Nie minęło zbyt wiele czasu od rozpoczęcia działalności AKSO, a po całej Otchłani rozniosła się wieść o tajemniczej mgle, w której znikają statki. Czytaj więcej...
Karciana Szajka została przejęta. Nowa władza obiecuje wielkie zmiany i całkowitą reorganizację ugrupowania. Pilnie poszukiwani są nowi członkowie. Czytaj więcej...
Spectrofobia pilnie potrzebuje rąk do pracy! Możecie nam pomóc zgłaszając się na Mistrzów Gry oraz Moderatorów.
Zapraszamy do zapoznania się z Uśrednionym Przelicznikiem Waluty. Mamy nadzieję, że przybliży on nieco realia Krainy Luster i Szkarłatnej Otchłani.
Zimowa Liga Wyzwań Fabularnych nadeszła. Ponownie zapraszamy też na Wieści z Trzech Światów - kanoniczne zdarzenia z okolic Lustra i Glasville. Strzeżcie się mrocznych kopuł Czarnodnia i nieznanego wirusa!
W Kompendium pojawił się chronologiczny zapis przebiegu I wojny pomiędzy Ludźmi i KL. Zainteresowanych zapraszamy do lektury.
Drodzy Gracze, uważajcie z nadawaniem swoim postaciom chorób psychicznych, takich jak schizofrenia czy rozdwojenie jaźni (i wiele innych). Pamiętajcie, że nie są one tylko ładnym dodatkiem ubarwiającym postać, a sporym obciążeniem i MG może wykorzystać je przeciwko Wam na fabule. Radzimy więc dwa razy się zastanowić, zanim zdecydujecie się na takie posunięcie.
Pilnie poszukujemy Moderatorów i Mistrzów Gry. Jeżeli ktoś rozważa zgłoszenie się, niech czym prędzej napisze w odpowiednim temacie (linki podane w polu Warte uwagi).
***
Drodzy użytkownicy z multikontami!
Administracja prosi, by wszystkie postaci odwiedzać systematycznie. Jeżeli nie jest się w stanie pisać wszystkimi na fabule, to chociaż raz na parę dni posta w Hyde Park.
Ponieważ cierpimy na deficyt Ludzi, każda postać tej rasy otrzyma na start magiczny przedmiot. Jaki to będzie upominek, zależy od jakości Karty Postaci.
Karciana Szajka: Król Godność: Lord Oleander de Roitelette Wiek: Od dawna jest dorosły, choć wciąż wygląda na 16 lat. Lubi: Siebie, władzę, swoje bestie, wszystko co krwawe i potworne Nie lubi: Mleka, a fe! Wzrost / waga: 160 cm czystego zła! (+ 4 cm dzięki butom) / Lekka niedowaga Aktualny ubiór: Beżowa koszula, brązowy krawat z przyczepioną kościaną broszą, czarne spodnie, wysokie skórzane buty zapinane na klamry i ozdobione z przodu króliczymi czaszkami, długi, czarny płaszcz. Do tego klasyczny, czarny kapelusz z doczepionym niewielkim ptasim szkieletem oraz kartą Króla Pik. Znaki szczególne: Androgyniczna uroda, dwubarwność tęczówki i ledwie widoczne źrenice Bestia: Yūrei – Morita, Eques – Pan Jednorożek, Noaliks – Christo, Avi – Dolly Nagrody: Bursztynowy Kompas, Kamień Duszy, Kłamstwożerca SPECJALNE: Administrator-Zombie, Grafik | Maskotka Forum
Dołączył: 25 Lis 2010 Posty: 2309
Wysłany: 17 Grudzień 2010, 17:54 Fabuła.
