• Nie minęło zbyt wiele czasu od rozpoczęcia działalności AKSO, a po całej Otchłani rozniosła się wieść o tajemniczej mgle, w której znikają statki. Czytaj więcej...
  • Wstrząsy naruszyły spokój Morza Łez!
    Odczuwalne są na całym jego obszarze, a także na Herbacianych Łąkach i w Malinowym Lesie.
  • Karciana Szajka została przejęta. Nowa władza obiecuje wielkie zmiany i całkowitą reorganizację ugrupowania. Pilnie poszukiwani są nowi członkowie. Czytaj więcej...
  • Spectrofobia pilnie potrzebuje rąk do pracy! Możecie nam pomóc zgłaszając się na Mistrzów Gry oraz Moderatorów.
Trwające:
  • Skarb Pompei
  • Zmrożone Serce


    Zapisy:
  • Chwilowo brak

    Zawieszone:
  • Brak
  • Drodzy użytkownicy, oficjalnie przenieśliśmy się na nowy serwer!

    SPECTROFOBIA.FORUMPOLISH.COM

    Zapraszamy do zapoznania się z Uśrednionym Przelicznikiem Waluty. Mamy nadzieję, że przybliży on nieco realia Krainy Luster i Szkarłatnej Otchłani.

    Zimowa Liga Wyzwań Fabularnych nadeszła. Ponownie zapraszamy też na Wieści z Trzech Światów - kanoniczne zdarzenia z okolic Lustra i Glasville. Strzeżcie się mrocznych kopuł Czarnodnia i nieznanego wirusa!

    W Kompendium pojawił się chronologiczny zapis przebiegu I wojny pomiędzy Ludźmi i KL. Zainteresowanych zapraszamy do lektury.

    Drodzy Gracze, uważajcie z nadawaniem swoim postaciom chorób psychicznych, takich jak schizofrenia czy rozdwojenie jaźni (i wiele innych). Pamiętajcie, że nie są one tylko ładnym dodatkiem ubarwiającym postać, a sporym obciążeniem i MG może wykorzystać je przeciwko Wam na fabule. Radzimy więc dwa razy się zastanowić, zanim zdecydujecie się na takie posunięcie.

    Pilnie poszukujemy Moderatorów i Mistrzów Gry. Jeżeli ktoś rozważa zgłoszenie się, niech czym prędzej napisze w odpowiednim temacie (linki podane w polu Warte uwagi).

    ***

    Drodzy użytkownicy z multikontami!
    Administracja prosi, by wszystkie postaci odwiedzać systematycznie. Jeżeli nie jest się w stanie pisać wszystkimi na fabule, to chociaż raz na parę dni posta w Hyde Park
    .
    Marionetki – otwarte
    Kapelusznicy – otwarte
    Cienie – otwarte
    Upiorna Arystokracja – otwarte
    Lunatycy – otwarte
    Ludzie – otwarte
    Opętańcy – otwarte
    Marionetkarze – otwarte
    Dachowcy – otwarte
    Cyrkowcy – otwarte
    Baśniopisarze – otwarte
    Szklani Ludzie – otwarte
    Strachy – otwarte
    Senne Zjawy – otwarte
    Postaci Specjalne – otwarte

    Ponieważ cierpimy na deficyt Ludzi, każda postać tej rasy otrzyma na start magiczny przedmiot. Jaki to będzie upominek, zależy od jakości Karty Postaci.



    » Archiwum X » Karty Postaci
    Poprzedni temat :: Następny temat
    Autor Wiadomość
    Ryu
    [Usunięty]




    Wzrost / waga: /
    Wysłany: 12 Wrzesień 2016, 22:22   Kuroneko

    Imię: Ryu
    Nazwisko: Kurokane
    Pseudonim: Kuroneko | Neko
    Wiek: 19
    Rasa: Dachowiec
    Ranga: Przytulanka
    Miejsce zamieszkania: Odwrócone Osiedle, Kraina Luster

