Nie minęło zbyt wiele czasu od rozpoczęcia działalności AKSO, a po całej Otchłani rozniosła się wieść o tajemniczej mgle, w której znikają statki. Czytaj więcej...
Karciana Szajka została przejęta. Nowa władza obiecuje wielkie zmiany i całkowitą reorganizację ugrupowania. Pilnie poszukiwani są nowi członkowie. Czytaj więcej...
Spectrofobia pilnie potrzebuje rąk do pracy! Możecie nam pomóc zgłaszając się na Mistrzów Gry oraz Moderatorów.
Zapraszamy do zapoznania się z Uśrednionym Przelicznikiem Waluty. Mamy nadzieję, że przybliży on nieco realia Krainy Luster i Szkarłatnej Otchłani.
Zimowa Liga Wyzwań Fabularnych nadeszła. Ponownie zapraszamy też na Wieści z Trzech Światów - kanoniczne zdarzenia z okolic Lustra i Glasville. Strzeżcie się mrocznych kopuł Czarnodnia i nieznanego wirusa!
W Kompendium pojawił się chronologiczny zapis przebiegu I wojny pomiędzy Ludźmi i KL. Zainteresowanych zapraszamy do lektury.
Drodzy Gracze, uważajcie z nadawaniem swoim postaciom chorób psychicznych, takich jak schizofrenia czy rozdwojenie jaźni (i wiele innych). Pamiętajcie, że nie są one tylko ładnym dodatkiem ubarwiającym postać, a sporym obciążeniem i MG może wykorzystać je przeciwko Wam na fabule. Radzimy więc dwa razy się zastanowić, zanim zdecydujecie się na takie posunięcie.
Pilnie poszukujemy Moderatorów i Mistrzów Gry. Jeżeli ktoś rozważa zgłoszenie się, niech czym prędzej napisze w odpowiednim temacie (linki podane w polu Warte uwagi).
***
Drodzy użytkownicy z multikontami!
Administracja prosi, by wszystkie postaci odwiedzać systematycznie. Jeżeli nie jest się w stanie pisać wszystkimi na fabule, to chociaż raz na parę dni posta w Hyde Park.
Ponieważ cierpimy na deficyt Ludzi, każda postać tej rasy otrzyma na start magiczny przedmiot. Jaki to będzie upominek, zależy od jakości Karty Postaci.
Karciana Szajka: Król Godność: Lord Oleander de Roitelette Wiek: Od dawna jest dorosły, choć wciąż wygląda na 16 lat. Lubi: Siebie, władzę, swoje bestie, wszystko co krwawe i potworne Nie lubi: Mleka, a fe! Wzrost / waga: 160 cm czystego zła! (+ 4 cm dzięki butom) / Lekka niedowaga Aktualny ubiór: Beżowa koszula, brązowy krawat z przyczepioną kościaną broszą, czarne spodnie, wysokie skórzane buty zapinane na klamry i ozdobione z przodu króliczymi czaszkami, długi, czarny płaszcz. Do tego klasyczny, czarny kapelusz z doczepionym niewielkim ptasim szkieletem oraz kartą Króla Pik. Znaki szczególne: Androgyniczna uroda, dwubarwność tęczówki i ledwie widoczne źrenice Bestia: Yūrei – Morita, Eques – Pan Jednorożek, Noaliks – Christo, Avi – Dolly Nagrody: Bursztynowy Kompas, Kamień Duszy, Kłamstwożerca SPECJALNE: Administrator-Zombie, Grafik | Maskotka Forum
Dołączył: 25 Lis 2010 Posty: 2309
Wysłany: 29 Listopad 2014, 21:52
1. Przede wszystkim, medycyna w Krainie Luster opiera się głównie na magii. Złamania czy rany u bogatszych mieszkańców są najczęściej leczone przez magicznych uzdrowicieli, zaś u biedoty przez zwykłych lekarzy. Niestety, medycyna w Krainie Luster jest zdecydowanie mniej rozwinięta, niż w Świecie Ludzi, więc i specjaliści posiadają prymitywniejsze narzędzia (jak pamiętamy, zero maszyn). Logiczne, że w takim przypadku łatwiej o błędy czy zakażenia. Pozostałe choróbska, jak chociażby odpowiedniki naszych gryp, przeziębień i zapaleń płuc, są zwalczane ziołami, wywarami, maściami i miksturami, czasem ziołowymi tabletkami.
