Nie minęło zbyt wiele czasu od rozpoczęcia działalności AKSO, a po całej Otchłani rozniosła się wieść o tajemniczej mgle, w której znikają statki. Czytaj więcej...
Karciana Szajka została przejęta. Nowa władza obiecuje wielkie zmiany i całkowitą reorganizację ugrupowania. Pilnie poszukiwani są nowi członkowie. Czytaj więcej...
Spectrofobia pilnie potrzebuje rąk do pracy! Możecie nam pomóc zgłaszając się na Mistrzów Gry oraz Moderatorów.
Zapraszamy do zapoznania się z Uśrednionym Przelicznikiem Waluty. Mamy nadzieję, że przybliży on nieco realia Krainy Luster i Szkarłatnej Otchłani.
Zimowa Liga Wyzwań Fabularnych nadeszła. Ponownie zapraszamy też na Wieści z Trzech Światów - kanoniczne zdarzenia z okolic Lustra i Glasville. Strzeżcie się mrocznych kopuł Czarnodnia i nieznanego wirusa!
W Kompendium pojawił się chronologiczny zapis przebiegu I wojny pomiędzy Ludźmi i KL. Zainteresowanych zapraszamy do lektury.
Drodzy Gracze, uważajcie z nadawaniem swoim postaciom chorób psychicznych, takich jak schizofrenia czy rozdwojenie jaźni (i wiele innych). Pamiętajcie, że nie są one tylko ładnym dodatkiem ubarwiającym postać, a sporym obciążeniem i MG może wykorzystać je przeciwko Wam na fabule. Radzimy więc dwa razy się zastanowić, zanim zdecydujecie się na takie posunięcie.
Pilnie poszukujemy Moderatorów i Mistrzów Gry. Jeżeli ktoś rozważa zgłoszenie się, niech czym prędzej napisze w odpowiednim temacie (linki podane w polu Warte uwagi).
***
Drodzy użytkownicy z multikontami!
Administracja prosi, by wszystkie postaci odwiedzać systematycznie. Jeżeli nie jest się w stanie pisać wszystkimi na fabule, to chociaż raz na parę dni posta w Hyde Park.
Ponieważ cierpimy na deficyt Ludzi, każda postać tej rasy otrzyma na start magiczny przedmiot. Jaki to będzie upominek, zależy od jakości Karty Postaci.
Karciana Szajka: Król Godność: Lord Oleander de Roitelette Wiek: Od dawna jest dorosły, choć wciąż wygląda na 16 lat. Lubi: Siebie, władzę, swoje bestie, wszystko co krwawe i potworne Nie lubi: Mleka, a fe! Wzrost / waga: 160 cm czystego zła! (+ 4 cm dzięki butom) / Lekka niedowaga Aktualny ubiór: Beżowa koszula, brązowy krawat z przyczepioną kościaną broszą, czarne spodnie, wysokie skórzane buty zapinane na klamry i ozdobione z przodu króliczymi czaszkami, długi, czarny płaszcz. Do tego klasyczny, czarny kapelusz z doczepionym niewielkim ptasim szkieletem oraz kartą Króla Pik. Znaki szczególne: Androgyniczna uroda, dwubarwność tęczówki i ledwie widoczne źrenice Bestia: Yūrei – Morita, Eques – Pan Jednorożek, Noaliks – Christo, Avi – Dolly Nagrody: Bursztynowy Kompas, Kamień Duszy, Kłamstwożerca SPECJALNE: Administrator-Zombie, Grafik | Maskotka Forum
Dołączył: 25 Lis 2010 Posty: 2309
Wysłany: 17 Grudzień 2010, 17:53 Organizacje.
Stowarzyszenie Czarnej Róży
Organizacja istot z Krainy Luster. Mogą należeć do niej Strachy, jednak muszą ukrywać swoją prawdziwą rasę. Lokalizacja: Różana Wieża, Szkarłatna Otchłań.
Organizacja zaczęła powstawać już pod koniec pierwszej wojny Krainy Luster ze Światem Ludzi. Jej założycielką była tajemnicza kobieta nazywająca siebie Czarną Różą. Stowarzyszenie planuje przejęcie całkowitej władzy nad Krainą, do czego dąży (jak na razie) maleńkimi kroczkami. Jednak głównym celem przyświecającym tej organizacji jest doprowadzenie do drugiej wojny z ludźmi i zawładnięcie ich światem, zanim oni zdecydują się zrobić to pierwsi.