    Moce:
    • Sweets: Umiłowanie Ryu do słodyczy obudziło u niego uśpioną w nim moc. Posiadał on zdolność zamiany dowolnej rzeczy martwej w cukierki, czekoladki, lizaki i inne słodkości. Jakość danych łakoci zależna jest od wartości materialnej przedmiotu (wielkość, wykonanie, materiał). Dlatego niektóre stworzone z kamyków są zjadliwe, ale te ze złota są prawdziwymi rarytasami. (zdolność od rangi)
    • Plus Energy: Od urodzenia kociak został w pełni obarczony pozytywną energią. Nigdy nie miał negatywnych myśli i zawsze był pozytywnie nastawiony do życia. Nie wiedział on jednak, że spowodowało to utworzenie nowej mocy. Chłopak instynktownie wysyła falę pozytywnej energii do osób wokół niego. Często powoduje to, że osoby chcące odebrać życie sobie lub komuś zmieniały zdanie. W skrócie zdolność ta powoduję stopniowe usuwanie negatywnej energii, a co z tym idzie złych myśli u osób będących niedaleko tego dachowca. Niefortunnie albo fortunnie nie działa ona na osoby całkowicie pewne swoich decyzji, a rozpoznawanie myśli, uczuć innych oraz usuniętych emocji jest dla niego niemożliwe.
    • Pocket Dimnesion: Umiejętność stworzona przez Ryu żeby łatwiej mu było w jego leniwym życiu. Nie lubił ciągać za sobą tonę rzeczy więc nabył moc przywołania bezdennej sakwy, nazwanej przez niego Pocket Dimension. Owa umiejętność z tego co słyszał wywodziła się od strony jego matki, ale nie zagłębiał się w szczegóły. Pocket Dimension może pomieścić przedmioty martwe wszelkiej wielkości i szerokości. Jeśli przedmiot jest zbyt wielki żeby teoretycznie zmieścić się do
      sakwy, pojawia się coś w stylu małego magicznego wiru wciągające owy przedmiot w do środka. Wyciągnięcie jest na tyle proste, że wystarczy pomyśleć o danej rzeczy wkładając rękę do środka. Wtedy podczas wyciągania będzie znajdowałą się ona w naszej dłoni, ale zacznie się materializować w przypadku wielkich przedmiotów.
    Umiejętności:
    • Zwiększona percepcja: Ryu nigdy nie zwracał uwagi na otocznie. Wolał poświęcić ten czas delektowaniu się słodyczami. Z tego też powodu często atakowano go znienacka, a ten wolno reagował co wynikało w paru ranach. Wtedy postanowił potrenować nad swoją percepcję. Wynikło z tego, że poprawił ją znacznie i był teraz w stanie cieszyć się czekoladą, jednocześnie względnie zauważając nadchodzących wrogów.
    • Walka za pomocą katany: Co doprowadziło do nauki przez Ryu walki? Pewnego dnia zauważył jak dwie osoby miały ze sobą pojedynek i używały katan. Od tamtego czasu ta broń spodobała mu się i zaczął trenować walkę z nią jak mu było najwygodniej i najefektywniej. Ku zdziwieniu osób znających powód nauki kociaka, w szybkim tempie stał on się weteranem walki kataną. Wyzwany na pojedynki przez innych szermierzy szybko ich pokonywał głównie dzięki swojej percepcji i bestialskim ruchom. Kotkowi spodobał się jeden atak to go się nauczył. Tyle na ten temat.
    • Empatia: Naprzeciw głupawej osobowości Ryu wyskakuje jego niesamowita zdolność odczytywania emocji innych. Dzięki swojej wrodzonej mocy Plus Energy i treningowi w percepcji rozwinął on swoje umiejętności w rozczytywaniu uczuć innych,a co z tym idzie również ich zamiarów do pewnego stopnia. Jest on w stanie zauważyć podstęp albo szczere zamiary u innych osób. Tego kociaka bardzo ciężko jest oszukać.


    Charakter: Najważniejszą rzeczą, którą trzeba pamiętać o Ryu jest to, iż jest on bardzo leniwy. Mimo tego, posiada on jednak miękkie serce, co powoduje jego częste uleganie innym osobom. Normalnie byłby na to zbyt leniwy, ale takim paradoksem jest Kuroneko. Co nie zmienia faktu, że radość przy wykonywaniu próśb innych jest ograniczona.
    W jego krwi nie ma czegoś takiego jak złe zamiary. Kociak urodził się z czystym sercem i z takim sercem umrze. Zabójstwo jest u niego jednym z najwyższych przekroczeń. Mimo tego osobę, która popełniła taki czyn i natrafiła na Neko, nie spotka nic więcej oprócz dość długiej pogawędki o tym jakie zło ona uczyniła. Nie przepada on za przemocą. Jednak w przypadku ataków potrafi on się bronić, więc znajcie dobroć jego serca.
    Jest on wiecznie wesoły i często można go spotkać paradującego sobie po dachach budynków z lizakiem u ustach. Zupełnie jak kot drzemie on gdzie chce i kiedy chce. Jego otwartość prawdopodobnie nie ma granic, co powoduje, że dość łatwo jest się z nim zaprzyjaźnić. Przynajmniej tak ci się będzie wydawać. W końcu jak bardzo może Kuroneko uważać za przyjaciela, kiedy następnego dnia nie będziesz mógł go znaleźć?

