• Nie minęło zbyt wiele czasu od rozpoczęcia działalności AKSO, a po całej Otchłani rozniosła się wieść o tajemniczej mgle, w której znikają statki. Czytaj więcej...
  • Wstrząsy naruszyły spokój Morza Łez!
    Odczuwalne są na całym jego obszarze, a także na Herbacianych Łąkach i w Malinowym Lesie.
  • Karciana Szajka została przejęta. Nowa władza obiecuje wielkie zmiany i całkowitą reorganizację ugrupowania. Pilnie poszukiwani są nowi członkowie. Czytaj więcej...
  • Spectrofobia pilnie potrzebuje rąk do pracy! Możecie nam pomóc zgłaszając się na Mistrzów Gry oraz Moderatorów.
Trwające:
  • Skarb Pompei
  • Zmrożone Serce


    Zapisy:
  • Chwilowo brak

    Zawieszone:
  • Brak
  • Drodzy użytkownicy, oficjalnie przenieśliśmy się na nowy serwer!

    SPECTROFOBIA.FORUMPOLISH.COM

    Zapraszamy do zapoznania się z Uśrednionym Przelicznikiem Waluty. Mamy nadzieję, że przybliży on nieco realia Krainy Luster i Szkarłatnej Otchłani.

    Zimowa Liga Wyzwań Fabularnych nadeszła. Ponownie zapraszamy też na Wieści z Trzech Światów - kanoniczne zdarzenia z okolic Lustra i Glasville. Strzeżcie się mrocznych kopuł Czarnodnia i nieznanego wirusa!

    W Kompendium pojawił się chronologiczny zapis przebiegu I wojny pomiędzy Ludźmi i KL. Zainteresowanych zapraszamy do lektury.

    Drodzy Gracze, uważajcie z nadawaniem swoim postaciom chorób psychicznych, takich jak schizofrenia czy rozdwojenie jaźni (i wiele innych). Pamiętajcie, że nie są one tylko ładnym dodatkiem ubarwiającym postać, a sporym obciążeniem i MG może wykorzystać je przeciwko Wam na fabule. Radzimy więc dwa razy się zastanowić, zanim zdecydujecie się na takie posunięcie.

    Pilnie poszukujemy Moderatorów i Mistrzów Gry. Jeżeli ktoś rozważa zgłoszenie się, niech czym prędzej napisze w odpowiednim temacie (linki podane w polu Warte uwagi).

    ***

    Drodzy użytkownicy z multikontami!
    Administracja prosi, by wszystkie postaci odwiedzać systematycznie. Jeżeli nie jest się w stanie pisać wszystkimi na fabule, to chociaż raz na parę dni posta w Hyde Park
    .
    Marionetki – otwarte
    Kapelusznicy – otwarte
    Cienie – otwarte
    Upiorna Arystokracja – otwarte
    Lunatycy – otwarte
    Ludzie – otwarte
    Opętańcy – otwarte
    Marionetkarze – otwarte
    Dachowcy – otwarte
    Cyrkowcy – otwarte
    Baśniopisarze – otwarte
    Szklani Ludzie – otwarte
    Strachy – otwarte
    Senne Zjawy – otwarte
    Postaci Specjalne – otwarte

    Ponieważ cierpimy na deficyt Ludzi, każda postać tej rasy otrzyma na start magiczny przedmiot. Jaki to będzie upominek, zależy od jakości Karty Postaci.



    » Archiwum X » Karty Postaci » Prisma
    Poprzedni temat :: Następny temat
    Autor Wiadomość
    Prisma
    [Usunięty]




    Wzrost / waga: /
    Wysłany: 7 Maj 2016, 14:44   Prisma

    <div style=" background: url(https://i.imgur.com/52uf2Wz.png) no-repeat center 0px, url(https://i.imgur.com/HHrwfVv.png); width: 450px; border-style: solid; border-radius: 30px; border-color:#66ccff; border-size: 2px; opacity: 0.80; ">
    <div style=" font-family: 'Alegreya SC', sans-serif; padding-top: 275px; font-size: 15px; padding-left: 5px; padding-right: 5px">
    Imię: Prisma
    Nazwisko: Jej oryginalne nazwisko brzmi Kaleido jednak posługuje się teraz Baskerville.
    Pseudonim: Pryzmacik, a przynajmniej tak nazywał ją starszy brat
    Wiek: 15 lat choć podaje się za pełnoletnią
    Rasa: Szklany Człowiek
    Ranga: Kryształowy Śmiech
    Miejsce zamieszkania: Kraina Luster

