

    Moce:

    Hydrokineza - moc umożliwiająca kontrolę wody i substancji zawierających wodę, które znajdują się w otoczeniu postaci. Ograniczenia mocy: nie obejmuje wody wchodzącej w skład ciał istot żywych; umożliwia zmianę stanu skupienia wody jedynie z gazowego i stałego w ciekły, nie odwrotnie.

    Błękitny Płomień - moc, za pomocą której postać tworzy wokół swych dłoni błękitny, ciepły płomień. Ograniczenia mocy: daje światło umożliwiające wyraźne dostrzeganie przedmiotów w promieniu sześciu metrów, może również rozgrzewać, nie jest jednak w stanie zadawać fizycznych obrażeń.


    Umiejętności:

    Władanie sztyletem - dzięki tej umiejętności postać jest w stanie posługiwać się danym rodzajem broni, zarówno w walce z bliska, jak i z dystansu. Możliwy jest rzut sztyletem na odległość nieprzekraczającą piętnastu metrów.

    Lalkowy Kamuflaż - w sytuacji potencjalnego zagrożenia postać, zamierając w bezruchu, potrafi w skrajnym stopniu upodobnić się do zwykłej lalki. Niemożliwym jest wówczas rozpoznanie w niej ożywionej marionetki, dopóki ta się nie poruszy lub nie odezwie, nawet, jeśli będzie wówczas dotykana, podnoszona czy potrząsana.

    Akrobatyka - postać potrafi wykonywać najróżniejsze akrobacje, od szapagatów i salt, przez chodzenie po linach czy wąskich gzymsach, po amortyzowanie upadków.

    Charakter:
    Niegdyś była to wesoła, otwarta laleczka o iście dziecięcym charakterze. Jednakże wojna, a także wydarzenia ją poprzedzające skutecznie to zmieniły, sprawiając, że zapewne nawet sam twórca nie rozpoznałby w tej Adalatte dawnej marionetki. Widziadła, które atakowały ją bezustannie przez pierwsze miesiące samotnego życia nie zniknęły z kalekiego umysłu lalki do dzisiaj, choć istotka nauczyła się radzić sobie z nimi. Przez jakiś czas uważała, że przemykające się pod ścianami cienie, niewielkie potwory o ostrych jak szpilki kłach i wrzeszczące przeraźliwie nawet w środku dnia nietoperze są zupełnie realne, jednak dość szybko przekonała się, że dostrzega je tylko ona. Nie umniejsza to faktu, że dla Adalatte są one równie prawdziwe, jak drewno, z którego została stworzona. Wojna nauczyła ją zabijać, nie tylko w obronie własnej, ponieważ marionetka znalazła w tym zajęciu swoistą przyjemność. Radość sprawia jej widok osoby cierpiącej równie mocno, jak niegdyś ona sama. Lubi pastwić się nad ofiarami, tylko w bezwzględnie wymagających pośpiechu sytuacjach zabijając je natychmiast. Mimo wszystko, rzadko atakuje z własnego widzimisię. Jej nastroje mogą przywodzić na myśl huśtawkę - w jednej chwili jest spokojna, by za moment wrzasnąć, tupnąć, bluzgnąć, a w skrajnych przypadkach nawet rzucić się z kastetem. Dosyć często zdarza jej się płakać; daje tym samym piękne świadectwo o tym, że bzdurna jest teoria, jakoby marionetki nie potrafiły tego robić. U lalki często występują stany lękowe, niejednokrotnie wystarczy, by ktoś podniósł na nią głos czy wykonał gest podobny do jednego z tych, jakich pełną gamę pokazał jej stwórca tuż po ucieczce Nikoletty. Jest świadoma wrażenia, jakie na pierwszy rzut oka sprawia jej wygląd i niejednokrotnie to wykorzystuje, przybierając maskę słodkiej, uroczej zabaweczki. Prawo pisane nie stanowi dla niej żadnego autorytetu, inaczej rzecz ma się z zasadami umownymi, których, jeśli je zna, trzyma się jak tylko może. Marionetka jest zimna i pusta, nie ma celów, pragnień czy marzeń. Być może kiedyś się to zmieni?


    Wygląd zewnętrzny:
    Marionetka ma niewielkie rozmiary - przeciętnemu człowiekowi sięga zaledwie do kolan. Stworzona z jasnego drewna, ubrana jest zawsze w białą sukienkę, mającą dokładnie ten sam kolor, co długie do łokcia włosy lalki. Szklane, puste błękitne oczy nie potrafią wyrażać emocji, choć nie zawsze tak było. Adalatte stworzona została na wzór małego dziecka i je właśnie przypomina. Na pierwszy rzut oka wydaje się słodką istotą, dopiero po chwili dostrzec, czy raczej poczuć można bijący od niej chłód, niektórym kojarzącym się z trupim. Niewielka twarz marionetki nigdy nie wyraża pozytywnych emocji, jedynym wyjątkiem jest uśmiech, który jednak nie obejmuje oczu. Kokardy wplecione we włosy, fantazyjne falbanki i lekki chód w odniesieniu do tej lalki przywodzą na myśl skrzywdzoną zabawkę, uśmierconą przez kapryśne dziecko na rzecz innej, lepszej, piękniejszej.