    Wygląd zewnętrzny: Ryu jest 19 latkiem mierzącym 180 cm, a ważącym 71 kg z czego większa część stanowi mięśnie. Jak to się stało, że taki leń w ogóle je posiadł? Otóż kiedy spotkał coś co go interesowało rozwijał to. Nie jednokrotnie takie rzeczy były związane z sportem i w ten sposób powstał nieprzepakowany kociak. Jego średniej długości włosy zawinięte częściowo w kucyk są kruczoczarne a oczy purpurowe zdające się momentami emitować blask fioletu. Nosek znajdujący się na jego twarzy jest lekko zadarty, podczas gdy usta są normalnej wielkości. Nie można też zapomnieć o cechach, które mówią o rasie Neko, prawda? Na jego główce znajdują się uszy w kolorze jego włosów, tak jak ogon wystający zza pleców Kurokane, choć końcówka ogonka jest purpurowa. Dodatkowo są one niezwykle puszyste.

    Historia:


    Ryu Kurokane wywodzi się z ubogiej rodziny dachowców, którzy zamieszkiwali w Odwróconym Osiedlu. Nie był on jedynakiem, jednak był on najstarszym z rodzeństwa. Miał on jeszcze dwie siostry i jednego brata, najmłodszego kota w rodzinie. Pomimo lenistwa, Kuroneko często opiekował się młodszymi kociakami i uczył ich o świecie w jakim żyją. Oczywiście bez dawki negatywnej wiedzy, która nie docierała do kruczowłosego. Uważał to za pewnego rodzaju rozrywkę, w końcu każdy wie jakie dzieci mogą być. Atmosfera w rodzinie zawsze była ciepła i, o dziwo, nigdy nie było tam kłótni. Dlaczego więc Neko został sam? Nie było to nic tragicznego, jak najazd na osiedle lub śmierć w wypadku. Rodzina Kurokane żyje, ale wyznają oni zasadę o wychowywaniu potomstwa do jakiegoś momentu, a następnie wypuszczenie ich na świat. Tak było w przypadku Ryu, ale jak to on, nie miał im tego za złe. Bardziej się wtedy martwił jak jego młodsze rodzeństwo sobie z tym poradzi, ale i tak nie był w stanie się dowiedzieć. Jego rodzice nigdy nie powiedzieli mu gdzie odeszli z racji, żeby za nimi nie podążył. I w ten sposób szesnastoletni kociak został sam w Odwróconym Osiedlu. Nie szukał on z desperacją nowych znajomych, jego częste podróżowanie w różne zakątki powodowały ulotność takich związków. W ciągu 3 lat poza domem nauczył się on więcej niż się spodziewał. Różne rzeczy zaciekawiały go w trakcie jego wędrówek. ‘Taniec z kataną’ , lokalne przysmaki, relacje między różnymi stworzeniami, parkour i wiele, wiele więcej mniej ważnych ciekawostek. Warto również dodać, że podczas swoich przygód zdobył jednego bliskiego przyjaciela. Czemu różni się on tak bardzo od innych? Otóż jest on jedynym potrafiącym w każdym momencie znaleźć Kuroneko, który znika równie szybko co się pojawia. Nie wiele w tym dziwnego biorąc pod uwagę fakt, iż owy przyjaciel jest Lunatykiem, dodatkowo Białym Królikiem. Łączy ich fakt, że oboje znikają nie pozostawiając po sobie wielu śladów, które w przypadku królika, wystarczą by namierzyć kociaka. Ryu poznał owego Królika zupełnie przypadkowo. Pewnego dnia kociak będąc typowym sobą wszedł na teren prywatny jakiegoś właściciela ziemskiego rejonu w którym się znajdował. Los chciał, żeby Shirousagi miał za zadanie w tamtej okolicy.
    Ryu właśnie hopsał sobie po budyneczkach namiętnie liżąc lizaczka, który został wytworzony przed chwilą z miedzianego druciku. Kotek ograniczał się często do słodyczy z rzeczy praktycznie niewartościowych takich jak kamyczki i deski. Natrafił jednak na owy miedziany przedmiot, kiedy właściciel stwierdził, że nie jest mu potrzebny Lucky. podczas rozkoszowania się owym delikatesem Kuroneko nie patrzył gdzie skacze i wpadł prosto w mężczyznę o białych włosach. Nim którykolwiek zorientował się o co chodzi oboje wpadli do pojemnika na śmieci w alejce pod domkiem na którym doszło właśnie do zderzenia.
    - To bolało. – wymamrotał kruczowłosy masując czoło które właśnie namiętnie spotkało się z ziemią. Tak naprawdę nim Ryu zaczął ogarniać co się stało, osoba z która wpadł w kolizję zaczęła go atakować. Kuroneko nie chcąc walczyć z kimś komu zawinił, wziął nogi za pas i zaczął z uciekać. Nieustępliwość białowłosego doprowadziła do tego, że został zmuszony do starcia w wyniku, którego oboje padli ze zmęczenia.

