• Nie minęło zbyt wiele czasu od rozpoczęcia działalności AKSO, a po całej Otchłani rozniosła się wieść o tajemniczej mgle, w której znikają statki. Czytaj więcej...
  • Wstrząsy naruszyły spokój Morza Łez!
    Odczuwalne są na całym jego obszarze, a także na Herbacianych Łąkach i w Malinowym Lesie.
  • Karciana Szajka została przejęta. Nowa władza obiecuje wielkie zmiany i całkowitą reorganizację ugrupowania. Pilnie poszukiwani są nowi członkowie. Czytaj więcej...
  • Spectrofobia pilnie potrzebuje rąk do pracy! Możecie nam pomóc zgłaszając się na Mistrzów Gry oraz Moderatorów.
Trwające:
  • Skarb Pompei
  • Zmrożone Serce


    Zapisy:
  • Chwilowo brak

    Zawieszone:
  • Brak
  • Drodzy użytkownicy, oficjalnie przenieśliśmy się na nowy serwer!

    SPECTROFOBIA.FORUMPOLISH.COM

    Zapraszamy do zapoznania się z Uśrednionym Przelicznikiem Waluty. Mamy nadzieję, że przybliży on nieco realia Krainy Luster i Szkarłatnej Otchłani.

    Zimowa Liga Wyzwań Fabularnych nadeszła. Ponownie zapraszamy też na Wieści z Trzech Światów - kanoniczne zdarzenia z okolic Lustra i Glasville. Strzeżcie się mrocznych kopuł Czarnodnia i nieznanego wirusa!

    W Kompendium pojawił się chronologiczny zapis przebiegu I wojny pomiędzy Ludźmi i KL. Zainteresowanych zapraszamy do lektury.

    Drodzy Gracze, uważajcie z nadawaniem swoim postaciom chorób psychicznych, takich jak schizofrenia czy rozdwojenie jaźni (i wiele innych). Pamiętajcie, że nie są one tylko ładnym dodatkiem ubarwiającym postać, a sporym obciążeniem i MG może wykorzystać je przeciwko Wam na fabule. Radzimy więc dwa razy się zastanowić, zanim zdecydujecie się na takie posunięcie.

    Pilnie poszukujemy Moderatorów i Mistrzów Gry. Jeżeli ktoś rozważa zgłoszenie się, niech czym prędzej napisze w odpowiednim temacie (linki podane w polu Warte uwagi).

    ***

    Drodzy użytkownicy z multikontami!
    Administracja prosi, by wszystkie postaci odwiedzać systematycznie. Jeżeli nie jest się w stanie pisać wszystkimi na fabule, to chociaż raz na parę dni posta w Hyde Park
    .
    Marionetki – otwarte
    Kapelusznicy – otwarte
    Cienie – otwarte
    Upiorna Arystokracja – otwarte
    Lunatycy – otwarte
    Ludzie – otwarte
    Opętańcy – otwarte
    Marionetkarze – otwarte
    Dachowcy – otwarte
    Cyrkowcy – otwarte
    Baśniopisarze – otwarte
    Szklani Ludzie – otwarte
    Strachy – otwarte
    Senne Zjawy – otwarte
    Postaci Specjalne – otwarte

    Ponieważ cierpimy na deficyt Ludzi, każda postać tej rasy otrzyma na start magiczny przedmiot. Jaki to będzie upominek, zależy od jakości Karty Postaci.



    » Tablica Ogłoszeń » Liga Wyzwań Fabularnych
    Poprzedni temat :: Następny temat
    Autor Wiadomość




    Wybryk natury

    Godność: Eva M. Markovski
    Wiek: 21 fizycznie, psychicznie z 55 i ciut
    Rasa: Człowiek z lustrzanym dziedzictwem? Zludziały Marionetkarz? Od pewnego czasu po prostu taktycznie omiń to pytanie.
    Nie lubi: wina(y)
    Wzrost / waga: 1,65m / 52,3kg
    Aktualny ubiór: ~grafitowy dwurzędowy płaszcz zimowy ~czarna, elastyczna bluzka z długim rękawem i szeroka spódnica za kolano z jasnego jeansu ~skórzany plecak-sakwa i granatowe okulary nerdy na nosie
    Znaki szczególne: ognistorude włosy, nienaturalnie jasnozielone oczy, piegowata skóra; tatuaż na prawej połowie pleców, blizny na lewym nadgarstku i brzuchu
    Pod ręką: ~plecak + pistolet + Animicus wśród bransoletek, Czarodziejska Wstęga, obecny Anceu
    Broń: naładowany Walther P99 Moriego
    Bestia: Mr. Limpet czyli Strach na Wróble, Anceu, który przedstawia się jako Victor, Renifer o imieniu Tytus
    Nagrody: Czarodziejska Wstęga, Animicus, Bursztynowy kompas
    Kryształ: 2,5g (nieoszlifowane)
    Dołączył: 25 Lip 2012
    Posty: 406
    Wysłany: 22 Styczeń 2018, 02:19   

    Wiosenne porządki, etap pierwszy
    _________________



    Iskra ma aktualnie włosy ścięte na boba, ich przód prawie sięga ramion.
    Na nosie okulary-nerdy od Furli.






    Pies Baskerville'ów

    Godność: Erika Victoria Anastasia Venefica
    Wiek: 15 lat
    Rasa: Upiorna Arystokratka
    Lubi: brata
    Nie lubi: zakazów
    Wzrost / waga: 168 cm i 52 kg
    Aktualny ubiór: Czarny kostium z pomarańczową kokardą.
    Zawód: Dziedziczka rodu Venefici
    Pod ręką: Złoto i srebro. Skalpel.
    Bestia: Kapeluterek
    Dołączył: 18 Mar 2018
    Posty: 35
    Wysłany: 1 Kwiecień 2018, 04:16   

    Mavet - tak trochę utknęło i czas się skończył, a on nadal w pierwszej sali
    Ira - zagadka
    _________________
     



    Upiorny Arystokrata

    Godność: Jego Wysokość Arcyksiążę Rosarium, Lord Protektor Krainy Luster
    Wiek: Niektórzy czynami starają się dowieść, że zbyt długo już Rosarium żyje na tym świecie, choć on sam jest odmiennego zdania.
    Rasa: Upiorny Arystokrata
    Lubi: Równy krok marszowy arcyksiążęcych legionów, które białą i czerwoną różę niosą do najdalszych zakątków krainy luster; zapach kwiatów w ogrodach Różanego Pałacu i spokojny szum fontann.
    Nie lubi: Nieposłuszeństwa i fałszywych idei, niszczących piękno niewinnych oczu, niegdyś szczęścia tylko pragnących.
    Wzrost / waga: 178 / 70
    Aktualny ubiór: .
    Znaki szczególne: Tykowość
    Pod ręką: Złoty zegarek kieszonkowy
    Bestia: Alphard (Rubeol), Forets (Tenebrae)
    Nagrody: Lustrzany Pierścień, Zegarmistrzowski Przysmak, Nić Opętania, Lodowy Klejnot, Kamień Duszy, Umbraculum
    SPECJALNE: Administrator, Mistrz Gry | Mister Spectrofobii 2011, Najlepszy Pisarz 2012
    Dołączył: 28 Gru 2010
    Posty: 1341
    Wysłany: 9 Maj 2018, 12:05   

    Wyzwania Maj-Wrzesień 2018



    1. Nie bójmy się wody!
    Nie od dziś wiadomo, że bez wody nie byłoby życia i to nie tylko na Ziemi. Warto zatem lepiej przyjrzeć się temu, co ze sobą niesie lub kryje w swych głębinach…



