• Nie minęło zbyt wiele czasu od rozpoczęcia działalności AKSO, a po całej Otchłani rozniosła się wieść o tajemniczej mgle, w której znikają statki. Czytaj więcej...
  • Wstrząsy naruszyły spokój Morza Łez!
    Odczuwalne są na całym jego obszarze, a także na Herbacianych Łąkach i w Malinowym Lesie.
  • Karciana Szajka została przejęta. Nowa władza obiecuje wielkie zmiany i całkowitą reorganizację ugrupowania. Pilnie poszukiwani są nowi członkowie. Czytaj więcej...
  • Spectrofobia pilnie potrzebuje rąk do pracy! Możecie nam pomóc zgłaszając się na Mistrzów Gry oraz Moderatorów.
Trwające:
  • Skarb Pompei
  • Zmrożone Serce


    Zapisy:
  • Chwilowo brak

    Zawieszone:
  • Brak
  • Drodzy użytkownicy, oficjalnie przenieśliśmy się na nowy serwer!

    SPECTROFOBIA.FORUMPOLISH.COM

    Zapraszamy do zapoznania się z Uśrednionym Przelicznikiem Waluty. Mamy nadzieję, że przybliży on nieco realia Krainy Luster i Szkarłatnej Otchłani.

    Zimowa Liga Wyzwań Fabularnych nadeszła. Ponownie zapraszamy też na Wieści z Trzech Światów - kanoniczne zdarzenia z okolic Lustra i Glasville. Strzeżcie się mrocznych kopuł Czarnodnia i nieznanego wirusa!

    W Kompendium pojawił się chronologiczny zapis przebiegu I wojny pomiędzy Ludźmi i KL. Zainteresowanych zapraszamy do lektury.

    Drodzy Gracze, uważajcie z nadawaniem swoim postaciom chorób psychicznych, takich jak schizofrenia czy rozdwojenie jaźni (i wiele innych). Pamiętajcie, że nie są one tylko ładnym dodatkiem ubarwiającym postać, a sporym obciążeniem i MG może wykorzystać je przeciwko Wam na fabule. Radzimy więc dwa razy się zastanowić, zanim zdecydujecie się na takie posunięcie.

    Pilnie poszukujemy Moderatorów i Mistrzów Gry. Jeżeli ktoś rozważa zgłoszenie się, niech czym prędzej napisze w odpowiednim temacie (linki podane w polu Warte uwagi).

    ***

    Drodzy użytkownicy z multikontami!
    Administracja prosi, by wszystkie postaci odwiedzać systematycznie. Jeżeli nie jest się w stanie pisać wszystkimi na fabule, to chociaż raz na parę dni posta w Hyde Park
    .
    Marionetki – otwarte
    Kapelusznicy – otwarte
    Cienie – otwarte
    Upiorna Arystokracja – otwarte
    Lunatycy – otwarte
    Ludzie – otwarte
    Opętańcy – otwarte
    Marionetkarze – otwarte
    Dachowcy – otwarte
    Cyrkowcy – otwarte
    Baśniopisarze – otwarte
    Szklani Ludzie – otwarte
    Strachy – otwarte
    Senne Zjawy – otwarte
    Postaci Specjalne – otwarte

    Ponieważ cierpimy na deficyt Ludzi, każda postać tej rasy otrzyma na start magiczny przedmiot. Jaki to będzie upominek, zależy od jakości Karty Postaci.



    » Kompendium Wiedzy » Świat Przedstawiony » Katalog Przedmiotów Niezwykłych.
    Poprzedni temat :: Następny temat
    Autor Wiadomość
     



    Porcelanowy Panicz

    Karciana Szajka: Król
    Godność: Lord Oleander de Roitelette
    Wiek: Od dawna jest dorosły, choć wciąż wygląda na 16 lat.
    Lubi: Siebie, władzę, swoje bestie, wszystko co krwawe i potworne
    Nie lubi: Mleka, a fe!
    Wzrost / waga: 160 cm czystego zła! (+ 4 cm dzięki butom) / Lekka niedowaga
    Aktualny ubiór: Beżowa koszula, brązowy krawat z przyczepioną kościaną broszą, czarne spodnie, wysokie skórzane buty zapinane na klamry i ozdobione z przodu króliczymi czaszkami, długi, czarny płaszcz. Do tego klasyczny, czarny kapelusz z doczepionym niewielkim ptasim szkieletem oraz kartą Króla Pik.
    Znaki szczególne: Androgyniczna uroda, dwubarwność tęczówki i ledwie widoczne źrenice
    Bestia: Yūrei – Morita, Eques – Pan Jednorożek, Noaliks – Christo, Avi – Dolly
    Nagrody: Bursztynowy Kompas, Kamień Duszy, Kłamstwożerca
    SPECJALNE: Administrator-Zombie, Grafik | Maskotka Forum
    Dołączył: 25 Lis 2010
    Posty: 2309
    Wysłany: 29 Kwiecień 2011, 19:24   Katalog Przedmiotów Niezwykłych.