    Dopiero później kociakowi udało się wyjaśnić o co chodziło i że w najmniejszym stopniu nie miał żadnych złych zamiarów wobec królika. Ten w ramach rozejmu zaprosił go na drinka i po dłuższej rozmowie i wielu przypadkowych spotkaniach, zostali przyjaciółmi. Obecnie Neko wrócił do miejsca swoich narodzin w celu zobaczenia jakie różnicy znalazły się tu od ostatniego czasu kiedy tu był. Aż tyle nie mogło się zmienić, prawda?
     



    Upiorny Arystokrata

    Godność: Jego Wysokość Arcyksiążę Rosarium, Lord Protektor Krainy Luster
    Wiek: Niektórzy czynami starają się dowieść, że zbyt długo już Rosarium żyje na tym świecie, choć on sam jest odmiennego zdania.
    Rasa: Upiorny Arystokrata
    Lubi: Równy krok marszowy arcyksiążęcych legionów, które białą i czerwoną różę niosą do najdalszych zakątków krainy luster; zapach kwiatów w ogrodach Różanego Pałacu i spokojny szum fontann.
    Nie lubi: Nieposłuszeństwa i fałszywych idei, niszczących piękno niewinnych oczu, niegdyś szczęścia tylko pragnących.
    Wzrost / waga: 178 / 70
    Aktualny ubiór: .
    Znaki szczególne: Tykowość
    Pod ręką: Złoty zegarek kieszonkowy
    Bestia: Alphard (Rubeol), Forets (Tenebrae)
    Nagrody: Lustrzany Pierścień, Zegarmistrzowski Przysmak, Nić Opętania, Lodowy Klejnot, Kamień Duszy, Umbraculum
    SPECJALNE: Administrator, Mistrz Gry | Mister Spectrofobii 2011, Najlepszy Pisarz 2012
    Dołączył: 28 Gru 2010
    Posty: 1341
    Wysłany: 13 Wrzesień 2016, 19:32   

    Miejsce zamieszkania:
    Przede wszystkim należy wpisać tutaj krainę. Chociaż jest to oczywiste, dla formalności dodaj po przecinku Krainę Luster.

    Moce
    2. Moc nie będzie działała absolutnie. Może nie być w stanie niektórych negatywnych, bardzo silnych emocji ukraść. Poza tym moc nie działa na osoby z jakiegokolwiek rodzaju blokadą przeciwko mocom działającym na umysł. Nadmierne używanie mocy powoduje zmęczenie u postaci (używanie jej dla większej niż 3 liczby osób)
    3. Na forum ogólnie nie przyzwalamy na tworzenie niczego w stylu własnych wymiarów. Dlatego też proponuję stworzyć raczej coś w stylu przywoływania czegoś na wzór bezdennej sakwy za pomocą mocy. Działanie byłoby analogiczne, przy czym nie byłoby innego wymiaru, a jedynie przedmiot, który możesz dowolnie przywoływać i chować w nim rzeczy. Odpowiada Ci coś takiego?

