• Nie minęło zbyt wiele czasu od rozpoczęcia działalności AKSO, a po całej Otchłani rozniosła się wieść o tajemniczej mgle, w której znikają statki. Czytaj więcej...
  • Wstrząsy naruszyły spokój Morza Łez!
    Odczuwalne są na całym jego obszarze, a także na Herbacianych Łąkach i w Malinowym Lesie.
  • Karciana Szajka została przejęta. Nowa władza obiecuje wielkie zmiany i całkowitą reorganizację ugrupowania. Pilnie poszukiwani są nowi członkowie. Czytaj więcej...
  • Spectrofobia pilnie potrzebuje rąk do pracy! Możecie nam pomóc zgłaszając się na Mistrzów Gry oraz Moderatorów.
Trwające:
  • Skarb Pompei
  • Zmrożone Serce


    Zapisy:
  • Chwilowo brak

    Zawieszone:
  • Brak
  • Drodzy użytkownicy, oficjalnie przenieśliśmy się na nowy serwer!

    SPECTROFOBIA.FORUMPOLISH.COM

    Zapraszamy do zapoznania się z Uśrednionym Przelicznikiem Waluty. Mamy nadzieję, że przybliży on nieco realia Krainy Luster i Szkarłatnej Otchłani.

    Zimowa Liga Wyzwań Fabularnych nadeszła. Ponownie zapraszamy też na Wieści z Trzech Światów - kanoniczne zdarzenia z okolic Lustra i Glasville. Strzeżcie się mrocznych kopuł Czarnodnia i nieznanego wirusa!

    W Kompendium pojawił się chronologiczny zapis przebiegu I wojny pomiędzy Ludźmi i KL. Zainteresowanych zapraszamy do lektury.

    Drodzy Gracze, uważajcie z nadawaniem swoim postaciom chorób psychicznych, takich jak schizofrenia czy rozdwojenie jaźni (i wiele innych). Pamiętajcie, że nie są one tylko ładnym dodatkiem ubarwiającym postać, a sporym obciążeniem i MG może wykorzystać je przeciwko Wam na fabule. Radzimy więc dwa razy się zastanowić, zanim zdecydujecie się na takie posunięcie.

    Pilnie poszukujemy Moderatorów i Mistrzów Gry. Jeżeli ktoś rozważa zgłoszenie się, niech czym prędzej napisze w odpowiednim temacie (linki podane w polu Warte uwagi).

    ***

    Drodzy użytkownicy z multikontami!
    Administracja prosi, by wszystkie postaci odwiedzać systematycznie. Jeżeli nie jest się w stanie pisać wszystkimi na fabule, to chociaż raz na parę dni posta w Hyde Park
    .
    Marionetki – otwarte
    Kapelusznicy – otwarte
    Cienie – otwarte
    Upiorna Arystokracja – otwarte
    Lunatycy – otwarte
    Ludzie – otwarte
    Opętańcy – otwarte
    Marionetkarze – otwarte
    Dachowcy – otwarte
    Cyrkowcy – otwarte
    Baśniopisarze – otwarte
    Szklani Ludzie – otwarte
    Strachy – otwarte
    Senne Zjawy – otwarte
    Postaci Specjalne – otwarte

    Ponieważ cierpimy na deficyt Ludzi, każda postać tej rasy otrzyma na start magiczny przedmiot. Jaki to będzie upominek, zależy od jakości Karty Postaci.



    » Kartoteka
    Poprzedni temat :: Następny temat
    Autor Wiadomość
     



    Duchowa Zguba

    Godność: Raven Black
    Wiek: Wygląda na dwadzieścia parę
    Rasa: Kotostrach
    Lubi: Wszystko co piękne i uroczę, czekoladę, zwierzęta i dobre książki | Krew, broń palną oraz białą, walkę
    Nie lubi: Owadów, kłamstw, spisków | Różowego, beznadziejnych żartów
    Wzrost / waga: 160 cm + 5 cm dzięki butom/ 50kg
    Aktualny ubiór: Fabułka: jasno-beżowy sweterek z rękawkami 3/4 w czarne kropki, czarna, zwiewna spódnica do połowy uda, jasne buty na obcasie, czarna torebka, złoty łańcuszek do połowy piersi, złota bransoletka, specjalne pasy do trzymania noży na brzuchu oraz na udzie, zakryte przez spódnicę.
    Znaki szczególne: Blizna na prawym policzku, kocie uszy i puszysty (jak u persa) ogon
    Pan / Sługa: - / Egon
    Pod ręką: Cała masa noży, dwa pistolety, trochę pieniędzy, telefon, słuchawki, kilkanaście paczek zapałek, worek zapalniczek, ulubiona książka
    Broń: Noże, spluwy, pazurki.
    Bestia: Forets - Shiro
    Nagrody: Bursztynowy Kompas
    Stan zdrowia: Rewelacja
    Dołączyła: 07 Kwi 2015
    Posty: 356
    Wysłany: 7 Kwiecień 2015, 15:08   Queen