Znakiem charakterystycznym członków stowarzyszenia są maski (inna dla każdej rangi w organizacji). Każdy bez wyjątku ma swoją maskę i bardzo rzadko zdejmuje ją, ukazując prawdziwe oblicze. Większość członków prowadzi swego rodzaju podwójne życie. Należeć doń mogą wszystkie istoty magiczne.
Organizacja MORIA
Organizacja ludzi, zrzeszająca także Opętańców. Mogą należeć do niej także Strachy, jednak muszą ukrywać swoją prawdziwą rasę. Lokalizacja: podziemia, Świat Ludzi.
Obecnie organizacja naukowo-zbrojna. Pierwotnie miała na celu jedynie bliższe poznanie Krainy Luster i istot ją zamieszkujących. Czasem zdarza się, że do władzy dochodzą niewłaściwi ludzi. Tak właśnie było w przypadku tej organizacji. Naukowcy na podstawie informacji zebranych od zwiadowców zaczęli opracowywać broń mogącą neutralizować magiczne moce. Celem organizacji stało się podbicie Krainy Luster. I to wszystko przez jednego człowieka. Człowieka, który został ostatecznie uśmiercony podczas pierwszej wojny Krainy Luster ze Światem Ludzi. MORIA powróciła do swojego pierwotnego celu, choć naukowcy wciąż nieprzerwanie dążą do udoskonalenia swojej broni. Być może nowy zarządca zechce kontynuować dzieło swego poprzednika.
Karciana Szajka
Organizacja zrzeszająca wszystkie rasy. Lokalizacja: Karciana Twierdza, Malinowy Las, Kraina Luster.
Karciana Szajka nie jest typową organizacją jak Stowarzyszenie Czarnej Róży czy MORIA. Jest to raczej zbieranina najgorszych, najbardziej chciwych i brutalnych istot ze wszystkich trzech światów. Zorganizowali się stosunkowo niedawno, za jedyny cel stawiając sobie sianie chaosu gdziekolwiek się pojawią i podporządkowanie sobie innych istot. Karcianą Szajką zarządzają dwie osoby nazywające siebie Królem i Królową. Nie zawsze zgadzają się ze sobą, co poniekąd czyni tę organizację jeszcze bardziej niebezpieczną. Ich znakiem firmowym są karty. Każdy członek Szajki ma przypiętą gdzieś do odzienia kartę symbolizująca zajmowane stanowisko. Do tego ugrupowania może należeć każda odpowiednio zła i niegodziwa istota, bez względu na rasę czy zamieszkiwany świat.
Anarchs
Organizacja zrzesza głównie Cyrkowców, Marionetki i Strachy choć członkiem może zostać każdy jeśli tylko odpowiada mu walka o równe prawa i wolność wszystkich. Lokalizacja: Obejmuje wszystkie trzy światy.
Organizacja to może nawet nie być najlepsze słowo by opisać tę grupę. To raczej frakcja. Zrzeszenie osób i reprezentantów ras dotkniętych przez opresję i mających dość rozkazów wydawanych im przez szeroko rozumiane „siły wyższe”. W tej organizacji nie ma hierarchii, choć zdaje się, że można powiedzieć iż przywódcą jest Viper. Choć koszulkę lidera przyznano mu raczej dlatego, że świeci przykładem zwalczając wszędzie władzę (głównie MORIĘ) i jest pomysłodawcą zrzeszenia tych wszystkich, którzy mają z władzą problem. Siłą rzeczy, organizacja ma wrogie stosunki ze wszystkimi pozostałymi. Można więc powiedzieć, że członkowie grupy to rebelianci, buntownicy, rewolucjoniści. Chcą zaprowadzić nowy ład, żądają równouprawnienia Cyrkowców i Marionetek, bo choć laleczki mają pozorną wolność i tak większość służy swoim panom, niejednokrotnie będąc przez nich wykorzystywaną. Udział w ruchu jest rzecz jasna dobrowolny, ale trzeba liczyć się z obowiązkiem walki i ryzykiem śmierci.
Dodatkowo, członkowie grupy zyskują zdolność zwaną przez nich Furią. Po aktywacji, postać na długość 4 postów zyskuje zwiększoną siłę, szybkość i zwinność oraz odporność na ciosy. Po wyczerpaniu tego czasu należy odczekać 5 postów przed kolejną aktywacją, czas ten skraca się do 3, jeśli postać znajduje się w grupie 3+ członków organizacji.
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
Forum chronione jest prawami autorskimi! Zakaz kopiowania i rozpowszechniania całości bądź części forum bez zgody jego twórców. Dotyczy także kodów graficznych!