    Umiejętności
    1. Pierwsza umiejętność podchodzi już trochę pod moc bądź też zaklęcie. Jeżeli chcesz by było to zaklęcie możesz po jego aktywacji mieć to o czym piszesz, ale poza czasem aktywacji nie ma mowy o czymś takim. W innym wypadku możesz mieć lepszą percepcję niż normalny człowiek, ale bez wykrywania kogoś przez sen.
    2. Osoba w wieku 19 lat nie mogła sama stworzyć własnego stylu walki jakąkolwiek bronią. Może twoja postać mieć jakieś drobne umiejętności w walce i kiedyś może wyjdzie z tego własny styl walki, ale na razie jest na to zbyt wcześnie i musisz to rozwinąć w fabule.
    3. Każdego da się oszukać. W tym wypadku jednak pytanie, czy w rzeczywistości chodzi tu o dedukcję. Dedukcja jest rodzajem wnioskowania z przesłanek ogólnych i wyciągania z nich faktów szczegółowych. W tym wypadku mamy do czynienia z czymś zupełnie innym. Zawsze jednak skuteczność umiejętności zależy od Ciebie samego i tego jak Ty rozpoznasz zachowania graczy i npc. Przy czym w tym drugim wypadku MG może Ci nieznacznie pomóc dzięki umiejętności.

    Charakter
    Osobę, która dopełniła takiego czynu i natrafiła na Neko, nie czeka okrutna chwila. <- Wyjaśnij to zdanie, bo nie jest dla mnie jasne.
    Usuń słowo pojedynczy, które nie jest potrzebne do opisania ogona.

    Historia
    Jeżeli chcesz żeby NPC był znajomym twojej postaci to musisz lepiej ich znajomość opisać.
    _________________

    *****
    Ryu
    [Usunięty]




    Wzrost / waga: /
    Wysłany: 13 Wrzesień 2016, 21:28   

    Miejsce zamieszkania: Poprawione
    Moce:
    2. Możliwe, że to moja wina przez próbę stylistycznego napisania, ale postaram się opisać o co mi chodziło kiedy myślałem o tej mocy. Chciałem zrobić postać pozytywną, która częściowo potrafi zarazić innych dobrymi myślami. Oczywiście nie chodzi mi o coś typu, że osoba chciała zniszczyć 3 wymiary, a przez to że spotkała Kuroneko chcę nagle je wszystkie zjednoczyć. Coś bardziej w stylu powoduje u niej wahania czy niszczyć wszystkie wymiary, a może dać 1 przetrwać. Tak jak na początku podałem w przykładach: samobójcy nie zaczną nagle cieszyć się całkowicie życiem, a mordercy postanowią zrobić 360 i ratować inne osoby. Moja aura w przypadkach ogromnego 'zła' dekoncentruje drugą osobę, czy to na pewno jest słuszne, a w przypadku tych mniejszych można dać, że usuwa całkowicie taką myśl. Jak kradzież ze chciwości. Nie jestem także pewien jak załatwić sprawę ze zmęczeniem ponieważ moja początkowa myśl była właśnie aurą, która nie ma na celu chronienie mnie tylko bardziej poprawę humoru innym. Na aspektach bojowych najmniej mi zależy.

    Nie wiem czy dobrze opisałem mój zamysł, ale jeśli rozumienie o co mi chodzi jest w 100% a odpowiedź nadal zmień lub inaczej opisz to to zrobię. Taka jedna rzecz o którą postanowiłem się pokłócić :P

    3. Zmieniłem na sakwę, podam tutaj jak teraz jest żebyś nie musiał szukać w natłoku tych informacji.
    Cytat:
    Pocket Dimnesion: Umiejętność stworzona przez Ryu żeby łatwiej mu było w jego leniwym życiu. Nie lubił ciągać za sobą tonę rzeczy więc nabył moc przywołania bezdennej sakwy, nazwanej przez niego Pocket Dimension. Owa umiejętność z tego co słyszał wywodziła się od strony jego matki, ale nie zagłębiał się w szczegóły. Pocket Dimension może pomieścić przedmioty martwe wszelkiej wielkości i szerokości. Jeśli przedmiot jest zbyt wielki żeby teoretycznie zmieścić się do
    sakwy, pojawia się coś w stylu małego magicznego wiru wciągające owy przedmiot do środka. Wyciągnięcie jest na tyle proste, że wystarczy pomyśleć o danej rzeczy wkładając rękę do środka. Wtedy podczas wyciągania będzie znajdowała się ona w naszej dłoni, ale zacznie się materializować w przypadku wielkich przedmiotów.