Fabuła główna:
Nie tak dawno temu pewna grupka młodych turystów zupełnie przez przypadek odnalazła ukryte w górach magiczne lustra zwane Karminowymi Wrotami, które okazały się być portalami do niezwykłej krainy dziwów. Przedsionkiem owej krainy było miejsce nazywane przez mieszkańców Szkarłatną Otchłanią. Była to niezwykła przestrzeń o czerwonoróżowej barwie, która zdawała się nie mieć początku ani końca. Po przejściu przez kolejny portal oczom wędrowców ukazała się Kraina po drugiej strona lustra, którą zamieszkiwały istoty, o jakich ludziom się nie śniło. Wieści o niezwykłej Krainie rozeszła się bardzo szybko. W Świecie Ludzi powstała naukowa organizacja MORIA mają na celu bliższe poznanie magicznych istot zamieszkujących drugą stronę lustra. Ludzie i istoty z Krainy Luster utrzymywali pokojowe stosunki, wszystko szło świetnie. Aż do momentu, gdy główny zarządca MORII uznał, że w rzeczywistości mieszkańcy Krainy Luster prędzej czy później zechcą podbić Ziemię i najlepiej będzie wcześniej ich uprzedzić. Chciwy człowiek liczył na korzyści i przywileje związane z podbojem Krainy. Rozkazał naukowcom tworzyć broń, która mogłaby konkurować z mocami magicznych istot. Wiele z nich zostało złapanych przez MORIĘ, gdzie prowadzono na nich nieludzkie eksperymenty, których późniejszym efektem było powstanie rasy nazwanej Cyrkowcami. Tak właśnie rozpoczęła się pierwsza wojna Krainy Luster ze Światem Ludzi. Magiczne istoty wcale nie zamierzały pokornie tego znosić. Zgrupowały i zorganizowały się szybciej, niż przewidział to zarządca organizacji MORIA. Zamieszkująca Krainę rasa Marionetek została wykorzystana w charakterze wojska, które miało wspomagać szeregi najlepszych wojowników. Wtedy właśnie rozpoczął się pierwszy w historii Krainy Luster bunt. Marionetki nie chciały już dłużej pokornie spełniać zachcianek Marionetkarzy, uniezależniły się od nich. Choć znacznie osłabiło to siły Krainy, MORIA poniosła sromotną klęskę. Jednak magiczne istoty wiedziały, że walka wciąż nie jest skończona. Nie, dopóki istnieje MORIA. Mimo, iż główny zarządca zaginął bez wieści, ktoś mógł chcieć kontynuować jego dzieło. Wtedy też narodziła się w Krainie Luster tajna organizacja nazywana Stowarzyszeniem Czarnej Róży. Jego przywódczyni, zwana Czarną Różą, nie miała zamiaru dopuścić do kolejnej wojny z ludźmi. Zdecydowała się na potajemne przejęcie władzy nad Krainą Luster i późniejszy atak na Świat Ludzi.
Jak dalej potoczy się ta historia? Już wkrótce się przekonamy.
Zmiany fabularne:
Pomysł i opisy autorstwa Loki.
Grupa zrzeszająca zaledwie kilku Cyrkowców, Strachy i Marionetki, Anarchs okazała się zaskakująco skuteczna w zwalczaniu reprezentantów pozostałych organizacji. Trudno powiedzieć dlaczego, być może po prostu trafili na dobry moment? Żadna z grup nie była gotowa do podjęcia walki. Jedyna, której udało się z tego całego zamieszania wyjść bez większych strat to Pajęczyna, ale tylko dlatego, że jej struktura była na tyle utajniona, by buntownicy nie zdołali dowiedzieć się, kto jest jej członkiem, a sam przywódca (zdaje się) w odpowiednim momencie zapadł się pod ziemię.
Niemniej ile może trwać dobra passa? Na pewno nie zbyt długo w przypadku pechowców jakimi są ci nieszczęśnicy. Zarówno MORIA jak i Stowarzyszenie Czarnej Róży, czy Karciana Szajka, szybko doszły do siebie. Pojawił się projekt współpracy. Trzy organizacje, przeciwko garstce buntowników. W dodatku, za odpowiednią sumę, cała trójka może liczyć na wsparcie Pajęczyny, która służy informacjami o następnych posunięciach rebeliantów i planowanych atakach. Jest tylko jeden, zasadniczy problem. Czy te trzy, skrajnie różne organizacje będą w stanie się dogadać i zdusić bunt w zarodku?
W tych czasach trudno o neutralność, praktycznie każdy zajął już jakieś stanowisko w konflikcie i albo przyłączył się do Anarchistów walczących o wolność i swobodę, albo wybrał konserwatystów, decydując się na wytępienie rewolucjonistów.