      1.1 Wiosenny deszcz
      Czy jest coś bardziej orzeźwiającego niż pierwszy wiosenny deszcz? Pozwól swej postaci zakosztować tej przyjemności. Baw się, tańcz, skacz przez kałuże, całuj z ukochanym/ukochaną… albo po prostu ile sił w nogach uciekaj przed wiosenną ulewą!
      Punktacja: 3 pkt
      Lokalizacje, w których można wykonać wyzwanie: Kraina Luster, Świat Ludzi, Kraina Snów (Cienie i zjawy)

      1.2 Chwila wytchnienia nad wodą
      Nadeszła wiosna, słońce wychyliło się za chmur, ptaki ćwierkają, bestie powarkują… czy to nie czas, aby zafundować sobie chwilę wytchnienia? A gdzie najlepiej go zaznać jak nie nad wodą? Jezioro, rzeka, morze, bajorko błotne na działce sąsiada… wszystko się nada. Wynajmij łódkę, spakuj wędkę, zakładaj strój kąpielowy i korzystaj z uroków wczasów nad wodą. A kto wie, może spotka Cię coś niezwykłego? Zamiast ryby złowisz morskiego potwora albo z bajorka zaatakuje Cię żaba żadna całusa? Kto wie… grunt to dobre nastawienie.
      Punktacja: 5 pkt
      Lokalizacje, w których można wykonać wyzwanie: Kraina Luster, Świat Ludzi, Szkarłatna Otchłań, Kraina Snów (Cienie i zjawy)

      1.3 Szalony rejs
      Piraci grasują po krainie luster? Co z tego! Zrób im konkurencję i sam wybierz się w szalony rejs! Nie zapominaj, jednak że jak na porządnego wilka morskiego przystało, Twoja tratwa, łódź, statek czy luksusowy jacht (kto bogatemu zabroni) powinna poruszać się po wodzie! Kto wie, może staniesz się odkrywcą nowej wyspy? Albo trafisz na koncert urodziwych syren? A może Twój okręt wpadnie w oko piratom? Ale kto by się tam przejmował, takim drobnym ryzykiem, jak choćby spacer po kładce, gdy przygoda wzywa!
      Punktacja: 7 pkt
      Lokalizacje, w których można wykonać wyzwanie: Kraina Luster, Świat Ludzi, Kraina Snów (Cienie i zjawy)

      1.4 Co się kryje na morza dnie?
      Tam na dnie, tam na dnie coś kryje się… i bynajmniej nie mowa tutaj o dnie butelki! Morskie głębiny to od wieków, miejsce, w którym kryją się nie tylko szczątki statków, kilometry raf koralowych, bezlik wodnych stworzeń, ale przede wszystkim sekrety! Zatem wypłyń w morze i zanurkuj po wiedzę. Co czeka Cię na morskim dnie? Cóż… niewykluczone, że będą to szczęki lub macki jakiejś morskiej kreatury… Ale istnieje też szansa, że odkryjesz jakiś zaginiony morski świat, rodem z Atlantydy. Wycieczka po zatopionym wraku, też może być całkiem opłacalna. Może staniesz się odkrywcą nowego gatunku morskiego ślimaka albo spotkasz złotą rybkę, chętną spełnić twe marzenia? Jak to mówią, kto nie ryzykuje, ten nie pije rumu arrr.
      Punktacja: 10 pkt
      Lokalizacje, w których można wykonać wyzwanie: Kraina Luster, Świat Ludzi, Kraina Snów (Cienie i zjawy)



    2. Żywiosalia czas zaczynać!
    Moi drodzy, nadchodzi czas, gdy magia i radość w sercach wszystkich istot sięgnie swego apogeum! Tak, zbliżają się Żywiosali! Czcijmy zatem moc żywiołów! Pamiętajmy, jednak że na Wielką noc trzeba się należycie przygotować!



      2.1 Wyznawcy jednoczmy się.
      Nie sposób, aby święto magii, pradawnych potęg, radości i miłości… świętować w pojedynkę! Nie od dziś w końcu wiadomo, że im więcej, tym weselej! Znajdź zatem innych graczy, którzy przyłączą się do Ciebie w obchodach święta. Razem znajdźcie odpowiednie miejsce, godne tak niezwykłej nocy.
      Punktacja: 4 pkt
      Lokalizacje, w których można wykonać wyzwanie: Kraina Luster

      2.2 Miód, wino, zioło i magiczny pył…
      Czy już sam opis nie brzmi jak naprawdę dobra zabawa? I by taką się stała, nie powinno zabraknąć ów rzeczy. Nie bądź sknerą, taka noc zdarza się tylko raz w roku! Wypraw się do miasta w poszukiwaniu ziół, trunków, które sprawią, że wszystkie twe troski, ulecą niczym dym z ogniska. A skoro o ognisku już mowa, pamiętaj, że święty ogień, swój blask zawdzięcza magicznemu pyłowi, który stanowią starte kryształy. Nie jest to jednak towar łatwo dostępny… czeka Cię zatem wyzwanie. Chodzą plotki, że w mrocznych zaułkach można go uzyskać od pewnego Kapelusznika, w zamian za drobną przysługę.
      Punktacja: 6 pkt
      Lokalizacje, w których można wykonać wyzwanie: Kraina Luster

      2.3 „Niechaj każdy z Na ku płomieniom zwróci twarz! Noc nie kończy się, będzie wiecznie trwać!” (a przynajmniej do czasu aż zgasną ogniska)
      Gdy wszystko już zostało przygotowane, nie pozostaje nic innego jak dać porwać się w wir zabawy i magii nocy! Niech zapłoną ogniska i rozpoczną się rytuały, tańce, śpiew i rozkosz! Baw się! Śmiej! Żyj tak, jakoby o poranku świat miał spłonąć! Tej nocy liczy się tylko magia, pradawna potęga i zabawa. Wiec, jeśli nawet w tańcu przyjdzie Ci wpaść w ramiona swemu najgorszemu wrogowi, odrzuć nienawiść i się baw! Nie bądź egoistą i spraw by ta noc była wyjątkowa również dla innych. Podtrzymanie ducha imprezy to nie lada wyzwanie, przekonaj się o tym na własnej skórze. Pamiętaj też o tym, że los, lubi płatać różne niespodzianki. Magia i emocje tej nocy wzbierają niczym ocean w trakcie przypływu… a nad falami ciężko jest zapanować.
      Punktacja: 8 pkt
      Lokalizacje w których można wykonać wyzwanie: Kraina Luster



    3. Miłość rośnie wokół nas
    Wiosna to piękny i magiczny czas. Kwiatki kwitną, ptaszki ćwierkają a w powietrzu czuć miłość. Podobno na miłość zawsze jest pora, lecz nie ma na nią lepszego czasu niż wiosna!