    Umiejętności:
    1. Zmienione na stałą lepszą percepcje niż człowiek. Chciałem się tylko zapytać czy
    Lepsze percepcja u człowieka < Lepsza percepcja u dachowca.
    Teoretycznie zwierzęta mają lepiej rozwinięte zmysły, dlatego chciałem się o to dopytać.
    Cytat:
    Zwiększona percepcja: Ryu nigdy nie zwracał uwagi na otocznie. Wolał poświęcić ten czas delektowaniu się słodyczami. Z tego też powodu często atakowano go znienacka, a ten wolno reagował co wynikało w paru ranach. Wtedy postanowił potrenować nad swoją percepcję. Wynikło z tego, że poprawił ją znacznie i był teraz w stanie cieszyć się czekoladą, jednocześnie względnie zauważając nadchodzących wrogów.


    2. Jak chciano usunąłem motyw stylu. Kuroneko teraz po prostu wymachuje kataną jak czuje, że powinien albo jak widział u innych.

    Cytat:
    Walka za pomocą katany: Co doprowadziło do nauki przez Ryu walki? Pewnego dnia zauważył jak dwie osoby miały ze sobą pojedynek i używały katan. Od tamtego czasu ta broń spodobała mu się i zaczął trenować walkę z nią jak mu było najwygodniej i najefektywniej. Ku zdziwieniu osób znających powód nauki kociaka, w szybkim tempie stał on się weteranem walki kataną. Wyzwany na pojedynki przez innych szermierzy szybko ich pokonywał głównie dzięki swojej percepcji i bestialskim ruchom. Kotkowi spodobał się jeden atak to go się nauczył. Tyle na ten temat.


    3. Głównie to zamieniłem pojęcie Dedukcji na Empatię, bo faktycznie użyłem złego słowa. Chciałbym tylko wiedzieć czy w takim wypadku przejdzie.

    Cytat:
    Empatia: Naprzeciw głupawej osobowości Ryu wyskakuje jego niesamowita zdolność odczytywania emocji innych. Dzięki swojej wrodzonej mocy Plus Energy i treningowi w percepcji rozwinął on swoje umiejętności w rozczytywaniu uczuć innych,a co z tym idzie również ich zamiarów do pewnego stopnia. Jest on w stanie zauważyć podstęp albo szczere zamiary u innych osób. Tego kociaka bardzo ciężko jest oszukać.


    Charakter:
    Cytat:
    Osobę, która dopełniła takiego czynu i natrafiła na Neko, nie czeka okrutna chwila.

    Zmieniłem na:
    Cytat:
    Zabójstwo jest u niego jednym z najwyższych przekroczeń. Mimo tego osobę, która popełniła taki czyn i natrafiła na Neko, nie spotka nic więcej oprócz dość długiej pogawędki o tym jakie zło ona uczyniła i lekkiego obicia twarzy. Nie przepada on za przemocą.

    Mam nadzieję, że teraz jest jaśniejsze o co mi chodziło.
    Podane słowo usunięte.

    Historia: Ciężko mi opisać przyjaźń, ale postarałem się coś wykombinować. Jeśli jest to niewystarczające lub nie może być w tym miejscu proszę dać znać.

    Cytat:
    Dokładniejsza relacja Ryu i Shirokiego: Ciężko opisać znajomość tych osobników. Jeden otwarty na cały świat, a drugi zamknięty w sobie. Nie jednak powiadają, że przeciwieństwa się przyciągają. Będąc razem często napada ich głupawka i robią rzeczy, których normalnie by nie robili szczególnie Shiroki. Białowłosy o dziwi do tego czasu otworzył się tylko przed Kuroneko. Możliwe, że to przez jego zdolność do znikania z minimalną ilością śladów, która nawet mu sprawia problemy. Usagi jednym słowem szanuje Neko i to może być powodem dla którego dał mu szansę i otworzył się przed nim. Ryu z drugiej strony pozwolił sobie na tak bliską przyjaźń z Shirokim przez jego zdolność do złapania kruczowłosego. Fakt, że mógł poruszać się jak zawsze i nie tracić zawartej znajomości bardzo mu pasował. Sama ich przyjaźń przypominała tą ludzi, a jednak stopień wyższą przez bezgraniczne zaufanie jakim siebie obdarowywali.
     



