• Nie minęło zbyt wiele czasu od rozpoczęcia działalności AKSO, a po całej Otchłani rozniosła się wieść o tajemniczej mgle, w której znikają statki. Czytaj więcej...
  • Wstrząsy naruszyły spokój Morza Łez!
    Odczuwalne są na całym jego obszarze, a także na Herbacianych Łąkach i w Malinowym Lesie.
  • Karciana Szajka została przejęta. Nowa władza obiecuje wielkie zmiany i całkowitą reorganizację ugrupowania. Pilnie poszukiwani są nowi członkowie. Czytaj więcej...
  • Spectrofobia pilnie potrzebuje rąk do pracy! Możecie nam pomóc zgłaszając się na Mistrzów Gry oraz Moderatorów.
Trwające:
  • Skarb Pompei
  • Zmrożone Serce


    Zapisy:
  • Chwilowo brak

    Zawieszone:
  • Brak
  • Drodzy użytkownicy, oficjalnie przenieśliśmy się na nowy serwer!

    SPECTROFOBIA.FORUMPOLISH.COM

    Zapraszamy do zapoznania się z Uśrednionym Przelicznikiem Waluty. Mamy nadzieję, że przybliży on nieco realia Krainy Luster i Szkarłatnej Otchłani.

    Zimowa Liga Wyzwań Fabularnych nadeszła. Ponownie zapraszamy też na Wieści z Trzech Światów - kanoniczne zdarzenia z okolic Lustra i Glasville. Strzeżcie się mrocznych kopuł Czarnodnia i nieznanego wirusa!

    W Kompendium pojawił się chronologiczny zapis przebiegu I wojny pomiędzy Ludźmi i KL. Zainteresowanych zapraszamy do lektury.

    Drodzy Gracze, uważajcie z nadawaniem swoim postaciom chorób psychicznych, takich jak schizofrenia czy rozdwojenie jaźni (i wiele innych). Pamiętajcie, że nie są one tylko ładnym dodatkiem ubarwiającym postać, a sporym obciążeniem i MG może wykorzystać je przeciwko Wam na fabule. Radzimy więc dwa razy się zastanowić, zanim zdecydujecie się na takie posunięcie.

    Pilnie poszukujemy Moderatorów i Mistrzów Gry. Jeżeli ktoś rozważa zgłoszenie się, niech czym prędzej napisze w odpowiednim temacie (linki podane w polu Warte uwagi).

    ***

    Drodzy użytkownicy z multikontami!
    Administracja prosi, by wszystkie postaci odwiedzać systematycznie. Jeżeli nie jest się w stanie pisać wszystkimi na fabule, to chociaż raz na parę dni posta w Hyde Park
    .
    Marionetki – otwarte
    Kapelusznicy – otwarte
    Cienie – otwarte
    Upiorna Arystokracja – otwarte
    Lunatycy – otwarte
    Ludzie – otwarte
    Opętańcy – otwarte
    Marionetkarze – otwarte
    Dachowcy – otwarte
    Cyrkowcy – otwarte
    Baśniopisarze – otwarte
    Szklani Ludzie – otwarte
    Strachy – otwarte
    Senne Zjawy – otwarte
    Postaci Specjalne – otwarte

    Ponieważ cierpimy na deficyt Ludzi, każda postać tej rasy otrzyma na start magiczny przedmiot. Jaki to będzie upominek, zależy od jakości Karty Postaci.



    » Kompendium Wiedzy » Świat Przedstawiony » Realia trzech światów.
    Poprzedni temat :: Następny temat
    Autor Wiadomość
     



    Porcelanowy Panicz

    Karciana Szajka: Król
    Godność: Lord Oleander de Roitelette
    Wiek: Od dawna jest dorosły, choć wciąż wygląda na 16 lat.
    Lubi: Siebie, władzę, swoje bestie, wszystko co krwawe i potworne
    Nie lubi: Mleka, a fe!
    Wzrost / waga: 160 cm czystego zła! (+ 4 cm dzięki butom) / Lekka niedowaga
    Aktualny ubiór: Beżowa koszula, brązowy krawat z przyczepioną kościaną broszą, czarne spodnie, wysokie skórzane buty zapinane na klamry i ozdobione z przodu króliczymi czaszkami, długi, czarny płaszcz. Do tego klasyczny, czarny kapelusz z doczepionym niewielkim ptasim szkieletem oraz kartą Króla Pik.
    Znaki szczególne: Androgyniczna uroda, dwubarwność tęczówki i ledwie widoczne źrenice
    Bestia: Yūrei – Morita, Eques – Pan Jednorożek, Noaliks – Christo, Avi – Dolly
    Nagrody: Bursztynowy Kompas, Kamień Duszy, Kłamstwożerca
    SPECJALNE: Administrator-Zombie, Grafik | Maskotka Forum
    Dołączył: 25 Lis 2010
    Posty: 2309
    Wysłany: 24 Listopad 2014, 20:57   Realia trzech światów.

