• Nie minęło zbyt wiele czasu od rozpoczęcia działalności AKSO, a po całej Otchłani rozniosła się wieść o tajemniczej mgle, w której znikają statki. Czytaj więcej...
  • Wstrząsy naruszyły spokój Morza Łez!
    Odczuwalne są na całym jego obszarze, a także na Herbacianych Łąkach i w Malinowym Lesie.
  • Karciana Szajka została przejęta. Nowa władza obiecuje wielkie zmiany i całkowitą reorganizację ugrupowania. Pilnie poszukiwani są nowi członkowie. Czytaj więcej...
  • Spectrofobia pilnie potrzebuje rąk do pracy! Możecie nam pomóc zgłaszając się na Mistrzów Gry oraz Moderatorów.
Trwające:
  • Skarb Pompei
  • Zmrożone Serce


    Zapisy:
  • Chwilowo brak

    Zawieszone:
  • Brak
  • Drodzy użytkownicy, oficjalnie przenieśliśmy się na nowy serwer!

    SPECTROFOBIA.FORUMPOLISH.COM

    Zapraszamy do zapoznania się z Uśrednionym Przelicznikiem Waluty. Mamy nadzieję, że przybliży on nieco realia Krainy Luster i Szkarłatnej Otchłani.

    Zimowa Liga Wyzwań Fabularnych nadeszła. Ponownie zapraszamy też na Wieści z Trzech Światów - kanoniczne zdarzenia z okolic Lustra i Glasville. Strzeżcie się mrocznych kopuł Czarnodnia i nieznanego wirusa!

    W Kompendium pojawił się chronologiczny zapis przebiegu I wojny pomiędzy Ludźmi i KL. Zainteresowanych zapraszamy do lektury.

    Drodzy Gracze, uważajcie z nadawaniem swoim postaciom chorób psychicznych, takich jak schizofrenia czy rozdwojenie jaźni (i wiele innych). Pamiętajcie, że nie są one tylko ładnym dodatkiem ubarwiającym postać, a sporym obciążeniem i MG może wykorzystać je przeciwko Wam na fabule. Radzimy więc dwa razy się zastanowić, zanim zdecydujecie się na takie posunięcie.

    Pilnie poszukujemy Moderatorów i Mistrzów Gry. Jeżeli ktoś rozważa zgłoszenie się, niech czym prędzej napisze w odpowiednim temacie (linki podane w polu Warte uwagi).

    ***

    Drodzy użytkownicy z multikontami!
    Administracja prosi, by wszystkie postaci odwiedzać systematycznie. Jeżeli nie jest się w stanie pisać wszystkimi na fabule, to chociaż raz na parę dni posta w Hyde Park
    .
    Marionetki – otwarte
    Kapelusznicy – otwarte
    Cienie – otwarte
    Upiorna Arystokracja – otwarte
    Lunatycy – otwarte
    Ludzie – otwarte
    Opętańcy – otwarte
    Marionetkarze – otwarte
    Dachowcy – otwarte
    Cyrkowcy – otwarte
    Baśniopisarze – otwarte
    Szklani Ludzie – otwarte
    Strachy – otwarte
    Senne Zjawy – otwarte
    Postaci Specjalne – otwarte

    Ponieważ cierpimy na deficyt Ludzi, każda postać tej rasy otrzyma na start magiczny przedmiot. Jaki to będzie upominek, zależy od jakości Karty Postaci.



    » Archiwum X » Karty Postaci » Grub
    Poprzedni temat :: Następny temat
    Autor Wiadomość
    Grub
    [Usunięty]




    Wzrost / waga: /
    Wysłany: 4 Październik 2016, 21:49   Grub

    Imię: Grub
    Nazwisko: ? Pan Grub?
    Pseudonim: Ej, Ty
    Wiek: Około 80 lat w śnie + w świecie ludzi - około godziny
    Rasa: Senna zjawa
    Ranga:
    Miejsce zamieszkania: Świat Ludzi

    Moce:
    Proszę pana panie Kwiatku - ma zdolność rozmowy z roślinami, dodatkowo budzi w nich energię do działania i zawsze ma u nich pierwsze, dobre wrażenie. Dlatego też, kiedy jest w potrzebie rośliny mu pomogą, oprócz tego może z nimi porozmawiać i dowiedzieć się czegoś lub poprosić (choć nie rozkazywać, więc bluszcz może być wredny i spławić go, a róża uznać że jest zbyt plebejski żeby z nim rozmawiał). (gdy moc jest używana w walce, zajmuje 1 post na wezwanie, 2 na używanie i 3 posty na odpoczynek)
    Wzrok dobrego ducha - może wyczytać z osoby jej marzenia i potrzeby. (po użyciu - 2 posty odpoczynku)

    Umiejętności:

    Siłacz - ma 2,30 wzrostu i około 200 kg wagi - i umie z tego korzystać. Dodatkowo, jego magiczna natura to wzmacnia - jest uosobieniem siły i sprawności. Może podnieść z ziemi wagę do 600 kg, podnieść nad głowę i rzucić na maksymalnie 2 metry 300 kg i używać przedmiotów do 150 kg, oraz nimi rzucać, chociaż wciąż jest to dla niego duży wysiłek.