    Upiorny Arystokrata

    Godność: Jego Wysokość Arcyksiążę Rosarium, Lord Protektor Krainy Luster
    Wiek: Niektórzy czynami starają się dowieść, że zbyt długo już Rosarium żyje na tym świecie, choć on sam jest odmiennego zdania.
    Rasa: Upiorny Arystokrata
    Lubi: Równy krok marszowy arcyksiążęcych legionów, które białą i czerwoną różę niosą do najdalszych zakątków krainy luster; zapach kwiatów w ogrodach Różanego Pałacu i spokojny szum fontann.
    Nie lubi: Nieposłuszeństwa i fałszywych idei, niszczących piękno niewinnych oczu, niegdyś szczęścia tylko pragnących.
    Wzrost / waga: 178 / 70
    Aktualny ubiór: .
    Znaki szczególne: Tykowość
    Pod ręką: Złoty zegarek kieszonkowy
    Bestia: Alphard (Rubeol), Forets (Tenebrae)
    Nagrody: Lustrzany Pierścień, Zegarmistrzowski Przysmak, Nić Opętania, Lodowy Klejnot, Kamień Duszy, Umbraculum
    SPECJALNE: Administrator, Mistrz Gry | Mister Spectrofobii 2011, Najlepszy Pisarz 2012
    Dołączył: 28 Gru 2010
    Posty: 1341
    Wysłany: 14 Wrzesień 2016, 18:21   

    Skoro masz właśnie taki pomysł na moc to proponuję, by moc działała zgodnie z twoimi zamierzeniami jednak jej siła zależałaby od nastawienia drugiej osoby. Oznacza to, że nie usuniesz, ani nawet nie będziesz w żaden sposób w stanie wpłynąć na kogoś, kto jest pewien swych negatywnych emocji. Za to jeżeli ktoś chciałby się zmienić, to będziesz mógł zrobić więcej. Oczywiście używanie tego jest automatyczne i w żadnym razie nie zależy od twojej postaci, nie możesz też poznawać usuniętych emocji, czy tego co ktoś myśli bądź czuje. Rozumiesz propozycję i odpowiada Ci ona?

    Umiejętności
    Będziesz mieć oczywiście lepszą percepcję niż przeciętny przedstawiciel twojej rasy. Oczywiście Dachowcy są w tym przeciętnie trochę lepsi.

    Dalsze
    Lekkie obicie twarzy nie jest czasem jednak rodzajem przemocy?

    Co do przyjaźni z NPC, to proponuje jednak wprowadzić tam jakąś postać własną, którą w przyszłości inny gracz będzie mógł stworzyć bądź któryś z MG będzie mógł poprowadzić jako MG. Od znajomości z NPC istniejącymi na forum wymagamy jednak nieco lepszego opisu relacji. Co powiesz o takich zmianach?
    _________________

    *****
    Ryu
    [Usunięty]




    Wzrost / waga: /
    Wysłany: 14 Wrzesień 2016, 20:17   

    Zgadzam się na każdą propozycję.

    Do mocy Plus Energy mogę dopisać coś takiego, chyba, że wymagana jest większa zmiana:
    Cytat:
    Niefortunnie albo fortunnie nie działa ona na osoby całkowicie pewne swoich decyzji, a rozpoznawanie myśli, uczuć innych oraz usuniętych emocji jest dla niego niemożliwe.


    Czy w przypadku kiedy, samo moja moc nie ma pozwolenia na rozpoznawanie myśli, uczuć innych oraz usuniętych emocji, to czy wpływa to jakoś na umiejętność "Empatia" czy będzie po prostu traktowana jako pewnego rodzaju upgrade do mocy?

    Lekkie obicie twarzy faktycznie jest przemocą, ale Ryu nie przepada za nią, co oczywiście nie znaczy, że jej nie stosuje. Tak naprawdę ten fakt ma dla mnie małe znaczenie, więc usunę go by nie stwarzać wątpliwości.

    Biorąc pod uwagę, że Shiroki ma zostać postacią własną, jakie dokładnie zmiany muszę wprowadzić w historii i relacji? Nie jestem pewien co w takim przypadku muszę zrobić, oprócz zmiany NPC w nawiasie.
     



