Nie minęło zbyt wiele czasu od rozpoczęcia działalności AKSO, a po całej Otchłani rozniosła się wieść o tajemniczej mgle, w której znikają statki. Czytaj więcej...
Karciana Szajka została przejęta. Nowa władza obiecuje wielkie zmiany i całkowitą reorganizację ugrupowania. Pilnie poszukiwani są nowi członkowie. Czytaj więcej...
Spectrofobia pilnie potrzebuje rąk do pracy! Możecie nam pomóc zgłaszając się na Mistrzów Gry oraz Moderatorów.
Zapraszamy do zapoznania się z Uśrednionym Przelicznikiem Waluty. Mamy nadzieję, że przybliży on nieco realia Krainy Luster i Szkarłatnej Otchłani.
Zimowa Liga Wyzwań Fabularnych nadeszła. Ponownie zapraszamy też na Wieści z Trzech Światów - kanoniczne zdarzenia z okolic Lustra i Glasville. Strzeżcie się mrocznych kopuł Czarnodnia i nieznanego wirusa!
W Kompendium pojawił się chronologiczny zapis przebiegu I wojny pomiędzy Ludźmi i KL. Zainteresowanych zapraszamy do lektury.
Drodzy Gracze, uważajcie z nadawaniem swoim postaciom chorób psychicznych, takich jak schizofrenia czy rozdwojenie jaźni (i wiele innych). Pamiętajcie, że nie są one tylko ładnym dodatkiem ubarwiającym postać, a sporym obciążeniem i MG może wykorzystać je przeciwko Wam na fabule. Radzimy więc dwa razy się zastanowić, zanim zdecydujecie się na takie posunięcie.
Pilnie poszukujemy Moderatorów i Mistrzów Gry. Jeżeli ktoś rozważa zgłoszenie się, niech czym prędzej napisze w odpowiednim temacie (linki podane w polu Warte uwagi).
***
Drodzy użytkownicy z multikontami!
Administracja prosi, by wszystkie postaci odwiedzać systematycznie. Jeżeli nie jest się w stanie pisać wszystkimi na fabule, to chociaż raz na parę dni posta w Hyde Park.
Ponieważ cierpimy na deficyt Ludzi, każda postać tej rasy otrzyma na start magiczny przedmiot. Jaki to będzie upominek, zależy od jakości Karty Postaci.
Karciana Szajka: Król Godność: Lord Oleander de Roitelette Wiek: Od dawna jest dorosły, choć wciąż wygląda na 16 lat. Lubi: Siebie, władzę, swoje bestie, wszystko co krwawe i potworne Nie lubi: Mleka, a fe! Wzrost / waga: 160 cm czystego zła! (+ 4 cm dzięki butom) / Lekka niedowaga Aktualny ubiór: Beżowa koszula, brązowy krawat z przyczepioną kościaną broszą, czarne spodnie, wysokie skórzane buty zapinane na klamry i ozdobione z przodu króliczymi czaszkami, długi, czarny płaszcz. Do tego klasyczny, czarny kapelusz z doczepionym niewielkim ptasim szkieletem oraz kartą Króla Pik. Znaki szczególne: Androgyniczna uroda, dwubarwność tęczówki i ledwie widoczne źrenice Bestia: Yūrei – Morita, Eques – Pan Jednorożek, Noaliks – Christo, Avi – Dolly Nagrody: Bursztynowy Kompas, Kamień Duszy, Kłamstwożerca SPECJALNE: Administrator-Zombie, Grafik | Maskotka Forum
Dołączył: 25 Lis 2010 Posty: 2309
Wysłany: 19 Marzec 2011, 23:32 Rangi w organizacjach.
Poniżej znajdują się rangi w organizacjach. Są to tytuły dodatkowe, które można wybrać posiadając już jedną z rang głównych. Do ugrupowań można zapisać się od razu, przy tworzeniu KP (po uprzednim zapytaniu przywódcy organizacji) bądź już w trakcie gry, zgłaszając swoją kandydaturę w tym temacie.
UWAGA! Nie można na samym początku dostać rangi przywódcy. Zaczynamy od niższego stanowiska, a potem dopiero wybrany zostaje szef.
Czarna Róża:
Wielka przywódczyni stojąca na czele Stowarzyszenia. Jako cel obrała sobie potajemne przejęcie władzy nad Krainą Luster i kto wie... Może później także nad światem ludzi.
+ jedna dodatkowa moc + władza nad członkami Stowarzyszenia Briar:
Zaufany doradca, a także prawa ręka Czarnej Róży. Podczas jej nieobecności podejmuje najważniejsze decyzje dotyczące Stowarzyszenia.
+ jedna dodatkowa umiejętność Ciernisty Egzekutor:
Zabójca na usługach Czarnej Róży. Prawdziwy mistrz w swoim fachu.
+ zwiększona zwinność + zwiększona siła Różany Strażnik:
Wojownik tajnej armii Stowarzyszenia.
+ zwiększona siła + zwiększona wytrzymałość Różany Czarnoksiężnik/Czarownica:
Czarnoksiężnicy i Czarownice pracujący dla Stowarzyszenia potajemnie opracowują dla nich zaklęcia i mikstury mogące przydać się w opanowaniu Krainy.
