Nie minęło zbyt wiele czasu od rozpoczęcia działalności AKSO, a po całej Otchłani rozniosła się wieść o tajemniczej mgle, w której znikają statki. Czytaj więcej...
Karciana Szajka została przejęta. Nowa władza obiecuje wielkie zmiany i całkowitą reorganizację ugrupowania. Pilnie poszukiwani są nowi członkowie. Czytaj więcej...
Spectrofobia pilnie potrzebuje rąk do pracy! Możecie nam pomóc zgłaszając się na Mistrzów Gry oraz Moderatorów.
Zapraszamy do zapoznania się z Uśrednionym Przelicznikiem Waluty. Mamy nadzieję, że przybliży on nieco realia Krainy Luster i Szkarłatnej Otchłani.
Zimowa Liga Wyzwań Fabularnych nadeszła. Ponownie zapraszamy też na Wieści z Trzech Światów - kanoniczne zdarzenia z okolic Lustra i Glasville. Strzeżcie się mrocznych kopuł Czarnodnia i nieznanego wirusa!
W Kompendium pojawił się chronologiczny zapis przebiegu I wojny pomiędzy Ludźmi i KL. Zainteresowanych zapraszamy do lektury.
Drodzy Gracze, uważajcie z nadawaniem swoim postaciom chorób psychicznych, takich jak schizofrenia czy rozdwojenie jaźni (i wiele innych). Pamiętajcie, że nie są one tylko ładnym dodatkiem ubarwiającym postać, a sporym obciążeniem i MG może wykorzystać je przeciwko Wam na fabule. Radzimy więc dwa razy się zastanowić, zanim zdecydujecie się na takie posunięcie.
Pilnie poszukujemy Moderatorów i Mistrzów Gry. Jeżeli ktoś rozważa zgłoszenie się, niech czym prędzej napisze w odpowiednim temacie (linki podane w polu Warte uwagi).
***
Drodzy użytkownicy z multikontami!
Administracja prosi, by wszystkie postaci odwiedzać systematycznie. Jeżeli nie jest się w stanie pisać wszystkimi na fabule, to chociaż raz na parę dni posta w Hyde Park.
Ponieważ cierpimy na deficyt Ludzi, każda postać tej rasy otrzyma na start magiczny przedmiot. Jaki to będzie upominek, zależy od jakości Karty Postaci.
Karciana Szajka: Król Godność: Lord Oleander de Roitelette Wiek: Od dawna jest dorosły, choć wciąż wygląda na 16 lat. Lubi: Siebie, władzę, swoje bestie, wszystko co krwawe i potworne Nie lubi: Mleka, a fe! Wzrost / waga: 160 cm czystego zła! (+ 4 cm dzięki butom) / Lekka niedowaga Aktualny ubiór: Beżowa koszula, brązowy krawat z przyczepioną kościaną broszą, czarne spodnie, wysokie skórzane buty zapinane na klamry i ozdobione z przodu króliczymi czaszkami, długi, czarny płaszcz. Do tego klasyczny, czarny kapelusz z doczepionym niewielkim ptasim szkieletem oraz kartą Króla Pik. Znaki szczególne: Androgyniczna uroda, dwubarwność tęczówki i ledwie widoczne źrenice Bestia: Yūrei – Morita, Eques – Pan Jednorożek, Noaliks – Christo, Avi – Dolly Nagrody: Bursztynowy Kompas, Kamień Duszy, Kłamstwożerca SPECJALNE: Administrator-Zombie, Grafik | Maskotka Forum
Dołączył: 25 Lis 2010 Posty: 2309
Wysłany: 9 Listopad 2014, 00:56
Niestety, rozdanie psikusów opóźni się o dzień lub maksymalnie dwa. Ale za to jeżeli ktoś jeszcze się zdecyduje do tego czasu, może wziąć udział w loterii.