    Spis przedmiotów o niezwykłych właściwościach, na które można się natknąć wędrując po trzech światach.
    Można je zdobyć w misjach, eventach, konkursach, a także za ładne posty oraz pomoc przy forum. Jednak im silniejszy dany przedmiot, tym trudniej jest go zdobyć. Tak więc nie zdziwcie się jeśli któregoś dnia, podczas gry na fabule MG wręczy wam jakiś magiczny przedmiot.

    Rangi misji na przedmioty znajdziecie w tym temacie.



    Bursztynowy Kompas
    Kompas wyglądający niczym wyrzeźbiony z bursztynu. Wbrew pozorom, nie jest to jedynie ładna ozdoba. Kompas posiada magiczną moc, a mianowicie, pozwala właścicielowi (i tylko jemu) podróżować między trzema światami bez konieczności przechodzenia przez Karminowe Wrota. Wystarczy, że właściciel wypowie nazwę krainy, w której chcę się znaleźć, a już po chwili magiczny kompas przenosi go do wybranego świata.
    Dostępność: Konkursy, eventy, misje, jako nagroda za pomoc przy forum bądź grę fabularną.
    Ilość: 18/∞ [Oleander, Kejko, Vega, Queen, Elyan, Foku, Lucy, Rello, Charles, Anastasia, Noritoshi, Dyster, Danny, Goshenite, Soph, Iskra, Enkil, Yako, Tulka, Bane]


    Blaszka Zmartwienia
    Świat czasem okrutnie rozdziela kochanków, rodziny, przyjaciół. Czasem ściąga niebezpieczeństwo na bliskich, skazując nas na nieustanne zamartwianie się. To jest antidotum, na tę niepewność, co dzieje się z bliską nam osobą. Ów blaszka tworzona jest jako jedna, by rozdzielić ją później na dwoje. Kiedy dwie osoby zechcą ją nosić, będą w stanie wyczuwać się wzajemnie – wiedzieć gdzie i jak daleko znajduje się bliska osoba, oraz poznać jej emocje. Można wyczuć strach, błogość, podniecenie, nie sposób jednak dostać się do myśli. Według legend, dzięki tym blaszkom można także dzielić sny.
    Dostępność: Konkursy, eventy, misje, jako nagroda za pomoc przy forum bądź grę fabularną.
    Ilość: 8/20 [Raccoon, Vega, Khoeli, Tulka, Anastasia, Lucy, Alice, Kejko]


    Rubinowe Serce
    Nieodwzajemniona miłość? Teraz to już nie problem! Ta magiczna broszka może sprawić, że wybrana osoba będzie zauroczona jej właścicielem. Niestety, efekt nie jest zbyt długotrwały, a i nie jest w stanie diametralnie zmienić czyiś uczuć, to znaczy nie zmieni nienawiści w miłość. (działa na 1 osobę na raz przez 5-15 postów – tym dłużej, im większa była początkowa sympatia względem używającego; ponownie można użyć na tej samej osobie po odczekaniu 6 postów)
    Dostępność: Konkursy, eventy, misje, jako nagroda za pomoc przy forum bądź grę fabularną.
    Ilość: 6/15 [Foku, Seamair, Vega, Anastasia, Rello]


    Tęczowa Różdżka
    Ta magiczna różdżka potrafi zmieniać kolory wszystkiego, czego tylko dotknie. Mogą to być włosy, skóra, ubrania, ale nawet ziemia, drzewo, tak naprawdę wszystko. Bardzo przydaje się tym, którzy chcą zmienić wygląd lub szybko przemalować dom. Różdżki można użyć raz na post. Aby kolor pozostał na zawsze należny poczekać 10 postów, a by został tylko na 5 postów, wystarczy odczekać 2 i różdżka znów będzie działać.
    Dostępność: Konkursy, eventy, misje, jako nagroda za pomoc przy forum bądź grę fabularną.
    Ilość: 6/15 [Raccoon, Vega, Rello, Anastasia, Kejko, Bane]


