• Nie minęło zbyt wiele czasu od rozpoczęcia działalności AKSO, a po całej Otchłani rozniosła się wieść o tajemniczej mgle, w której znikają statki. Czytaj więcej...
  • Wstrząsy naruszyły spokój Morza Łez!
    Odczuwalne są na całym jego obszarze, a także na Herbacianych Łąkach i w Malinowym Lesie.
  • Karciana Szajka została przejęta. Nowa władza obiecuje wielkie zmiany i całkowitą reorganizację ugrupowania. Pilnie poszukiwani są nowi członkowie. Czytaj więcej...
  • Spectrofobia pilnie potrzebuje rąk do pracy! Możecie nam pomóc zgłaszając się na Mistrzów Gry oraz Moderatorów.
Trwające:
  • Skarb Pompei
  • Zmrożone Serce


    Zapisy:
  • Chwilowo brak

    Zawieszone:
  • Brak
  • Drodzy użytkownicy, oficjalnie przenieśliśmy się na nowy serwer!

    SPECTROFOBIA.FORUMPOLISH.COM

    Zapraszamy do zapoznania się z Uśrednionym Przelicznikiem Waluty. Mamy nadzieję, że przybliży on nieco realia Krainy Luster i Szkarłatnej Otchłani.

    Zimowa Liga Wyzwań Fabularnych nadeszła. Ponownie zapraszamy też na Wieści z Trzech Światów - kanoniczne zdarzenia z okolic Lustra i Glasville. Strzeżcie się mrocznych kopuł Czarnodnia i nieznanego wirusa!

    W Kompendium pojawił się chronologiczny zapis przebiegu I wojny pomiędzy Ludźmi i KL. Zainteresowanych zapraszamy do lektury.

    Drodzy Gracze, uważajcie z nadawaniem swoim postaciom chorób psychicznych, takich jak schizofrenia czy rozdwojenie jaźni (i wiele innych). Pamiętajcie, że nie są one tylko ładnym dodatkiem ubarwiającym postać, a sporym obciążeniem i MG może wykorzystać je przeciwko Wam na fabule. Radzimy więc dwa razy się zastanowić, zanim zdecydujecie się na takie posunięcie.

    Pilnie poszukujemy Moderatorów i Mistrzów Gry. Jeżeli ktoś rozważa zgłoszenie się, niech czym prędzej napisze w odpowiednim temacie (linki podane w polu Warte uwagi).

    ***

    Drodzy użytkownicy z multikontami!
    Administracja prosi, by wszystkie postaci odwiedzać systematycznie. Jeżeli nie jest się w stanie pisać wszystkimi na fabule, to chociaż raz na parę dni posta w Hyde Park
    .
    Marionetki – otwarte
    Kapelusznicy – otwarte
    Cienie – otwarte
    Upiorna Arystokracja – otwarte
    Lunatycy – otwarte
    Ludzie – otwarte
    Opętańcy – otwarte
    Marionetkarze – otwarte
    Dachowcy – otwarte
    Cyrkowcy – otwarte
    Baśniopisarze – otwarte
    Szklani Ludzie – otwarte
    Strachy – otwarte
    Senne Zjawy – otwarte
    Postaci Specjalne – otwarte

    Ponieważ cierpimy na deficyt Ludzi, każda postać tej rasy otrzyma na start magiczny przedmiot. Jaki to będzie upominek, zależy od jakości Karty Postaci.



    » Archiwum X » Karty Postaci
    Poprzedni temat :: Następny temat
    Autor Wiadomość
    Ghost
    [Usunięty]




    Wzrost / waga: /
    Wysłany: 29 Maj 2016, 18:32   Ghost

    Imię: Ghost - nie pamięta by ktoś wcześniej inaczej ją nazywał niż Duch więc już tak pozostało aż do dziś.
    Nazwisko: Nie posiada, nie rozumie znaczenia tego słowa.
    Pseudonim: Duch
    Wiek: Koło 16 lat
    Rasa: Dachowiec
    Ranga: Kocia wróżka
    Miejsce zamieszkania: Kraina Luster

    Moce:
    - Spełnianie życzeń (jedynie drobnych, typu materializacja przedmiotu lub uleczenie małej rany)
    - Hydrokineza - Moc umożliwiająca kontrolę wody i substancji zawierających wodę, które znajdują się w otoczeniu postaci. Ograniczenia mocy: nie obejmuje wody wchodzącej w skład ciał istot żywych; umożliwia zmianę stanu skupienia wody jedynie z gazowego i stałego w ciekły, nie odwrotnie. 4 posty użycia, 3 odnowienia
    - Potrafi się zamienić w kota, w tej formie również potrafi mówić ludzkim głosem. Po zamianie w kota ubrania można schować w małą torebkę, która nie ma więcej niż 10x10 cm i można ją założyć na grzbiet. Ów torba posiada rzep, który ułatwia założenie.