2. W czasach pierwszej wojny Krainy Luster ze Światem Ludzi miejsce miał bunt Marionetek przeciwko Marionetkarzom. Typowe wojny rasowe zdarzają się rzadko, ponieważ ich przedstawiciele bywają nierównomiernie rozproszeni po Krainie i często nie czują się zbytnio związani ze swoimi pobratymcami. Wobec tego po co mieliby brać udział w jakichś wojnach? Z pewnością miały miejsce bardziej prywatne zatargi pomiędzy większymi rodami szlacheckimi (czyli głównie przedstawicielami Upiornej Arystokracji i Szklanych Ludzi). Poza tym, z Krainy Luster wygnane zostały Strachy. Nie było to jednak typowa wojna, po prostu są one tutaj nieproszone.
3. Ostateczny atak i oficjalne rozpoczęcie wojny nastąpiło, gdy MORIA znalazła sposób na stworzenie lustrzanych krzyży o właściwościach podobnych, do portali w Szkarłatnej Bramie. Dzięki tym amuletom możliwe było wysłanie oddziałów żołnierzy za drugą stronę lustra bez konieczności używania Wrót. Obecnie korzystają z nich jedynie Zwiadowcy.
4. Cieszę się, że została mi na to zwrócona uwaga. Pilnowanie przez strażników mogłoby być jednak zbyt kłopotliwe, toteż postanowiłem nieco zmodyfikować opis. Brama po stronie ludzkiej będzie pozostawać pod obserwacją, jednak teren nie zostanie oficjalnie zamknięty, by nie budzić podejrzeń wśród miejscowej ludności. MORIA wciąż trzyma rękę na pulsie, toteż należy uważać. Dodatkowo, dodałem wzmiankę o odpryskach magicznych luster-portali (dużych na tyle, że można w nie wskoczyć), które można znaleźć w okolicy i przemieszać za ich pomocą. Niemniej, wyjście przez Karminową Bramę do drugiego świata następuje zawsze przez główny portal.
Godność: Eliot Wels Rasa: Lunatyk Lubi: kawę, palić papierosy, opium, wpatrywać się w przestrzeń zadumanym wzrokiem, horrory, mieć święty spokój, ulotność piękna; warzywa Nie lubi: swojego nałogu, zamieszania, horrorów w prawdziwym życiu, pływania na statkach Wzrost / waga: 178 cm | 77 kg Aktualny ubiór: pomarańczowe dresy, szara bluza kangurka, adidasy, kilkudniowy zarost, mała sakwa zawieszona na szyji pod bluzą Znaki szczególne: tymczasowo nie ma dolnego kawałka lewej żuchwy, skóra w tym miejscu nieco mu obwisa, ale hej, piękny jak zawsze Zawód: ummmm Pod ręką: wymięta paczka papierosów, scyzoryk, artefakty + Bezdenna Sakwa: skolekcjonowana Kolekcja Rzeczy, ubrania, niezidentyfikowane tabletki, pieniądze, pierdoły Broń: wielofunkcyjny scyzoryk szwajcarski Bestia: gigantyczny królik Reille Nagrody: Kosmata Brosza, Bezdenna Sakwa, Generis Collare, Zegarmistrzowski przysmak (2szt.), Animicus Stan zdrowia: brak lewej dolnej części żuchwy
Dołączyła: 19 Paź 2014 Posty: 251
Wysłany: 14 Grudzień 2014, 22:37
*kolejna seria głupich pytań i zawracania wszystkim dupy*
1. Odnośnie Opętańców. W opisie jest, że Anielska Klątwa to właściwie coś jakby pasożyt/choroba, która znajduje sobie niemagicznego nosiciela i sprawia, że ludź staje się magiczny i dostaje moce. Czy da się w takim razie, choćby w teorii, to jakoś wyleczyć, pozbyć się pasożyta? Czy to już tak na stałe? Jak odetnie się te skrzydła, to one odrastają, tak?