    Czarodziejska Wstęga
    Ta gustowna i niewielka wstążka poza faktem, iż może posłużyć, jako ciekawy dodatek zarówno dla panów, jak i pań, potrafi zmienić się w dowolną część garderoby o wymarzonym fasonie i barwie. Czarodziejska Wstęga jest bardzo przydatna szczególnie w krainie, w której pogoda wyjątkowo często lubi płatać figle, wstążka może nagle zmienić się w pelerynę, płaszcz, koszulę albo wieczorową sukienkę wszystko zależy od woli właściciela. Wstęga ma jeszcze jedno mniej popularne zastosowanie, jako iż jest wykonana z niezwykle wytrzymałego materiału, może znacznie się wydłużyć i zostać użyta jako lina.
    Dostępność: Konkursy, eventy, misje, jako nagroda za pomoc przy forum bądź grę fabularną.
    Ilość: 12/15 [Abdio, Iskra, Elyan, Kejko, Noritoshi, Charles, Anastasia, Lucy, Jocelyn, Nishinoya, Remus Rex, Tulka]


    Korale Zamiarne
    Z pozoru zwykła ozdoba na szyję, a jednak te urocze koraliki posiadają pewną magiczną właściwość. Potrafią odczytać zamiary jakie wobec nas ma dana osoba. W zależności czy jest ona nastawiona wrogo, czy też nie, korale zmieniają swoją barwę. Gdy osoba jest nastawiona negatywnie, przybierają kolor czerwony, gdy neutralnie żółto-zielony, zaś gdy ma wobec nas dobre zamiary, stają się niebieskie.
    Dostępność: Konkursy, eventy, misje, jako nagroda za pomoc przy forum bądź grę fabularną.
    Ilość: 5/10 [Kejko, Mari, Tulka, Chmara, Anastasia]


    Cukrowe Berło
    Taką właśnie słodką nazwę nadano pewnej lasce. Z wyglądu przypomina cukrową laseczkę, tyle że rozmiarów sporego kija. Kiedy właściciel tej laski dotknie jej końcem jakiegoś przedmiotu martwego, może ot tak zmienić go w garść cukierków, lizaków bądź innych łakoci.
    Dostępność: Konkursy, eventy, misje, jako nagroda za pomoc przy forum bądź grę fabularną.
    Ilość: 4/10 [Sophie Bugs, Anastasia, Anomander, Seamair]


    Kosmata Brosza
    Ta delikatna i niebywale dokładnie wykonana broszka, przedstawiająca niedźwiedzia, stanowi nie tylko modny dodatek do stroju, ale i skuteczny środek zabezpieczający. Pozwala ona posiadaczowi pokryć swoje ciało nieprzebraną warstwą owłosienia o jego naturalnej barwie. Wśród wielu zalet tak potężnej właściwości na uwagę zasługują przede wszystkim: możliwość łagodzenia upadków, niepowtarzalne walory estetyczne, niebanalne opcje ochrony przed natarczywymi absztyfikantami. Już dziś nabądź jedną z naszych cudownych broszek i pamiętaj – w zimne noce nic nie grzeje lepiej niż porządne futerko!
    Dostępność: Konkursy, eventy, misje, jako nagroda za pomoc przy forum bądź grę fabularną.
    Ilość: 4/10 [Eliot, Anastasia, Astra, Abi]


    Zegarmistrzowski Przysmak
    Wydawałoby się, że to zwykły cukierki – nic bardziej mylnego! Smakują dosłownie wszystkim, bez względu na osobiste gusta, przy czym w przypadku dzieci słodycze te mają nieco gorzkawy, kawowy posmak, natomiast u dorosłych wręcz przeciwnie; są tak słodkie, jak tylko można to sobie wyobrazić. A przede wszystkim, mają specyficzne właściwości – zmieniają wiek każdego, kto je spożyje. Siedmiolatek w jednej chwili staje się prężnym młodzieńcem, a trzydziestoletni mężczyzna w mgnieniu oka zmienia się w wybuchowego pierwszoklasistę. Metamorfozie ulega nie tylko wygląd, ale i charakter, przy czym zmiany te oczywiście są odwracalne, jednak nie ma dokładnie ustalonego terminu, w którym osoba przemieniona wraca do pierwotnej postaci. Nie ma lepszego sposobu na odnalezienie w sobie wewnętrznego dziecka, niż spożycie Zegarmistrzowskiego Przysmaku.
    Przedmiot jednorazowy. O jego użyciu należy powiadomić administrację.
    Dostępność: Konkursy, eventy, misje, jako nagroda za pomoc przy forum bądź grę fabularną.
    Ilość: 15/∞ [Tyk, Khoeli, Seamair, Enkil, Noritoshi, Mirana, Charles, Mari, Raccoon, Anastasia, Eliot, Abi, Vega, Zoe, Rello]