    Umiejętności:
    Ukrycie obecności - Dopóki żadna osoba nie dotknie jej, nie zostanie ona zauważona. Dodatkowo potrafi się bezszelestnie skradać w formie kota jak i człowieka. Jeśli ktoś spojrzy w jej stronę to może ją zauważyć. Tak samo, gdy potknie się o coś lub poruszy jakimś przedmiotem (np. krzakiem)
    - Ma świetną orientację w terenie i nigdy się nie gubi. Często robi za przewodnika.
    - Telepatia (zaklęcie) - Potrafi przekazywać myśli na odległość, bez udziału zmysłów. Jednak nie może tego robić ciągle, a w dodatku odległość między nią, a daną osobą musi wynosić maksymalnie dziesięć metrów. Potrafi porozumiewać się z jedną osobą jednocześnie. Po aktywacji zaklęcia przekazywania myśli trwa koło 2-3 posty, 4 posty odpoczynku. Telepatia nie zadziała na osoby z blokadą umysłu (chyba, że zezwolą jej na dostęp do swojej głowy).


    Charakter: Jest miła i otwartą dziewczyną. Bardzo często jest uśmiechnięta i wesoła, dlatego też dość często rozmawia z wszystkimi ludźmi nawet tymi obcymi. Nie zawsze zaczyna pierwsza rozmowę, ale kiedy ktoś do niej zagada chętnie będzie kontynuowała konwersacje. Jest typowym lekkoduchem, który się niczym nie przejmuje. Bywa tajemnicza i wręcz chłodna dla obcych, jednak stara się to ukrywać. Dziewczyna lubi wiedzieć na czym stoi, jest konkretna i stanowcza oraz przede wszystkim uparta. Jeżeli posiada jakiś cel to na pewno zostanie on zrealizowany. Nie jest ani zamknięta w sobie, ani jednocześnie nie jest otwarta na wszystkich przypadkowych ludzi, których spotyka. Lubi obserwować ludzi i ich zachowania, bądź po prostu co robią lub o czym rozmawiają. Jest to jej hobby w nudne dni. W gorsze dni czasami zastanawia się nad własną egzystencją i to dlaczego żyje. To u niej naprawdę rzadkość, ale zdarza się. Nie lubi jeżeli ktoś nad nią dominuje mówi jej co ma robić oraz w jaki sposób. Jednak jest bardzo lojalna wobec przyjaciół i oddana, a przede wszystkim jest szczera.

    Wygląd zewnętrzny: Duch to dziewczyna niskiego wzrostu. Posiada ona metr pięćdziesiąt pięć wzrostu. Z wyglądu zewnętrznego raczej niczym charakterystycznym się nie wyróżnia. Jej cera jest blada, choć policzki zawsze są jasno-różowe, a usta pełne i zaróżowione. Jej włosy sięgają do talii. Odcień jej włosów zależy od światła jakie na nich pada, z reguły jest to odcień jasnego brązu czy też kolor ciemnego kasztanu. Jej włosy bardzo często są rozpuszczone. Czasami związane w mocny koński ogon. Jej oczy są koloru piwnego. Jej sylwetka zaś jest typowo kobieca, ma szersze biodra i wąską talię. Jej ubiór z kolei jak na dziewczynę jest dość prosty. Spodnie, koszulka na to bluzka i jakieś wygodne adidasy czy inne obuwie. W ubraniach raczej nie jest wybredna i ubierze wszystko co wpadnie w jej ręce. W ludzkiej formie posiada ona brązowe kocie uszka oraz ogon.
    Podczas zamiany jej włosy zmieniają się na kolor czarny. Sierść jest czarna jak noc, jedynie na grzbiecie z tyłu ogona posiada plamkę w kształcie serca, jest ona w kolorze białym. Jej oczy charakterystycznie świecą na czerwono gdy pada na nie światło.