    Personalia:

    Powszechnie znana jako Raven Black, wszakże zawsze przedstawia się z imienia oraz nazwiska. Nie wiele osób jednak pamięta o niegdyś sławnej Czarnej Królowej ani o tym, że Raven to właśnie Queen.
    Wiek:

    Wydawać by się mogło, że tylko dwadzieścia parę lat przeżyła, a to wcale nie dużo. Jednak prawda jest inna, choć nie sprecyzowana – gdzieś po dwóch wiekach liczyć przestała.

    Rasa:

    Wszystko wskazywać by mogło; kocie ruchy, puchaty ogon i miękkie uszka na dachowca kochanego, lecz po swej śmierci, i ponownym do życia powrocie – ponurą Straszką została, co emocje porywa, a następnie pochłania.

    Ranga

    Z lekkim żalem przyznać musi szczerze, że Duchową Zgubą jest, i czasem tylko jeszcze tęskni za swym ciałem.

    Miejsce zamieszkania:

    Długie lata w ludzi świece spędziła, lecz w oddaniu i zamiłowaniu do dziwności w krainie luster pozostała.

    Moce:

    Czytanie w myślach – moc rangowa.

    Uleczenie – jej ślina posiada właściwości lecznicze, które przyśpieszają leczenie ran. Zranione miejsce musi zostać przez nią polizane aby moc zadziałała, i co przykre, niestety działa tylko na małe oraz średnie rany: drobne skaleczenie, rozcięcia czy głębsze (aczkolwiek nie za głębokie) szramy nie są jej straszne.

    Twór – bawi się ogniem kształtnie i pięknie. Z lekkością oraz łatwością niezwykłą przychodzi jej kontrolowanie tego płonnego żywiołu. Urzeczywistnia obrazy ze swojej głowy, nadaje im kształt i materializuje, dowolnie zmienia jego postać (w zależności od wielkości płomienia – nawet ona nie potrafi kontrolować czy zmienić postaci ognia z całego terenu płonącego lasu!), sprawia, że porusza się niczym żywa istota, wpycha w niego życie. Niestety jest to bardzo męczące, zabiera wiele energii, a przede wszystkim jest niezwykle trudne. Najgorsze jest to, że długotrwałe, ciągłe zmienianie postaci ognia wyniszcza jej organizm, przez co może pilnie potrzebować pomocy medycznej.

    Umiejętności:

    Broń biała – Do doskonałego, wręcz mistrzowskiego poziomu opanowała posługiwanie się wszelką bronią białą z jaką kiedykolwiek przyszło jej się spotkać. Nie zależnie od tego czy przyjdzie walczyć jej starym, ciężkim mieczem, czy małymi nożykami wojskowymi – poradzi sobie doskonale.

    Broń palna – Prawie tak idealnie jak w przypadku broni białej, użytkuje broń palną. Najlepiej zna się na obsłudze niedużych pistoletów, jednak po siedzeniu kilkunastu lat w świecie ludzi i bliższym zapoznaniem się z ciężkim wyposażeniem wojskowym – wie też jak dobrze posługiwać się karabinem oraz mniej/więcej jak ciężka jest snajperka.

    Magazynowanie – Chyba najwspanialsza możliwość, jaką strach mógł kiedykolwiek posiąść. Raven nauczyła się magazynować pochłonięty nadmiar emocji, dzięki czemu nawet po dłuższej przerwie w pochłanianiu uczuć innych, może wiele odczuć oraz pokazać przez to większość spotkanych przez nią istot nawet nie zdaje sobie sprawy z tego, że nie jest ona do końca żywą istotą. Magazynowanie przypomina trochę odkładanie przez organizm nadmiaru kalorii i energii w postaci tłuszczu.