    Bolerko-niewidko
    Płaszczyk wyglądający niczym z bajki o Czerwonym Kapturku, choć zdecydowanie dużo bardziej niezwykły. Otóż ten, kto go nosi staje się na pewien czas niewidzialny. Jednak z tym kapturkiem należy uważać, ponieważ lubi płatać figle i tracić swą magiczną moc w najmniej odpowiednim momencie. (działa przez 4 posty, potem 2 posty przerwy)
    Dostępność: Konkursy, eventy, misje, jako nagroda za pomoc przy forum bądź grę fabularną.
    Ilość: 8/10 [Sophie Bugs, Mari, Mirana, Noritoshi. Vega, Anastasia, Seamair, Śpiący]


    Kamień Duszy
    Jest to magicznie stworzony kryształ, w którym zaklęto umiejętność. Najpopularniejsze były kamienie dusz wojowników, które umieszczano w broniach. Dzięki takiemu kamieniowi, broń taka dawała posiadaczowi zdolność w posługiwaniu się nią. Przykładowo nastolatek który nigdy nie walczył, dzierżąc miecz z kamieniem duszy zdolny byłby wykonywać skomplikowane cięcia i bloki instynktownie. Równie popularne podczas wojny były bransolety z kamieniem duszy medyka dające zdolność leczenia. Kamienie duszy mogą zawierać każdą umiejętność i być umieszczane w dowolnym przedmiocie.
    Dostępność: Konkursy, eventy, misje, jako nagroda za pomoc przy forum bądź grę fabularną.
    Ilość: 6/10 [Tyk, Oleander, Vega, Anastasia, Lamb, Kejko]


    Animicus
    Złota bransoleta z wygrawerowanymi magicznymi runami oraz głową wilka. W oczach zwierzęcia umieszczone zostały dwa kryształy posiadające tajemniczą moc. Gdy bransoleta zostanie aktywowana, rozbłyskują one oślepiającym, czerwonym blaskiem, a właściciel chwilę później uzyskuje zupełnie nową postać. Animicus to pradawny artefakt umożliwiający posiadaczowi przemianę w dowolne, niemagiczne zwierzę (na okres 8 postów, potem 2 posty przerwy; nie obejmuje dinozaurów i innych zwierząt prehistorycznych).
    Dostępność: Konkursy, eventy, misje, jako nagroda za pomoc przy forum bądź grę fabularną.
    Ilość: 9/10 [Iskra, Rello, Anastasia, Eliot, Jocelyn, Mirana, Bane, Seamair, Noritoshi]


    Umbraculum
    Niby zwyczajna parasolka. A jednak! W rzeczywistości jest to magiczna tarcza, która jedynie z pozoru wydaje się być zwykłym parasolem, z jakim często można spotkać młode panny. Umbraculum wprawiony w ruch obrotowy powiększa się i może stać się całkiem poręczną i lekką tarczą. (działa przez 3 posty, potem 2 posty przerwy)
    Dostępność: Konkursy, eventy, misje, jako nagroda za pomoc przy forum bądź grę fabularną.
    Ilość: 4/8 [Wena, Anastasia, Zoe, Tyk]


    Latająca Miotła
    Nic innego, jak odwieczny atrybut wiedźm, czarownic i babajag. Na pierwszy rzut oka przypominająca zwyczajny drewniany drąg, zwieńczony pękiem splecionych rózeg. Nic bardziej mylnego, gdyż w istocie owe narzędzie służy za niezawodny środek lokomocji.
    Miotła dostosowana jest do gabarytów jej właściciela, dlatego transportowanie nią nadmiernego balastu jest wielce ryzykowne i grożące niezbyt przyjemnym upadkiem.
    Dostępność: Konkursy, eventy, misje, jako nagroda za pomoc przy forum bądź grę fabularną.
    Ilość: 3/8 [Nora, Kejko, Anastasia]


    Generis Collare
    Magiczna i całkiem stylowa obroża o dość specyficznej właściwości. Ten, kto ją założy ulega metamorfozie, a konkretniej – zmienia płeć. Przemianie może ulec nie tylko sam wygląd, ale czasem i usposobienie. Moc obroży nie ma konkretnego limitu czasu, toteż tak długo jak osoba ją nosi, tak długo może przekonać się jak czuje się płeć przeciwna. Jest jednak jeden mankament: przebywając pod postacią płci przeciwnej, używający zawsze jest bezpłodny.
    Dostępność: Konkursy, eventy, misje, jako nagroda za pomoc przy forum bądź grę fabularną.
    Ilość: 3/8 [Rello, Anastasia, Eliot]