2. Czy jako grupa "Bezpańscy" Opętańcy są jakoś inaczej traktowani w Krainie Luster? W sensie, wiadome jest, że kiedyś byli ludźmi... Czy nastroje społeczne są bardziej na "ugh, ni to magiczni, ni to ludzie, co to w ogóle jest" czy bardziej "ha! jednego człowieka mniej, jednego magicznego więcej! <3"?
Karciana Szajka: Król Godność: Lord Oleander de Roitelette Wiek: Od dawna jest dorosły, choć wciąż wygląda na 16 lat. Lubi: Siebie, władzę, swoje bestie, wszystko co krwawe i potworne Nie lubi: Mleka, a fe! Wzrost / waga: 160 cm czystego zła! (+ 4 cm dzięki butom) / Lekka niedowaga Aktualny ubiór: Beżowa koszula, brązowy krawat z przyczepioną kościaną broszą, czarne spodnie, wysokie skórzane buty zapinane na klamry i ozdobione z przodu króliczymi czaszkami, długi, czarny płaszcz. Do tego klasyczny, czarny kapelusz z doczepionym niewielkim ptasim szkieletem oraz kartą Króla Pik. Znaki szczególne: Androgyniczna uroda, dwubarwność tęczówki i ledwie widoczne źrenice Bestia: Yūrei – Morita, Eques – Pan Jednorożek, Noaliks – Christo, Avi – Dolly Nagrody: Bursztynowy Kompas, Kamień Duszy, Kłamstwożerca SPECJALNE: Administrator-Zombie, Grafik | Maskotka Forum
Dołączył: 25 Lis 2010 Posty: 2309
Wysłany: 14 Grudzień 2014, 22:46
1. Pasożyt łączy się z organizmem żywiciela na tyle, że nie można się go pozbyć w sposób mechaniczny. Odcięte skrzydła faktycznie odrastają, ale taki zabieg sprawi ich właścicielowi ból porównywalny z odcinaniem kończyny. Póki co żadne skuteczne lekarstwo nie jest znane, ale niewykluczone, że MORIA w przyszłości takowe wynajdzie.
2. Raczej nie. To zależy indywidualnie od postaci. Jedni nawet nie domyślą się, że to byli wcześniej ludzie, inni będą krzywo patrzeć, inni będą się cieszyć ze sprzymierzeńca, a jeszcze inni nawet nie wiedzą, że ludzie istnieją. Opętańcy są bezpańscy z tego powodu, że choć pochodzą ze Świata Ludzi, wielu z nich zdecydowało się na przeprowadzkę do innych krain z uwagi na niemożność ukrycia swoich skrzydeł.
ADMIN NA URLOPIE. W razie problemów, proszę kontaktować się z Tykiem i Mari.
Amelia [Usunięty]
Wzrost / waga: /
Wysłany: 30 Grudzień 2014, 13:11
1. Czy charakter postaci może ulec zmianie fabularnie, czy trzeba na starcie przygotować się na to, że zachowanie postaci powinno być adekwatne do charakteru opisanego w kp? Dajmy na to, że postać trafiła na jakąś okrutną jednostkę i ta postanowiła ją sprowadzić na złą ścieżkę, tudzież postać jest słaba psychicznie i podatna na wszelkiego rodzaju zło, czy szaleństwo. I teraz, czy trzeba by było edytować charakter postaci w kp, czy wystarczyłoby coś takiego zamieścić w temacie Informacje?
2. Czy przemiana w Opętańca odbywa się fabularnie, prowadzona przez MG?
3. Opętańcy. Wszyscy(?) już wiemy, że skrzydła nie znikają (chyba, że pod wpływem iluzji), pytanie jednak - czy wyrastają one od razu po tym jak Pasożyt połączy się z organizmem człowieka, czy jest to stopniowe wyrastanie(mam tutaj na myśli powolne 'wybijanie' się ze skóry skrzydeł, tudzież czegoś kształtem podobnych do nich, które później rosną) i jak długo?
