• Nie minęło zbyt wiele czasu od rozpoczęcia działalności AKSO, a po całej Otchłani rozniosła się wieść o tajemniczej mgle, w której znikają statki. Czytaj więcej...
  • Wstrząsy naruszyły spokój Morza Łez!
    Odczuwalne są na całym jego obszarze, a także na Herbacianych Łąkach i w Malinowym Lesie.
  • Karciana Szajka została przejęta. Nowa władza obiecuje wielkie zmiany i całkowitą reorganizację ugrupowania. Pilnie poszukiwani są nowi członkowie. Czytaj więcej...
  • Spectrofobia pilnie potrzebuje rąk do pracy! Możecie nam pomóc zgłaszając się na Mistrzów Gry oraz Moderatorów.
Trwające:
  • Skarb Pompei
  • Zmrożone Serce


    Zapisy:
  • Chwilowo brak

    Zawieszone:
  • Brak
  • Drodzy użytkownicy, oficjalnie przenieśliśmy się na nowy serwer!

    SPECTROFOBIA.FORUMPOLISH.COM

    Zapraszamy do zapoznania się z Uśrednionym Przelicznikiem Waluty. Mamy nadzieję, że przybliży on nieco realia Krainy Luster i Szkarłatnej Otchłani.

    Zimowa Liga Wyzwań Fabularnych nadeszła. Ponownie zapraszamy też na Wieści z Trzech Światów - kanoniczne zdarzenia z okolic Lustra i Glasville. Strzeżcie się mrocznych kopuł Czarnodnia i nieznanego wirusa!

    W Kompendium pojawił się chronologiczny zapis przebiegu I wojny pomiędzy Ludźmi i KL. Zainteresowanych zapraszamy do lektury.

    Drodzy Gracze, uważajcie z nadawaniem swoim postaciom chorób psychicznych, takich jak schizofrenia czy rozdwojenie jaźni (i wiele innych). Pamiętajcie, że nie są one tylko ładnym dodatkiem ubarwiającym postać, a sporym obciążeniem i MG może wykorzystać je przeciwko Wam na fabule. Radzimy więc dwa razy się zastanowić, zanim zdecydujecie się na takie posunięcie.

    Pilnie poszukujemy Moderatorów i Mistrzów Gry. Jeżeli ktoś rozważa zgłoszenie się, niech czym prędzej napisze w odpowiednim temacie (linki podane w polu Warte uwagi).

    ***

    Drodzy użytkownicy z multikontami!
    Administracja prosi, by wszystkie postaci odwiedzać systematycznie. Jeżeli nie jest się w stanie pisać wszystkimi na fabule, to chociaż raz na parę dni posta w Hyde Park
    .
    Marionetki – otwarte
    Kapelusznicy – otwarte
    Cienie – otwarte
    Upiorna Arystokracja – otwarte
    Lunatycy – otwarte
    Ludzie – otwarte
    Opętańcy – otwarte
    Marionetkarze – otwarte
    Dachowcy – otwarte
    Cyrkowcy – otwarte
    Baśniopisarze – otwarte
    Szklani Ludzie – otwarte
    Strachy – otwarte
    Senne Zjawy – otwarte
    Postaci Specjalne – otwarte

    Ponieważ cierpimy na deficyt Ludzi, każda postać tej rasy otrzyma na start magiczny przedmiot. Jaki to będzie upominek, zależy od jakości Karty Postaci.



    » Archiwum X » Karty Postaci » Aria Rose
    Poprzedni temat :: Następny temat
    Autor Wiadomość
    Aria
    [Usunięty]




    Wzrost / waga: /
    Wysłany: 19 Grudzień 2015, 22:17   Aria Rose


    Imię: Aria
    Nazwisko: Rose
    Pseudonim: -
    Wiek: Kotołaczek ten nie wygląda na więcej niż 17 lat. Jej prawidziwy wiek nie jest znany.
    Rasa: Koto-puchato-słodko-cukierkowo-ogoniasto-coś. W skrócie Dachowiec.
    Ranga: Kocia Wróżka
    Miejsce zamieszkania: Neko Neko Dziewcze nie wychyliło jeszcze nosa poza Krainę Luster.
    Moce:
    Dziewczyna jest samoukiem. Większość czasu spędzała sama dlatego miała wiele czasu na odkrycie swoich specjalnych darów takich jak:

    *Piękna pieśń - Nie wiadomo czy przez jej niesamowite zdolności wokalne, czy przez specyficzność dźwięków, jej przeciwnik zostaje... otumaniony. Jest to pewnego rodzaju hipnoza - wystarczy krótka piosenka lub melodia która wydobywa się z ust tej niezwykłej dziewczyny, a osoba, której uszy odbiorą te niebiańskie dźwięki nie myśli trzeźwo. Istota pod wpływem tego uroku, staje się niegroźna i pragnie podążać za głosem Arii. Niestety razem z końcem piosenki urok pryska, a osoba poddana temu zaklęciu, znowu bez oporu może rzucić się z pazurami na Rose. Dziewczyna wykorzystuję tę umiejętność do wabienia oraz do unieszkodliwiania swoich wrogów. Jej moc nie działa na osoby głuche, w przypadku osób z pogorszonym słuchem działa słabiej niż na inne osobniki.

    *Skrzydła wolności - Nic dodać, nic ująć. Dziewczyna pragnęła wolności niemal przez całe swoje życie, więc gdy w końcu złapała wiatr w żagle, szczęście znów się do niej uśmiechnęło. Aria może wyczarować sobie skrzydła - ogromne motyle skrzydła w odcieniach fioletu i czerni. Niestety, jest to moc krótkotrwała i bardzo wyczerpująca. Rose nie może latać dłużej niż przez godzinę a po skończonym locie jest wykończona... jednak jak piękne jest uczucie wolności, gdy twoje stopy odrywają się od podłoża a ty możesz lecieć gdzie tylko skrzydła cię poniosą.

    +rangowa
    *Spełnianie życzeń - Rozbiłeś drogocenną wazę cioci, złamałeś palec, a może masz ochotę na dużą dawkę słodyczy? Nie ma sprawy! Jeśli tylko cię to uszczęśliwi twoja (nie)prywatna kocia wróżka z Krainy Luster spełni każde twoje życzenie. Może i Rose nie potrafi wyczarować królewicza na śnieżnobiałym jednorożcu i kryształowego pałacu, jednak jeśli twoje potrzeby sprowadzają się do drobniejszych rzeczy, pomocy możesz szukać u Panienki Arii Rose.

    Umiejętności:
    Są to zdolności wyuczone. Pomimo tego, że dziewczyna stroni od walk nie jest całkowicie bezbronna. Kiedy tylko odzyskała wolność i usamodzielniła się, spotkała przemiłego młodzieńca, dzięki któremu opanowała umiejętność taką jak:

    *Umiejętność posługiwania się bronią białą - Specjalizuje się w walce sztyletami. Niby to takie drobne i przypomina większy scyzoryk, prawda? Jednak wystarczy dobre oko i dokładny rzut a przeciwnik może doznać niemałych obrażeń. Nie wierzysz? Zawsze możesz sprawdzić się w roli żywej tarczy.

    Aria jest również uzdolniona w innych dziedzinach:

    *Złoty język - Nie, Rose nie posiada języka o nienaturalnej barwie. Po prostu nastolatka potrafi dobrze dobierać słowa. Wystarczy kilka miłych słówek w połączeniu z jej słodkim wyglądem i twoje zaufanie zdobywa Panienka Aria! +10 punktów dla Rosendora!

    *Doskonała pływaczka
    - Myślałeś, że koty boją się wody, tak? Tutaj cię zaskoczę, Rose jest doskonałą pływaczką! Żaden styl nie jest jej obcy, woda to zdecydowanie jej żywioł. Jakby tego było jeszcze mało, sama uwielbia wypoczywać w pobliżu różnych zbiorników wodnych - rzeki, stawy, jeziora, morza. Woda ją wycisza i daje oczywiście dużo zabawy.