    Bezdenna Sakwa
    Zgodnie z nazwą jest to mały woreczek obwiązany sznurkiem. Wbrew pozorom, można w nim zmieścić całkiem sporo, a właściwie prawie wszystko, choć zapieczętowanie budynku raczej graniczy z cudem. Przechodząc do sedna, celem istnienia tego przedmiotu jest przenoszenie masy obiektów bez odczuwana ich ciężaru i kłopotów z szukaniem potrzebnego narzędzia.
    Umieszczanie odbywa się poprzez otwarcie sakiewki w stronę obiektu chcemy zapieczętować. Przywoływanie natomiast polega na przemówieniu do woreczka, wówczas powiększa się on i wydobywa się z niego pożądany przedmiot.
    Dostępność: Konkursy, eventy, misje, jako nagroda za pomoc przy forum bądź grę fabularną.
    Ilość: 8/8 [Abdio, Nora (przedmiot niesprawny), Lucy, Eliot, Mirana, Anastasia, Zoe, Seamair]


    Krwawa Broszka
    Wbrew nazwie, wcale nie posiada jakichś straszliwych właściwości. Nazwano ją tak od koloru i sposobu w jaki zostaje nawiązany jej kontrakt z właścicielem. Otóż osoba, która raz upuści kropelkę krwi na kryształ, kiedy nosi tę błyskotkę, zyskuje mentalną barierę. W skrócie, chroni ona przed włamaniem się do umysłu, czytaniem myśli, wspomnień itd. Gdy tylko ktoś próbuje spenetrować umysł właściciela, broszka zaczyna połyskiwać jasnoczerwonym światłem. (działa przez 8 postów, potem 2 posty przerwy)
    Dostępność: Konkursy, eventy, misje, jako nagroda za pomoc przy forum bądź grę fabularną.
    Ilość: 4/7 [Elyan, Sophie Bugs, Zoe, Anastasia]


    Lustrzany Pierścień
    Pierścień posiadający moc tworzenia iluzji, a konkretniej klonów właściciela. Dzięki niemu można stworzyć od 1 do 10 klonów, jednak pozostają one jedynie obrazami i nie stanowią żadnego zagrożenia, toteż pierścień bardziej przydaje się przy ucieczkach bądź do zmylenia przeciwnika. (działa przez 4 posty, potem 2 postu przerwy)
    Dostępność: Konkursy, eventy, misje, jako nagroda za pomoc przy forum bądź grę fabularną.
    Ilość: 3/6 [Tyk, Anastasia, Enkil]


    Lodowy Klejnot
    Ta broszka jest nie tylko uroczą ozdobą, ale także umożliwia swemu właścicielowi zamianę cieczy w lód. Po zmianie może dowolnie nim manipulować, na przykład tworząc lodowe kolce. Broszka nie jest w stanie sama wytwarzać lodu, toteż gdy wokół nie ma żadnego źródła wody, staje się bezużyteczna.
    Dostępność: Konkursy, eventy, misje, jako nagroda za pomoc przy forum bądź grę fabularną.
    Ilość: 1/6 [Tyk]


    Pokerowe Lustereczko
    Ileż to razy można zastanawiać się nad doborem koszuli? Jak często zdąża się nie mieć kogo zapytać o radę? Teraz to nie problem! Lusterko „wszechwiedzące” zawsze chętnie odpowie na wszelkie pytania i upewni w przekonaniach. Dla dodatkowej wiarygody zostało ono wyposażone w dość skomplikowaną osobowość, która całym, szklanym sercem będzie stała za wami murem... egzekucyjnym. Nikt nie może być do końca pewny słów tego bibelotu, gdyż może on zapewnić posiadaczowi informacje niezbędne do wzbogacenia się, przewidzieć pogodę, przepowiedzieć przyszłość lub wykończyć posiadacza, oślepić, okłamać, a nawet być tak szczere, że aż będzie bolało.
    Dostępność: Konkursy, eventy, misje, jako nagroda za pomoc przy forum bądź grę fabularną.
    Ilość: 0/5


    Kłamstwożerca
    Te urocze, królikopodobne maskotki bardzo nie przepadają za kłamcami. Ich magiczna umiejętność polega na tym, że zawsze wiedzą, gdy dana osoba skłamała. Jeżeli rozmówca właściciela nie powie mu prawdy, pluszak przemówi ludzkim głosem i nazwie go „kłamcą”. Kiedy Kłamstwożerca zdecyduje się odezwać, można być pewnym, że delikwent kłamał. (może być użyty raz na 2 posty)
    Dostępność: Konkursy, eventy, misje, jako nagroda za pomoc przy forum bądź grę fabularną.
    Ilość: 1/5 [Oleander]