    Historia: W Malinowym lesie wszystko się zaczęło. Tam właśnie Ghost została poczęta oraz również dorastała. Każdy dzień to była zabawa. Jej placem zabaw była cała Kraina Luster, a raczej jej obrzeża. Mama nie pozwalała się jej oddalać od miejsca zamieszkania. Była ciekawska wszystkiego co ją otacza i każda rzecz mogła być dla niej zabawką, nawet jeżeli nią nie była.
    Dni były spokojne, zaś z czasem jej charakter ukształtował się. Uspokoiła się i była bardziej rozważna w wielu sprawach. W dziewięćdziesięciu procentach można spotkać Ghost w postaci czarnego jak noc kota. Właśnie ta forma powoduje, że czuje się swobodniej, a jednocześnie może zostać niezauważona przez ludzi, którzy przechodzą obok. Dzięki temu zauważyła, że potrafi ona ukryć swoją osobowość tak, że zostaje ona nie zauważona wśród tłumu. Co najważniejsze fakt ten zauważyła w dość młodym wieku przez co wykorzystywała go w każdym możliwej chwili, było i jest to wygodne dla niej samej.
    Mniej więcej w wieku dziesięciu lat została zabrana z mamą do Herbacianej Łąki. Była bardzo podekscytowana, ponieważ wiedziała, że będzie mogła pozwiedzać i pobawić się. Jednak to co się stało później zaskoczyło ją najbardziej. Jednak zanim do tego przejdziemy, spójrzmy na samą Łąkę. Jest ona bardzo przestronna, duża, posiada wiele rozgałęzień czy wydeptanych ścieżek przez tutejszych obywateli. Najczęściej zwiedzane miejsca to: Herbaciana rzeka, Aromatyczna polana czy Różany pałac. Każde to miejsce jest fantastyczne i posiada w sobie jakąś siłę, która powoduje, że "ludzie" przychodzą tam. Mama Ghost zaprowadziła ją na polanę. Dziewczyna nie czekając na mamę zaczęła szaleć i biegać wszędzie gdzie się działo. Musiała się wyszaleć, w końcu to świetne zajęcie by zużyć nagromadzoną energię w tak małym ciałku. Nim sama się spostrzegła zgubiła się w wysokiej trawie. Było tam sporo różnorakich kwiatów. Nawoływała swoją mamę jednak ta nie słyszała jej. Zaczęła więc intensywnie wołać w myślach [i]Mamo! Zgubiłam się, gdzie jesteś?!
    największym zaskoczeniem był fakt, że jej nawoływanie pomogło. W parę minut odnalazła swoją rodzicielkę i nie oddalała się później od niej na krok.
    Lata mijały leniwie. Widziała jak przebiega jej przed oczami. Zdobywała przez ten czas doświadczenie w udoskonalaniu ukrycia swojej obecności. Przemiana w kota i człowieka robiła perfekcyjnie. Jednak dla większego bezpieczeństwa częściej można ją spotkać w pierwszej formie. Mniej więcej w swoje piętnaste urodziny zamierzała uciec z domu. Rodzice nie rozumieli ją i stawiali ciągle jakieś zakazy. Nie mogła zwiedzać Krainy Luster, bo jest to niebezpieczne dla niej, a ona jest za młoda jest na takie rzeczy. Jednak jeżeli nie zrobi tego teraz, to kiedy? Oni tego nie robili, bo się za bardzo bali. Ona miała tą odwagę by to robić.
    Kiedy nastał ten wyczekiwany dzień, jedyne co zrobiła to zjadła porządne śniadanie. Potem zaś zniknęła z domu biorąc jedzenie, które by jej starczyło na kilka dni. W kociej formie uciekła do Czekoladowego jeziora. Tam nikt nie będzie jej szukał. Została tam przez koło dwa dni. Wróciła do domu szybko, czuła się podle robiąc coś takiego, rodzice będą na nią źli. Jednak kiedy wróciła do domu nikogo w nim nie zastała. Rzeczy były porozrzucane jakby ktoś w pośpiechu czegoś szukał, bądź kogoś wyganiał. Szukała ich przez kilka dni i nie znalazła, lecz mimo to nie zamknęła się w sobie. Spowodowało to, że poczuła się silniejsza i bardziej stanowcza. Jednocześnie czuła smutek po ich odejściu, jednak nie zaprzestanie ich poszukiwania, nawet jeżeli będzie to trwało całe jej kocie życie.[/i]
     



