Nie minęło zbyt wiele czasu od rozpoczęcia działalności AKSO, a po całej Otchłani rozniosła się wieść o tajemniczej mgle, w której znikają statki. Czytaj więcej...
Karciana Szajka została przejęta. Nowa władza obiecuje wielkie zmiany i całkowitą reorganizację ugrupowania. Pilnie poszukiwani są nowi członkowie. Czytaj więcej...
Spectrofobia pilnie potrzebuje rąk do pracy! Możecie nam pomóc zgłaszając się na Mistrzów Gry oraz Moderatorów.
Zapraszamy do zapoznania się z Uśrednionym Przelicznikiem Waluty. Mamy nadzieję, że przybliży on nieco realia Krainy Luster i Szkarłatnej Otchłani.
Zimowa Liga Wyzwań Fabularnych nadeszła. Ponownie zapraszamy też na Wieści z Trzech Światów - kanoniczne zdarzenia z okolic Lustra i Glasville. Strzeżcie się mrocznych kopuł Czarnodnia i nieznanego wirusa!
W Kompendium pojawił się chronologiczny zapis przebiegu I wojny pomiędzy Ludźmi i KL. Zainteresowanych zapraszamy do lektury.
Drodzy Gracze, uważajcie z nadawaniem swoim postaciom chorób psychicznych, takich jak schizofrenia czy rozdwojenie jaźni (i wiele innych). Pamiętajcie, że nie są one tylko ładnym dodatkiem ubarwiającym postać, a sporym obciążeniem i MG może wykorzystać je przeciwko Wam na fabule. Radzimy więc dwa razy się zastanowić, zanim zdecydujecie się na takie posunięcie.
Pilnie poszukujemy Moderatorów i Mistrzów Gry. Jeżeli ktoś rozważa zgłoszenie się, niech czym prędzej napisze w odpowiednim temacie (linki podane w polu Warte uwagi).
***
Drodzy użytkownicy z multikontami!
Administracja prosi, by wszystkie postaci odwiedzać systematycznie. Jeżeli nie jest się w stanie pisać wszystkimi na fabule, to chociaż raz na parę dni posta w Hyde Park.
Ponieważ cierpimy na deficyt Ludzi, każda postać tej rasy otrzyma na start magiczny przedmiot. Jaki to będzie upominek, zależy od jakości Karty Postaci.
Serdecznie chciałabym Was zaprosić na forum PBF/RPG o tematyce opierającej się na dinozaurach i serii filmów "Park Jurajski" oraz "Jurajski Świat".
Na naszym forum możesz wcielić się w prehistorycznego gada (pomijając latające, wodne i hybrydy - te 3 przeznaczone są dla zasłużonych użytkowników) i przemierzać Wyspę Aerharn jako samotnik, dołączyć do stada bądź też założyć swoje własne i przejąć dla siebie tereny.
Wykonuj misje, zdobywaj poziomy i rozdysponuj wolne punkty umiejętności do jednej z nich: ataku, obrony, przetrwania bądź też kondycji.
Nie zapominaj o metalowych częściach, dzięki którym możesz stworzyć specjalne implanty dla swojego gada, ułatwiające mu przeżycie w tych niebezpiecznych odstępach.
Zapewniamy dobrą zabawę oraz pomoc w razie jakichkolwiek pytań i niejasności.
Mamy wiosnę 2014. Wiele rzeczy się zmieniło w ciągu ostatnich lat. Dawni bohaterowie, teraz są źródłem dodatkowego strachu dla mieszkańców Stanów Zjednoczonych. Gdzie się nie pojawią, sieją destrukcję i cierpienie wśród obywateli. Mimo to jakoś udaje się herosom funkcjonować wśród cywili. Nie wychylają się, starają się trzymać cienia. Tak jest bezpiecznie. Na horyzoncie pojawia się jednak coraz więcej potencjalnych zagrożeń. Bohaterowie kolejny raz muszą stanąć do walki w obronie ludzkości. Zło nigdy nie śpi, ciągle jest gotowe zaatakować. Ich zadaniem jest utrzymać je jak najdalej od Bogu ducha winnych ludzi. Do gry jednak wraca także Hydra, dawna nazistowska organizacja z którą zaciekle walczył Kapitan Ameryka w czasie Drugiej Wojny Światowej. Wybierz postać, dołącz do którejś drużyny bądź stwórz swoją własną. Wojna się dopiero zaczyna.
Witam Cię na Nymphadorze, wyspie na której niegdyś żyło razem wiele magicznych stworzeń. Próbujących uchronić się na niej przed skutkami II Wojny Światowej. Jednakże od momentu, kiedy zrzucono na nas bombę atomową, wszystkie te istoty straciły swoje magiczne zdolności. Wszyscy prócz demonów oczywiście, przecież te diabelstwa są nieułomne. Dlatego teraz mam zaszczyt powitać cię ucieleśnieniu utopijnej wizji państwa... A, może ty masz ochotę wprowadzić tu trochę zamętu? Zastrzyk adrenaliny, trochę rozrywki? Każdy szczęście pojmuje inaczej.