Godność: Revi Destin / Mello Alisder Wiek: Wizualnie ok. 20 lat Rasa: Powiedziano mi że jestem Senną Zjawą. Wzrost / waga: Revi 166 cm / 49 kg // Mello 182 cm / 70 kg Aktualny ubiór: Aktualny ubiór jako Mello -> http://orig01.deviantart....ama-d6gb6m9.png + http://www.edykte.pl/efla...czczerwonaa.jpg Obroża na szyi, ukryta pod warstwą bandażu elastycznego. Znaki szczególne: Revi -Piękne szmaragdowe oczy. / Mello - hipnotyzujące bursztynowo czerwone oczy. Zawód: Revi -Pracuję, jako kelnerka oraz pomoc kuchenna w kawiarni Kaprys // Mello - szkuka pracy :x Pan / Sługa: Brak. Pod ręką: Czarna torba na ramię a w niej: szkicownik, ołówki, długopis, portfel, telefon komórkowy, spakowany zestaw damskich ubrań. A poza tym magiczny dobyte . Broń: Urok osobisty, poza tym brak :x Bestia: Innocenza Nagrody: Animicus, Księga Magicznych Opowieści (za mini-event w Traümen), Bursztynowy Kompas, Generis Collare, Tęczowa Różdżka, Rubinowe Serce, Zegarmistrzowski Przysmak (1 szt.) Stan zdrowia: 100 % hp
Dołączyła: 24 Mar 2014 Posty: 187
Karciana Szajka: Król Godność: Lord Oleander de Roitelette Wiek: Od dawna jest dorosły, choć wciąż wygląda na 16 lat. Lubi: Siebie, władzę, swoje bestie, wszystko co krwawe i potworne Nie lubi: Mleka, a fe! Wzrost / waga: 160 cm czystego zła! (+ 4 cm dzięki butom) / Lekka niedowaga Aktualny ubiór: Beżowa koszula, brązowy krawat z przyczepioną kościaną broszą, czarne spodnie, wysokie skórzane buty zapinane na klamry i ozdobione z przodu króliczymi czaszkami, długi, czarny płaszcz. Do tego klasyczny, czarny kapelusz z doczepionym niewielkim ptasim szkieletem oraz kartą Króla Pik. Znaki szczególne: Androgyniczna uroda, dwubarwność tęczówki i ledwie widoczne źrenice Bestia: Yūrei – Morita, Eques – Pan Jednorożek, Noaliks – Christo, Avi – Dolly Nagrody: Bursztynowy Kompas, Kamień Duszy, Kłamstwożerca SPECJALNE: Administrator-Zombie, Grafik | Maskotka Forum
Dołączył: 25 Lis 2010 Posty: 2309
Wysłany: 10 Listopad 2014, 18:38
ListaPsikusów
1. Głowa postaci zmienia się w halloweenową dynię i pozostaje w tym stanie przez 6 postów. Postać normalnie zachowuje wszystkie swoje zmysły. (Cedrik) 2. Postać prześladują dynie, a przynajmniej tak jej się wydaje. Odbiorca tego psikusa gdzie nie spojrzy, tam będzie widział dynie, których nie zobaczy nikt inny. W dodatku będzie pewien, że z jakiegoś powodu śledzą one każdy jego ruch. Psikus utrzymuje się przez 5 postów. (Lisek) 3. Postać co trzecie słowo mówi „dynia”. Robi to bezwiednie i nie może tego opanować przez 6 postów. (Duma) 4. Postać znajduje zaproszenie do nawiedzonego hotelu w Dyniowym Miasteczku. Gdy kończy czytać ostatnie zdanie, zauważa, że już stoi w holu budynku. Postać nie może go opuścić przez 5 postów. Gdy spróbuje uciec, okazuje się, że ponownie ląduje w jednym z pomieszczeń. (Haley) 5. Gdy postać przebywa w ciszy, zaczyna słyszeć za sobą niepokojący, wręcz nieznośny chichot klauna. Psikus działa przez 6 postów. (Wena) 6. Oczy postaci zaczynają świecić jasnym, pomarańczowozłotym światłem. Nie utrudnia ono widzenia, jednak nadaje odbiorcy psikusa wyglądu dyniowego