    Charakter:

    Przez losu sposobności niemiłe, udało jej się przyjąć kilka cech, które zdecydowanie nie należały do niej i chyba nigdy nie będzie odczuwać, jakoby miało się to zmienić. Chore pragnienie wykonania wszystkiego perfekcyjnie na szczęście udało się straszce stłamsić – nie jest już tak dokuczliwe ani natarczywe, jednak czasem irytuje się kiedy widzi niesymetrycznie oraz nie wielkościowo posegregowane książki. Pozytywną cechą nabytą jest fakt, że bardzo szybko uczy się nowych rzeczy, co pozwala nadążyć za szybko rozwijającym się (zwłaszcza ludzkim) światem, który co rusz się zmienia. Oczywiście nikt nie jest doskonały, i niektórych fenomenów sama nie potrafi zrozumieć, dlatego widząc jej pytająca minę, powinno się coś lepiej wyjaśnić, by mogła te wiedzę przyswoić. Następną niemiłą cechą jest jakikolwiek brak miłosierdzia, niewrażliwość na rzeczy piękne – jej prawdziwą osobę z kolei cechuje właśnie ta wrażliwość na sztukę, na piękno, dlatego z całych sił wypierała te okropną cechę siostry; z ulgą przyjęła, że jej się to udało. Cecha, która już należy do niej, to doskonała pamięć, łatwo zapamiętuje twarze i szybko potrafi skojarzyć wydarzenie z jakąś osobą, nie zapomina też dobroci czy krzywdy ze strony innych, dlatego należy się poważnie zastanowić zanim spróbuje się zrobić coś, co niekoniecznie jest miłe. Jest bardzo wyrozumiała, szanuje przekonania oraz poglądy innych, nie ocenia nikogo po wyglądzie ani na podstawie plotek czy informacji z drugiej ręki – dopiero po lepszym poznaniu wyrabia sobie zdanie na temat innej osoby. Cechuje się niezwykłą odwagą i niejeden wojak mógłby pozazdrościć jej męstwa oraz waleczności. Bardzo przyjacielsko podchodzi do relacji z innymi, jednak bywa nieufna, kiedy ktoś wyda się kotce podejrzany. Potrafi się droczyć zarówno słownie jak przez gesty, ale nie nazwałaby siebie dowcipnisiem czy duszą towarzystwa. Niestety to nie jest koniec widocznych u niej cech charakteru – niedługo po przebudzeniu w nowym cele wpadła w szaleństwo, z zimną krwią wymordowała swoją całą (znaną jej) rodzinę oraz służbę, wcześniej ich torturując oraz pochłaniając wszystkie okropne emocje, napawając się tą chwilą. Gdyby nie pewien jegomość, który przypomniał jej kim jest – pewnie zostałby masowym mordercą. Teraz trzyma swoje szaleństwo na łańcuchach, tłumi je, ale ono potrafi się zerwać w najmniej odpowiednim momencie, niespodziewanie i przejąć kontrolę nawet na kilka miesięcy. Gdy jest uwięzione, często się odzywa w jej głowie, głownie po to, by ją zdenerwować, jednak czasem ostrzega ją przed niebezpieczeństwem – potrafi się pojawić, gdy jest słaba, zraniona, a szanse na przeżycie są nie wielkie oraz uratować jej życie, po czym ponownie oddać kontrolę tej lepszej części świadomości. Bestia nigdy nie chce powiedzieć dlaczego nie walczy wtedy o uzyskanie pełnej kontroli, dlaczego ją oddaje, czy ma w tym jakiś głębszy cel? Ale któż to może wiedzieć? Nikt. Nie wiadomo przecież co siedzi takiemu szaleńcowi w głowie.

    Wygląd zewnętrzny:

    Jej piękne, długie, bo kończące się w połowie ud, strzępione biało-srebrne włosy od kiedy tylko znalazła się w tym ciele przyciągały uwagę zarówno kobiet, jak i mężczyzn. Wszyscy zastanawiali się cóż to za niewiasta, która posiada tak zadbane oraz długie włosy właśnie ich minęła. Pomiędzy puszystym włosiem, znajdują się kocie, średniej wielkości uszka, które dodają jej swoistego uroku i sprawiają, że surowe rysy twarzy nie są aż tak widoczne oraz nieprzyjazne. Wspaniałe fioletowe oczy, czasami zasłonięte przydługawą grzywą, mienią się delikatnie w słońcu, a żółte plamki wyglądają niczym radosne ogniki, skłonne jedynie do zabawy. Jednak gdy gniew ją ogarnie, złote ogniki zmieniają swój kolor na czerwony, niebezpieczny oraz ostrzegawczy. Podczas gdy bestia kontrolę nad ciałem przejmie – z fioletu w krwawy kolor się zmieniają. Ogników wtedy szukać w nich nie trzeba, bo ich po prostu nie ma. Średniej wielkości, wyblakła już blizna na prawym policzku dodaje jej twarzy agresywnego, surowego wyrazu, a mały nos i średniej wielkości malinowe usta tylko to podkreślają. Niezbyt wysoki – jedyne 160 cm – wzrost sprawia, iż często słyszy jaka to ona nie jest malutka i drobniutka. A żeby tego było mało, to posiada puchaty (niczym u persa), sięgający ziemi biały ogon, którego ukrycie jest niezwykle trudne, a jeśli już się powiedzie, to wygląda (owija go wokół brzucha) po prostu grubo. Pomimo niskiego wzrostu ma długie nogi oraz szerokie biodra i miłe wcięcie w tali, które sprowadza kolejne spojrzenia. Ubrań posiada tysiące – od pięknych, starych sukni po współczesne dżinsy, toteż może sobie pozwolić na częstą zmianę garderoby, jednak musi uważać na niektóre bluzki oraz sukienki, bo przez duży biust mogą być niepraktyczne i nie wygodne. Stara się zawsze mieć swój czarny płaszcz, w którym (w wewnętrznych kieszeniach) chowa całą masę noże do rzucania oraz tych twardych, wojskowych. Często zakłada też specjalne szelki, w których chowa broń palną, jednak nie zawsze ma je przy sobie. Gdy nie ma tegoż to dnia na sobie płaszcza, to nie należy się martwić – zakłada specjalne pasy na nogi, ramiona i brzuch, w których chowa noże, więc nigdy nie jest całkiem bezbronna.

    Krótka historia:



    Ciekawostki:

    Kiedyś napluła siostrze do talerza, gdy ta nie patrzyła.
    Uwielbia bawić się zwierzęcymi atrybutami.
    Podstawiła matce nogę na ważnym spotkaniu.
    Odda życie za czekoladę.
    Nie może żyć bez herbatki.
    Chciałaby nauczyć się latać.
    Jest wyśmienitym wojownikiem.
    Doskonały z niej złodziej.
    Zakochała się w Bezimiennym.
    Odstała od Bezimiennego kruka.
    Wyszkoliła czarnego ptaka.
    Ma naprawdę duży majątek.
    Wbrew temu co mówi oraz w jaki sposób się zachowuje, jest szlachcianką.
    Uczy się języków zwierząt, by móc z nimi normalnie rozmawiać.
    Okazyjnie posiada różnego rodzaju, oswojone zwierzęta typu kot, pies, kruk.
    Posiada bestię; wielkiego, białego Forêtsa o dźwięcznym mieniu Shiro.
    W przyszłości zamierza mieć jeszcze więcej chowańców.

    _________________
    Przez noc droga do świtania, Przez wątpienie do poznania, Przez błądzenie do mądrości, Przez śmierć do nieśmiertelności.


    #d23b68 | #a4254b
    Retro z Egonem: Szary, puchaty sweterek, pastelowo-różowa spódnica, białe rajstopy w delikatnym wzorkiem w różowe kwiaty, jasno-różowe buty na obcasie, szara parasolka w czarne nutki.
    Retro z Yako: Słomiany kapelusz z kwiatami oraz wstążką, ciemne okulary przeciwsłoneczne, jasno-żółta sukienka za kolano z brązowym paskiem, łańcuszek na szyi w kształcie kotka, brązowe sandały na lekkim obcasiku.
     



    Upiorny Arystokrata

    Godność: Jego Wysokość Arcyksiążę Rosarium, Lord Protektor Krainy Luster
    Wiek: Niektórzy czynami starają się dowieść, że zbyt długo już Rosarium żyje na tym świecie, choć on sam jest odmiennego zdania.
    Rasa: Upiorny Arystokrata
    Lubi: Równy krok marszowy arcyksiążęcych legionów, które białą i czerwoną różę niosą do najdalszych zakątków krainy luster; zapach kwiatów w ogrodach Różanego Pałacu i spokojny szum fontann.
    Nie lubi: Nieposłuszeństwa i fałszywych idei, niszczących piękno niewinnych oczu, niegdyś szczęścia tylko pragnących.
    Wzrost / waga: 178 / 70
    Aktualny ubiór: .
    Znaki szczególne: Tykowość
    Pod ręką: Złoty zegarek kieszonkowy
    Bestia: Alphard (Rubeol), Forets (Tenebrae)
    Nagrody: Lustrzany Pierścień, Zegarmistrzowski Przysmak, Nić Opętania, Lodowy Klejnot, Kamień Duszy, Umbraculum
    SPECJALNE: Administrator, Mistrz Gry | Mister Spectrofobii 2011, Najlepszy Pisarz 2012
    Dołączył: 28 Gru 2010
    Posty: 1341
    Wysłany: 7 Kwiecień 2015, 20:55   