    Wygląd: Rose tak naprawdę nie wyróżnia się niczym spośród reszty przedstawicieli swojej rasy. Posiada parę słodkich kocich uszu oraz puszysty, długi biały ogon. W jej osobie w oczy rzucają się jedynie długie, śnieżnobiałe włosy i fioletowe tęczówki. Warto jednak przyjrzeć się bliżej temu kotołaczkowi. Aria to drobna dziewczyna, która nie wygląda na więcej niż siedemnaście lat. Ta nastolatka to 160 cm samej słodyczy! Ma delikatne rysy twarzy, smukły nosek, duże oczy o intensywnym kolorze oraz małe, delikatnie zaróżowione usta. Odcień jej cery niemal dorównuje bieli jej włosów, nie można jednak powiedzieć, że wygląda na osobę chorą, ma po prostu ładną, jasną karnację. Wracając jeszcze w kilku słowach do czuprynki Rose - są to bardzo długie, proste włosy. Sięgają one niemal do łydek Arii, dlatego dziewczyna często związuje je w jeden lub dwa kucyki, dzięki czemu ich długość mniej jej przeszkadza. Stałym elementem fryzury, jest również grzywka. Rose bardzo dba o swoje włosy, zawsze są dokładnie przeczesane i skrupulatnie ułożone. Nastolatka jest dosyć szczupła, jednak nie narzeka na brak kobiecych kształtów - wszystko na swoim miejscu. Jeśli mowa o ubiorze dziewczyny, jedno jest pewne, ta urocza istota nie stawia na wygodę. Zawsze powtarzano jej, że panny z dobrego domu muszą wyglądać nienagannie. Aria preferuje wszelkiego rodzaju sukienki oraz ewentualnie, w drodze wyjątku spódniczki. Jeszcze nigdy nie zdarzyło jej się ubrać spodni albo co gorsza - krótkich spodenek. Jej buty są zazwyczaj na niewysokim obcasie bądź koturnie, idealnie wpasowane do reszty kreacji. W jej codziennym ubiorze nie brak również dodatków - naszyjniki, pierścienie, bransolety, kolczyki są idealnym wykończeniem całości.

    Charakter: Rose na pierwszy rzut oka wygląda na słodką, naiwną dziewczynkę. Gdyby ktoś na nią spojrzał nie mógłby powiedzieć o niej złego słowa. Niemal każdy z marszu uznałby ją za świetną ofiarę - drobna, ładna, taka krucha i bezbronna. Nawet nie przeszłoby komuś przez myśl, że ta osóbka mogłaby mieć ze sobą jakąś broń a co dopiero potrafić z niej korzystać. Nikt jednak tak naprawdę nie wie, co może kryć się pod tą maską słodyczy. W końcu każda istota ma swoje wady i zalety. Aria oczywiście jest bardzo miła, uczynna i opiekuńcza. Nie stroni od pomagania innym, jest to w końcu pewnego rodzaju jej misja. Dziewczyna zawsze zwraca się do każdego z odpowiednim szacunkiem i stara się wszystkich traktować na równi, oczekuje jednak od innych tego samego. Nie należy do towarzyskich osób, oczywiście nie jest również samotnikiem, jak to mówią dwie osoby to para ale trzy to już tłok. Kotek ten nie przepada za prostactwem, każdy powinien mieć choć troszkę wyczucia i kultury. Warto wspomnieć, że jak na kota przystało jest strasznie ciekawska, całe swoje życie była w zamknięciu, więc każda rzecz jest dla niej czymś zupełnie nowym, ciekawym i wartym zainteresowania. Aria jest niezdarna w dosyć... słodki sposób. Tu się potknie, tam jej coś spadnie - jest to dosyć uciążliwe ale dziewczyna pracuje nad tym. Jedną z jej wad jest to, że nie ma za krzty cierpliwości i bardzo szybko się denerwuje. Uwierzcie mi, nikt nie chciałby widzieć Rose, kiedy się porządnie zezłości. Nie brak jej również odwagi, niby powinna być przestraszona stając nagle twarzą w twarz z wielkim światem, jednak jest zupełnie inaczej. Dziewczyna lubi wyzwania i dzielnie stawia im czoła. Aria jest raczej nieufna, jedyne co ma szansę z marszu zyskać jej zaufanie to dzieci. Dziewczyna uważa dzieciaki za ostoję słodyczy, szczerości, dobroci, niewinności i naprawdę... wszystkiego co najlepsze. Panienka jest szczera i nie boi się mówić tego co myśli. Oczywiście, jak każdemu, od czasu do czasu zdarzają się jej drobne "przekłamania", stara się jednak unikać takich sytuacji. Nie ocenia nikogo powierzchownie, wyznaję zasadę, że nie skreśla nikogo póki nie uda jej się dobrze poznać danego osobnika. Jeśli jednak raz zawiedziesz tego kotołaczka, nigdy już nie będziesz tą samą osobą w jej oczach. No i ostatnia bardzo ważna rzecz... Panienka Aria Rose, przedstawicielka rasy Dachowców, Kocia Wróżka nienawidzi, gdy ktoś jej mówi co ma robić.