    Kraina Luster
    Jest to magiczna kraina znajdują się po drugiej stronie lustra. Wszystko jest w niej zwariowane, tajemnicze i zaskakujące. Różnorodność flory i fauny jest ogromna. Rozmiarem pokrywa się ze światem ludzkim, jednak wiele ziem Krainy Luster wciąż pozostaje nieodkrytych. Nie ma tutaj praktycznie żadnej technologii. Mieszkańcy komunikują się ze sobą poprzez listy przenoszone przez różne zwierzęta (niekoniecznie gołębie), kolej lub magicznymi sposobami. Wszelkie urządzenia typu kuchenka czy lodówka niezbyt przypominają te ze Świata Ludzi i są napędzane energią magiczną. W żadnym razie nie można tu dostać broni palnej, jedynie białą. W Krainie nie można także nabyć papierosów, wciąż używa się tu fajki. Moda zdecydowanie różni się tu od ludzkiej, a przynajmniej tej XXI-wiecznej. Nie uświadczysz tu żadnych trampek i kolorowych t-shirtów. Ubrania w Krainie Luster przypominają ekstrawaganckie wersje tych, które w Świecie Ludzi można było spotkać od czasów średniowiecznych, aż do XIX wieku. Różnorodność odzieżowa jest zatem ogromna. Warto także wspomnieć, że magiczna aura Krainy Luster sprawia, że nie działa tam żadna bardziej zaawansowana ludzka technologia (telefony komórkowe, aparaty cyfrowe, komputery, kamery itp.).
    Pogoda: W różnych rejonach Krainy Luster mogą występować nawet różne pory roku. Jest zupełnie nieprzewidywalna! Może świecić słońce, a metr dalej padać śnieg. Wszelkie anomalie pogodowe pokroju deszczu ciastek czekoladowych również są możliwe.
    Waluta: Różna, w zależności od regionu. Największą popularnością cieszą się złote monety, a zaraz za nimi plasuje się handel wymienny.
    Dostępne środki transportu: Statki/łodzie, niektóre magiczne zwierzęta, kolej (Arcyksiążęca Kolej Lustrzana), teleportacja.
    Świadomość mieszkańców: Istnienie Szkarłatnej Otchłani jest w Krainie Luster powszechnie znanym faktem. Niemniej, wciąż można spotkać istoty, które nie są świadome tego, że przez Szkarłatną Bramę można dostać się do Świata Ludzi. Dotyczy to szczególnie istot młodszych, niż 30 lat.

    Szkarłatna Otchłań
    Przedsionek pomiędzy światami. Szkarłatna Otchłań zawieszona jest pomiędzy światem ludzkim i drugą stroną lustra. Jest to nieskończona przestrzeń o szkarłatnym kolorze, wewnątrz której lewitują odłamki skalne. Niektóre są tak wielkie, iż mogły zostać zamieszkane. Otchłań zamieszkuje wiele istot, jednak różnorodność flory i fauny jest zdecydowanie mniejsza, niż w Krainie Luster. Pod względem technologii (czy raczej jej braku), zwyczajów oraz mody, panują tu takie same warunki, jak po drugiej stronie lustra. Znajduje się tutaj Szkarłatna Brama – jedyne miejsce, przez które można dostać się z jednego świata do drugiego dzięki lustrzanym portalom. Podobnie jak w Krainie Luster, magiczna aura Szkarłatnej Otchłani sprawia, że nie działa tam żadna bardziej zaawansowana ludzka technologia (telefony komórkowe, aparaty cyfrowe, komputery, kamery itp.).
    Pogoda: Roczne amplitudy temperatury nie przekraczają 10 °C. Szkarłatna Otchłań jest przestrzenią o czerwonej barwie, której odcień zmienia się zależnie od pory dnia – od jasnej czerwieni rankiem, po bordo nocami. Nie występują tu żadne opady atmosferyczne ani anomalie pogodowe.
    Waluta: Podobnie, jak w Krainie Luster.
    Dostępne środki transportu: Niektóre magiczne zwierzęta, teleportacja, latające okręty (głównie napędzane magicznymi kryształami okręty Kompanii Szkarłatnej Otchłani).
    Świadomość mieszkańców: Powszechnie wiadomo o istnieniu obydwu pozostałych światów. O ile Kraina Luster jest traktowana niemalże jak część Szkarłatnej Otchłani, tak wyprawy do Świata Ludzi wciąż są rzadkością.