    Walka - umie walczyć, specjalizuje się w boksie i zapasach, choć jego łagodna natura wyraźnie mu przeszkadza w skutecznym ranieniu ludzi.

    Pamięć fotograficzna - wszystko co widzi, słyszy lub czuje zapamiętuje idealnie.

    Charakter:
    Grub - jest stworzeniem o naturze trojakiej. Po pierwsze, jako wzór myślenia o sobie ma obraz strongmana który daje dziecku lizak, czyli osobniku pewnym i silnym, ale delikatnym, hojnym, ale rozsądnym. To swego rodzaju super-ego, ideał do którego dąży.
    Drugim stopniem jego jestestwa, jest sen w którym żył - kraina snów wyjątkowo nieprzyjemna dla niego, ale dająca mu proste cele i traktująca jako niewolnika. Powoduje to, że naturalnie szuka osoby nad nim, dającej mu polecenia.
    Trzecim, najświeższym aspektem jest trafienie do świata materialnego - budzącym w nim skrajny strach i zmieszanie. Wie że go nie rozumie, a metody z których wcześniej korzystał nie działają skutecznie.
    Wszystkie trzy aspekty razem tworzą twór wewnętrznie sprzeczny, choć łagodny i miły, to jednocześnie przestraszony i zdezorientowany.

    Wygląd zewnętrzny:
    Jak wyżej wspomniano, ma 2,3 m wzrostu i ponad 200 kg wagi - co definitywnie buduje pierwsze wrażenie. Dodatkowo, ma krótkie, zadbane, czarne włosy i majestatyczny wąs. Jego oczy są ciemnozielone, z delikatną złotą "obręczą". Jego nietypowy wygląd powoduje że ciężko ocenić ile ma lat, ale najbystrzejsi oceniliby na około od 25 do 40.
    Ubrany jest jak pierwowzór - w kaszkiet robotniczy, białą koszulę i ogrodniczki, w ręku ma stalowy szpadel. W przeciwieństwie do pierwowzoru chodzi całkowicie boso.
    Jego twarz jest świadectwem jego znajomości (lub uporczywa chęć poznania) boksu - wyraźnie zarysowana szczęka i toporne rysy twarz pokazują jak dużo walczył. Ciekawostką jest tatuaż wijącego się węża w miejscu serca i kotwica na lewym ramieniu.

    Moc wspomnień, powoduje też że Grub nie odmienia słów oraz nie stosuje pierwszej osoby.

    Historia:
    Kiedy Lily Camterton miała była dzieckiem, miała zwyczaj traktować swoich sąsiadów niczym rodzinę. Kiedy w wieku siedmiu lat została zabrana na trzy miesiące do Amsterdamu, nie pomyślała że takie zachowanie może być niebezpieczne, więc błyskawicznie zaprzyjaźniła się z lokalnym strongmanem, którego spotykała zwykle rankami, kiedy zajmował się ogródkiem.
    Ich relacja była specyficzna, bo Holender ów nie znał języka angielskiego poza wulgaryzmami i żargonem dokerów w stopniu wyższym niż komunikatywny - łączyła ich jedynie miłość do hodowania kwiatów.
    Gdy Lily wyjechała z Amsterdamu, w głębi jej umysłu został On - stróż i ogrodnik, Grub (Finn Grubes).
    Jednak, dojrzewanie młodej nie przebiegało bezproblemowo - ciężka praca i zobowiązania, kredyt i dziecko spowodowały że wytworzyła podczas snów innych stróży snów - surowego Szefa, koszmar, szaleńczo agresywnego Męża i najbardziej tajemniczą - Starość. Z czasem, Grub uciekł w najgłębsze obszary świadomości, gdzie nikt dostać się nie mógł i czekał.
    Wraz ze starością, zniknął Szef, potem Mąż. Ludzie i otoczenie zmieniali się, razem z umysłem, który z olśniewającą dla Gruba prędkością malał. Nawet Starość, a raczej koszmar który podawał się za Starość z czasem rozwiał się, zaakceptowany w całości. Dopiero gdy w całości umysł się oczyścił, tak blisko jak tylko mógł być przed śmiercią, Grub wyszedł ze swojej kryjówki i przywitał się z dziewczynką którą kochał. Zrozumiał że umiera, więc zapłakał cicho, pożegnał się z całym ciepłem jakie mógł pokazać i wyszedł do świata rzeczywistego. Tej samej nocy umarła Lily Camerton.
     