    Karminowe Trzewiki
    Parka czerwonych, sznurowanych z przodu butów, szytych niczym dla dandysa. Kunszt szewca, dalece odbiegającego od typowego kreatora butów docenić można bardziej w aspekcie parapsychicznym owego odzienia stóp. Otóż owe zaczarowane pantofelki, po założeniu stają się nie lada silnikiem napędowym, umożliwiając osobie je noszącej osiągnięcie nadludzkiej szybkości. Stanowią one trafną opcję ucieczki, podobnie jak i przydatny atrybut dla szpiegów, a także lichwiarzy i złodziei.
    Dostępność: Konkursy, eventy, misje, jako nagroda za pomoc przy forum bądź grę fabularną.
    Ilość: 0/5


    Makros
    Ten niezwykły przedmiot przypomina coś na wzór ozdobnej busoli lub niecodziennej dekoracji. Zdobią go piękne błękitne kryształy, w których właśnie kryje się cała moc tego przedmiotu. Makros, jeśli znajdzie się w rękach nieodpowiedniej osoby, może wywołać spore zamieszanie, również w życiu jego posiadacza. Przedmiot ten ma zdolność usuwania wspomnień. Makros może wyczyścić pamięć z wydarzeń dotyczących ostatnich 48 godzin.
    Dostępność: Konkursy, eventy, misje, jako nagroda za pomoc przy forum bądź grę fabularną.
    Ilość: 0/5


    Nić Opętania
    Drewniany krzyżak, na którym zawieszonych jest kilka niemalże przezroczystych nitek. Rekwizyt z teatrzyku marionetek? Bynajmniej! Osoba, która wejdzie w posiadanie tego przedmiotu może rozkazać magicznym niciom oplątać się wokół kończyn przeciwnika, a potem kontrolować jego ciało niczym zwykłą kukiełkę. Jedyny mankament jest taki, iż nie może go zmusić do samookaleczenia bądź popełnienia samobójstwa. (działa przez 3 posty, potem 2 posty przerwy)
    Dostępność: Konkursy, eventy i misje.
    Ilość: 1/5 [Tyk]


    Pierścień Wężowego Władcy
    Dość upiornie wyglądający pierścień, którego właściciel może na życzenie przyzwać 3-metrowego, czarnego węża. Należy unikać spotkania z kłami owego potwora, ponieważ zawierają w sobie paraliżującą truciznę. (wąż istnieje 4 posty; trucizna paraliżuje ugryzioną kończynę na 2 posty)
    Dostępność: Konkursy, eventy i misje.
    Ilość: 0/5


    Maska Tysiąca Twarzy
    Przepiękna, pozłacana maska o pewnej niezwykłej właściwości. Otóż jej właściciel może na pewien czas przybrać wygląd dowolnie wybranej osoby, którą kiedyś spotkał bądź zobaczył. Wprost idealne narzędzie dla szpiegów i złodziei. (działa przez 5 postów, potem 2 posty przerwy)
    Dostępność: Konkursy, eventy i misje.
    Ilość: 2/4 [Cecille, Sophie Bugs]


    Mortis Anulum
    Podobno te 3 pierścienie to pozostałość po nekromantach, którzy wiele lat temu odprawiali swe czary w ludzkim świecie. Dzięki nim można ożywiać ciała zmarłych. Niestety, na niezbyt długo, a i są one jedynie bezwolnymi kukiełkami w rękach właściciela Mortis Anulum. (na raz można ożywić 4 zombie, istnieją przez 4 posty)
    Dostępność: Konkursy, eventy i misje.
    Ilość: 1/3 [Seamair]


    Pierścień Żywiołu: Ogień
    Jeden z czterech Pierścieni Żywiołów pozwalający swemu właścicielowi zapanować nad żywiołem ognia. Jest on jednak zupełnie nieprzewidywalny, toteż czasem zamiast wielkiego płomienia można wykrzesać zaledwie iskierkę, bądź też na odwrót, co może być katastrofalne w skutkach.
    Dostępność: Eventy i misje.
    Ilość: 0/1


