• Nie minęło zbyt wiele czasu od rozpoczęcia działalności AKSO, a po całej Otchłani rozniosła się wieść o tajemniczej mgle, w której znikają statki. Czytaj więcej...
  • Wstrząsy naruszyły spokój Morza Łez!
    Odczuwalne są na całym jego obszarze, a także na Herbacianych Łąkach i w Malinowym Lesie.
  • Karciana Szajka została przejęta. Nowa władza obiecuje wielkie zmiany i całkowitą reorganizację ugrupowania. Pilnie poszukiwani są nowi członkowie. Czytaj więcej...
  • Spectrofobia pilnie potrzebuje rąk do pracy! Możecie nam pomóc zgłaszając się na Mistrzów Gry oraz Moderatorów.
Trwające:
  • Skarb Pompei
  • Zmrożone Serce


    Zapisy:
  • Chwilowo brak

    Zawieszone:
  • Brak
  • Drodzy użytkownicy, oficjalnie przenieśliśmy się na nowy serwer!

    SPECTROFOBIA.FORUMPOLISH.COM

    Zapraszamy do zapoznania się z Uśrednionym Przelicznikiem Waluty. Mamy nadzieję, że przybliży on nieco realia Krainy Luster i Szkarłatnej Otchłani.

    Zimowa Liga Wyzwań Fabularnych nadeszła. Ponownie zapraszamy też na Wieści z Trzech Światów - kanoniczne zdarzenia z okolic Lustra i Glasville. Strzeżcie się mrocznych kopuł Czarnodnia i nieznanego wirusa!

    W Kompendium pojawił się chronologiczny zapis przebiegu I wojny pomiędzy Ludźmi i KL. Zainteresowanych zapraszamy do lektury.

    Drodzy Gracze, uważajcie z nadawaniem swoim postaciom chorób psychicznych, takich jak schizofrenia czy rozdwojenie jaźni (i wiele innych). Pamiętajcie, że nie są one tylko ładnym dodatkiem ubarwiającym postać, a sporym obciążeniem i MG może wykorzystać je przeciwko Wam na fabule. Radzimy więc dwa razy się zastanowić, zanim zdecydujecie się na takie posunięcie.

    Pilnie poszukujemy Moderatorów i Mistrzów Gry. Jeżeli ktoś rozważa zgłoszenie się, niech czym prędzej napisze w odpowiednim temacie (linki podane w polu Warte uwagi).

    ***

    Drodzy użytkownicy z multikontami!
    Administracja prosi, by wszystkie postaci odwiedzać systematycznie. Jeżeli nie jest się w stanie pisać wszystkimi na fabule, to chociaż raz na parę dni posta w Hyde Park
    .
    Marionetki – otwarte
    Kapelusznicy – otwarte
    Cienie – otwarte
    Upiorna Arystokracja – otwarte
    Lunatycy – otwarte
    Ludzie – otwarte
    Opętańcy – otwarte
    Marionetkarze – otwarte
    Dachowcy – otwarte
    Cyrkowcy – otwarte
    Baśniopisarze – otwarte
    Szklani Ludzie – otwarte
    Strachy – otwarte
    Senne Zjawy – otwarte
    Postaci Specjalne – otwarte

    Ponieważ cierpimy na deficyt Ludzi, każda postać tej rasy otrzyma na start magiczny przedmiot. Jaki to będzie upominek, zależy od jakości Karty Postaci.



    » Kompendium Wiedzy » Magiczne Kryształy.
    Poprzedni temat :: Następny temat
    Autor Wiadomość
     



    Porcelanowy Panicz

    Karciana Szajka: Król
    Godność: Lord Oleander de Roitelette
    Wiek: Od dawna jest dorosły, choć wciąż wygląda na 16 lat.
    Lubi: Siebie, władzę, swoje bestie, wszystko co krwawe i potworne
    Nie lubi: Mleka, a fe!
    Wzrost / waga: 160 cm czystego zła! (+ 4 cm dzięki butom) / Lekka niedowaga
    Aktualny ubiór: Beżowa koszula, brązowy krawat z przyczepioną kościaną broszą, czarne spodnie, wysokie skórzane buty zapinane na klamry i ozdobione z przodu króliczymi czaszkami, długi, czarny płaszcz. Do tego klasyczny, czarny kapelusz z doczepionym niewielkim ptasim szkieletem oraz kartą Króla Pik.
    Znaki szczególne: Androgyniczna uroda, dwubarwność tęczówki i ledwie widoczne źrenice
    Bestia: Yūrei – Morita, Eques – Pan Jednorożek, Noaliks – Christo, Avi – Dolly
    Nagrody: Bursztynowy Kompas, Kamień Duszy, Kłamstwożerca
    SPECJALNE: Administrator-Zombie, Grafik | Maskotka Forum
    Dołączył: 25 Lis 2010
    Posty: 2309
    Wysłany: 19 Sierpień 2012, 14:30   Magiczne Kryształy.