4. Możliwe, że już coś takiego było, ale wałkowałam cały ten temat i Kompendium wiedzy i nie znalazłam odpowiedzi: czy Strach posiada wspomnienia z czasów swojego pierwszego życia? + Gdzie powinniśmy się zgłaszać chcąc uśmiercić swoją postać i zmienić ją w Stracha, do Administratora po zgodę, a potem do MG, czy zwyczajnie poprosić tylko o zgodę, a potem uśmiercić postać przy niewielkiej pomocy jakiegoś innego gracza?
Przepraszam, jeżeli któreś z pytań zostało zadane wcześniej, również nie będę zdziwiona jeżeli z tego powodu zostanie zignorowane. Z góry bardzo, bardzo dziękuję za odpowiedzi. (:
Sofia [Usunięty]
Wzrost / waga: /
Wysłany: 30 Grudzień 2014, 14:44
Pozwolę sobie odpowiedzieć bo mniej-więcej o to samo ostatnio wypytywałam. x3
1. Od tego jest postać by ją rozwijać, więc wszelakie zmiany charakteru mogą występować i w sumie są fajną oznaką, że coś się dzieje. :D Co do zmian w KP myślę, że można, ale chyba nie trzeba, ale jak ci wygodniej gdzieś spisywać te zmiany to proponuję w informacjach, bo KP trzeba odblokowywać, sprawdzać, blokować, a to daje w sumie trochę zabawy. .^.
2. Czy przez MG to nie wiem, ale na fabule odbyć się może. Choć w sumie wątpię by do czegoś takiego MG był potrzebny. Jeśli chciałabyś w to wpleść jakąś akcję to tak, jeśli nie to chyba możesz urządzić samowolkę. (Jak by co to dopytaj Noriego na sb/pw x3)
3. Jak to mi było mówione wyrastanie trwa od kilku tygodni do kilku miesięcy. To ile dokładnie zależy od danej postaci, ale jednak jakiś czas trwa.
4. Wspomnienia jak najbardziej tak, choć myślę, że tu już można pokombinować czy wszystkie, czy też cząstkę, albo czy wcale. .^. Co do zgody to myślę, że pytać nie musisz, w końcu to twoja postać. xD A co do uśmiercania to sposób już dowolny, możesz poprosić o MG, jakiegoś gracza, albo popełnić samobójstwo, czy coś. W sumie to możesz się też potknąć na prostej drodze i skręcić kark, jeśli bardzo ci zależy... |D Ale myślę, że MGowana akcja byłaby najciekawsza. :D
Godność: Noritoshi Ishiya. Sapphire Ayers Wiek: 20-22 Rasa: Strach lub Straszka Lubi: Kolory tęczy, deszcz, przyrodę! Bycie pomocnym! Wzrost / waga: 210 lub 190 cm / 100 lub 70 kg Aktualny ubiór: Fabuła: facet; kolorowa piżamka i kapcie
/ Retro-lis: facet; jasne jeansowe spodnie, kolorowy sweter, szary plecak. / Retro-brain: kolorowe: bluzka i dresowe spodnie Znaki szczególne: Dwie podłużne blizny na łopatkach, kilka mniejszych na ramionach. Posiada motyle skrzydła. Błękitne oczy i jasna cera. Zawód: ekspert ds. modelowania ryzyka Pan / Sługa: ? / - Pod ręką: fabuła: nic / retro-lis: wszystko Bestia: Avi, Cauchemare Nagrody: Czarodziejska Wstęga, Bursztynowy Kompas, Zegarmistrzowski Przysmak (1szt.), Animicus, Bolerko-niewidko
Dołączył: 16 Lip 2012 Posty: 776
Wysłany: 30 Grudzień 2014, 14:55
1.
Charakter postaci ma dawać pogląd na to, jak postać się w danych sytuacjach zachowuje. Jeśli jest bardzo silna psychicznie wg. charakteru, to depresja nie może fabularnie się wziąć się z niczego - musi być sytuacja która do takiego obrotu spraw może doprowadzić (np. wspomniane spotkanie bardzo złego osobnika i rozwój akcji z tym związany).
O edycję KP zawsze można się ubiegać, a jest to wskazane przy dużych zmianach osobowości postaci, bo wtedy stary opis jest zwyczajnie nieaktualny.