    Pierścień Żywiołu: Powietrze
    Kolejny z Pierścieni Żywiołów, dzięki któremu można zyskać władzę nad żywiołem powietrza. Tym pierścieniem kierują przede wszystkim uczucia właściciela i nie powinien trafiać w ręce osób, które łatwo dają się ponosić emocjom, gdyż może to nieść za sobą naprawdę katastrofalne konsekwencje.
    Dostępność: Eventy i misje.
    Ilość: 0/1


    Pierścień Żywiołu: Woda
    Trzeci Pierścień Żywiołów, który pozwala na kontrolowanie wody, w tym zmianę jej stanu skupienia. Zapanowanie nad tym Pierścieniem wymaga dużego skupienia i opanowania. Wystarczy chwila nieuwagi i można zupełnie stracić kontrolę nad jego mocą.
    Dostępność: Eventy i misje.
    Ilość: 0/1


    Pierścień Żywiołu: Ziemia
    Czwarty spośród Pierścieni Żywiołów, którzy umożliwia panowanie nad żywiołem ziemi. Głównie nad roślinnością, ale w mniejszym stopniu także nad skałami. Tym Pierścieniem również sterują emocje właściciela, jednak w innym znaczeniu. Otóż prawdziwą moc Pierścienia Ziemi można poznać dopiero, gdy właściciel będzie naprawdę wściekły.
    Dostępność: Eventy i misje.
    Ilość: 0/1


    Vorpal
    Lekki, poręczny mieczyk jednoręczny o płaskim, dwubarwnym ostrzu i prostej rękojeści. Jedyną ozdobą jest wysadzana pojedynczym rubinem głowica i niecodzienna klinga.
    Jeśli jednak dobrze się przyjrzysz, ten zwykły sieczek może ci zacząć przypominać legendarny miecz wspominany wielokrotnie w kronikach Lunatyków. Jeśli ktoś opowiadał ci dawne bajdy albo w twoje ręce trafiło wydanie Legend i Baśni Krainy Luster, będziesz wiedział, iż za pomocą tego ostrza został przegnany hen! potworny Dżabbersmok. A stary Żabrołak to nie było byle smoczątko!
    Magiczna moc Vorpala leży w jego dwojakiej, fikuśnej nazwie. Kto na głos zawoła swój Migbłystalny Miecz, temu złotawa połówka głowni zajaśnieje światłem tak widnym, że oślepi każdego, kto nie dzierży tej broni. Kto przed wrogami wezwie Worpalnego Miecza, temu czerwonawa połowica użyczy magii ognia, a płomienia jego nie zgasi najbardziej rzęsisty deszcz czy łzy. Tylko pamiętaj! Imię musisz wymówić jawnie, by nieprzyjaciel słyszał, kto mu klęskę niesie! Głośno... i bezbłędnie.
    Dostępność: Eventy i misje.
    Ilość: 0/1


    Anielska Łza
    Tajemniczy eliksir, którego zdobycie graniczy wręcz z cudem. Na wszystkie światy istnieją jedynie dwa małe flakoniki tego specyfiku. Ponoć jest to materialna i wzmocniona forma magii, która pozwoliła Strachom wrócić do świata żywych. Anielska Łza, nazywana też po prostu Eliksirem Nieśmiertelności może być użyta tylko jeden raz. Dzięki niej można przywrócić zmarłego do życia, a także, gdy osoba bliska śmierci wypije eliksir, wszystkie jej obrażenia zostają wyleczone.
    Przedmiot przywraca postać nieżyjącą lub śmiertelnie ranną do stanu sprzed otrzymania fabularnie obrażeń. Nie jest w stanie przywrócić Stracha/Postaci Specjalnej (zmarłej, a następnie ożywionej) do dawnej formy.
    Przedmiot jednorazowy. O jego użyciu należy powiadomić administrację.
    Dostępność: Eventy i misje (tylko poziom A).
    Ilość: 0/2

    Przedmioty halloweenowe:


    Jack-o'-lantern
    Dynia z charakterystycznym uśmiechem będąca jednym z symboli Halloween. W wersji dostępnej w Krainie Luster jej światło nigdy samoistnie nie gaśnie, nawet przy silnych podmuchach wiatru czy w wodzie, zapewniając światło za którym można podążać w mroku dziejów.
    Dostępność: wyzwania halloweenowe 2017
    Ilość: 0/∞


    Wiedźmi kapelusz
    W czasach gdy czarownice były ścigane przez miejscowych i palone na stosach za choćby cień podejrzeń wiedźmia moda nie mogła się rozwijać. W Krainie Luster podążając za utworzonymi w Świecie Ludzi trendami wiedźmy zakładały szpiczaste kapelusze, lecz aby uhonorować tradycję wtapiania się w otoczenie nadano im właściwość zmiany w dowolne nakrycie głowy.
    Dostępność: wyzwania halloweenowe 2017
    Ilość: 0/∞