    <div style=" font-family: 'Andika', sans-serif; font-size: 25px; color:#107eba; text-shadow: 2px 2px 5px #094363; text-align: center;>Moce: </div>
    Kryształowy dotyk - moc ta pozwala Prismie na pokrycie danego obiektu wbrew nazwie nie kryształami a kolorowym szkłem, jednak bardzo przypominającym kamienie szlachetne. Może to nastąpić poprzez bezpośredni kontakt jakiejkolwiek części ciała dziewczyny z daną powierzchnią. Moc cały czas szuka ujścia, więc Prisma zazwyczaj skupia ją na spodzie sukienki w ten sposób nie musi martwić się, że przypadkowo użyje kryształowego dotyku na czymś niepożądanym. Ten sposób ujarzmienia magii niesie za sobą konsekwencje - gdziekolwiek Prisma nie pójdzie zostawi za sobą szlak kolorowych szkiełek, które co pewien czas odpadają z jej sukni by zrobić miejsce na nowe, więc wytropienie jej nie powinno stanowić dla nikogo problemu oraz sama ich waga ogranicza jej ruchy. Szkło w ten sposób powstałe ma dziwną właściwość - nie jest w stanie niczego przeciąć, nawet ostrymi krawędziami. Szklana dziewczyna ma całkowitą kontrolę nad kształtem i kolorem tworzonego szkła, jednak nie przywiązuje wagi do estetyki szkła pod jej suknią i daje mu żyć własnym życiem. Im dłużej skupia się na jednym obiekcie tym jego większa część będzie pokryta, a warstwa szkła grubsza. Bardzo łatwo się ich pozbyć, wystarczy rozbić powstałą skorupkę w niektórych miejscach, a szkiełka same w większości odpadną. Działa tylko na przedmiotach nieożywionych.
    [brak ograniczeń]

    Krystalizacja - dzięki tej mocy Prisma może zamienić dowolną część ciała lub siebie samą w trudny do zniszczenia kryształ, co czyni ją na krótki czas nietykalną. Kryształ ten jest tak twardy, że przy mocniejszym uderzeniu broń przeciwnika może zostać zniszczona. Nie jest w stanie ona poruszać skrystalizowaną częścią ciała. Użycie mocy trzy razy pod rząd (wliczając w to przerwy między użyciem) skutkuje krótkotrwałym paraliżem mięśni danej części ciała lub całego ciała.
    [użyte na poszczególnych kończynach lub niewielkich powierzchniach ciała; czas trwania: 2 posty, odpoczynek: 2 posty, użyte na całości lub znacznej części ciała; czas trwania 1 post, odpoczynek: 3 posty]

    Tworzenie iluzji - rangowa

    <div style=" font-family: 'Andika', sans-serif; font-size: 25px; color:#107eba; text-shadow: 2px 2px 5px #094363; text-align: center;>Umiejętności:</div>
    Wyroby ze szkła - Prisma postanowiła zrobić pożytek ze swojego kryształowego dotyku i nauczyła się wytwarzać różne ozdoby z kolorowych szkiełek, poprzez biżuterię aż po całe okna.

    Gotowanie - wymagano od młodej dziewczyny, by znalazła sobie zajęcie, które może zapewnić jej przyszłość. Padło na gotowanie. Co prawda nauki zostały przerwane, i brakuje jej sporo by się mogła nazwać mistrzem, jednak Prisma gotuje lepiej niż niejeden dorosły.

    Walka sztyletem - tej techniki nauczył ją jej starszy brat. Dziewczyna nie jest mistrzynią i stroni od przemocy, jednak w ostateczności potrafi się obronić, a nawet poważnie zranić przeciwnika.