+ dodatkowa umiejętność: tworzenie leczących eliksirów i trucizn
Różany Błazen:
Najbardziej zwariowana osoba w organizacji. Większość członków Stowarzyszenia Czarnej Róży jest bardzo spokojna i stonowana, zaś on roztacza swój blask na wszystkie strony świata i potrafi rozbawić samą przywódczynię, która raczej stroni od uśmiechu. Nie ma jakiegoś niesamowicie wysokiego stanowiska w hierarchii, jednak jest jednym z najbardziej lubianych członków.
+ dodatkowa moc: sprawianie, że róże w ogrodzie Różanej Wieży chichoczą
Członek:
Zwykły członek Stowarzyszenia.
+ zwiększona wytrzymałość Maskotka*:
Ulubieniec Czarnej Róży, którego ma bardziej za swojego pupilka niżeli prawdziwego członka Stowarzyszenia.
Organizacja MORIA
Główny Zarządca:
Najważniejsza ranga. To on/ona wszystko nadzoruje, wynajmuje zwiadowców itd. Posiada kartę otwierającą wszystkie drzwi w bazie. Jest upoważniony(-a) do przeprowadzania przesłuchań.
+ jedna dodatkowa umiejętność + dodatkowa umiejętność: walka bronią palną
+ władza nad członkami organizacji MORIA Zastępca Zarządcy:
Zajmuje się głównie wszelkimi formalnościami. Papierkowa robota itp. Nieznaczny to jednak, że nic nie potrafi. Jak sama nazwa wskazuje zastępuję zarządcę, gdy ten nie jest w stanie czegoś zrobić, bądź po prostu mu się nie chce. Jest upoważniony(-a) do przeprowadzania przesłuchań.
+ jedna dodatkowa umiejętność Naukowiec:
Pracownik organizacji MORIA. Opracowują oni nowe rodzaje broni, a także badają próbki i wszystko to, co dostaną od Zwiadowców.
+ duża wiedza + możliwość założenia swojego laboratorium Zwiadowca:
Zwiadowcy to ludzie po specjalnym szkoleniu, których MORIA wynajęła do zbadania Krainy Luster i zebrania jak najwięcej informacji o istotach ją zamieszkujących. Każdy Zwiadowca posiada medalion-krzyż pozwalający przenosić się między światami bez konieczności przechodzenia przez Szkarłatną Otchłań.
+ artefakt: krzyż
Medyk:
Tej rangi chyba tłumaczyć nie trzeba.
+ dodatkowe umiejętności medyczne
Żołnierz:
Członek sił bojowych organizacji MORIA.
+ dodatkowa umiejętność: walka bronią palną
Członek:
Zwykły członek organizacji.
+ zwiększona siła Maskotka*:
Ulubieniec Zarządcy, którego ma bardziej za swojego pupilka niżeli prawdziwego członka organizacji.
Karciana Szajka
Król:
Najwyższe stanowisko w Karcianej Szajce, obok Królowej. Jest to osoba niepoczytalna, jednak umiejąca doskonale poradzić sobie z zarządzaniem organizacją pełną psychopatów wręcz.
+ jedna dodatkowa moc + władza nad członkami Stowarzyszenia Królowa:
Najwyższe stanowisko w Karcianej Szajce, obok Króla. Bo w końcu każdy Król musi mieć Królową, a szczególnie w organizacji pełnej niepoczytalnych osóbek. Ma władzę równą władzy Króla.
+ jedna dodatkowa moc + władza nad członkami Stowarzyszenia As:
Innymi słowy, doradca Króla i Królowej. Wspiera ich, pomaga w podejmowaniu decyzji oraz utrzymaniu w ryzach członków Szajki.
+ jedna dodatkowa umiejętność Walet:
Czasem także nazywani strażnikami. Są to najlepsi wojownicy Karcianej Szajki.
+ zwiększona siła + zwiększona wytrzymałość Joker:
Szaleniec, psychopata, wręcz dzika bestia, a nie człowiek. Joker jest absolutnie nieprzewidywalny i pod pewnymi względami obawiają się go nawet Król i Królowa. Być może dlatego, że wyjątkowo ciężko jest się go pozbyć.
+ zwiększona wytrzymałość Kier / Karo / Trefl / Pik:
Zwykli członkowie organizacji. Każdy członek może wybrać sobie dowolny symbol karciany, który potem będzie jego znakiem rozpoznawczym.
+ zwiększona zwinność Maskotka*:
Ulubieniec Króla lub Królowej, którego mają bardziej za swojego pupilka niżeli prawdziwego członka organizacji.
* Ranga Maskotki nie daje nic, poza samym tytułem. O tym, czy ją dostaniesz decyduje szef organizacji. Przywódcy nie są jednak zobowiązani do wybierania Maskotek, toteż te rangi są w ugrupowaniach opcjonalne, w zależności od zdania szefa.
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
Forum chronione jest prawami autorskimi! Zakaz kopiowania i rozpowszechniania całości bądź części forum bez zgody jego twórców. Dotyczy także kodów graficznych!