    Mackoperz
    Dziś w Świecie Ludzi często używa się dronów. Z politowaniem spoglądają na swych niemagicznych braci mieszkańcy Krainy Luster, którzy już od dawnych czasów korzystali z przedmiotów takich jak Mackoperz! Jest to pluszowy nietoperz, którego dolna część ciała została przeszyta z jakiejś ośmiornicy. Mackoperze mogą przenosić niewielkie przedmioty. Odkładać słoiki na półkę, czy podawać filiżankę z herbatą. Mackoperze są magiczne kontrolowane wolą właściciela i tylko właściciel może z nich korzystać.
    Dostępność: wyzwania halloweenowe 2017
    Ilość: 0/∞


    Kociołek słodkości
    Z czym kojarzy się Halloween? Ze słodkościami! A czy jest coś lepszego niż stylowa miska stylizowana na kociołek używany przez czarownice do warzenia mikstur, w której nigdy nie kończą się cukierki? Uwaga jednak! Cukierki pojawiają się tylko jeżeli kociołek zwrócony jest swoimi czterema nóżkami w dół, nie można stworzyć z tego nieskończonej fontanny, która zaleje cały świat.
    Dostępność: wyzwania halloweenowe 2017
    Ilość: 0/∞


    Czaszkosłów
    Czaskosłowy od dawna były kojarzone z Halloween i straszyły przypadkowych przechodniów. Tak naprawdę jednak zostały stworzone przez grabarzy z poczuciem humoru, by witać przychodzących i przypominać by nie śmiecili, bądź zachowywali ciszę. Czaszkosłowy bowiem są ludzkimi czaszkami, które potrafią mówić!
    Dostępność: wyzwania halloweenowe 2017
    Ilość: 0/∞

    Przedmioty świąteczne:


    Prezentełko
    Wielu uważa prezentełka jedynie za mit. Czym jednak są prezentełka? Prezentami samymi w sobie. Pustymi pudełkami, które po spełnieniu dwóch warunków stają się pełnoprawnymi prezentami. Pierwszy z tych warunków to pomyśleć o jakimś niemagicznym przedmiocie, który chciałoby się ofiarować, a następnie wręczyć prezentełko osobie, która nigdy wcześniej nie dostała go w prezencie. Prezentełka i przez tysiące lat pamiętają w czyich były rękach.
    Cechą niezwykle dziwną, a przy tym interesującą Prezentełek jest fakt, że przedmioty przez nie stworzone zawsze przy uszkodzeniu, a przy paleniu szczególnie pachną wanilią. Nikt nie wie dlaczego.
    Uwaga! O zmianie właściciela Prezentełka należy powiadomić administrację. Osoba, która otrzyma prezent może przekazać go dalej.
    Dostępność: wyzwania świąteczne 2017
    Ilość: 4/∞ [Anomander, Bane, Tulka, Abi]


    Kula pomocna
    Kto chciałby śnieżną kulę, która zamiast pokazywać rozkosznego bałwanka czy domku Mikołaja pokazuje zawsze bądź to sypiący śnieg, bądź widok najbliższej potrzebującej pomocy osoby. Co więcej po dmuchnięciu w kulę pomocną magiczne płatki śniegu lecą zawsze w stronę potrzebującego (nawet jeżeli oznacza to spotkanie z twarzą dmuchającego). Odpowiedź jest prosta, Ci którzy kochają udzielać wsparcia!
    Dostępność: wyzwania świąteczne 2017
    Ilość: 4/∞ [Anomander, Bane, Tulka, Abi]
    Wyświetl posty z ostatnich:   
    Po drugiej stronie krzywego zwierciadła... Strona Główna
    Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
    Nie możesz pisać nowych tematów
    Możesz odpowiadać w tematach
    Nie możesz zmieniać swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów
    Nie możesz głosować w ankietach
    Nie możesz załączać plików na tym forum
    Możesz ściągać załączniki na tym forum
    Dodaj temat do Ulubionych
    Wersja do druku

    Skocz do:  



    Copyrights © by Spectrofobia Team
    Wygląd projektu Oleandra. Bardzo dziękujemy Noritoshiemu za pomoc przy kodowaniu.

    Forum chronione jest prawami autorskimi!
    Zakaz kopiowania i rozpowszechniania całości bądź części forum bez zgody jego twórców. Dotyczy także kodów graficznych!

    Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
    Template AdInfinitum
    Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 10