    Zwierzomachina

    Godność: Alkis
    Wiek: Około 30 lat
    Rasa: Mało zabawny Cyrkowiec
    Lubi: Surowe mięso, szum wiatru, latać, polować, ścigać uciekające ofiary, obserwować, naśladować dźwięki
    Nie lubi: MORII i wszystkiego co z nią związane
    Wzrost / waga: 195 cm / 109 kg (na czczo)
    Aktualny ubiór: Przepaska biodrowa, karwasze i nagolenniki (z grubej skóry). Głowę i plecy osłania stalowy hełm specjalnej konstrukcji. Wzmocnienie na brzegach skrzydeł.
    Znaki szczególne: Ptasi łeb, wielkie i mocne skrzydła, blizny na całym ciele po stoczonych walkach o pożywienie i postrzałach
    Zawód: Drapieżnik
    Pod ręką: Tęczowy kamyk na sznurku
    Broń: Szpony i dziób
    Stan zdrowia: Konający
    Dołączył: 23 Kwi 2016
    Posty: 66
    Wysłany: 5 Październik 2016, 20:54   

    Zasadniczo jedyną rzeczą do której mogę się przyczepić jest stylistyka wypowiedzi pisemnej i interpunkcja, która wymaga nieco poprawek (drobnych) np. powinno być „trojakiej” a przed słowem „który” powinien być przecinek itd.

    Jeśli chodzi o moce to moje propozycje są następujące:
    Przede wszystkim Pan Grub nie może zabijać za pomocą roślinności. Może wiązać, oplatać, unieruchamiać, bawić się „w worek bokserski” ale nie zabijać.
    Przywoływanie pnączy w trakcie walki trwa jeden post (roślinność musi dostać sygnał do działania). Pnącza lub inne elementy roślinne pojawiają się w poście następnym i są aktywne przez kolejne 2 posty (łącznie, roślinność aktywna jest przez 3 posty). Po użyciu mocy następują 2 posty odpoczynku.

    Prosiłbym jeszcze o nieco dokładniejsze opisanie umiejętności. Proponuję wybrać umiejętność „walka wręcz” ze specjalizacją boks i zapasy, albowiem bycie zawodowym zapaśnikiem i bokserem to raczej nie umiejętność w ścisłym tego słowa znaczeniu.

    „(...) Grub nie odmienia słów oraz nie stosuje pierwszej osoby.” - to może być bardzo ciekawe. Bardzo mi się podoba ten pomysł.

    Podoba mi się końcówka historii postaci.

    P.S

    Dodatkowo prośba o uzupełnienie danych na profilu i avka


    KP do poprawy
    _________________


     



    Zwierzomachina

    Godność: Alkis
    Wiek: Około 30 lat
    Rasa: Mało zabawny Cyrkowiec
    Lubi: Surowe mięso, szum wiatru, latać, polować, ścigać uciekające ofiary, obserwować, naśladować dźwięki
    Nie lubi: MORII i wszystkiego co z nią związane
    Wzrost / waga: 195 cm / 109 kg (na czczo)
    Aktualny ubiór: Przepaska biodrowa, karwasze i nagolenniki (z grubej skóry). Głowę i plecy osłania stalowy hełm specjalnej konstrukcji. Wzmocnienie na brzegach skrzydeł.
    Znaki szczególne: Ptasi łeb, wielkie i mocne skrzydła, blizny na całym ciele po stoczonych walkach o pożywienie i postrzałach
    Zawód: Drapieżnik
    Pod ręką: Tęczowy kamyk na sznurku
    Broń: Szpony i dziób
    Stan zdrowia: Konający
    Dołączył: 23 Kwi 2016
    Posty: 66
    Wysłany: 5 Październik 2016, 23:25   

    Karta poprawiona = Karta zaakceptowana.
    Witam Łagodnego Olbrzyma po drugiej stronie lustra i życzę miłego wyciskania wrogów na klatę :D
    _________________


    Wyświetl posty z ostatnich:   
    Po drugiej stronie krzywego zwierciadła... Strona Główna
    Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
    Nie możesz pisać nowych tematów
    Możesz odpowiadać w tematach
    Nie możesz zmieniać swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów
    Nie możesz głosować w ankietach
    Nie możesz załączać plików na tym forum
    Możesz ściągać załączniki na tym forum
    Dodaj temat do Ulubionych
    Wersja do druku

    Skocz do:  



    Copyrights © by Spectrofobia Team
    Wygląd projektu Oleandra. Bardzo dziękujemy Noritoshiemu za pomoc przy kodowaniu.

    Forum chronione jest prawami autorskimi!
    Zakaz kopiowania i rozpowszechniania całości bądź części forum bez zgody jego twórców. Dotyczy także kodów graficznych!

    Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
    Template AdInfinitum
    Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 9