    Historia:
    Historia Arii Rose
     



    Przytulanka

    Godność: Lucy
    Rasa: Lisokotowilk - taki podgatunek Dachowca, a co!
    Lubi: Enkila
    Nie lubi: Bycia w centrum zainteresowania, głębokiej wody, rasy ludzkiej
    Wzrost / waga: 165 cm/ prawidłowa, choć blisko jej do niedowagi
    Aktualny ubiór: Przemoczone wąskie spodnie do kolan w kolorze brązowym, luźna beżowa bluzka sięgająca pośladków, przewiązana szerokim, brązowym pasem, buty za kostkę nadające się do wyrzucenia
    Znaki szczególne: Lisi ogon, kocie uszy, szmaragdowe oczy
    Zawód: Arcyksiążęca Herbaciana Przytulanka
    Pan / Sługa: Arcyksiążę Rosarium
    Pod ręką: Bezdenna sakwa, a w niej mały kieszonkowy zegarek, bandaże, trochę pieniędzy, kilka długich rzemyków i mnóstwo innych rzeczy, o których nie pamięta
    Broń: Łuk i trzydzieści sześć strzał w sakwie
    Nagrody: Bezdenna Sakwa, Czarodziejska Wstęga, Bursztynowy Kompas, Blaszka zmartwienia
    Stan zdrowia: Lekko podtopiona.
    SPECJALNE: Moderatorka | Wyjazdowa Maskotka Forum
    Dołączyła: 18 Sty 2015
    Posty: 170
    Wysłany: 20 Grudzień 2015, 19:58   

    Moce:
    Pierwsza moc działa tylko, gdy druga osoba słyszy śpiew Arii. Oznacza to, że przestaje ona działać wraz z zakończeniem śpiewu. Aria nie jest w stanie sparaliżować osoby głuchej. I przede wszystkim musisz uściślić czy moc działa za każdym razem, gdy Aria śpiewa, czy jest to wybiórcze. Działa przez trzy posty, po tym czasie trzy posty przerwy
    Druga moc: Możesz mieć skrzydła przez dwa posty, po tym czasie trzy posty odpoczynku. Jeżeli Aria schowa je po jednym poście, czas odpoczynku ulega skróceniu do dwóch postów.

    Wygląd:
    Biorąc pod uwagę, że długość rapiera to około 100-130 cm, a sama postać ma 155/160 (popraw tę rozbieżność) sytuacja, w której Aria będzie walczyła bronią prawie tak dużą, jak ona sama jest dość… komiczna? Pomijając już w jaki sposób ona tę broń chowa/nosi.

    Charakter:
    Z opisu wynika, że Aria jest szczera, ale w sumie to szczera nie jest. O ile oczywiście nawet szczerym osobom zdarzają się drobne kłamstewka, to raczej mają oni opory przed takim zachowaniem i z pewnością sprawia im to trudność.

