• Nie minęło zbyt wiele czasu od rozpoczęcia działalności AKSO, a po całej Otchłani rozniosła się wieść o tajemniczej mgle, w której znikają statki. Czytaj więcej...
  • Wstrząsy naruszyły spokój Morza Łez!
    Odczuwalne są na całym jego obszarze, a także na Herbacianych Łąkach i w Malinowym Lesie.
  • Karciana Szajka została przejęta. Nowa władza obiecuje wielkie zmiany i całkowitą reorganizację ugrupowania. Pilnie poszukiwani są nowi członkowie. Czytaj więcej...
  • Spectrofobia pilnie potrzebuje rąk do pracy! Możecie nam pomóc zgłaszając się na Mistrzów Gry oraz Moderatorów.
Trwające:
  • Skarb Pompei
  • Zmrożone Serce


    Zapisy:
  • Chwilowo brak

    Zawieszone:
  • Brak
  • Drodzy użytkownicy, oficjalnie przenieśliśmy się na nowy serwer!

    SPECTROFOBIA.FORUMPOLISH.COM

    Zapraszamy do zapoznania się z Uśrednionym Przelicznikiem Waluty. Mamy nadzieję, że przybliży on nieco realia Krainy Luster i Szkarłatnej Otchłani.

    Zimowa Liga Wyzwań Fabularnych nadeszła. Ponownie zapraszamy też na Wieści z Trzech Światów - kanoniczne zdarzenia z okolic Lustra i Glasville. Strzeżcie się mrocznych kopuł Czarnodnia i nieznanego wirusa!

    W Kompendium pojawił się chronologiczny zapis przebiegu I wojny pomiędzy Ludźmi i KL. Zainteresowanych zapraszamy do lektury.

    Drodzy Gracze, uważajcie z nadawaniem swoim postaciom chorób psychicznych, takich jak schizofrenia czy rozdwojenie jaźni (i wiele innych). Pamiętajcie, że nie są one tylko ładnym dodatkiem ubarwiającym postać, a sporym obciążeniem i MG może wykorzystać je przeciwko Wam na fabule. Radzimy więc dwa razy się zastanowić, zanim zdecydujecie się na takie posunięcie.

    Pilnie poszukujemy Moderatorów i Mistrzów Gry. Jeżeli ktoś rozważa zgłoszenie się, niech czym prędzej napisze w odpowiednim temacie (linki podane w polu Warte uwagi).

    ***

    Drodzy użytkownicy z multikontami!
    Administracja prosi, by wszystkie postaci odwiedzać systematycznie. Jeżeli nie jest się w stanie pisać wszystkimi na fabule, to chociaż raz na parę dni posta w Hyde Park
    .
    Marionetki – otwarte
    Kapelusznicy – otwarte
    Cienie – otwarte
    Upiorna Arystokracja – otwarte
    Lunatycy – otwarte
    Ludzie – otwarte
    Opętańcy – otwarte
    Marionetkarze – otwarte
    Dachowcy – otwarte
    Cyrkowcy – otwarte
    Baśniopisarze – otwarte
    Szklani Ludzie – otwarte
    Strachy – otwarte
    Senne Zjawy – otwarte
    Postaci Specjalne – otwarte

    Ponieważ cierpimy na deficyt Ludzi, każda postać tej rasy otrzyma na start magiczny przedmiot. Jaki to będzie upominek, zależy od jakości Karty Postaci.



    » Archiwum X » Karty Postaci » Mahiru Angelo
    Poprzedni temat :: Następny temat
    Autor Wiadomość
    Mahiru
    [Usunięty]




    Wzrost / waga: /
    Wysłany: 17 Grudzień 2016, 01:10   Mahiru Angelo

    Imię: Mahiru
    Nazwisko: Angelo
    Pseudonim: Tempest
    Wiek: 19
    Rasa: Senna Zjawa
    Ranga: Wspomnienie Senne
    Miejsce zamieszkania: Kraina Ludzi

    Moce:
    -Projekcja wspomnień osoby
    działa 3 posty/ 2 posty przerwy

    -Teleportacja- moc ta pozwala Mahiru teleportować się w dowolne miejsce w odległości 5 kilometrów. Może on również teleportować siebie oraz jakąś dodatkową osobę jednak skraca to maksymalny dystans teleportacji do 2 kilometrów.
    1 - 100 m- może przenieść siebie oraz dodatkową osobę 2 razy w obrębie dwóch postów (jeśli nie wykorzysta drugiej teleportacji zostaje ona zmarnowana) / odpoczynek 3 posty po upływie dwóch postów
    101 m - 5 km- może przenieść się raz / odpoczynek 4 posty
    101 m - 2 km- może przenieść siebie oraz dodatkową osobę raz / odpoczynek 4 posty