    Historia:
    Wiesz, jakie to uczucie, gdy los da ci kawałek nieba na własność tylko po to, by następnie brutalnie go odebrać? Nawet jeśli kiwnąłeś głową, zapewnie nie potrafiłbyś opisać tego, co czuła marionetka, której zabrano wszystko.




    Adrien w wieku niecałych szesnastu lat został wprowadzony w tajniki sztuki tworzenia żywych lalek. Rychło okazało się, że wiedza przekazana mu przez ojca nie poszła w las. Pierwszej swojej marionetce chłopiec nadał imię Adalatte. Niedługo potem stworzył następną - tę wołano dźwięcznym słowem Nikoletta. Choć laleczki zewnętrznie prezentowały sobą zupełne przeciwieństwa, łączyło je jedno - bezgraniczne oddanie swemu panu. Niewielu marionetkarzy mogło wówczas pochwalić się tak wiernymi sługami. Adrien ani razu nie usłyszał z drewnianych usteczek swoich córek słowa skargi czy sprzeciwu. Mimo młodego wieku chłopiec nie był głupi i potrafił to docenić, dając swoim lalkom tyle, ile tylko mógł, mimo ich stosunkowo niewielkiej przydatności. One odwdzięczały mu się tym samym, i zdawać by się mogło, że utopia ta będzie trwać wiecznie, jednak płomień wojny skutecznie pochłonął ze sobą ten malutki raj.
    Nikoletta była pierwszą, w której szklanych oczach błysnęły iskierki buntu. Adrien nigdy nie chował przed swoimi marionetkami ich kluczyków, a ona wykorzystała to, po prostu zabierając niewielki przedmiot i rozpływając się jak we mgle. Dla młodego lalkarza była to ogromna ujma na honorze. Szał, w jaki wpadł, dostrzegłszy brak kluczyka Nikoletty, a także samej marionetki, na długo zapisał się w pamięci Adalatte. Biała laleczka jak tylko mogła, starała się uspokoić swego pana, jednak jej starania na nic się zdały. Potłuczona, z kluczykiem w ręku wylądowała koniec końców na ulicy przed domem, pożegnana okrzykiem, z którego wynikało, że nie jest nic warta, a Adrien ma nadzieję, że zostanie jedną z pierwszych ofiar nadchodzącej wojny.
    Każdy marionetkarz doskonale zna swoje dzieła. Ich dusza jest okruchem jego własnej. Ta szczególna więź sprawiła, że przez cztery lata potrafił odgadywać zachcianki swych lalek nim te jeszcze zdążyły je wypowiedzieć, a one na wyprzódki pomagały mu we wszystkim, nawet jeśli on nie zdał sobie sprawy, że pomocy potrzebuje. Każdy medal ma dwie strony, Adrien znał więc także największą słabość Adalatte - niemal paranoiczny strach przed odrzuceniem, samotnością i koniecznością radzenia sobie na własną rękę w wielkim i, w jej przekonaniu, strasznym świecie. Chłopiec ukarał ją za ucieczkę Nikoletty, obawiając się zresztą, że i ona może zechcieć od niego odejść. Nie wiedział wówczas, jak bardzo się mylił. Na szczęście los sprawił, że twórca nigdy potem nie zobaczył swojej pierwszej lalki.

    Dla zaledwie czteroletniej marionetki pierwsze miesiące były pasmem koszmaru, pełnym krzyków, cieni, płomienia i strachu. Część widziadeł z tamtego okresu przeniknęła do obecnych dni, nadal nie pozwalając laleczce uwolnić się od przeszłości. Adalatte czas wojny przeżyła ukrywając się w lasach oraz miasteczkach. Dość szybko przyszło jej docenić zalety rozmiaru, za który początkowo przeklinała swojego twórcę - ludzie, bezlitośnie atakujący większe marionetki, nie zauważali jej, jeśli tylko nie poruszała się zbyt gwałtownie. Żyła z dnia na dzień, nie mając czasu, by myśleć o czymkolwiek, poza tym, co czeka ją jutro.
    W końcu jednak wojna minęła, a Kraina Luster powoli zaczęła wracać do stanu sprzed ataku ludzi. Dopiero wówczas, gdy zapanował spokój, marionetka miała możliwość przypomnienia sobie wszystkiego, co doprowadziło ją do punku, w jakim znalazła się obecnie. W każdej napotkanej lalce widziała Nikolettę, siostrzyczkę, którą obarczyła winą za wszystko, co się stało. Czy słusznie? Tego nie dane było jej się dowiedzieć. Swoją nienawiść sprawiedliwie rozdzieliła wszystkim, a zostało jeszcze dość, by Adalatte zdołała się w niej zatracić. Zagubiona we własnym bólu i strachu, spętana łańcuchami minionych dni, lalka krążyła po świecie bez celu. Tak pozostało do dziś.
     