      3.1 Wiosenne amory
      Niech Twoja postać wcieli się w orędownika miłości, poczuję jej zew i znajdzie sposób na jej wyrażenie. Są w końcu różne rodzaje miłości oraz tysiące sposobów na jej wyrażenie. Napisanie poematu, zagranie ckliwej ballady, rozdawanie róż w zamian za jeden uśmiech... albo kupienie Rafaello (w końcu wyraża więcej niż tysiąc słów, na pewno więc i te mówiące o uczuciach).
      Punktacja: 3 pkt
      Lokalizacje, w których można wykonać wyzwanie: Kraina Luster, Szkarłatna Otchłań, Świat Ludzi

      3.2 Słodkie zauroczenie
      Nie ma tu zbyt wiele do tłumaczenia, pozwól swojej postaci na przeżycie konfrontacji z chorobą toczącą ciało, umysł i serce. Tak mowa tutaj o zauroczeniu. Niech obraz tej wymarzonej istoty nawiedza Cię o każdej porze dnia i nocy, spędzając sen z powiek, odbierając apetyt i mącąc spokój ducha. Oczywiście, nikt nie mówi, iż należy spocząć na laurach i jedynie skrycie wzdychać do wybranka/ki serca. Do odważnych świat należy.
      Punktacja: 5 pkt
      Lokalizacje, w których można wykonać wyzwanie: Kraina Luster, Szkarłatna Otchłań, Świat Ludzi

      3.3 Kwiat jednej nocy
      A skoro o odwadze mowa... nie lękajmy się żaru miłości, bowiem ta może rozgrzać nie tylko serce, ale i ciało w chłodną noc. Kto raz zaznał rozkoszy, jaką niesie bliskość, ten będzie chciał zaznać jej ponownie. A jeśli piękno i nastrój wiosennych nocy to za mało, cóż, od czego są miłosne eliksiry, afrodyzjaki, rubinowe serca i drogie prezenty? W końcu życie jest za krótkie, by odmawiać sobie przyjemności. Nie sądzisz?
      Punktacja : 7 pkt
      Lokalizacje w których można wykonać wyzwanie: Kraina Luster, Szkarłatna Otchłań, Świat Ludzi

      3.4 Alimenty...
      Jaka jest cena miłości? Miłość nie zna ceny, ma jednak swoje konsekwencje... tak owymi mogą stać się jej owoce. To dopiero wyzwanie, po latach stanąć twarzą w twarz z istotą, uparcie widzącą w Tobie swego rodzica! Przypomnij sobie tamte upojne noce i pomyśl, czy wówczas pamiętałeś o wszystkim? A nawet jeśli, to czy los pogardzi choćby najmniejszą szansą na zabawienie się twym kosztem ? Oczywiście na świecie, czego jak czego, ale oszustów nigdy nie zabraknie. Dlatego strzeż się, istotka podająca się za owoc Twych lędźwi, może domagać się czegoś zupełnie innego niż rodzicielska miłość i uwaga. Może chodzić o zaległe kieszonkowe i to z odsetkami!
      Punktacja: 2 pkt
      Lokalizacje w których można wykonać wyzwanie: Kraina Luster, Szkarłatna Otchłań, Świat Ludzi



    4. Maj nadchodzi!
    (Lub jest wieczny w Krainie Luster, ale nic nie szkodzi!) Zaproś więc na wieczornego grilla wszystkich miłośników dobrej zabawy! Pamiętaj, że mięsko jest obowiązkowe (a weganie będą obiektem żartów albo muszą przyjść z własnym pudełkiem śniadaniowym), a po drugiej stronie Lustra używamy tylko magicznych produktów!



      4.1 Samotny grill... to nieco niepokojące.
      Zaproś dawno niewidzianych przyjaciół i głośno świętujcie! Młodość (także ta względna) i swoboda! I w końcu jest powód, by się znów spotkać.
      Punktacja: 3 pkt
      Lokalizacje w których można wykonać wyzwanie: Kraina Luster, Szkarłatna Otchłań, Świat Ludzi

      4.2 (Nie) rozmawiaj z nieznajomymi
      Możesz też zaprosić nowych sąsiadów z jaskini obok, albo poznaną na mieście parę. (O ile nie boisz się rabunku lub masz świetne czary zabezpieczające.) Po to są imprezy, by zawierać nowe znajomości!
      Punktacja: 4 pkt.
      Lokalizacje w których można wykonać wyzwanie: Kraina Luster, Szkarłatna Otchłań, Świat Ludzi

      4.3 Postaraj się trochę!
      Nie organizuj grilla w ogródku, tylko przelewitujcie potrzebne rzeczy (nie podpalając pod drodze Malinowego Lasu...) na środek jeziora, bezludną wyspę czy nad aktywny wulkan (jeśli zapomnicie podpałki)
      Punktacja: 4 pkt
      Lokalizacje w których można wykonać wyzwanie: Kraina Luster, Szkarłatna Otchłań

      4.4 Maj czy jam?
      Co to za tańce bez muzyki? Uczestnicy otrzymają punkty, jeśli ją stworzą! A czy zrobicie z tworzenia konkurs, koncert, potańcówkę czy serenadę dla ukochanej - wasza rzecz.
      Punktacja: 3 pkt
      Lokalizacje w których można wykonać wyzwanie: Kraina Luster, Szkarłatna Otchłań, Świat Ludzi



    5.Przeklęte więc niech będą wiosenne alergie
    Po Krainie chodzi plotka, że w powietrzu panoszy się jakiś nowy, magiczny wirus! Nie jest tak niebezpieczny jak Anielska Klątwa i mija samoistnie, ale jak to wirus, jest okropnie upierdliwy i mutuje bez pamięci, dlatego objawy alergii są różne u różnych osób. Można go złapać i w KL, i w Szkarłatnej Otchłani, nawet jeśli przebywałeś za Bramą zaledwie kilka godzin. (Zachorowanie jest dobrowolne i mija po 20 postach - lub z końcem tych kwartalnych Wyzwań jeśli ktoś ma ochotę. Objaw, który wystąpi u postaci będzie losowy, ale macie zupełną dowolność w jego interpretacji. Po rzut kostką prosimy zgłaszać się do administratorów.)



      5.1 Kwiecista wysypka
      To nie łąka, to ręka! Na skórze pojawiają się drobne wykwity - dosłownie! Pąki, kwiatuszki, listki i kto wie co jeszcze wyrastają na różnych częściach ciała. Zdrapane - opadają i... wyrastają kolejne. Wieść niesie, że ulgę w swędzeniu przynoszą herbaciane kąpiele.

      5.2 Niefortunny katar
      Ścieżka zarażonego jest bardzo wyraźna, bo poznaczona amarantowymi rozbryzgami. Za każdym razem gdy postać kicha - a kicha często, w napadach - fioletowe kropki-grochy na jej skórze szybują we wszystkie strony. Nie są zaraźliwe i to tylko płaskie plamy koloru - ale jak to wyjaśnić tej ślicznej dziewczynie obok, która właśnie patrzy z mordem w oczach?

      5.3 Jeszcze Bardziej Niefortunny katar
      Z każdym jednym kichnięciem naturalne barwy skóry, włosów, oczu, paznokci i czego tam jeszcze chcecie u postaci zmieniają się na tak abstrakcyjne, jak tylko można sobie wyobrazić! Czerwienie, złota, turkusy i inne, jaskrawe kolory zastępują te poprzednie w różnorakich zestawieniach. Lepiej nie próbujcie dusić w sobie kichania, bo kto wie, czy błękitne serce i krew nie zmienią od razu w Lunatyka?

      5.4 Gardło gaduły
      Wraz z wypowiadanymi zdaniami sprzed ust postaci wydobywają się tęczowe, mydlane bańki lub opadają płatki kwiatów. Nie przeszkadza to w sumie w rozmowie, ale trzeba uważać, żeby się przypadkiem nie zaciągnąć i nie zakrztusić!

      5.5 Dyskotekowa kula
      Przykrym objawem alergii jest łzawienie, a co tu dopiero mówić o magicznej alergii! Łzy postaci skrzą się jakby zawierały brokat, zaś pole widzenia nieszczęśnika mieni się tęczowymi i brokatowymi poblaskami - i to cały czas! Znachorzy zdecydowanie odradzają przebywania w mocno oświetlonych miejscach.

      5.6 Specyficzny zapaszek
      Ty tego nie czujesz, ale inni już owszem. No bo skąd te zaskoczone spojrzenia, odwracające się na ulicy głowy, uniesione brwi i dziwne pytania? Zarażona osoba zaczyna wydzielać dosyć silny, szybko dający się zauważyć aromat: czy to herbaty Earl Grey, czy syropu klonowego, ziołowego kadzidła, ciasteczek z Morza Łez czy jeszcze czegoś innego - zapach będzie jednak zawsze słodkawy i przyjemny (a przynajmniej z początku...).