    Nazwisko
    Tak właściwie pierwsze zdanie zawiera dwa tożsame elementy i mogłoby ulec skróceniu. Nie ma potrzeby dwukrotnie pisać o tym samym.

    Moce
    Nie każdy kot ma lecznice właściwości. Prosiłbym również o rozpisanie w jaki sposób moc ma działać, żeby łatwiej byłoby mi dać właściwe ograniczenia.

    Moce związane z ogniem NIESTETY mają ograniczenie i muszą mieć źródło ognia. Zaakceptowanie takiej mocy byłoby ominięciem ustawy (wybaczcie!) i tym samym nie może zostać w tej formie zaakceptowana.

    Umiejętności
    Doskonałe posługiwanie się bronią palną bez względu na to jaka to broń nie może zostać uznana. Gdyby chodziło o jakiekolwiek posługiwanie się bronią, to można by się nad tym zastanowić. Jednak ze względu na chęć perfekcji wymaga to albo ograniczenia do konkretnego rodzaju broni palnej albo zrezygnowania z poziomu tej umiejętności. To samo dotyczy także drugiej umiejętności. Nadto nie wiem czemu bycie złodziejem ma zobowiązywać do walki (posługiwania się bronią) skoro dobry złodziej ma być niezauważony.

    Charakter
    " że jest ich więcej niż bym chciała." tu chyba powinno być by. Ponadto dziwi mnie fakt przyjęcia takiego sposobu narracji.

    Problem jest też ze zwrotem stłamsić do zarodka. Samo słowo stłamsić oznacza w końcu:
    1. pot. «spowodować zgniecenie się czegoś»
    2. pot. «uniemożliwić komuś rozwój, odbierając mu swobodę i możliwość działania»
    3. pot. «nie dopuścić do rozwoju jakichś zjawisk lub zachowań»
    4. pot. «z trudem powściągnąć lub ukryć swoje uczucia, pragnienia»

    (Tak, cytuje słownik. Ostatnio znajomy mi pokazał, to teraz się bawię!)
    I żadne z tych znaczeń nie pasuje do stwierdzenia do zarodka. Co innego stłamsić w zarodku i chyba o to właśnie chodziło. Wtedy jednak nie chodzi tutaj o usunięcie jakiejś niepożądanej cechy charakteru.

    Wygląd
    Oczywiście rozumiem, że nieśmiertelny to tylko taki zwrot retoryczny, ale na milion kieszeni to się nie zgodzę.
    _________________

    *****
     



    Upiorny Arystokrata

    Godność: Jego Wysokość Arcyksiążę Rosarium, Lord Protektor Krainy Luster
    Wiek: Niektórzy czynami starają się dowieść, że zbyt długo już Rosarium żyje na tym świecie, choć on sam jest odmiennego zdania.
    Rasa: Upiorny Arystokrata
    Lubi: Równy krok marszowy arcyksiążęcych legionów, które białą i czerwoną różę niosą do najdalszych zakątków krainy luster; zapach kwiatów w ogrodach Różanego Pałacu i spokojny szum fontann.
    Nie lubi: Nieposłuszeństwa i fałszywych idei, niszczących piękno niewinnych oczu, niegdyś szczęścia tylko pragnących.
    Wzrost / waga: 178 / 70
    Aktualny ubiór: .
    Znaki szczególne: Tykowość
    Pod ręką: Złoty zegarek kieszonkowy
    Bestia: Alphard (Rubeol), Forets (Tenebrae)
    Nagrody: Lustrzany Pierścień, Zegarmistrzowski Przysmak, Nić Opętania, Lodowy Klejnot, Kamień Duszy, Umbraculum
    SPECJALNE: Administrator, Mistrz Gry | Mister Spectrofobii 2011, Najlepszy Pisarz 2012
    Dołączył: 28 Gru 2010
    Posty: 1341
    Wysłany: 7 Kwiecień 2015, 22:58   

    Pierwsza moc ok, na tyle słaba, że nie trzeba ograniczać.