Co też do tych wyjątków, to MG ma prawo uznać, że postać się tak nie może zachować, jeśli post gracza nie będzie tego wystarczająco tłumaczył, a KP wskazywać jednoznacznie Mistrzowi, że postać powinna uczynić coś diametralnie innego.
co do nr 4. to ostatnio Olka pytałem i odpowiedź brzmi:
Po fabularnej śmierci i przemianie zgłosić się trzeba do Administracji po zmianę rasy i rangi. No i o śmierci postaci, wg. regulaminu, należy też informować.
I z przemianą w opętańca sytuacja ma się dość podobnie - postać zaraża się fabularnie - fakt ten zgłasza się Administracji.
Anarchs: Przywódczyni Rebelii Godność: Sophie "Opal" Bugs / Esmé de Chardonnay Wiek: gdy ukrywa arogancję, wygląda na nastolatkę. Lubi: suszone owoce i nowe moce Nie lubi: niekompetencji i braku kontroli | czekolady i deszczu Wzrost / waga: 1,80m bez obcasów / 65kg Aktualny ubiór: Dopasowana burgundowa suknia o długich rękawach - spódnica opadająca do kostek składa się z szerokich, niemal prześwitujących pasów koronek. Na ramionach etola z futra lodowego lisa, dodatkowo rękawiczki, a na nich pierścienie. Pantofle na wysokim, masywnym obcasie widoczne są spod spódnicy.
Kreska na oku, dopasowany do cery puder oraz koralowa szminka. Włosy splecione w koronę, nad karkiem szkarłatna brosza spinająca warkocze. Znaki szczególne: palce o czterech stawach; wytatuowane imię na miękkiej części prawego nadgarstka Zawód: oficjalnie sekretarz arcyksięcia Pod ręką: skórzana aktówka, parasolka oraz Artefakty Bestia: Likyus z rdzawą gwiazdą na pysku (Orem), jadowicie zielony Avi (Verde), Alam (Riehl) o grzbiecie pełnym czarnych magnolii Nagrody: Bolerko-niewidko, Krwawa Broszka, Cukrowe Berło, Maska Tysiąca Twarzy, Bursztynowy kompas Stan zdrowia: z tkliwą raną postrzałową w mięśniu dwugłowym lewego ramienia SPECJALNE: Administrator Pomocniczy, Mistrz Gry | Odkrywca Drugiej Strony Lustra
Dołączyła: 28 Cze 2012 Posty: 558
Wysłany: 30 Grudzień 2014, 14:58
Ja zaś mam pytanie, które mnie (i przynajmniej jedną osobę jeszcze) nęka: które rasy nie są u nas długowieczne?
Na pewno Ludzie, logika wskazywałaby też na Cyrkowców powstałych z Ludzi oraz na Opętańców, chyba że teraz magia animuje ich ciała tak jak u Marionetek.
Karciana Szajka: Król Godność: Lord Oleander de Roitelette Wiek: Od dawna jest dorosły, choć wciąż wygląda na 16 lat. Lubi: Siebie, władzę, swoje bestie, wszystko co krwawe i potworne Nie lubi: Mleka, a fe! Wzrost / waga: 160 cm czystego zła! (+ 4 cm dzięki butom) / Lekka niedowaga Aktualny ubiór: Beżowa koszula, brązowy krawat z przyczepioną kościaną broszą, czarne spodnie, wysokie skórzane buty zapinane na klamry i ozdobione z przodu króliczymi czaszkami, długi, czarny płaszcz. Do tego klasyczny, czarny kapelusz z doczepionym niewielkim ptasim szkieletem oraz kartą Króla Pik. Znaki szczególne: Androgyniczna uroda, dwubarwność tęczówki i ledwie widoczne źrenice Bestia: Yūrei – Morita, Eques – Pan Jednorożek, Noaliks – Christo, Avi – Dolly Nagrody: Bursztynowy Kompas, Kamień Duszy, Kłamstwożerca SPECJALNE: Administrator-Zombie, Grafik | Maskotka Forum
Dołączył: 25 Lis 2010 Posty: 2309
Wysłany: 30 Grudzień 2014, 19:26
Skoro na poprzednie pytania już odpowiedziano, ustosunkuję się do pytania Sophie.