    Punktacja:
    Kolejno za odpowiednią ilość dolegliwości można otrzymać:
    jedna dolegliwość - 3 pkt
    dwie dolegliwości - 5 pkt
    trzy dolegliwości - 7 pkt


    Lokalizacje w których można wykonać wyzwanie: Kraina Luster, Szkarłatna Otchłań



    Specjalna oferta! Gracze, którzy uzyskają połowę punktów (40) dostępnych do zdobycia w powyższych wyzwaniach otrzymają specjalną, limitowaną bestię!

    Nazwa: Fliksy
    Opis: Te niezwykle urocze i delikatne stworzonka zamieszkują Krainę Luster już od paruset wieków. Legenda głosi, iż Fliksy, niegdyś były zwykłymi kwiatami, lecz za sprawą magicznej anomalii, lub jak kto woli cudu, ożyły. Istotki te wyróżniają się drobną budową, ich ciała okalają płatki kwiatów oraz liście a niekiedy również i ciernie. Nic zatem dziwnego, że bestyjki te zyskały sobie miano kwiatowych wróżek. Mimo iż ich skrzydełka wyglądają niepozornie, to Fliksy potrafią dzięki nim rozwijać sporą prędkość. Ich rozmiar, prędkość poruszania się, a także gust żywieniowy można przyrównać do kolibrów. Ich powierzchowność sprawia, że w odpowiednich warunkach, łatwo mogą zlać się z otoczeniem, udając kolejny element lokalnej flory. Kwiatowe wróżki, słyną ze swego niezwykle życzliwego usposobienia. Mimo iż w początkowym kontakcie, sprawiają wrażenie płochych, to wystarczy jednak odrobina życzliwości albo brak wrogich zamiarów, aby wzbudzić zainteresowanie owych stworzonek. Jeśli jednak poczują się zagrożone, to mimo swych filigranowych gabarytów, znalazły sposób na radzenie sobie z agresorami. Potencjalny przeciwnik zostaje obsypany złotym pyłem, który wprowadza go w stan słodkiego zapomnienia. Inną ciekawostką dotyczącą Fliks, jest fakt, iż są one nieme. Do komunikowania się wykorzystują zwykle pojedyncze gesty, jak i szereg bardziej skomplikowanych ruchów. Istna zabawa w kalambury.
    Występowanie: Cała Kraina Luster, Niektóre obszary Szkarłatnej Otchłani, Nielicznie Świat Ludzi
    Moc: Słodkie zapomnienie – osoba mająca kontakt ze złotym pyłem produkowanym przez bestie, przez krótką chwilę przeżywa stan głębokiego i błogiego zapomnienia. Nie traci przytomności, staje się jednak zupełnie obojętna na wszelkie bodźce wokół niej. Czas działania 2 posty, ponowne użycie mocy po upływie 3 postów.

    W uznaniu za niemałą pomoc w przygotowaniu aktualnych wyzwań oraz propozycję oferty specjalnej Kejko otrzymuje nową bestię na jedną ze swoich postaci bez konieczności zbierania punktów. Jednak może je zbierać na innych postaciach!

    _________________

    *****




    Żelazna Melodia

    Organizacja MORIA: Członek
    Godność: Zoya Voronov
    Wiek: 20
    Rasa: Opętaniec
    Wzrost / waga: 153/40
    Aktualny ubiór: Biała, lniana koszula, brązowy sweter, brązowe spodnie, czarne, skórzane, sznurowane buty z wysoką cholewą.
    Znaki szczególne: Oczy: czarne twardówki i lazurowe tęczówki. Dwie blizny przechodzące od oka do lini szczęki.
    Pan / Sługa: Mavet
    Pod ręką: Scyzoryk.
    Stan zdrowia: Poturbowana, obolała, kilka opatrzonych ran.
    Dołączył: 29 Mar 2018
    Posty: 69
    Wysłany: 25 Maj 2018, 19:03   

    3.2. Słodkie zauroczenie - Toy i jej 'choroba'.

    Ale to nie koniec!




    Ponury Komediant

    Godność: Iris
    Rasa: Baśniopisarz
    Wzrost / waga: 180/70
    Aktualny ubiór: https://i.imgur.com/DxxKIS8.jpg
    Znaki szczególne: Włosy i oczy potrafiące zmieniać kolory.
    Pod ręką: Zwój papieru, pędzel i czarny tusz.
    Broń: Bat
    Nagrody: Czarodziejska Wstęga
    Stan zdrowia: Ciąża
    Dołączył: 01 Maj 2016
    Posty: 97
    Wysłany: 8 Czerwiec 2018, 16:16   

    Wiosenne amory
    Słodkie zauroczenie
    Kwiat jednej nocy

    - wszystko tutaj
    _________________
    #009999
    #ff0066
     



    Dzieło Sztuki: Abstrakcja

    Godność: Otome Bloodworth
    Wiek: Wizualnie ok. 16 lat
    Rasa: Senna Zjawa
    Nie lubi: Cieni
    Wzrost / waga: 160 cm i 50kg
    Aktualny ubiór: Spódniczka, zakolanówki, koszula, płaszcz, buty wszystko w ciemnych barwach, oraz czerwony szalik.
    Znaki szczególne: Zmieniające kolor i kształt oczy.
    Zawód: Brak
    Pan / Sługa: Brak
    Pod ręką: Dwa zeszyty do rysowania, długopis,
    Broń: Paznokcie?
    Bestia: Chciałbym ._.
    Dołączył: 02 Wrz 2015
    Posty: 198
    Wysłany: 31 Sierpień 2018, 21:44   

    Sasza: 1.1 i 5.1 5.2 5.3 - http://www.spectrofobia.c...?t=3260&start=0
    _________________
     



    Poskramiacz

    Stowarzyszenie Czarnej Róży: Różana Czarownica
    Godność: Erin Collins ale mów mi Seamair.
    Wiek: Już 17 lat gości mnie ten Świat.
    Rasa: Cyrkowcem się stałam lecz wcale nie chciałam...
    Lubi: Bestie, taniec, muzykę, widok tęczy, unikalne kreacje a przedewszystkim swobodę.
    Nie lubi: Lekarzy, aparatury medycznej, zakłamania, niewoli.
    Wzrost / waga: 166 cm /44kg
    Aktualny ubiór: https://i.pinimg.com/564x/8a/90/9d/8a909d9cda718c1058ce61a20311d833.jpg
    Znaki szczególne: Urocze acz ostre rogi na czubku głowy, drapieżne spojrznie o barwie szkarlatu, ozdoby w kształcie czterolisnej koniczyny.
    Zawód: Samozwańcza opiekunka wszelkich bestii (szczególnie tych zamieszkujących Malinowy Las).
    Pan / Sługa: -/ Sługę lub służkę chętnie zatrudnię!
    Pod ręką: Zestaw noży do rzucania, rubinowe serce, sakiewka ze złotem.
    Broń: Srebrny rapier oraz zestaw noży do rzucania.
    Bestia: Teti (Avi) Vitavi~ Vivi (Fliks)
    Nagrody: Rubinowe Serce, Zegarmistrzowski Przysmak (3 szt.), Animicus, Mortis Anulum, Bolerko-niewidko, Bezdenna Sakwa, Fliksy, Cukrowe berło
    Stan zdrowia: Czuję się dobrze, dzięki że pytasz.
    Dołączyła: 04 Sty 2015
    Posty: 305
    Wysłany: 31 Sierpień 2018, 22:17   

