Nie minęło zbyt wiele czasu od rozpoczęcia działalności AKSO, a po całej Otchłani rozniosła się wieść o tajemniczej mgle, w której znikają statki. Czytaj więcej...
Karciana Szajka została przejęta. Nowa władza obiecuje wielkie zmiany i całkowitą reorganizację ugrupowania. Pilnie poszukiwani są nowi członkowie. Czytaj więcej...
Spectrofobia pilnie potrzebuje rąk do pracy! Możecie nam pomóc zgłaszając się na Mistrzów Gry oraz Moderatorów.
Zapraszamy do zapoznania się z Uśrednionym Przelicznikiem Waluty. Mamy nadzieję, że przybliży on nieco realia Krainy Luster i Szkarłatnej Otchłani.
Zimowa Liga Wyzwań Fabularnych nadeszła. Ponownie zapraszamy też na Wieści z Trzech Światów - kanoniczne zdarzenia z okolic Lustra i Glasville. Strzeżcie się mrocznych kopuł Czarnodnia i nieznanego wirusa!
W Kompendium pojawił się chronologiczny zapis przebiegu I wojny pomiędzy Ludźmi i KL. Zainteresowanych zapraszamy do lektury.
Drodzy Gracze, uważajcie z nadawaniem swoim postaciom chorób psychicznych, takich jak schizofrenia czy rozdwojenie jaźni (i wiele innych). Pamiętajcie, że nie są one tylko ładnym dodatkiem ubarwiającym postać, a sporym obciążeniem i MG może wykorzystać je przeciwko Wam na fabule. Radzimy więc dwa razy się zastanowić, zanim zdecydujecie się na takie posunięcie.
Pilnie poszukujemy Moderatorów i Mistrzów Gry. Jeżeli ktoś rozważa zgłoszenie się, niech czym prędzej napisze w odpowiednim temacie (linki podane w polu Warte uwagi).
***
Drodzy użytkownicy z multikontami!
Administracja prosi, by wszystkie postaci odwiedzać systematycznie. Jeżeli nie jest się w stanie pisać wszystkimi na fabule, to chociaż raz na parę dni posta w Hyde Park.
Ponieważ cierpimy na deficyt Ludzi, każda postać tej rasy otrzyma na start magiczny przedmiot. Jaki to będzie upominek, zależy od jakości Karty Postaci.
Godność: Alissa Astra Wiek: 25 wiosen Rasa: Kapelusznik Lubi: Książki, lody, likiery, królika Nie lubi: Protekcjonalnych dupków Wzrost / waga: 151,5 cm, 154 cm w butach i jakieś 160 w kapeluszu. Waży ca 7,5 kamienia Aktualny ubiór: Wysokie szare buty na obcasie. https://i.pinimg.com/564x/96/4d/63/964d63d9efb890f0160c4e3ef329fe30.jpg Lazurowe pończochy z granatowym wykończeniem.
Nieodłączny kapelusz - marengo z purpurową wstążką i parasol - biały z karminowymi akcentami i osobliwą palisandrową rękojeścią.
Misja: Szmaragdowo zielony cheongsam ze smoczym wzroem; szmaragdowo zielone, długie rękawiczki wpadające leciutko w bursztynową pomarańcz przy ramionach; zielona smocza półmaska oraz proste czarne buckiki na płaskim obcasie. Znaki szczególne: heterochromia Pod ręką: Złoto i srebro do płacenia; bibeloty i Broń: Rapier w parasolu, sztylet trójzębny przy pasie i sztylet w bucie Nagrody: Kosmata Brosza Stan zdrowia: Częściowo zagojone i porządnie opatrzone rozorane udo. SPECJALNE: Mistrz Gry (okres próbny)
Dołączył: 16 Lis 2017 Posty: 242
Wysłany: 29 Kwiecień 2018, 20:11 Dworzec AKL
Dworzec Arcyksiążęcej Kolei Lustrzanej nad Morzem Łez znajduje się na obrzeżach Łzawej Perły - portowego miasteczka będącego węzłem handlowym, a ostatnio stało się także atrakcją turystyczną.
Budynek dworca został wykonany w stylu art déco z wieloma akcentami nawiązującymi do jego lokacji.
Przeszklony dach o niebiesko-zielonym kolorze nie tylko sprawia, że na dworcu jest za dnia jasno bez konieczności używania sztucznego oświetlenia, ale sprawia także, że podróżni mogą się poczuć jakby byli pod wodą. Został on albowiem tak zaprojektowany, że rzuca tak refleksy i cienie jak spokojna powierzchnia wodna.
W oczekiwaniu na pociąg można usiąść na wygodnych, drewnianych ławkach i popodziwiać ogromne akwaria pełne najbarwniejszej i najciekawszej morskiej fauny i flory.