    Upiorny Arystokrata

    Godność: Jego Wysokość Arcyksiążę Rosarium, Lord Protektor Krainy Luster
    Wiek: Niektórzy czynami starają się dowieść, że zbyt długo już Rosarium żyje na tym świecie, choć on sam jest odmiennego zdania.
    Rasa: Upiorny Arystokrata
    Lubi: Równy krok marszowy arcyksiążęcych legionów, które białą i czerwoną różę niosą do najdalszych zakątków krainy luster; zapach kwiatów w ogrodach Różanego Pałacu i spokojny szum fontann.
    Nie lubi: Nieposłuszeństwa i fałszywych idei, niszczących piękno niewinnych oczu, niegdyś szczęścia tylko pragnących.
    Wzrost / waga: 178 / 70
    Aktualny ubiór: .
    Znaki szczególne: Tykowość
    Pod ręką: Złoty zegarek kieszonkowy
    Bestia: Alphard (Rubeol), Forets (Tenebrae)
    Nagrody: Lustrzany Pierścień, Zegarmistrzowski Przysmak, Nić Opętania, Lodowy Klejnot, Kamień Duszy, Umbraculum
    SPECJALNE: Administrator, Mistrz Gry | Mister Spectrofobii 2011, Najlepszy Pisarz 2012
    Dołączył: 28 Gru 2010
    Posty: 1341
    Wysłany: 14 Wrzesień 2016, 22:35   

    Usuń wszystkie nawiązania do NPC, tak żeby to była postać całkowicie własnego autorstwa i w żaden sposób nie można by pomylić tej postaci z obecnym na forum NPC.

    Twoja umiejętność opiera się na obserwacji i to czy zrobisz to dobrze, czy źle zależy w dużej mierze od Ciebie. Zatem umiejętność i moc nie mogą na siebie bezpośrednio oddziaływać.
    _________________

    *****
    Ryu
    [Usunięty]




    Wzrost / waga: /
    Wysłany: 14 Wrzesień 2016, 22:59   

    Wydaje mi się, że to by było wszystko. Jedyne co wiemy o jego 'przyjacielu' to, że są Ryu jest jego znajomym, ma on białe włosy i jest białym królikiem. Jeśli jest jakiś błąd jeszcze dotyczący go, prosiłbym o dosłowne wytknięcie np. 'X to usuń.' żeby nie przedłużać oceny postaci, przez moją ślepotę lub głupotę. Oczywiście tylko w wypadku, jeśli nie będzie to zbyt męczące.
     



    Upiorny Arystokrata

    Godność: Jego Wysokość Arcyksiążę Rosarium, Lord Protektor Krainy Luster
    Wiek: Niektórzy czynami starają się dowieść, że zbyt długo już Rosarium żyje na tym świecie, choć on sam jest odmiennego zdania.
    Rasa: Upiorny Arystokrata
    Lubi: Równy krok marszowy arcyksiążęcych legionów, które białą i czerwoną różę niosą do najdalszych zakątków krainy luster; zapach kwiatów w ogrodach Różanego Pałacu i spokojny szum fontann.
    Nie lubi: Nieposłuszeństwa i fałszywych idei, niszczących piękno niewinnych oczu, niegdyś szczęścia tylko pragnących.
    Wzrost / waga: 178 / 70
    Aktualny ubiór: .
    Znaki szczególne: Tykowość
    Pod ręką: Złoty zegarek kieszonkowy
    Bestia: Alphard (Rubeol), Forets (Tenebrae)
    Nagrody: Lustrzany Pierścień, Zegarmistrzowski Przysmak, Nić Opętania, Lodowy Klejnot, Kamień Duszy, Umbraculum
    SPECJALNE: Administrator, Mistrz Gry | Mister Spectrofobii 2011, Najlepszy Pisarz 2012
    Dołączył: 28 Gru 2010
    Posty: 1341
    Wysłany: 17 Wrzesień 2016, 02:21   

    Akcept
    _________________

    *****
    Wyświetl posty z ostatnich:   
    Po drugiej stronie krzywego zwierciadła... Strona Główna
    Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
    Nie możesz pisać nowych tematów
    Możesz odpowiadać w tematach
    Nie możesz zmieniać swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów
    Nie możesz głosować w ankietach
    Nie możesz załączać plików na tym forum
    Możesz ściągać załączniki na tym forum
    Dodaj temat do Ulubionych
    Wersja do druku

    Skocz do:  



    Copyrights © by Spectrofobia Team
    Wygląd projektu Oleandra. Bardzo dziękujemy Noritoshiemu za pomoc przy kodowaniu.

    Forum chronione jest prawami autorskimi!
    Zakaz kopiowania i rozpowszechniania całości bądź części forum bez zgody jego twórców. Dotyczy także kodów graficznych!

    Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
    Template AdInfinitum
    Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 10