    Seamair

    1.1 Wiosenny deszcz
    Tutaj

    Rello

    1.1 Wiosenny deszcz
    3.2Wiosenne amory
    3.3Słodkie zauroczenie
    Tutaj i Tutaj

    Enkil

    1.2 Chwila wytchnienia nad wodą
    4.2 (Nie) rozmawiaj z nieznajomymi
    4.3 Postaraj się trochę!
    Tutaj

    Kejko

    5.5Dyskotekowa kula
    5.6 Specyficzny zapaszek
    Tutaj

    3.1 Wiosenne amory → http://www.spectrofobia.c...p?p=67102#67102
    _________________



    ~ x ~ ~ x ~~ x ~ ~ x ~




    Aktualny ubiór jako Różana Czarownica:
    Maska – Podwójna para oczu o czarnych białkach i czerwonych tęczówkach otwiera się kiedy maska zostaje nałożona i zamykają z chwilą jej zdjęcia. „Oczy” są ruchome i dostosowują się ruchu gałek ocznych nosiciela. nr1 nr 2
    Kostium – Tak jak na załączonym obrazku
    Uczesanie – Włosy związane w wysoki kucyk, kilka luźnych pasm po bokach twarzy


    + - dialogi zrozumiałe tylko dla Poskramiaczy




    Siedem Nieszczęść: Gniew

    Godność: Ira Inferveo
    Wiek: około 20
    Rasa: Cień
    Lubi: Ogień, ciekawe i niezwykłe rzeczy
    Nie lubi: Sezamu, idiotów i dręczycieli, nazywania jej Irką
    Wzrost / waga: 172cm / 55kg bardzo żywej wagi
    Aktualny ubiór: Czarna kurtka o głębokich kieszeniach, szara koszulka z logo jakiegoś mało znanego zespołu, brązowe spodnie myśliwskie, wojskowe buty, solidny pasek, pomarańczowa bandana. Event: Wojskowe buty, spodnie myśliwskie, sweter, pas.
    Znaki szczególne: Blizna po oparzeniu na lewym nadgarstku
    Zawód: Kucharz / dorywczo tancerka z ogniem
    Pod ręką: zapalniczka zippo, klucze, scyzoryk climber victorinox, komórka, zegarek
    Broń: noże - Camillus Heat w kieszeni kurtki i nóż myśliwski z hakiem na pasku, na plecach
    Stan zdrowia: Zdrowiutka
    Dołączył: 06 Lis 2016
    Posty: 138
    Wysłany: 4 Wrzesień 2018, 22:17   

    Ira:
    4.2 - (Nie) rozmawiaj z nieznajomymi
    Domek Małego Kruczka

    5.2 - niefortunny katar
    5.4 - gardło gaduły
    5.5 - kula dyskotekowa
    Kandyzowany plac, Lodziarnia, Wielka Hala Wycieczkowa, Domek Małego Kruczka


    Astra:

    1.2 - 1.2 Chwila wytchnienia nad wodą
    Dom nad laguną

    3.3 - 3.3 Kwiat jednej nocy
    Gorące Źródła

    5.1 - Kwiecista wysypka
    5.3 - Jeszcze bardziej niefortunny katar
    5.5 - Dyskotekowa kula
    Dom nad laguną, Gorące Źródła
    _________________
    Ogień to siła, która niszczy lub tworzy - zależy jak ją pokierujesz. Tak jak gniew...


    Ognista ręka
     



    Upiorny Arystokrata

    Godność: Jego Wysokość Arcyksiążę Rosarium, Lord Protektor Krainy Luster
    Wiek: Niektórzy czynami starają się dowieść, że zbyt długo już Rosarium żyje na tym świecie, choć on sam jest odmiennego zdania.
    Rasa: Upiorny Arystokrata
    Lubi: Równy krok marszowy arcyksiążęcych legionów, które białą i czerwoną różę niosą do najdalszych zakątków krainy luster; zapach kwiatów w ogrodach Różanego Pałacu i spokojny szum fontann.
    Nie lubi: Nieposłuszeństwa i fałszywych idei, niszczących piękno niewinnych oczu, niegdyś szczęścia tylko pragnących.
    Wzrost / waga: 178 / 70
    Aktualny ubiór: .
    Znaki szczególne: Tykowość
    Pod ręką: Złoty zegarek kieszonkowy
    Bestia: Alphard (Rubeol), Forets (Tenebrae)
    Nagrody: Lustrzany Pierścień, Zegarmistrzowski Przysmak, Nić Opętania, Lodowy Klejnot, Kamień Duszy, Umbraculum
    SPECJALNE: Administrator, Mistrz Gry | Mister Spectrofobii 2011, Najlepszy Pisarz 2012
    Dołączył: 28 Gru 2010
    Posty: 1341
    Wysłany: 6 Wrzesień 2018, 05:31   

    Wyzwania Wrzesień-Listopad 2018




    1. Grzybobranie
    Już jesień, a jej tchnienie czuć już nawet w magicznych światach. To pora urodzaju, a jesiennych skarbów nie szuka się tylko w ogrodzie. Warto zajrzeć do lasu, zaś w Krainie Luster czy Szkarłatnej Otchłani szukać można nawet poza leśnymi ostępami. O czym mowa? Oczywiście o grzybach! Zatem łap za koszyk i ruszaj na poszukiwania! Pamiętaj tylko o atlasie albo zasięgnięciu rady zaprzyjaźnionej zielarki. (W końcu szkoda byłoby podać przyjaciołom zupę z trojaków.)

      1.1 Hej ho, hej ho, po grzybki by się szło
      Czas uzbroić się w koszyk, ostry sztylet, a najlepiej i towarzystwo. W końcu włóczenie się po lasach, grotach czy mokradłach w poszukiwaniu apetycznych grzybków może okazać się niebezpieczne, a może być wspaniałą zabawą. Bo czemu nie założyć się o to, kto pod koniec dnia będzie miał bardziej obfite zbiory? Uważajcie tylko, by grzybki nie pouciekały wam z koszyka, bo magiczne grzybki bywają dość… żywotne.
      Punktacja: 5 pkt
      Lokalizacje, w których można wykonać wyzwanie: Kraina Luster, Szkarłatna Otchłań, Świat Ludzi
      1.2 Grzybowe rewolucje
      Gdy koszyki zostaną już napełnione, można zastanowić się co zrobić z tą górą grzybów. Możliwości jest naprawdę wiele, a drzwi kuchni i laboratoriów stoją otworem. (Może już od zimy chodziła za Tobą grzybowa zapiekanka albo w końcu znalazłeś pikowane muchomory i możesz skończyć swój eliksir prawdomówności?) Zadziw wszystkich i pokaż, jak wiele możesz zdziałać, używając grzybów.
      Punktacja: 4 pkt
      Lokalizacje, w których można wykonać wyzwanie: Kraina Luster, Szkarłatna Otchłań, Świat Ludzi
      1.3 Grzybowa ruletka! Niech się zacznie impreza!
      Każdy chyba wie, czym jest rosyjska ruletka. Powstało wiele odmian tej gry, a w grzybową ruletkę zwykło się grywać podczas jesiennych przyjęć i mniej oficjalnych zabaw. Zasady są banalnie proste: pośród serwowanych przekąsek z grzybów na jednym z talerzy kryje się coś więcej niż smakowity aperitif. Porcja zawiera specyficzne grzybki, zaś pechowiec, który na nią trafi, zalicza magiczny odlot, zmagając się z niezwykle realnymi halucynacjami. (Zwykle na ten moment czeka reszta gości. No i podobno jeden arystokrata pod pretekstem owej zabawy wytruł konkurentów w interesach.)
      Punktacja : 6 pkt
      Lokalizacje, w których można wykonać wyzwanie: Kraina Luster, Szkarłatna Otchłań, Świat Ludzi
      1.4 Czarci krąg
      Jeśli trafimy na czarci krąg, miłe spacery po lesie mogą mieć dość nieoczekiwane skutki. Po magicznych światach krąży niejedna historia o rogatych złośliwcach, zastawiających pułapki na ciekawskich turystów. I oczywiście nie mówimy tutaj o Upiornych, a o pewnych rogatych bestiach. W lasach można znaleźć kręgi utworzone na przykład z grzybów (dość trudno przeoczyć taki obrazek) i trudno oprzeć się pokusie wkroczenia do środka. Czort jeden wie co się może zdarzyć!
      O czarcich kręgach krąży wiele opowieści, zarówno pozytywnych, jak i negatywnych. Co może Cię spotkać, jeśli w niego wkroczysz? (Następujące właściwości czarciego kręgu gracz losuje poprzez rzut kostką u MG.)