lampionu. Psikus utrzymuje się przez 6 postów. (Ymel) 7. Postać zostaje zaklęta w stracha na wróble. A przynajmniej tak widzi ją każdy, kto patrzy na nią z odległości większej, niż 10 metrów. Psikus ten działa na zasadzie iluzji i utrzymuje się przez 5 postów. (Falythia) 8. Cień postaci dostaje bzika! Przybiera dziwaczne kształty, wygłupia się i za wszelką cenę stara się przestraszyć swojego posiadacza. Jego dzikie harce kończą się dopiero po 6 postach. (Dee Dee) 9. Postać znajduje tajemniczą halloweenową maskę (do wyboru: wilkołak, zombie, wiedźma) i postanawia ją przymierzyć. Gdy po chwili chce ją zdjąć okazuje się, że jest to niemożliwe! Maska pozwoli się zdjąć dopiero po upływie 6 postów. Przez ten czas wszyscy będą uważać postać za strasznego potwora. (Ingrid) 10. Postaci wydaje się, że każda napotkana przez nią osoba to wielki, gadający cukierek (lub inny rodzaj słodyczy). To słodkie widzenie utrzymuje się przez 5 postów. (Vega) 11. Włosy postaci zmieniają się w suche gałęzie. Pozostają w tym stanie przez 6 postów.
12. Cień postaci dostaje bzika! Przybiera dziwaczne kształty, wygłupia się i za wszelką cenę stara się przestraszyć swojego posiadacza. Jego dzikie harce kończą się dopiero po 6 postach. (Kruk) 13. Postać znajduje zaproszenie do nawiedzonego hotelu w Dyniowym Miasteczku. Gdy kończy czytać ostatnie zdanie, zauważa, że już stoi w holu budynku. Postać nie może go opuścić przez 5 postów. Gdy spróbuje uciec, okazuje się, że ponownie ląduje w jednym z pomieszczeń. (Iskra) 14. Oczy postaci zaczynają świecić jasnym, pomarańczowozłotym światłem. Nie utrudnia ono widzenia, jednak nadaje odbiorcy psikusa wyglądu dyniowego lampionu. Psikus utrzymuje się przez 6 postów.
15. Gdy postać przebywa w ciszy, zaczyna słyszeć za sobą niepokojący, wręcz nieznośny chichot klauna. Psikus działa przez 6 postów. (Revi) 16. Postać znajduje zaproszenie do nawiedzonego hotelu w Dyniowym Miasteczku. Gdy kończy czytać ostatnie zdanie, zauważa, że już stoi w holu budynku. Postać nie może go opuścić przez 5 postów. Gdy spróbuje uciec, okazuje się, że ponownie ląduje w jednym z pomieszczeń. (Katiusha) 17. Postaci wydaje się, że każda napotkana przez nią osoba to wielki, gadający cukierek (lub inny rodzaj słodyczy). To słodkie widzenie utrzymuje się przez 5 postów. (Benjamin) 18. Postać znajduje tajemniczą halloweenową maskę (do wyboru: wilkołak, zombie, wiedźma) i postanawia ją przymierzyć. Gdy po chwili chce ją zdjąć okazuje się, że jest to niemożliwe! Maska pozwoli się zdjąć dopiero po upływie 6 postów. Przez ten czas wszyscy będą uważać postać za strasznego potwora.
19. Postać prześladują dynie, a przynajmniej tak jej się wydaje. Odbiorca tego psikusa gdzie nie spojrzy, tam będzie widział dynie, których nie zobaczy nikt inny. W dodatku będzie pewien, że z jakiegoś powodu śledzą one każdy jego ruch. Psikus utrzymuje się przez 5 postów. (Rise) 20. Postać co trzecie słowo mówi „dynia”. Robi to bezwiednie i nie może tego opanować przez 6 postów. (Symphonica)
Katiusha – Ponieważ numer 17 był już zajęty, przydzieliłem Ci wcześniejszy.