Długowieczni nie są Ludzie. Opętańcy mogą (choć nie jest to regułą!) żyć dłużej, niż przeciętny człowiek, jednak z pewnością nie dożyją kilku wieków. Pozostałe rasy pochodzące zza drugiej strony lustra żyją różnie. Mogą być długowieczne albo długością życia przypominać człowieka. Tutaj wszystko zależy od gracza.
Karciana Szajka: Król Godność: Lord Oleander de Roitelette Wiek: Od dawna jest dorosły, choć wciąż wygląda na 16 lat. Lubi: Siebie, władzę, swoje bestie, wszystko co krwawe i potworne Nie lubi: Mleka, a fe! Wzrost / waga: 160 cm czystego zła! (+ 4 cm dzięki butom) / Lekka niedowaga Aktualny ubiór: Beżowa koszula, brązowy krawat z przyczepioną kościaną broszą, czarne spodnie, wysokie skórzane buty zapinane na klamry i ozdobione z przodu króliczymi czaszkami, długi, czarny płaszcz. Do tego klasyczny, czarny kapelusz z doczepionym niewielkim ptasim szkieletem oraz kartą Króla Pik. Znaki szczególne: Androgyniczna uroda, dwubarwność tęczówki i ledwie widoczne źrenice Bestia: Yūrei – Morita, Eques – Pan Jednorożek, Noaliks – Christo, Avi – Dolly Nagrody: Bursztynowy Kompas, Kamień Duszy, Kłamstwożerca SPECJALNE: Administrator-Zombie, Grafik | Maskotka Forum
Dołączył: 25 Lis 2010 Posty: 2309
Wysłany: 31 Grudzień 2014, 18:07
Wygląd skrzydeł zawsze zależy od żywiciela (otoczenia, nastrojów, wyglądu czy usposobienia), więc mogą być różne u rodziców i dziecka. Warto wspomnieć, że są tylko dwie możliwości powstawania dzieci-Opętańców: Opętaniec + Opętaniec lub Opętaniec-matka + Człowiek-ojciec. Z innych kombinacji nie wyjdzie, ponieważ Anielska Klątwa może rozwijać się wyłącznie w obrębie ludzkiego organizmu. No, i oczywiście jest jeszcze możliwość złapania pasożyta przez ludzkie dziecko za drugą stroną lustra.
Godność: Eliot Wels Rasa: Lunatyk Lubi: kawę, palić papierosy, opium, wpatrywać się w przestrzeń zadumanym wzrokiem, horrory, mieć święty spokój, ulotność piękna; warzywa Nie lubi: swojego nałogu, zamieszania, horrorów w prawdziwym życiu, pływania na statkach Wzrost / waga: 178 cm | 77 kg Aktualny ubiór: pomarańczowe dresy, szara bluza kangurka, adidasy, kilkudniowy zarost, mała sakwa zawieszona na szyji pod bluzą Znaki szczególne: tymczasowo nie ma dolnego kawałka lewej żuchwy, skóra w tym miejscu nieco mu obwisa, ale hej, piękny jak zawsze Zawód: ummmm Pod ręką: wymięta paczka papierosów, scyzoryk, artefakty + Bezdenna Sakwa: skolekcjonowana Kolekcja Rzeczy, ubrania, niezidentyfikowane tabletki, pieniądze, pierdoły Broń: wielofunkcyjny scyzoryk szwajcarski Bestia: gigantyczny królik Reille Nagrody: Kosmata Brosza, Bezdenna Sakwa, Generis Collare, Zegarmistrzowski przysmak (2szt.), Animicus Stan zdrowia: brak lewej dolnej części żuchwy