      1.4.1 Portal – Ups, ziemia pod Tobą nagle się zapadła, a ty nie wiadomo jakim cudem wylądowałeś na drugim końcu Krainy... Powodzenia w powrocie do domu.
      1.4.2 Złoto zawsze w cenie – Miałeś szczęście, zwłaszcza jeśli ostatnimi czasami brakowało Ci gotówki. Wszystkie grzybki tworzące krąg przeszły całkiem niezwykłą przemianę i pokryły się złotem! Możesz je zebrać i zabrać się za realizację marzeń. Tylko nie wydaj na głupoty!
      1.4.3 Ring, ring, ring – wygrałeś randkę z Czartem! – Po przekroczeniu kręgu pojawił się w nim jego twórca lub twórczyni. Rogata istota złożyła Ci propozycję nie do odrzucenia, czyli zakomunikowała, że masz z nią iść na randkę. Co gorsza, wykręcenie się od tego jest nieco niemożliwe, gdyż Ciebie i czorta związało zaklęcie. (Aktywne 10 postów)
      1.4.4 Sprzymierzeniec w miłości – Krok w przód i buch! Masz przed sobą uroczego rogacza, który wciska Ci do ręki kryształową figurkę w kształcie grzyba. Tylko po co Ci coś takiego? Gustowny przycisk do papieru? Otóż nie. Zdaniem rogacza ów migotliwy przedmiot ma magiczne właściwości. Jeśli zostanie podarowany wybrance lub wybrankowi serca, ten odwzajemni uczucia. Przynajmniej przez jakiś czas (działa przez 10 postów ) To jak Broszka Rubinowa
      1.4.5 Dlaczego te grzyby są takie wielkie?! – Ups... to nie grzyby zrobiły się wielkie. Zrobiłeś krok za daleko i, teraz jesteś zmuszony radzić sobie w naprawdę wielkim świecie. Ponieważ skurczyłeś się do rozmiaru przeciętnej dziecięcej zabaweczki, uważaj by nie skończyć właśnie w takiej roli. (Aktywne 15 postów)
      1.4.6 Czy wiesz, że? – Wiedziałeś, iż grzyby tworzące magiczny krąg mają niezwykłe właściwości? Jeśli nie, to w tej kwestii oświecił Cię sam twórca kręgu. Co więcej, Czort był w dobrym humorze i podarował Ci jeden z grzybów. Jeśli mu uwierzysz i odważysz się zjeść darowaną przekąskę, nie będziesz musiał się martwić o trucizny dolane do wina czy dodane do ulubionej babeczki. Co więcej, będziesz mógł cieszyć się daniami nawet tak ekstremalnymi jak potrawka z muchomorów. Pamiętaj jednak, iż magiczne właściwości grzyba utrzymają się tylko do kolejnej pełni księżyca. (Aktywne 15 postów)
      Punktacja : 8 pkt
      Lokalizacje w których można wykonać wyzwanie: Kraina Luster, Szkarłatna Otchłań


    2. Magiczne zwierzęta i... więcej magicznych zwierząt?
    Niemal w każdej części Krainy Luster czy też Szkarłatnej Otchłani można natknąć się na magiczne zwierzęta. Badacze wykłócają się, chcąc podać jakąś konkretną liczbę, a nie jest to łatwe gdy z całej Krainy (i z Otchłani!) nadciągają do nich informacje o kolejnych gatunkach. Tym razem o Bestiach, które nie posiadają magicznych mocy. A może ludzkich zwierzętach, doskonale przystosowanych do życia w świecie pełnym magii i dziwów? Nikt tego nie wie, ale ta nie-magiczna fauna stanowi integralną część magicznego świata.

      2.1 Chyba widziałem, kotecka… Tylko czemu miał skrzydła i sześć łap?
      Uciąłeś sobie słodką drzemkę pod rozłożystym drzewem a tu nagle rodzinka kryształowych gryzoni stwierdziła, że Twój kapelusz to idealny materiał na nową norkę? A może udało Ci się załapać na koncert leśnego ptactwa? Musisz przyznać, że ta sikorka z pajęczymi odnóżami ma naprawdę słodki głosik. (A ten szmaragdowy koń o jelenich rogach? Czy nie jest bajeczny?) Spotkaj niezwykły przykład tych niemagicznych zwierząt, w końcu nie są aż tak rzadkie!
      Punktacja: 4 pkt
      Lokalizacje, w których można wykonać wyzwanie: Kraina Luster, Szkarłatna Otchłań
      2.2 Warto by opisać to dla potomnych, oj warto
      Wielu naukowców oraz pasjonatów poświęca się obserwacji, badaniom oraz sporządzaniu jak najwierniejszych opisów i szkiców istot zamieszkujących magiczne światy. Ty też obudź w sobie duszę odkrywcy lub naukowca i stwórz krótki opis spotkanego magicznego zwierzęcia. (Ryciny mile widziane.) Przyznaj czy nigdy nie śniłeś, by wiewiórka o motylich skrzydłach nosiła nazwę od twego rodu?
      Nazwa istoty: ….
      Opis: …..
      Występowanie: ….
      Punktacja: 6 pkt
      Lokalizacje, w których można wykonać wyzwanie: Kraina Luster, Szkarłatna Otchłań
      2.3 Chcę go mieć!
      Jesienna chandra wpędza nas niekiedy w depresyjne stany. Czy wiecie, że najlepszym lekarstwem na nią jest towarzystwo? Tyle że znajomi bywają kłopotliwi: nim ich zaprosisz trzeba posprzątać w pałacu, na pewno zjedzą ci ulubione ciasteczka i tak dalej... Druga połówka natomiast z pewnością znajdzie powód do kłótni. (Choćby po to, by przegnać swoją nudę i depresję.)
      Może warto w takim razie rozejrzeć się za pupilem? Mały króliczek o baranich różkach, papuga z parą smoczych skrzydeł albo nowych wierzchowiec, którego boki lśnią od gadziej łuski. Tak, taki towarzysz na pewno niejednego podniósłby na duchu! Pytanie tylko skąd wziąć nieziemskiego zwierzaka? Wzgórza czy lasy, hodowcy z Kryształowego Pustkowia, handlarze żywym towarem... możliwości jest wiele. (Zdobycie magicznego pupila wymaga od 10 do 30 postów fabularnych. Opis zwierza musi być zaakceptowany uprzednio przez MG.)
      Punktacja: 8 pkt
      Lokalizacje, w których można wykonać wyzwanie: Kraina Luster, Szkarłatna Otchłań



    3. Naaaprawdę szalone anomalie pogodowe, lepiej nie wychodź z domu
    Jesienna plucha i zawierucha. Tak, moi drodzy, magiczne światy nie są wolne od tych problemów, a mają do tego jeszcze większe. Jesień to naprawdę groźny, choć niekiedy i zabawny czas, bo nigdy nie wiadomo co przyniesie z sobą deszcz, albo figlarny wiatr. (Burza nigdy nie przynosi nic dobrego. Najlepiej uzbroić się w dzban herbaty, ciepły koc i zaryglować się w piwnicy. A niekiedy nawet to nie pomoże.)