    <div style=" font-family: 'Andika', sans-serif; font-size: 25px; color:#107eba; text-shadow: 2px 2px 5px #094363; text-align: center;>Charakter:</div>
    Wychowywano ją tak, aby zdominowały dwie cechy - bezwzględne posłuszeństwo i wstręt do innych ras, jednak zdało się to na nic, bowiem zamiast przyjąć wpajaną jej nienawiść do innych ras, zaczęła się nimi interesować. Próby wpojenia posłuszeństwa też poszły w las, mimo że zazwyczaj dziewczyna grzecznie na wszystko przytakiwała, zdarzało jej się uciekać z domu. Inną problematyczną kwestią są jej emocje. Zawsze mówiono jej, że nie przystoi ich wyrażać. Jej otoczenie - jakim właściwie była tylko rodzina, stosowała się do tego, więc dziewczyna pod wpływem nacisku początkowo wytraciła całkowicie emocje, jednak po jakimś czasie zaczęła je odczuwać na nowo, choć nie miała pojęcia jak je wyrazić, co ciągnie się za nią do dziś. W wyniku tego prowadzi ona notatnik z wszelkimi uwagami, jak powinna reagować pod wpływem danej emocji, przez co większość jej prób wyrażenia emocji może wydawać się nienaturalna i wymuszona. Nie zna zwyczajów ani zachowań innych ras, gdyż w domu jedynym co mogła usłyszeć na temat innych było to, że nie dorastają do pięt szlachetnej rasie Szklanych Ludzi, więc nie warto nawet o nich myśleć. W domu była uczona wielu niezbyt potrzebnych rzeczy, jednak dzięki temu potrafi wyrecytować niemal słownikowe definicje większości pojęć. Jest dosyć bystrą dziewczyną, bardzo łatwo zapamiętuje i łączy fakty. Jej pozorny spokój i neutralność skłaniają do spojrzenia na nią jak na dojrzałą kobietę. Wszystko co ją otacza musi wpisywać się w jej estetykę, czyli być kolorowe, bo jeśli nie jest, Prisma postanowi szybko to naprawić. Jest bardzo bezpośrednia i szczera oraz nie do końca rozumie pojęcie prywatności i przestrzeni osobistej. Potrafi podejść do nieznajomego i zadać mu nawet najdziwniejsze i krępujące pytanie. Z niewiadomego powodu dziewczyna często wypowiada się w trzeciej osobie. Szanuje osoby z założenia starsze i zawsze zwraca się do nich per Pan lub Pani.

    <div style=" font-family: 'Andika', sans-serif; font-size: 25px; color:#107eba; text-shadow: 2px 2px 5px #094363; text-align: center;>Wygląd zewnętrzny:</div>
    Prisma jest drobną dziewczynką o niewielkim wzroście i wadze. Dziecięcego wyglądu prócz wzrostu nadają jej duże ciemnofioletowe oczy i niewielkie piersi. Ma bladą cerę, niektórzy wręcz mogliby przysiąc, że miejscami dziewczyna jest przeźroczysta jak szkło. Proste blond włosy sięgają na wysokość kolan dziewczyny. Biorąc pod uwagę wcześniej opisaną aparycję można pomyśleć, że nie wygląda na nikogo szczególnego, najwyżej można określić ją ładną. Jednak wyróżnia ją jedna rzecz, a mianowicie kryształki “skapujące” ze spodu jej sukni. Podszewkę sukni zdobi warstwa mieniącego się, kolorowego szkła. Będą przy kwestii ubioru należy wspomnieć, że Prisma nosi tylko i wyłącznie suknie, ze względów praktycznych. Do zestawu wiecznie ubieranych rzeczy należą również rękawiczki jak i wstążka we włosach. Rękawiczki są zabezpieczeniem, w razie gdyby moc wymknęłaby się spod kontroli, a wstążka była podarunkiem od starszego brata Prismy, więc nosi ją ze względów sentymentalnych. Pozostałe części garderoby już nie są aż tak restrykcyjnie dobierane, lecz zawsze wybiera wszystko w czerni lub bieli, by przypadkiem szkło nie kłóciło się z resztą ubioru.

    <div style=" font-family: 'Andika', sans-serif; font-size: 25px; color:#107eba; text-shadow: 2px 2px 5px #094363; text-align: center;>Historia </div>
    </div>
    <link href='http://fonts.googleapis.com/css?family=Andika&subset=latin,latin-ext' rel='stylesheet' type='text/css'>
    <link href='http://fonts.googleapis.com/css?family=Alegreya+SC&subset=latin,latin-ext' rel='stylesheet' type='text/css'>
     