    Historia:
    Jak w komentarzu odnośnie mocy – jeżeli zdecydujesz, że śpiew paraliżuje za każdym razem, to będziesz musiała zmienić początek historii, gdyż dziecko nie miałoby szans podejść, usłyszawszy śpiew Arii.
    Opowiadasz historię, jakby posiadanie mocy (spełniającej życzenia czy jakiejkolwiek) było czymś dziwnym. Pamiętaj, że jesteś w Krainie Luster i magia jest tu powszechna, więc nie rozumiem skąd zdziwienie małej Iv.

    KP DO POPRAWY
    _________________
    Aria
    [Usunięty]




    Wzrost / waga: /
    Wysłany: 23 Grudzień 2015, 13:08   

    Poprawiłam już chyba wszystkie swoje potknięcia. Zmieniłam lekko pierwszą moc tak aby jej umiejętności były podobne do poprzedniej ale nie kolidowała z historią. Naprawiłam również sprawę z rapierem, pozostawiałam ją jako specjalistkę w walce sztyletami oraz zamieniłam broń z rapiera na sztylet w historii. Z charakteru usunęłam wiadomość o tym, że Aria dobrze kłamie. Co do historii i zdziwienia małej Iv - poprawiłam fragment i wyjaśniłam, że umiejętność spełniania życzeń była bardzo rzadka w okolicach, w których mieszkała Rose. Postarałam się również aby Iv wyglądała na zaciekawioną historią ale mniej zaskoczoną... chyba ^^"
    Mam nadzieję, że jest już wszystko w porządku.
     



    Przytulanka

    Godność: Lucy
    Rasa: Lisokotowilk - taki podgatunek Dachowca, a co!
    Lubi: Enkila
    Nie lubi: Bycia w centrum zainteresowania, głębokiej wody, rasy ludzkiej
    Wzrost / waga: 165 cm/ prawidłowa, choć blisko jej do niedowagi
    Aktualny ubiór: Przemoczone wąskie spodnie do kolan w kolorze brązowym, luźna beżowa bluzka sięgająca pośladków, przewiązana szerokim, brązowym pasem, buty za kostkę nadające się do wyrzucenia
    Znaki szczególne: Lisi ogon, kocie uszy, szmaragdowe oczy
    Zawód: Arcyksiążęca Herbaciana Przytulanka
    Pan / Sługa: Arcyksiążę Rosarium
    Pod ręką: Bezdenna sakwa, a w niej mały kieszonkowy zegarek, bandaże, trochę pieniędzy, kilka długich rzemyków i mnóstwo innych rzeczy, o których nie pamięta
    Broń: Łuk i trzydzieści sześć strzał w sakwie
    Nagrody: Bezdenna Sakwa, Czarodziejska Wstęga, Bursztynowy Kompas, Blaszka zmartwienia
    Stan zdrowia: Lekko podtopiona.
    SPECJALNE: Moderatorka | Wyjazdowa Maskotka Forum
    Dołączyła: 18 Sty 2015
    Posty: 170
    Wysłany: 23 Grudzień 2015, 20:11   

    W związku z pierwszą mocą - pamiętaj, że nie możesz przy jej pomocy sprawić, że otumaniona istota np. wejdzie pod pociąg podążając za głosem Arii. Podobnie będzie ze wszystkimi sytuacjami mogącymi pozbawić drugą osobę życia.

    A tak poza tym AKCEPTUJĘ i życzę dobrej zabawy po drugiej stronie lustra (:
    _________________
    Wyświetl posty z ostatnich:   
    Po drugiej stronie krzywego zwierciadła... Strona Główna
    Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
    Nie możesz pisać nowych tematów
    Możesz odpowiadać w tematach
    Nie możesz zmieniać swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów
    Nie możesz głosować w ankietach
    Nie możesz załączać plików na tym forum
    Możesz ściągać załączniki na tym forum
    Dodaj temat do Ulubionych
    Wersja do druku

    Skocz do:  



    Copyrights © by Spectrofobia Team
    Wygląd projektu Oleandra. Bardzo dziękujemy Noritoshiemu za pomoc przy kodowaniu.

    Forum chronione jest prawami autorskimi!
    Zakaz kopiowania i rozpowszechniania całości bądź części forum bez zgody jego twórców. Dotyczy także kodów graficznych!

    Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
    Template AdInfinitum
    Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 10