      3.1 Deszcz oczyszczenia
      Deszcz, który nawiedził Krainę Luster pozwala również na swego rodzaju duchowe oczyszczenie. Bo czy nie miło jest zmyć z siebie plugawe sekrety i kłamstewka? Prawda oczyszcza, zaś ten właśnie deszcz działa niczym serum prawdy. Jeśli choć jedna kropla będzie miała kontakt ze skórą, powłoką, pancerzem czy co tam macie, nie ma sposobu, by przez usta przeszło nawet najpiękniejsze kłamstwo. (Co gorsza, zdarza się, iż delikwent niepytany zaczyna mówić o rzeczach, których lepiej nie poruszać, zwłaszcza publicznie.) (Aktywne 10 postów)
      Punktacja: 8 pkt
      Lokalizacje, w których można wykonać wyzwanie: Kraina Luster, Szkarłatna Otchłań
      3.2 Wiatr kleptoman
      To, że wiatr dmie i radośnie porwie nam kapelusz czy parasol to nic niezwykłego. Ale kiedy wichura wdziera się do domostwa i porywa ulubiony serwis do herbaty, nową kreację na zbliżający się bal dla Arystokracji albo nasz wysłużony, ale nadal dobry płaszcz? Jak tu nie zwariować. Oczywiście nikt nie broni próby odzyskania skarbów, należy jednak pamiętać, iż trzeba doścignąć wiatr! (Niektórzy starają się go ubłagać albo nakłonić na wymianę. Czasem się udaje, a czasem zostają z zerem. Bywa.)
      Punktacja: 5 pkt
      Lokalizacje, w których można wykonać wyzwanie: Kraina Luster, Szkarłatna Otchłań
      3.3 Mgliste wyobrażenie
      Spacery we mgle jakże są klimatyczne i eteryczne.
      Szkoda tylko, że o tej porze roku możesz nie wyjść po nich z szoku...
      Czemu? Bo twój sobowtór utkany z mgły chodzi za tobą krok w krok! Nie różni się niczym, z wyjątkiem tego, że jest niemy. (Jeśli jesteś sprytny, pewnie znajdziecie jakiś sposób na komunikację.) Czego chce owa imitacja? Istna loteria, bo mgielne klony czasem okazują się życzliwe i dobroduszne, innym zaś razem starają się zrujnować życie swym pierwowzorom. Mogą też pozostawać neutralne i tylko snuć się po domu niczym smętne zjawy. Przynajmniej do czasu, aż przyjdzie kolejny ciepły dzień. Dopiero wówczas się ulatniają. (Aktywne 10 postów)
      Punktacja: 8 pkt
      Lokalizacje, w których można wykonać wyzwanie: Kraina Luster, Szkarłatna Otchłań
      3.4 Burza chaosu
      Bywa równie zjawiskowa co i niebezpieczna. Jesienne burze przecinają nieboskłon (lub szkarłatoskłon?) feerią różnobarwnych błyskawic, a gdy te lśnią na tle chmur, w Krainę Luster wstępuje chaos, i to większy niż zazwyczaj.
      Nagle nic nie jest na swoim miejscu i dotyczy to głównie samych Lustrzan, choć niekiedy i Ludzi. Gdy rozlegnie się trzask gromu, można spostrzec jak towarzysz znika w jaskrawym świetle i przy kolejnym uderzeniu pojawia się w tym samym miejscu. Zwykle zajmuje to chwilę nim zorientujemy się, że to nie on, lecz zupełnie obca osoba... (I kto wie, czy przy kolejnej błyskawicy to nas nie spotka taki los…) Burza może nam zafundować niechcianą wycieczkę nawet poza granice własne świata. I na pewno nie zatroszczy się o bilet powrotny.
      Punktacja: 8 pkt
      Lokalizacje, w których można wykonać wyzwanie: Kraina Luster, Szkarłatna Otchłań,Świat Ludzi




    4. Wieści z Trzech Światów
    Wiele się dzieje w zakątkach każdego z trzech światów: od wystawnych balów, przez honorowe pojedynku, morderstwa, nielegalny handel ciastkami, aż po dramat kocięcia, które zgubiło ulubioną maskotkę. Słuchaj mijanych przechodniów, czerp wieści z gazet, nie ignoruj przyjaciół opowiadających niestworzone historie, no i nie odwracaj wzroku gdy natkniesz się na coś niezwykłego!

      4.1 Wspomnij mnie
      Zapoznawszy się z Wieściami pozwól swojej postaci podczas jej fabuł wspomnieć o przynajmniej dwóch zawartych tam wydarzeniach. (Opowiedz o nich komuś, skomentuj publicznie lub napisz rozprawę filozoficzną o ważkich problemach w oparciu o to wydarzenie.)
      Punktacja: 1 pkt za wspomnienie w 1 poście, max. 3 pkt.
      Lokalizacje, w których można wykonać wyzwanie: Kraina Luster, Szkarłatna Otchłań, Świat Ludzi
      4.2 I ja tam z gośćmi byłem, miód i wino piłem
      Po zapoznaniu się z tematem z Wieściami zaszalej i po prostu weź w nich udział! Choćby tylko stojąc z boku jako postronny obserwator. (Możesz to zrobić z innym graczem lub z MG, ale wątek musi trwać przynajmniej 6 postów dla każdego z graczy.)
      Punktacja: 4 pkt
      Lokalizacje, w których można wykonać wyzwanie: Kraina Luster, Szkarłatna Otchłań, Świat Ludzi



     



    Poskramiacz

    Stowarzyszenie Czarnej Róży: Różana Czarownica
    Godność: Erin Collins ale mów mi Seamair.
    Wiek: Już 17 lat gości mnie ten Świat.
    Rasa: Cyrkowcem się stałam lecz wcale nie chciałam...
    Lubi: Bestie, taniec, muzykę, widok tęczy, unikalne kreacje a przedewszystkim swobodę.
    Nie lubi: Lekarzy, aparatury medycznej, zakłamania, niewoli.
    Wzrost / waga: 166 cm /44kg
    Aktualny ubiór: https://i.pinimg.com/564x/8a/90/9d/8a909d9cda718c1058ce61a20311d833.jpg
    Znaki szczególne: Urocze acz ostre rogi na czubku głowy, drapieżne spojrznie o barwie szkarlatu, ozdoby w kształcie czterolisnej koniczyny.
    Zawód: Samozwańcza opiekunka wszelkich bestii (szczególnie tych zamieszkujących Malinowy Las).
    Pan / Sługa: -/ Sługę lub służkę chętnie zatrudnię!
    Pod ręką: Zestaw noży do rzucania, rubinowe serce, sakiewka ze złotem.
    Broń: Srebrny rapier oraz zestaw noży do rzucania.
    Bestia: Teti (Avi) Vitavi~ Vivi (Fliks)
    Nagrody: Rubinowe Serce, Zegarmistrzowski Przysmak (3 szt.), Animicus, Mortis Anulum, Bolerko-niewidko, Bezdenna Sakwa, Fliksy, Cukrowe berło
    Stan zdrowia: Czuję się dobrze, dzięki że pytasz.
    Dołączyła: 04 Sty 2015
    Posty: 305
    Wysłany: 2 Grudzień 2018, 01:46   

    Seamair
    2.1 Chyba widziałem, kotecka… Tylko czemu miał skrzydła i sześć łap? Tu