    -Lewitacja- po ponownym powrocie do "życia" Mahiru jest w stanie unosić się w powietrzu czy swobodnie opadać. Było to dla niego dość dużym szokiem kiedy nagle znalazł się kilka metrów nad ziemią.
    Może unieść się maksymalnie na 6 m. Jednak na takiej wysokości nie jest w stanie za długo się utrzymać.
    4 - 6 m- czas lewitacji 3 posty / 3 posty zanim znów będzie mógł wznieść się na taką wysokość
    0 - 3 m- czas lewitacji nieograniczony / czas odpoczynku brak

    Umiejętności:

    Walka wręcz- z Mahiru jest straszny chuligan oraz jest dość skory do bójek. Przez to że ciągle wdawał się w bójki walka na pięści weszła mu już w krew. Przez liczne lata bicia się z innymi w końcu osiągnął w tym wyższy poziom. Jednak nie tylko to przyczyniło się do poprawy jego umiejętności. Uprosił rodziców żeby zapisali go na naukę walki wręcz. Jednak nigdzie nie udało mu się zagrzać miejsca na dłużej. Pozwoliło mu to jednak nauczyć się jako tako prawie każdego stylu walki. Z całego tego miksu powstał jego własny przez co jest walka z nim jest dość utrudniona.

    Fotograficzna pamięć- pamięć Mahiru jest na tyle dobra, że jest on w stanie zapamiętać wszystko co zobaczy. Rysy twarzy, tekst książki, wiersz, drogę, architekturę jakiegoś budynku. Dosłownie wszystko. Co więcej pamięta rzeczy, które widział dawno temu co pozwala mu przywoływać obrazy nawet z czasów bycia dzieckiem. Dzięki temu bez większego nakładu sił chłopak uczy się bardzo dobrze i nie większych problemów jeśli chodzi o oceny.

    Inteligencja- pomimo że na pierwszy rzut oka można stwierdzić, że Mahiru to taki typowy łobuz, któremu jedynie wagary i bójki w głowie, że nic go nie interesuje, i niczym się nie przejmuje. A w głowie nie ma nic. Pozory lubią mylić. Chłopak jest bardzo inteligentny. Rozwiązywanie zagadek, prowadzenie dyskusji na poziomie, obmyślanie planów czy strategii oraz radzenie sobie w trudnych sytuacjach jak i zachowywanie trzeźwego rozumu. Wszystko to przychodzi mu z większą łatwością niż innym. Zapewne to jedna z umiejętności, która pozwalała jak i pozwala przeżyć dłużej niż powinien prowadząc taki tryb życia.

    Charakter:
    Mahiru jest bardzo impulsywną i wybuchową osobą. Łatwo jest zostać jego wrogiem. Często wdaje się w bójki różnej maści. Kiedyś głównie bił się z ludźmi ze szkoły. Nie ważne było, że jest starszy, młodszy, wyższy, niższy, lepiej od niego zbudowany. Jeśli ktoś go zdenerwował to mógł być pewien, że zaraz oberwie. Rzadkością jest doświadczenie momentu kiedy się powstrzymuje. Teraz nawet wdaje się w bójki z dużo starszymi od siebie. Po mimo tego, że ciągle się z kimś bije rzadkością jest zobaczenie go posiniaczonego czy rannego. Przeważnie to jego przeciwnicy są poważnie pokiereszowani i kończą z połamanymi rękami, nogami lub nosem. Można powiedzieć, że w tej kwestii przypomina burzę. Przechodzi i niszczy wszystko i wszystkich na swojej drodze. Jest bardzo pewny siebie i nie obchodzi go co ktoś będzie o nim myślał po usłyszeniu co zrobił czy jaki ma charakter. Można powiedzieć, że robi i mówi co mu się żywnie podoba nie zwracając specjalnie uwagi na otoczenie. Pomimo jego tego często jego rówieśnicy z klasy czy osoby, które miały z nim do czynienia trochę więcej mówią, że nie baliby się powierzyć mu swojej przyszłości. Dzięki swojej inteligencji i fotograficznej pamięci zawsze miał wysokie wyniki w szkole. Często zajmował pierwsze miejsca w różnych konkursach. Ma on także bardziej przyjazną stronę. Da się z nim normalnie porozmawiać chociaż trudno jest go przekonać o swoich racjach. Jest on bardzo lojalny wobec swoich przyjaciół i rodziny. Byłby w stanie dla nich pogrążyć cały świat w chaosie czy nawet go zniszczyć. Jeśli już podejmie się jakiegoś zadania, wyzwania czy coś sobie postanowi to doprowadzi to do końca nie ważne co.