    Zmarły

    Karciana Szajka: Walet
    Godność: Aaron (Aron) Wels alias Amon
    Wiek: 27
    Rasa: Lunatyk
    Lubi: nadmorskie zamki, latarnie, przyglądać się torturom, nazywać siebie Władcą Czasu
    Nie lubi: lekceważenia czasu
    Wzrost / waga: 190cm / 86kg
    Aktualny ubiór: Czarny frak z gustowną, grafitową koszulą w jasne prążki i zgrabny, acz wyrazisty w swojej formie, ciemny cylinder.
    Znaki szczególne: białe włosy, czarne oczy, obcowanie z kapeluszami i zegarami
    Zawód: Latarnik
    Pan / Sługa: - / Doll
    Pod ręką: 1/2 blaszki zmartwienia
    Dołączył: 21 Lip 2014
    Posty: 480
    Ostrzeżeń:
     1/3/3
    Wysłany: 8 Wrzesień 2015, 00:01   

    Cytat:
    Ograniczenia mocy: daje światło

    Jak duże to jest światło? Mniemam, że jak z porządnej latarki?

    Nie chcesz posiadać drugiej mocy własnej? Czyżby aktualnie brak pomysłu na takową?

    Cytat:
    jeśli jednak nie zostanie on potem fabularnie odnaleziony, przepada.

    Takie zdanie pasuje do opisów mocy, ale w tym wypadku dość logicznym jest, że jeśli czymś rzucamy, to już tego w dłoni nie posiadamy.

    Opis charakteru pozostawia pewien niedosyt. Zaczyna się ładnie, opisowo, a potem nagle urywa na ciągu paru kluczowych słów. Może wskazanym byłoby jeszcze dołożenie większej ilości informacji?
    _________________


    x x x x
    Adalatte
    [Usunięty]




    Wzrost / waga: /
    Wysłany: 8 Wrzesień 2015, 19:52   

    Po dłuższym namyśle dochodzę do wniosku, że byłoby wskazanym. Opis charakteru rozwinięty, opis mocy uściślony. Avek wrzucę na dniach.
    Wolę grać postacią niedokokszoną niż przekokszoną. Drugiej mocy własnej posiadać nie chcę, jakoś przeżyję xD
     



    Zmarły

    Karciana Szajka: Walet
    Godność: Aaron (Aron) Wels alias Amon
    Wiek: 27
    Rasa: Lunatyk
    Lubi: nadmorskie zamki, latarnie, przyglądać się torturom, nazywać siebie Władcą Czasu
    Nie lubi: lekceważenia czasu
    Wzrost / waga: 190cm / 86kg
    Aktualny ubiór: Czarny frak z gustowną, grafitową koszulą w jasne prążki i zgrabny, acz wyrazisty w swojej formie, ciemny cylinder.
    Znaki szczególne: białe włosy, czarne oczy, obcowanie z kapeluszami i zegarami
    Zawód: Latarnik
    Pan / Sługa: - / Doll
    Pod ręką: 1/2 blaszki zmartwienia
    Dołączył: 21 Lip 2014
    Posty: 480
    Ostrzeżeń:
     1/3/3
    Wysłany: 9 Wrzesień 2015, 08:56   

    Akcept.
    _________________


    x x x x
    Wyświetl posty z ostatnich:   
    Po drugiej stronie krzywego zwierciadła... Strona Główna
    Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
    Nie możesz pisać nowych tematów
    Możesz odpowiadać w tematach
    Nie możesz zmieniać swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów
    Nie możesz głosować w ankietach
    Nie możesz załączać plików na tym forum
    Możesz ściągać załączniki na tym forum
    Dodaj temat do Ulubionych
    Wersja do druku

    Skocz do:  



    Copyrights © by Spectrofobia Team
    Wygląd projektu Oleandra. Bardzo dziękujemy Noritoshiemu za pomoc przy kodowaniu.

    Forum chronione jest prawami autorskimi!
    Zakaz kopiowania i rozpowszechniania całości bądź części forum bez zgody jego twórców. Dotyczy także kodów graficznych!

    Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
    Template AdInfinitum
    Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 9