    W wypadku drugiej 3 posty używania i 5 postów odpoczynku.

    Poza tym akcept

    i zgonie z radą:


    MIŁEJ GRY!
    _________________

    *****
     



    Duchowa Zguba

    Godność: Raven Black
    Wiek: Wygląda na dwadzieścia parę
    Rasa: Kotostrach
    Lubi: Wszystko co piękne i uroczę, czekoladę, zwierzęta i dobre książki | Krew, broń palną oraz białą, walkę
    Nie lubi: Owadów, kłamstw, spisków | Różowego, beznadziejnych żartów
    Wzrost / waga: 160 cm + 5 cm dzięki butom/ 50kg
    Aktualny ubiór: Fabułka: jasno-beżowy sweterek z rękawkami 3/4 w czarne kropki, czarna, zwiewna spódnica do połowy uda, jasne buty na obcasie, czarna torebka, złoty łańcuszek do połowy piersi, złota bransoletka, specjalne pasy do trzymania noży na brzuchu oraz na udzie, zakryte przez spódnicę.
    Znaki szczególne: Blizna na prawym policzku, kocie uszy i puszysty (jak u persa) ogon
    Pan / Sługa: - / Egon
    Pod ręką: Cała masa noży, dwa pistolety, trochę pieniędzy, telefon, słuchawki, kilkanaście paczek zapałek, worek zapalniczek, ulubiona książka
    Broń: Noże, spluwy, pazurki.
    Bestia: Forets - Shiro
    Nagrody: Bursztynowy Kompas
    Stan zdrowia: Rewelacja
    Dołączyła: 07 Kwi 2015
    Posty: 356
    Wysłany: 31 Maj 2017, 21:40   

    Trochę zmieniłam, trochę dodałam i pewnie coś pokićkałam xp

    Proszę o ponowne sprawdzenie kp!
    _________________
    Przez noc droga do świtania, Przez wątpienie do poznania, Przez błądzenie do mądrości, Przez śmierć do nieśmiertelności.


    #d23b68 | #a4254b
    Retro z Egonem: Szary, puchaty sweterek, pastelowo-różowa spódnica, białe rajstopy w delikatnym wzorkiem w różowe kwiaty, jasno-różowe buty na obcasie, szara parasolka w czarne nutki.
    Retro z Yako: Słomiany kapelusz z kwiatami oraz wstążką, ciemne okulary przeciwsłoneczne, jasno-żółta sukienka za kolano z brązowym paskiem, łańcuszek na szyi w kształcie kotka, brązowe sandały na lekkim obcasiku.
     



    Nocny Muzykant

    Stowarzyszenie Czarnej Róży: Różana Czarownica
    Godność: Marionette
    Wiek: 22
    Rasa: Kotek z Czarnobyla
    Lubi: Dobrą herbatkę *-*
    Wzrost / waga: 167/45
    Aktualny ubiór: Mundur SCR http://i.imgur.com/J2Yu3Yx.jpg
    Znaki szczególne: dwa lwie ogony
    Pod ręką: Drewniany flet, sztylet
    Broń: Sztylet
    Bestia: Innocenza (Luna)
    Nagrody: fiolka czaru Słoneczny Psikus (jednorazowego użytku), Bolerko Niewidko, Korale Zamiarne, Zegarmistrzowski przysmak (2szt.)
    SPECJALNE: Mistrz Gry, Strażnik spisów
    Dołączyła: 30 Maj 2015
    Posty: 805
    Wysłany: 15 Październik 2017, 14:27   

    Jest ok!
    _________________

    Wyświetl posty z ostatnich:   
    Po drugiej stronie krzywego zwierciadła... Strona Główna
    Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
    Nie możesz pisać nowych tematów
    Możesz odpowiadać w tematach
    Nie możesz zmieniać swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów
    Nie możesz głosować w ankietach
    Nie możesz załączać plików na tym forum
    Możesz ściągać załączniki na tym forum
    Dodaj temat do Ulubionych
    Wersja do druku

    Skocz do:  



    Copyrights © by Spectrofobia Team
    Wygląd projektu Oleandra. Bardzo dziękujemy Noritoshiemu za pomoc przy kodowaniu.

    Forum chronione jest prawami autorskimi!
    Zakaz kopiowania i rozpowszechniania całości bądź części forum bez zgody jego twórców. Dotyczy także kodów graficznych!

    Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
    Template AdInfinitum
    Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 11