    Wygląd zewnętrzny:
    Mahiru jest przystoinym, wysokim chłopakiem o szczupłej i dobrze zbudowanej sylwetce. Mierzy 181 centymetry i waży 73 kilo. Jest on blondynem. Włosy sięgają mu trochę poniżej karku i przeważnie ułożone są w artystyczny nieład z grzywką opadającą swobodnie na jego twarz. Po tym jak został Senną Zjawą kilka kosmyków zmieniło kolor na biały. Oczy zmieniły kolor na czerwony. Można powiedzieć, że potrafi „zabijać” wzrokiem kiedy się zdenerwuje. Ma jasną cerę. Jego usta są pełne i blade. Na lewym uchu nosi kolczyk. Również po zmianie w Senną Zjawę na jego nadgarstku pojawił się tatuaż w kształcie połowy serca. Nie ma pojęcia co może być powodem pojawienia się ów tatuażu. Jeśli chodzi o jego ubiór to głównymi rzeczami, które nosi praktycznie na co dzień są jego czarne bojówki, wysokie desanty, żółto-czarna kurtka z kapturem oraz nieśmiertelnik na szyi. Nosi przeróżne T-shirty. Jednak nie ma swoich ulubionych. Zakład akurat ten, który wpadnie mu pod rękę.

    Historia:
    Tutaj
     



    Upiorny Arystokrata

    Godność: Jego Wysokość Arcyksiążę Rosarium, Lord Protektor Krainy Luster
    Wiek: Niektórzy czynami starają się dowieść, że zbyt długo już Rosarium żyje na tym świecie, choć on sam jest odmiennego zdania.
    Rasa: Upiorny Arystokrata
    Lubi: Równy krok marszowy arcyksiążęcych legionów, które białą i czerwoną różę niosą do najdalszych zakątków krainy luster; zapach kwiatów w ogrodach Różanego Pałacu i spokojny szum fontann.
    Nie lubi: Nieposłuszeństwa i fałszywych idei, niszczących piękno niewinnych oczu, niegdyś szczęścia tylko pragnących.
    Wzrost / waga: 178 / 70
    Aktualny ubiór: .
    Znaki szczególne: Tykowość
    Pod ręką: Złoty zegarek kieszonkowy
    Bestia: Alphard (Rubeol), Forets (Tenebrae)
    Nagrody: Lustrzany Pierścień, Zegarmistrzowski Przysmak, Nić Opętania, Lodowy Klejnot, Kamień Duszy, Umbraculum
    SPECJALNE: Administrator, Mistrz Gry | Mister Spectrofobii 2011, Najlepszy Pisarz 2012
    Dołączył: 28 Gru 2010
    Posty: 1341
    Wysłany: 21 Grudzień 2016, 01:05   

    Moce
    1. Przesadnie udziwnione. Zmień opis tak żeby ograniczenia były jednolite bez względu na odległość z uwzględnieniem tylko tego, że można na znacznie krótszy dystans gdy przenosisz się z kimś.
    2. Tutaj rozróżnienie owszem jest wskazane, jednak w drugi wypadku jak należy wprowadzić jakieś ograniczenie, nawet jeżeli byłoby dość łagodne pod względem postów - ale też bez przesady.

    Umiejętności
    - Usuń część o nauczeniu się "prawie każdego stylu walki" oraz opisz na czym polega ten, używany przez Twoją postać.
    - Fotograficzna pamięć nie pomaga w nauce, wręcz przeciwnie. Dostosuje więc do tego opis.
    - Umiejętność wymaga zdecydowanie dookreślenia na czym dokładnie polega, na razie niewiele z niej wiadomo poza tym, że niektóre rzeczy przychodzą mu łatwiej od innych, ale to jest zdanie niemal zawsze prawdziwe.

    Charakter
    Informacja o tym jak nie wygląda nie pasje nawet do wyglądu, a Ty umieszczasz ją w charakterze. Charakter ma pokazywać jaka postać jest, a nie jak wszyscy od niej obrywają - to i tak zweryfikuje fabuła.

    Historia
    Cała do napisania na nowo. Za dużo tam człowieka, którym twoja postać nigdy nie była, a jedynie o którego była oparta. Na dodatek zaznacz też wyraźnie, że to zupełnie inne osoby, żeby nie było nieporozumień.
    _________________

    *****
    Wyświetl posty z ostatnich:   
    Po drugiej stronie krzywego zwierciadła... Strona Główna
    Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
    Nie możesz pisać nowych tematów
    Możesz odpowiadać w tematach
    Nie możesz zmieniać swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów
    Nie możesz głosować w ankietach
    Nie możesz załączać plików na tym forum
    Możesz ściągać załączniki na tym forum
    Dodaj temat do Ulubionych
    Wersja do druku

    Skocz do:  



    Copyrights © by Spectrofobia Team
    Wygląd projektu Oleandra. Bardzo dziękujemy Noritoshiemu za pomoc przy kodowaniu.

    Forum chronione jest prawami autorskimi!
    Zakaz kopiowania i rozpowszechniania całości bądź części forum bez zgody jego twórców. Dotyczy także kodów graficznych!

    Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
    Template AdInfinitum
    Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 9