✶ Kilka słów na temat psikusów.
Przypominam, że by mieć szansę na zdobycie nagrody, należy odegrać psikus fabularnie od początku do końca (tj. przez co najmniej taką liczbę postów, jaka jest określona przy danym psikusie). Okoliczności „zdobycia” psikusa są absolutnie dowolne. Przykładowo: postać mogła znaleźć małą dynię, która wybuchła jej prosto w twarz, a potem cień postaci zaczyna wariować.
Pamiętajcie, że nic nie stoi na przeszkodzie, by odgrywać psikusy razem i umawiać się na wspólne fabuły!
✶ Kilka słów na temat terminów.
Z uwagi na opóźnienia, termin odgrywania psikusów zostaje przedłużony do 5 stycznia.
Usprawiedliwienia: Wszelkie nieobecności i prośby o przedłużenie terminu muszą być zgłaszane do 5 stycznia. Usprawiedliwienia nadesłane po tym czasie będą przyjmowane jedynie, jeśli dany gracz napisał już więcej, niż 2 posty w psikusowej fabule (ale np. wypadł mu niespodziewany wyjazd).
Gdy odegracie już swój psikus, prześlijcie link do tematu w PW do Noritoshiego.
Karciana Szajka: Król Godność: Lord Oleander de Roitelette Wiek: Od dawna jest dorosły, choć wciąż wygląda na 16 lat. Lubi: Siebie, władzę, swoje bestie, wszystko co krwawe i potworne Nie lubi: Mleka, a fe! Wzrost / waga: 160 cm czystego zła! (+ 4 cm dzięki butom) / Lekka niedowaga Aktualny ubiór: Beżowa koszula, brązowy krawat z przyczepioną kościaną broszą, czarne spodnie, wysokie skórzane buty zapinane na klamry i ozdobione z przodu króliczymi czaszkami, długi, czarny płaszcz. Do tego klasyczny, czarny kapelusz z doczepionym niewielkim ptasim szkieletem oraz kartą Króla Pik. Znaki szczególne: Androgyniczna uroda, dwubarwność tęczówki i ledwie widoczne źrenice Bestia: Yūrei – Morita, Eques – Pan Jednorożek, Noaliks – Christo, Avi – Dolly Nagrody: Bursztynowy Kompas, Kamień Duszy, Kłamstwożerca SPECJALNE: Administrator-Zombie, Grafik | Maskotka Forum
Dołączył: 25 Lis 2010 Posty: 2309
Wysłany: 22 Marzec 2015, 20:57
Pora na trochę spóźnione ogłoszenie nagród za halloweenowe psikusy.
Niestety, ze wszystkich zgłoszonych osób, do końca dotrwały tylko 4. Serdeczne gratulacje dla Dee Dee, Ymel, Revi oraz Vegi! Nasi psikusowi sędziowie uważnie przestudiowali każdą fabułę i przyznali graczom punkty.
Najwięcej punktów otrzymała Dee Dee, której nagrodą będzie dowolna bestia z Bestariusza od Grimma do Gatto (z Gatto włącznie). Nieco mniej punktów otrzymała Ymel, która otrzyma w nagrodę dowolną bestię od Grimma do Likyusa. Revi oraz Vega, którzy zajęli „trzecie miejsce”, otrzymują dowolny magiczny przedmiot od początku spisu do Makrosa. Kiedy zdecydujecie się na bestię/przedmiot, prześlijcie jego nazwę do Oleandra na PW.
Jeszcze raz, gratulujemy!
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
Forum chronione jest prawami autorskimi! Zakaz kopiowania i rozpowszechniania całości bądź części forum bez zgody jego twórców. Dotyczy także kodów graficznych!