Miasta zarówno Ludzkie jak i w Krainie Luster noszą na sobie ślady starć i potyczek pomiędzy reprezentantami przeciwnych frontów. Nie wszystko zostało jeszcze zniszczone, a szala zwycięstwa nie przechyla się na razie na żadną ze stron, bo w obu przypadkach brak odpowiedniej organizacji nieco krzyżuje szyki.
Od Ciebie może zależeć kto zwycięży w tym konflikcie.
Walka o wolność? Przecież gdzie tylko znajdzie się choćby i uncja władzy, znajdą się też skurwysyny gotowe na wszystko, by ją posiąść. Walka o wolność nigdy się nie kończy.
Z drugiej strony...
Konserwatyści to trzy skrajnie różne grupy, jednak łączy je wspólna cecha. Schemat piramidy. Tylko grupka ludzi na szczycie ma prawdziwą władzę, reszta to pionki. Jedni zatrudnili drugich by ci wykonywali za nich pracę, potem ci drudzy zapragnęli odrobiny słodkiego nektaru mocy i zatrudnili kolejnych i tak dalej i tak dalej... Przyłączając się teraz jesteś na samym dole w tym schemacie a dojście na szczyt? Nie lada wyzwanie.
Kogo poprzesz?
Jakie ideały są Ci bliższe?
A może wolisz jedynie przyglądać się z boku, prowadząc spokojny żywot?
Jedno jest pewne, Spectrofobia nigdy nie będzie już taka jak dawniej!
Zdecyduj i przechyl szalę zwycięstwa dla którejś ze stron!
Historia ruchu Anarchs: Tego wieczoru, Viper wrócił do swojej przyczepy zmęczony. Zabił kolejnego naukowca z MORII, jednak wciąż odczuwał tę wewnętrzną pustkę, która trawiła go od środka, zasysając niemal całość emocji i uczuć, pozostawiając go jako jedynie pustą skorupę. Zdejmował kolejną zakrwawioną koszulkę, gdy kątem oka spostrzegł list, zaadresowany do niego. Anonim popierał ideę. Ideę, która do tej pory tliła się w jego głowie zaledwie lekkim płomyczkiem. Nagle, gdy Sztukmistrz pojął, że nie sam jeden ją popiera, że znajdzie innych, którzy staną po jego stronie znalazł w swoim życiu nowy cel. Zjednoczyć wszystkich tych, którzy zechcą stanąć po stronie sprawiedliwości i wolności, którzy uznają, że oprawców trzeba ukarać i zaprowadzić nowy ład. Ład, w którym nie będzie podziałów rasowych, w którym Cyrkowcy nie będą społecznym marginesem wytykanym palcami i co więcej ład, w którym żaden psychopatyczny naukowiec nie będzie miał prawa do majstrowania przy czyimś ciele. Ład, który pozwoli Strachom na swobodne poruszanie się we wszystkich krainach bez ukrywania swojej tożsamości i rasy. Ład, w którym Marionetki schowają swoje kluczyki do własnych kieszeni i nigdy nie będą zmuszone do tego by komuś je oddać, nigdy nie będą musiały nikomu służyć. Tak, nagle to wszystko wydało się Viperowi jasne.
Zebranie chętnych nie było tak trudne jak mu się w pierwszej chwili zdawało. Wystarczyło kilka ogłoszeń, kilka przemówień w odpowiednich miejscach, kilka przykładów z 'elity', a chętni zebrali się wokół niego, zachęceni wizją walki jak równy z równym u boku kogoś, kto nie będzie bał się ich wesprzeć... No i tak to się wszystko zaczęło.
Autor listu pozostaje nieznany, bo jeśli nawet przyłączył się do ruchu SubZero, nigdy się do napisania tej notki nie przyznał. A wojna? Wojna jest jak perpetuum mobile, wystarczy raz puścić w ruch jej trybiki by zaczęła kręcić się bez ustanku, pożerając kolejne ludzkie istnienia.
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
Forum chronione jest prawami autorskimi! Zakaz kopiowania i rozpowszechniania całości bądź części forum bez zgody jego twórców. Dotyczy także kodów graficznych!