Rok 1999.
Minęło przeszło osiemdziesiąt pięć lat od czasu, gdy bracia Elric zniweczyli plan pierwszego homunculusa i uratowali Amestris przed podzieleniem losu dawno złożonego w ofierze państwa Xerxes. W tym okresie do władzy doszli właściwi ludzie, którzy rozwiązali wszystkie spory Amestris z pozostałymi państwami, zaś w nim samym przywrócili porządek. Unormowana i znacznie poprawiona została sytuacja Ishvalu, wojny z Cretą i Aerugo zażegnane, zaś z Xing zawarto przymierze, gdy na jego tronie zasiadł Ling Yao.
Aktualnie zarówno wewnątrz granic Amestris, jak i poza nimi, panuje względny, niemniej jednak dość kruchy spokój. Świat powoli wkracza w nowe milenium, na temat którego zdania ludzi są bardzo podzielone. Część nie przywiązuje do tego większej wagi, inni uznają za wkroczenie w nową, lepszą epokę, zaś kolejni twierdzą, że rok dwutysięczny jest równoznaczny z nadejściem końca świata.
Ostatnia wspomniana grupa połączyła się w organizację zwaną Arką, jednak jej członkowie mają absolutny zakaz zdradzania tożsamości założycieli. Ci zaś owiani są całkowitą tajemnicą i mitem - złośliwi mówią, że Arka jest jedynie wymysłem, który ładnie wygląda na pierwszych stronach gazet. Ludzi, którzy deklarują należenie do niej, zwykle bierze się za szaleńców albo bajkopisarzy, którzy po prostu lubią błyszczeć barwnymi opowieściami w barach i knajpach. Mawia się jednak, że Arka ma cel dość jasny - obnażenie zamiarów rządu, który, jej zdaniem, przygotowuje się na koniec świata i planuje uchronić przed nim jedynie bogatych ludzi i wysoko postawionych urzędników.
Arka cieszy się zainteresowaniem w znacznej mierze ludzi z niższych klas - robotników, biedniejszych mieszczan oraz mieszkańców niewielkich wsi, którzy ledwo wiążą koniec z końcem. Społeczeństwo Amestris rozwarstwia się, dzieli i to widać, jednak władze wydają się przymykać na to oko.
Sprawa Arki od kilku miesięcy konkuruje o pierwsze strony gazet i duże nagłówki z jeszcze inną kwestią, która zwana jest Szczurołapem. Jest to miano nadane mordercy dzieci, który co kilka dni atakuje w różnych punktach Amestris, a przy ofiarach pozostawia odcięte szczurze ogony. Jego cel zdaje się dość oczywisty - giną póki co tylko dzieci do lat piętnastu, których rodzice albo są alchemikami państwowymi, albo wysoko postawionymi urzędnikami. Chociaż milicja i samo wojsko zajmują się już wyżej wymienioną sprawą, po Szczurołapie nigdy nie odnaleziono żadnych śladów poza wspomnianymi szczurzymi ogonami.
Ludzie żyją w strachu i goryczy - nie wierzą, że ktoś, kto miał ich chronić i komu powinni móc zaufać tak nieudolnie działa w tak istotnej kwestii. Mawia się o sytuacjach, gdy zrozpaczone matki wybiegały z krzykiem do państwowych alchemików i wojskowych, zarzucając im, że to przez nich zginęło kolejne dziecko. Organy władzy zamiast respektu dostają pogardę, zaś atmosfera w państwie pogarsza się z każdym kolejnym upublicznionym wydarzeniem tego typu.
Mówiąc jednak w skrócie - Magnum Opus jest forum osadzonym w uniwersum mangi i anime Fullmetal Alchemist. Pozbawione jest postaci kanonicznych, zaś jego fabuła opiera się na autorskim pomyśle administracji. Forum jest świeżo otwarte, dlatego prosimy, nie zrażajcie się ilością jego użytkowników. Oficjalny start miejsce ma dnia pierwszego sierpnia o godzinie dwudziestej.
Reklama waszego forum oczywiście została już umieszczona na naszej stronie. Banner prawdopodobnie przeskalowany został do rozmiarów 88x31 ze względu na wymogi estetyczne naszego forum.
Czy chcesz, czy chcesz ukrywać wciąż się?
Włóż strój z nadzieją ramię w ramię ze mną
Dziwnie już tutaj bywało,
Nie dziwniej więc by się stało
Gdybyśmy spotkali się w czasie walki
Ze wspólnym wrogiem stoczyli bój.
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
Forum chronione jest prawami autorskimi! Zakaz kopiowania i rozpowszechniania całości bądź części forum bez zgody jego twórców. Dotyczy także kodów graficznych!