    Świat Ludzi
    Akcja forum rozgrywa się w XXI wieku w Anglii, w mieście o nazwie Glassville. Od zakończenia pierwszej wojny ludzi z Krainą Luster minęło niecałe 30 lat. Technologia jest bardzo rozwinięta, a posiadanie komórek, komputerów, broni palnej, motorów i tym podobnych, jak najbardziej możliwe.
    Pogoda: Taka, jaką widzisz za oknem.
    Waluta: Funt szterling, tzw. funt brytyjski (£).
    Świadomość mieszkańców: Bardzo niska. Ponieważ wojna toczyła się głównie po drugiej stronie lustra, większość ludzi wciąż nie jest świadoma istnienia innych światów. Oczywiście, zdarzają się pojedyncze przypadki nieumyślnego przejścia przez lustrzane portale, jednak takie osoby zwykle zachowują swoje przeżycia dla siebie (nie chcąc wylądować na oddziale psychiatrycznym). W pełni świadomi istnienia magicznych krain są tylko członkowie organizacji MORIA oraz ludzie z nimi współpracujący.

    Historia miasta Glassville (autorstwa Dee Dee):
    Mała osada zbudowana pod koniec XVII wieku, która swój rozwój i nazwę zawdzięcza znanym na całym świecie wyrobom szklanym. Najsłynniejsze jednak z wytworów tego niedużego, angielskiego miasteczka były różnego rodzaju lustra i zwierciadła.
    Jako postać legendarną uznaje się tutaj Starego Mirasa, samozwańczego króla wykonawców luster. Był on szefem huty, uważanego za najlepszego w swoim fachu. Według legendy, sprzedał on duszę za talent do robienia owych niesamowitych luster, które zamawiali u niego najwięksi możnowładcy. Lecz pewnego dnia wyskoczył oszalały na ulicę i zaczął krzyczeć, jakoby widział w lesie przedziwne stworzenia – ludzi z dymu, grupy zmutowanych osób, nawet takie z kocimi uszami! Jakby tego było mało, także inni pracownicy zaczęli potwierdzać to, o czym mówił Miras. Widoki te wywołały w nich taki strach, że wiele osób popełniło samobójstwo, uciekło lub zamykało się w domach i już nigdy nie opuszczało. Aby zbadać te dziwy grupa śmiałków ruszyła w las, ale gdy powrócili utrzymywali że nic tam nie znaleźli. Jednak powracali tam i nikt nie odważył się pytać dlaczego. Wiadome też było, że po kilku latach wszyscy ci osiedlili się w małym domeczku za lasem i nikt już ich więcej nie widział. Plotki głoszą, że zajęli się oni badaniem tych tajemniczych, przerażających stworzeń.
    Naukowcy twierdzą, że przyczyną szaleństwa była rtęć, używana do 1843 roku w produkcji luster, która spowodowała zatrucie pracowników i wyrysowała w ich umysłach omamy, wprowadzając w obłęd – niczym Kapeluszników.
    Jest jednak niewielkie grono które wierzy w to, że stary Miras miał rację i gdzieś tam rzeczywiście mieszkają magiczne istoty.
    Wyświetl posty z ostatnich:   
    Po drugiej stronie krzywego zwierciadła... Strona Główna
    Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
    Nie możesz pisać nowych tematów
    Możesz odpowiadać w tematach
    Nie możesz zmieniać swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów
    Nie możesz głosować w ankietach
    Nie możesz załączać plików na tym forum
    Możesz ściągać załączniki na tym forum
    Dodaj temat do Ulubionych
    Wersja do druku

    Skocz do:  



    Copyrights © by Spectrofobia Team
    Wygląd projektu Oleandra. Bardzo dziękujemy Noritoshiemu za pomoc przy kodowaniu.

    Forum chronione jest prawami autorskimi!
    Zakaz kopiowania i rozpowszechniania całości bądź części forum bez zgody jego twórców. Dotyczy także kodów graficznych!

    Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
    Template AdInfinitum
    Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 9