    Upiorny Arystokrata

    Godność: Jego Wysokość Arcyksiążę Rosarium, Lord Protektor Krainy Luster
    Wiek: Niektórzy czynami starają się dowieść, że zbyt długo już Rosarium żyje na tym świecie, choć on sam jest odmiennego zdania.
    Rasa: Upiorny Arystokrata
    Lubi: Równy krok marszowy arcyksiążęcych legionów, które białą i czerwoną różę niosą do najdalszych zakątków krainy luster; zapach kwiatów w ogrodach Różanego Pałacu i spokojny szum fontann.
    Nie lubi: Nieposłuszeństwa i fałszywych idei, niszczących piękno niewinnych oczu, niegdyś szczęścia tylko pragnących.
    Wzrost / waga: 178 / 70
    Aktualny ubiór: .
    Znaki szczególne: Tykowość
    Pod ręką: Złoty zegarek kieszonkowy
    Bestia: Alphard (Rubeol), Forets (Tenebrae)
    Nagrody: Lustrzany Pierścień, Zegarmistrzowski Przysmak, Nić Opętania, Lodowy Klejnot, Kamień Duszy, Umbraculum
    SPECJALNE: Administrator, Mistrz Gry | Mister Spectrofobii 2011, Najlepszy Pisarz 2012
    Dołączył: 28 Gru 2010
    Posty: 1341
    Wysłany: 8 Maj 2016, 14:53   

    Moce
    1 Moc ma działać tylko na obiekty martwe, czy na żywe istoty także? Jeżeli na żywe także, to w tym wypadku pokrywa ich wolniej niż martwe.

    2. Z tym niemożliwym do zniszczenia nie przesadzajmy. Jest go naprawdę bardzo trudno zniszczyć, ale nic nie jest całkowicie i absolutnie niezniszczalne. Oczywiście ta uwaga ma raczej charakter techniczny... nie sądzę, że ktoś będzie detonował na Tobie bombę atomową, czy strzelał do Ciebie z naprawdę dużego działa.

    [h]Historia[/b]
    Takie się wkradły małe literówki:
    Primy
    Karinie
    “Braciszek poluzował śruby w kartach, więc Prisma powinna je bez problemu zdjąć " i później to samo karty w oknach. Chyba że rzeczywiście były tam karty, a nie kraty.
    _________________

    *****
    Prisma
    [Usunięty]




    Wzrost / waga: /
    Wysłany: 8 Maj 2016, 15:09   

    1. Moc ma działać tylko na obiekty nieożywione, co zaznaczyłam na końcu opisu.

    2. Poprawiłam "niemożliwy do zniszczenia" na "trudny do zniszczenia".

    Literówki poprawione.
     



    Upiorny Arystokrata

    Godność: Jego Wysokość Arcyksiążę Rosarium, Lord Protektor Krainy Luster
    Wiek: Niektórzy czynami starają się dowieść, że zbyt długo już Rosarium żyje na tym świecie, choć on sam jest odmiennego zdania.
    Rasa: Upiorny Arystokrata
    Lubi: Równy krok marszowy arcyksiążęcych legionów, które białą i czerwoną różę niosą do najdalszych zakątków krainy luster; zapach kwiatów w ogrodach Różanego Pałacu i spokojny szum fontann.
    Nie lubi: Nieposłuszeństwa i fałszywych idei, niszczących piękno niewinnych oczu, niegdyś szczęścia tylko pragnących.
    Wzrost / waga: 178 / 70
    Aktualny ubiór: .
    Znaki szczególne: Tykowość
    Pod ręką: Złoty zegarek kieszonkowy
    Bestia: Alphard (Rubeol), Forets (Tenebrae)
    Nagrody: Lustrzany Pierścień, Zegarmistrzowski Przysmak, Nić Opętania, Lodowy Klejnot, Kamień Duszy, Umbraculum
    SPECJALNE: Administrator, Mistrz Gry | Mister Spectrofobii 2011, Najlepszy Pisarz 2012
    Dołączył: 28 Gru 2010
    Posty: 1341
    Wysłany: 8 Maj 2016, 15:42   

    Akcept!
    _________________

    *****
    Wyświetl posty z ostatnich:   
    Po drugiej stronie krzywego zwierciadła... Strona Główna
    Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
    Nie możesz pisać nowych tematów
    Możesz odpowiadać w tematach
    Nie możesz zmieniać swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów
    Nie możesz głosować w ankietach
    Nie możesz załączać plików na tym forum
    Możesz ściągać załączniki na tym forum
    Dodaj temat do Ulubionych
    Wersja do druku

    Skocz do:  



    Copyrights © by Spectrofobia Team
    Wygląd projektu Oleandra. Bardzo dziękujemy Noritoshiemu za pomoc przy kodowaniu.

    Forum chronione jest prawami autorskimi!
    Zakaz kopiowania i rozpowszechniania całości bądź części forum bez zgody jego twórców. Dotyczy także kodów graficznych!

    Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
    Template AdInfinitum
    Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 9