    Nocny Muzykant

    Stowarzyszenie Czarnej Róży: Różana Czarownica
    Godność: Marionette
    Wiek: 22
    Rasa: Kotek z Czarnobyla
    Lubi: Dobrą herbatkę *-*
    Wzrost / waga: 167/45
    Aktualny ubiór: Mundur SCR http://i.imgur.com/J2Yu3Yx.jpg
    Znaki szczególne: dwa lwie ogony
    Pod ręką: Drewniany flet, sztylet
    Broń: Sztylet
    Bestia: Innocenza (Luna)
    Nagrody: fiolka czaru Słoneczny Psikus (jednorazowego użytku), Bolerko Niewidko, Korale Zamiarne, Zegarmistrzowski przysmak (2szt.)
    SPECJALNE: Mistrz Gry, Strażnik spisów
    Dołączyła: 30 Maj 2015
    Posty: 805
    Wysłany: 29 Maj 2016, 19:56   

    Moce:
    2. Co się dzieje z ubraniami kiedy Twoja postać zamienia się kota? Gdy jest pod jego postacią, potrafi myśleć jak pod postacią ludzką jednak nie może mówić. Jedynie wydawać dźwięki jak każdy inny kot.
    Wygląd pod postacią kota możesz przenieść do wyglądu postaci.
    3. Może kontrolować wodę przez 4 posty po czym 3 posty odpoczynku.

    Umiejętności:

    1. Jeśli ktoś spojrzy w jej stronę to może ją zauważyć. Tak samo, gdy potknie się o coś lub poruszy jakimś przedmiotem (np. krzakiem).
    3. 4 posty odpoczynku. Telepatia nie zadziała na osoby z blokadą umysłu (chyba, że zezwolą jej na dostęp do swojej głowy).


    Charakter:

    Rozpisz go troszkę bardziej.

    Wygląd:

    Cytat:
    Czasami związany w mocny koński ogon.

    Związane.


    Historia:

    Cytat:
    Uspokoiła i była

    Uspokoiła się

    Ogólnie:

    Uważaj na powtórzenia.

    KP do poprawy.
    _________________

    Ghost
    [Usunięty]




    Wzrost / waga: /
    Wysłany: 29 Maj 2016, 21:37   

    Poprawione
     



    Nocny Muzykant

    Stowarzyszenie Czarnej Róży: Różana Czarownica
    Godność: Marionette
    Wiek: 22
    Rasa: Kotek z Czarnobyla
    Lubi: Dobrą herbatkę *-*
    Wzrost / waga: 167/45
    Aktualny ubiór: Mundur SCR http://i.imgur.com/J2Yu3Yx.jpg
    Znaki szczególne: dwa lwie ogony
    Pod ręką: Drewniany flet, sztylet
    Broń: Sztylet
    Bestia: Innocenza (Luna)
    Nagrody: fiolka czaru Słoneczny Psikus (jednorazowego użytku), Bolerko Niewidko, Korale Zamiarne, Zegarmistrzowski przysmak (2szt.)
    SPECJALNE: Mistrz Gry, Strażnik spisów
    Dołączyła: 30 Maj 2015
    Posty: 805
    Wysłany: 29 Maj 2016, 22:18   

    AKCEPT

    W imieniu administracji życzę miłej zabawy po drugiej stronie lustra ^^
    _________________

    Wyświetl posty z ostatnich:   
    Po drugiej stronie krzywego zwierciadła... Strona Główna
    Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
    Nie możesz pisać nowych tematów
    Możesz odpowiadać w tematach
    Nie możesz zmieniać swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów
    Nie możesz głosować w ankietach
    Nie możesz załączać plików na tym forum
    Możesz ściągać załączniki na tym forum
    Dodaj temat do Ulubionych
    Wersja do druku

    Skocz do:  



    Copyrights © by Spectrofobia Team
    Wygląd projektu Oleandra. Bardzo dziękujemy Noritoshiemu za pomoc przy kodowaniu.

    Forum chronione jest prawami autorskimi!
    Zakaz kopiowania i rozpowszechniania całości bądź części forum bez zgody jego twórców. Dotyczy także kodów graficznych!

    Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
    Template AdInfinitum
    Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 11