Dołączyła: 19 Paź 2014 Posty: 251
Wysłany: 2 Styczeń 2015, 17:48
Jakiego koloru jest krew Lunatyków? Bo w opisie jest, że no... mogą mieć niebieską, ale tylko Lunatycy wiedzą czy to prawda. I ja w sumie chciałabym wiedzieć jakim kolorem moja postać krwawi. :>
Godność: Eva M. Markovski Wiek: 21 fizycznie, psychicznie z 55 i ciut Rasa: Człowiek z lustrzanym dziedzictwem? Zludziały Marionetkarz? Od pewnego czasu po prostu taktycznie omiń to pytanie. Nie lubi: wina(y) Wzrost / waga: 1,65m / 52,3kg Aktualny ubiór: ~grafitowy dwurzędowy płaszcz zimowy
~czarna, elastyczna bluzka z długim rękawem i szeroka spódnica za kolano z jasnego jeansu
~skórzany plecak-sakwa i granatowe okulary nerdy na nosie Znaki szczególne: ognistorude włosy, nienaturalnie jasnozielone oczy, piegowata skóra; tatuaż na prawej połowie pleców, blizny na lewym nadgarstku i brzuchu Pod ręką: ~plecak + pistolet + Animicus wśród bransoletek, Czarodziejska Wstęga, obecny Anceu Broń: naładowany Walther P99 Moriego Bestia: Mr. Limpet czyli Strach na Wróble, Anceu, który przedstawia się jako Victor, Renifer o imieniu Tytus Nagrody: Czarodziejska Wstęga, Animicus, Bursztynowy kompas Kryształ: 2,5g (nieoszlifowane)
Dołączył: 25 Lip 2012 Posty: 406
Wysłany: 2 Styczeń 2015, 18:08
Krwawi na niebiesko, tak przyjęto. Wiedzą Lunatycy i ci, którym Lunatycy powiedzą (:
No, chyba, że Olek zaoponuje, ale ja spotkałam się tylko z niebieską krwią u Lunatyków.
_________________
Iskra ma aktualnie włosy ścięte na boba, ich przód prawie sięga ramion.
Na nosie okulary-nerdy od Furli.
Godność: Noritoshi Ishiya. Sapphire Ayers Wiek: 20-22 Rasa: Strach lub Straszka Lubi: Kolory tęczy, deszcz, przyrodę! Bycie pomocnym! Wzrost / waga: 210 lub 190 cm / 100 lub 70 kg Aktualny ubiór: Fabuła: facet; kolorowa piżamka i kapcie
/ Retro-lis: facet; jasne jeansowe spodnie, kolorowy sweter, szary plecak. / Retro-brain: kolorowe: bluzka i dresowe spodnie Znaki szczególne: Dwie podłużne blizny na łopatkach, kilka mniejszych na ramionach. Posiada motyle skrzydła. Błękitne oczy i jasna cera. Zawód: ekspert ds. modelowania ryzyka Pan / Sługa: ? / - Pod ręką: fabuła: nic / retro-lis: wszystko Bestia: Avi, Cauchemare Nagrody: Czarodziejska Wstęga, Bursztynowy Kompas, Zegarmistrzowski Przysmak (1szt.), Animicus, Bolerko-niewidko
Dołączył: 16 Lip 2012 Posty: 776
Wysłany: 2 Styczeń 2015, 18:38
Zapewne taki zapis oświadcza, że wyjątki są dozwolone. Pewnie tak samo, jak z większością, o ile nie ze wszystkimi, cech ras ma to miejsce. Bo Oleander niczego nie narzuca. Ale każdy wyjątek powinien w KP się znaleźć i być tam wyjaśniony przez charakter, przez wygląd czy też przez historię.