Materiały, z których został wykonany dworzec zostały obrobione w specyficzny sposób i wyglądają dobrze tylko w świetle. W minimalnym oświetleniu dworzec może wyglądać dość nieciekawie. Wręcz mrocznie. Zupełnie jak rafa koralowa. W świetle jednak jest przyjemnie kolorowy, a miejscami wręcz połyskliwy.
Niemal z dowolnego punktu w tym budynku można zobaczyć przynajmniej jedną tarczę zegarową. Dzięki temu o wiele łatwiej pilnować czasu odjazdu własnego pociągu.
Nie zapomniano też o podróżnych, którzy do ostatniej chwili chcieli przebywać nad morzem i muszą potem pędzić by się nie spóźnić. Poza główną kasą łączącą także funkcję informacji i biura rzeczy znalezionych są mniejsze budki sprzedające bilety. Znajdują się w głównych ciągach komunikacyjnych prowadzących na perony.
Na terenie dworca znajduje się kilka kawiarń i restauracja specjalizująca się w rybach i owocach morza. Bliskość tego akwenu zapewnia produkty niezwykle świeże i o wysokiej jakości.
Nie oferuje on jednak noclegów. Nie jest to jednak większy problem jako, że po drugiej stronie placu przy, którym się znajduje jest hotel, a w samym miasteczku nietrudno o pokoje do wynajęcia.
Przez wzgląd na położenie kończy się w nim część tras i ich torów. Tyczy to oczywiście pociągów zwyczajnych, używających torów. Mają one cztery perony. Przystosowany dla ekspresów jest tylko jeden, ale ten jeden starcza, bo nigdy długo nie zabawiają one w jednym miejscu.
Anarchs: Przywódczyni Rebelii Godność: Sophie "Opal" Bugs / Esmé de Chardonnay Wiek: gdy ukrywa arogancję, wygląda na nastolatkę. Lubi: suszone owoce i nowe moce Nie lubi: niekompetencji i braku kontroli | czekolady i deszczu Wzrost / waga: 1,80m bez obcasów / 65kg Aktualny ubiór: Dopasowana burgundowa suknia o długich rękawach - spódnica opadająca do kostek składa się z szerokich, niemal prześwitujących pasów koronek. Na ramionach etola z futra lodowego lisa, dodatkowo rękawiczki, a na nich pierścienie. Pantofle na wysokim, masywnym obcasie widoczne są spod spódnicy.
Kreska na oku, dopasowany do cery puder oraz koralowa szminka. Włosy splecione w koronę, nad karkiem szkarłatna brosza spinająca warkocze. Znaki szczególne: palce o czterech stawach; wytatuowane imię na miękkiej części prawego nadgarstka Zawód: oficjalnie sekretarz arcyksięcia Pod ręką: skórzana aktówka, parasolka oraz Artefakty Bestia: Likyus z rdzawą gwiazdą na pysku (Orem), jadowicie zielony Avi (Verde), Alam (Riehl) o grzbiecie pełnym czarnych magnolii Nagrody: Bolerko-niewidko, Krwawa Broszka, Cukrowe Berło, Maska Tysiąca Twarzy, Bursztynowy kompas Stan zdrowia: z tkliwą raną postrzałową w mięśniu dwugłowym lewego ramienia SPECJALNE: Administrator Pomocniczy, Mistrz Gry | Odkrywca Drugiej Strony Lustra
Dołączyła: 28 Cze 2012 Posty: 558
Wysłany: 11 Styczeń 2019, 00:34
Mniejsza kopuła witająca zbłąkanych najczarniejszą czernią i brakiem widoczności rozciągnęła swe lepkie macki na północnym krańcu Morza Łez, u ujścia Herbacianej Rzeki. Zarówno dopływ rzeki, jak i otaczające ją tereny: piaszczyste plaże, plantacje wodnolubnych warzyw, dwa niewielkie miasteczka (w tym to z dworcem AKL) oraz ukryte leża Bestii przykryte zostały nieprzeniknioną ciemnością, rozświetlana jedynie światłem lamp mieszkających tu ludzi. Nawet widzące w nocy Bestie nie wychodzą ze swych zwykłych kryjówek i czekają na powrót światła. Mieszkańcy z kolei zatrzaskują okiennice i ryglują drzwi, bowiem w trakcie Czarnodni sąsiad staje się największym wrogiem i zagrożeniem.
Kopuła trwać będzie do końca Wyzwań fabularnych Styczeń-Marzec
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
Forum chronione jest prawami autorskimi! Zakaz kopiowania i rozpowszechniania całości bądź części forum bez zgody jego twórców. Dotyczy także kodów graficznych!