    Enkil

    1.4 Czarci krąg - portal - Tu i Tu

    2.1 Chyba widziałem, kotecka… Tylko czemu miał skrzydła i sześć łap? - Tu

    Kejko


    4.1 Wspomnij mnie – Tu
    _________________



    ~ x ~ ~ x ~~ x ~ ~ x ~




    Aktualny ubiór jako Różana Czarownica:
    Maska – Podwójna para oczu o czarnych białkach i czerwonych tęczówkach otwiera się kiedy maska zostaje nałożona i zamykają z chwilą jej zdjęcia. „Oczy” są ruchome i dostosowują się ruchu gałek ocznych nosiciela. nr1 nr 2
    Kostium – Tak jak na załączonym obrazku
    Uczesanie – Włosy związane w wysoki kucyk, kilka luźnych pasm po bokach twarzy


    + - dialogi zrozumiałe tylko dla Poskramiaczy
     



    Dręczyciel

    Stowarzyszenie Czarnej Róży: Członek
    Godność: Gawain Keer
    Wiek: Wygląda na około 30 lat.
    Rasa: Cień
    Lubi: Śliwkową nalewkę, fiolet
    Nie lubi: Gotować, ślimaków, niespodzianek
    Wzrost / waga: 183 cm / 76 kg
    Aktualny ubiór: Czarna koszula, czarne spodnie, czarne sztyblety, połówka Blaszki + medalion z puklem włosów Yako (w kieszeni): https://i.imgur.com/xOQrcNC.jpg//
    Znaki szczególne: Czarne twardówki oczu, bursztynowe tęczówki
    Zawód: Najemnik do prac wszelakich, zielarz
    Pod ręką: klucz do domu Yako i mieszkania, pieniądze
    Broń: Sztylet, kusza
    Bestia: Furor (Furbo), Kapeluterek
    Nagrody: Blaszka Zmartwienia
    Stan zdrowia: Zszargane nerwy
    SPECJALNE: Administrator Pomocniczy, Moderator
    Dołączyła: 09 Paź 2016
    Posty: 586
    Wysłany: 2 Grudzień 2018, 12:43   

    Gawain

    3.1 Deszcz oczyszczenia - Tu oraz tu i jeszcze tu i tutaj
    _________________





    Bazgracz

    Godność: Dorian Anton Leammiele
    Wiek: 27 lat
    Rasa: człowiek
    Lubi: sztukę, muzykę i pieczoną cukinię
    Nie lubi: tłumów, koszmarów i spadziowego miodu
    Wzrost / waga: 183 cm / 73kg
    Aktualny ubiór: szary prochowiec z niebieskimi plamami po farbie, czarna bluza z kapturem, ciemne jeansy i granatowe pantofle
    Znaki szczególne: tatuaż z konstelacjami gwiazd na całym lewym ramieniu
    Zawód: freelancer, bazgracz
    Pod ręką: klucze od domu, telefon, dokumenty, paczka chusteczek i miętowych gum do żucia, plecak z przyborami do malowania, podobrazie, aluminiowa sztaluga
    Nagrody: Bolerko-niewidko
    Dołączył: 25 Wrz 2018
    Posty: 11
    Wysłany: 10 Grudzień 2018, 22:35   

    Śpiący

    http://spectrofobia.cba.p...r=asc&start=165

    3.4. Burza chaosu
    _________________




    Wysłannik Inari

    Wiek: Wyglada na ok 25
    Rasa: Lisi demon
    Lubi: Miłe towarzystwo
    Wzrost / waga: 190/85 // 175/60
    Aktualny ubiór: Czarne buty sportowe, ciemnie, potargane jeansy, biały T-shirt, czarna, skórzana kurtka. Na szyi medalion w kształcie kompasu, zawierający pukiel rudych włosów.
    Znaki szczególne: Oczy zmieniające kolor w zależności od głodu właściciela (błękit-fiolet-szkarłat)
    Zawód: Aktor/Aktorka
    Pod ręką: Klucz od domu, pieniądze, broń
    Broń: Naginata
    Bestia: Schnee [Yuuki], Kapeluterek
    Nagrody: Bursztynowy Kompas
    Stan zdrowia: Pocięty przez wybuchającego gluta.
    Dołączył: 19 Lis 2016
    Posty: 721
    Wysłany: 8 Styczeń 2019, 18:07   

    Yako

    Deszcz oczyszczenia Tu, Tu i Tu
    _________________

    Lusian - #744AE8
    Luci - #AA2BB5

    Yako theme <3
     



    Poskramiacz

    Godność: Kogitsunemaru Foxkeer
    Wiek: Wygląda na 6 lat
    Rasa: Cyrkowiec
    Wzrost / waga: 110 cm/ 16 kg
    Aktualny ubiór: na głowie kaszkiet z wystającą parą lisich uszu, biała koszula wciśnięta w ciemne rybaczki z grubego materiału, wszystko w miarę luźne
    Znaki szczególne: Bursztynowe oczy z czarnymi twardówkami, rude lisie uszy i 3 takowe ogony
    Pod ręką: .
    Bestia: Magiczny Kapeluterek
    Dołączyła: 31 Gru 2017
    Posty: 95
    Wysłany: 8 Styczeń 2019, 18:41   

    Cosiek

    3.1 Deszcz oczyszczenia - 1, 2-5,6-10
    _________________
     



    Sztukmistrz

    Anarchs: Przywódczyni Rebelii
    Godność: Sophie "Opal" Bugs / Esmé de Chardonnay
    Wiek: gdy ukrywa arogancję, wygląda na nastolatkę.
    Lubi: suszone owoce i nowe moce
    Nie lubi: niekompetencji i braku kontroli | czekolady i deszczu
    Wzrost / waga: 1,80m bez obcasów / 65kg
    Aktualny ubiór: Dopasowana burgundowa suknia o długich rękawach - spódnica opadająca do kostek składa się z szerokich, niemal prześwitujących pasów koronek. Na ramionach etola z futra lodowego lisa, dodatkowo rękawiczki, a na nich pierścienie. Pantofle na wysokim, masywnym obcasie widoczne są spod spódnicy. Kreska na oku, dopasowany do cery puder oraz koralowa szminka. Włosy splecione w koronę, nad karkiem szkarłatna brosza spinająca warkocze.
    Znaki szczególne: palce o czterech stawach; wytatuowane imię na miękkiej części prawego nadgarstka
    Zawód: oficjalnie sekretarz arcyksięcia
    Pod ręką: skórzana aktówka, parasolka oraz Artefakty
    Bestia: Likyus z rdzawą gwiazdą na pysku (Orem), jadowicie zielony Avi (Verde), Alam (Riehl) o grzbiecie pełnym czarnych magnolii
    Nagrody: Bolerko-niewidko, Krwawa Broszka, Cukrowe Berło, Maska Tysiąca Twarzy, Bursztynowy kompas
    Stan zdrowia: z tkliwą raną postrzałową w mięśniu dwugłowym lewego ramienia
    SPECJALNE: Administrator Pomocniczy, Mistrz Gry | Odkrywca Drugiej Strony Lustra
    Dołączyła: 28 Cze 2012
    Posty: 558
    Wysłany: 8 Styczeń 2019, 21:00   

    Iskra
    4.1 Wspomnij mnie - Szkarłatna Brama
    Wyświetl posty z ostatnich:   
    Po drugiej stronie krzywego zwierciadła... Strona Główna
    Odpowiedz do tematu
    Nie możesz pisać nowych tematów
    Możesz odpowiadać w tematach
    Nie możesz zmieniać swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów
    Nie możesz głosować w ankietach
    Nie możesz załączać plików na tym forum
    Możesz ściągać załączniki na tym forum
    Dodaj temat do Ulubionych
    Wersja do druku

    Skocz do:  



    Copyrights © by Spectrofobia Team
    Wygląd projektu Oleandra. Bardzo dziękujemy Noritoshiemu za pomoc przy kodowaniu.

    Forum chronione jest prawami autorskimi!
    Zakaz kopiowania i rozpowszechniania całości bądź części forum bez zgody jego twórców. Dotyczy także kodów graficznych!

    Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
    Template AdInfinitum
    Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 9