Karciana Szajka: Król Godność: Lord Oleander de Roitelette Wiek: Od dawna jest dorosły, choć wciąż wygląda na 16 lat. Lubi: Siebie, władzę, swoje bestie, wszystko co krwawe i potworne Nie lubi: Mleka, a fe! Wzrost / waga: 160 cm czystego zła! (+ 4 cm dzięki butom) / Lekka niedowaga Aktualny ubiór: Beżowa koszula, brązowy krawat z przyczepioną kościaną broszą, czarne spodnie, wysokie skórzane buty zapinane na klamry i ozdobione z przodu króliczymi czaszkami, długi, czarny płaszcz. Do tego klasyczny, czarny kapelusz z doczepionym niewielkim ptasim szkieletem oraz kartą Króla Pik. Znaki szczególne: Androgyniczna uroda, dwubarwność tęczówki i ledwie widoczne źrenice Bestia: Yūrei – Morita, Eques – Pan Jednorożek, Noaliks – Christo, Avi – Dolly Nagrody: Bursztynowy Kompas, Kamień Duszy, Kłamstwożerca SPECJALNE: Administrator-Zombie, Grafik | Maskotka Forum
Dołączył: 25 Lis 2010 Posty: 2309
Wysłany: 2 Styczeń 2015, 20:43
Krwawią na niebiesko. Po prostu wiedzą o tym praktycznie tylko Lunatycy, bo o ile im zdarza się czasem zaciąć np. nożem przy krojeniu marchewki, tak raczej niewiele innych istot miało okazję osobiście wypatroszyć Lunatyka. ;)
Godność: Eliot Wels Rasa: Lunatyk Lubi: kawę, palić papierosy, opium, wpatrywać się w przestrzeń zadumanym wzrokiem, horrory, mieć święty spokój, ulotność piękna; warzywa Nie lubi: swojego nałogu, zamieszania, horrorów w prawdziwym życiu, pływania na statkach Wzrost / waga: 178 cm | 77 kg Aktualny ubiór: pomarańczowe dresy, szara bluza kangurka, adidasy, kilkudniowy zarost, mała sakwa zawieszona na szyji pod bluzą Znaki szczególne: tymczasowo nie ma dolnego kawałka lewej żuchwy, skóra w tym miejscu nieco mu obwisa, ale hej, piękny jak zawsze Zawód: ummmm Pod ręką: wymięta paczka papierosów, scyzoryk, artefakty + Bezdenna Sakwa: skolekcjonowana Kolekcja Rzeczy, ubrania, niezidentyfikowane tabletki, pieniądze, pierdoły Broń: wielofunkcyjny scyzoryk szwajcarski Bestia: gigantyczny królik Reille Nagrody: Kosmata Brosza, Bezdenna Sakwa, Generis Collare, Zegarmistrzowski przysmak (2szt.), Animicus Stan zdrowia: brak lewej dolnej części żuchwy
Dołączyła: 19 Paź 2014 Posty: 251
Wysłany: 11 Styczeń 2015, 01:46
Ok. Jak wygląda wnętrze MORII? W sensie, że nie ma nigdzie określone jak ich placówki są urządzone, ile ich jest, jaki mają sprzęt (można się domyślić, że skoro to organizacja naukowo-zbrojna to pewnie idą z duchem czasu i mają kasę na najlepsze bajery), czy mają jakieś punkty rozsiane po świecie czy tylko w okolicy Bramy.
Ile jest pozostawione do interpretacji graczy a co powinno zgadzać się z wizją autorską? Bo czytając różne kp widzi się różne rzeczy - od brudnych klatek, gdzie mieszkańcy Krainy Luster są przetrzymywani i traktowani jak zwierzęta do sterylnych cel i zakłady takie, że mucha nie siada.
Jak bardzo zła i zdeterminowana jest MORIA? Po moim krótkim pobycie tu mam wrażenie, że została nieco zdemonizowana przez graczy i wychodzi na to, że trzeba być okrutnym, pozbawionym sumienia i duszy... ha!, że tak ironicznie powiem, potworem, żeby tam pracować. A może to tylko takie moje mylne odczucie? Ostatecznie przecież zaczęli działać w dobrzej wierze o ochronę Świata Ludzi i ogólny plan badawczy obcej krainy, a potem im się coś pokiełbasiło i doszło do agresywnych działań. Jak daleko jest w stanie i do jakich działań aktualnie MORIA posuwa się? W opisie jest, że powrócili do swoich pierwotnych celów i w sumie nie jest tak źle. Pomimo tego jednak image MORII wśród populacji forum jest raczej negatywny. Rozumiem również, że z powodu braku głównego szefa, aktualnie ciężko coś zdecydować fabularnie. W sensie, że na razie jest spokój, ale zobaczymy co będzie jak ktoś dostanie w łapki najwyższą rangę w okolicy w MORII.
Kto wykłada kasę na te wszystkie badania, sprzęt, wypłaty i w ogóle. Rząd? Służby specjalne? To inicjatywa prywatna?
W ogóle biznes MORII jakoś się ostatnio nie kręci. Ilość aktywnych morijczyków jest zatrważająco mały.
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
Forum chronione jest prawami autorskimi! Zakaz kopiowania i rozpowszechniania całości bądź części forum bez zgody jego twórców. Dotyczy także kodów graficznych!