    Niewolnicy pracujący w kopalniach na Kryształowym Pustkowiu, należących do rodu de Roitelette, natrafili na tajemniczy minerał. Z tymi, którzy mieli kontakt z błękitnym kryształem, zaczęły dziać się dziwne rzeczy. Stawali się bardzo agresywni, pobudzeni, a przy tym wzrastały ich moce magiczne oraz fizyczne atrybuty. Nic dziwnego, że ród właścicieli ziem zainteresował się znaleziskiem. Ze względu na brak dostępu do technologii w Krainie Luster, przeprowadzenie badań w dogodnych warunkach było niemożliwe. Cała wiedza rodziny de Roitelette na temat kryształu opierała się jedynie na obserwacjach niewolników. Postanowiono zatrudnić do tej pracy osobę o odpowiednich kompetencjach – naukowca ze Świata Ludzi. Zajęcia podjął się pewien uczony pracujący dla organizacji MORIA. W tajemnicy pracował nad poznaniem właściwości niezwykłego minerału. Niestety, wkrótce został nakryty na dziwnych pertraktacjach z magicznymi istotami. Z rozkazu Zarządcy naukowca skutecznie uciszono, a organizacja zainteresowała się wynikami jego badań. W ten sposób w ręce ludzi wpadła próbka, jak się okazało, niezwykle niebezpiecznej substancji. Z każdym dniem dowiadują się o niej coraz więcej. Być może niedługo znaleziskiem zainteresują się także inne ugrupowania. Tymczasem ród de Roitelette po kryjomu rozpoczął handel minerałem, zachwalając go jako magiczne kryształy zwiększające moc. Każdemu zainteresowanemu zlecają misję i jeżeli uda mu się ukończyć ją pomyślnie (i wyjść z niej cało), otrzymuje zapłatę w postaci odpowiednio dużego kawałka kryształu. Krążą plotki, że istoty z różnych stron Krainy Luster coraz częściej próbują włamywać się do kopani na Kryształowym Pustkowiu, by wykraść dla siebie minerał.

    Kryształ:

    Wygląd minerału nie jest szczególnie zadziwiający, jak na standardy Krainy Luster. Jest to kryształ o błękitnym kolorze, choć w momencie, gdy jego właściciel go używa, przybiera barwę granatową i emanuje delikatnym światłem. Im większa ilość posiadana jest przez daną osobę, tym większe możliwości zwiększenia mocy zyskuje, jednak wiąże się z tym ryzyko silnych skutków ubocznych.
    UWAGA: Skutki uboczne występują tylko wtedy, gdy właściciel kryształu nadużywa mocy i ewidentnie przesadza z jej siłą, chcąc robić z siebie „forumowego bożka”. Nawet posiadając największą ilość minerału, ale korzystając z jego mocy z umiarem i rozsądnie, można nie odczuwać żadnych skutków ubocznych poza skokami adrenaliny. A zatem jeśli ktoś nie ma tendencji do przesadzania z mocami, nie musi obawiać się używania kryształu.

    Poniżej 0,1g:
    Działanie: skoki adrenaliny
    0,1g:
    Działanie na ludzi: poprawa kondycji fizycznej, wyostrzenie zmysłów
    Działanie na istoty magiczne: wyostrzenie zmysłów
    Skutki uboczne: częste wahania nastroju
    0,2-0,4g:
    Działanie na ludzi: wyostrzenie zmysłów, wzrost wytrzymałości
    Działanie na istoty magiczne: wzrost efektywności zadawanych obrażeń
    Skutki uboczne: duża nerwowość
    0,5-0,9g:
    Działanie na ludzi: polepszenie jednej umiejętności
    Działanie na istoty magiczne: wydłużenie o post działania jednej mocy własnej
    Skutki uboczne: duża nerwowość, migreny
    1-1,4g:
    Działanie na ludzi: wzrost wytrzymałości i siły fizycznej, polepszenie jednej umiejętności
    Działanie na istoty magiczne: wydłużenie o post działania dwóch mocy własnych
    Skutki uboczne: halucynacje, napady złości, zawroty głowy
    1,5-1,9g:
    Działanie na ludzi: wzrost wytrzymałości, siły fizycznej i szybkości, polepszenie dwóch umiejętności
    Działanie na istoty magiczne: dwukrotne wydłużenie działania jednej mocy
    Skutki uboczne: halucynacje, częste napady złości, nadciśnienie, bóle w klatce piersiowej, duszności
    2-2,9g:
    Działanie na ludzi: wzrost wytrzymałości, siły fizycznej i szybkości, polepszenie trzech umiejętności, znaczne wyostrzenie zmysłów
    Działanie na istoty magiczne: dwukrotne wydłużenie działania jednej mocy, wydłużenie o post działania drugiej mocy własnej
    Skutki uboczne: halucynacje, częste napady złości, sporadyczne krwotoki, niebezpieczeństwo chorób serca, niewielkie mutacje
    3-5g:
    Działanie na ludzi: wzrost wytrzymałości, siły fizycznej i szybkości, polepszenie trzech umiejętności, znaczne wyostrzenie zmysłów, jedna dodatkowa umiejętność
    Działanie na istoty magiczne: dwukrotne wydłużenie działania dwóch mocy własnych
    Skutki uboczne: tracenie kontaktu z rzeczywistością, choroby serca, zagrażające zdrowiu i życiu mutacje
    Więcej niż 5g:
    Działanie na ludzi: wzrost wytrzymałości, siły fizycznej i szybkości, polepszenie trzech umiejętności, znaczne wyostrzenie zmysłów, jedna dodatkowa umiejętność, zdolności telekinetyczne
    Działanie na istoty magiczne: jedna dodatkowa moc lub umiejętność (do wyboru), zwiększenie efektywności działania dwóch mocy własnych
    Skutki uboczne: szaleństwo, częste krwotoki, choroby serca, zagrażające życiu mutacje, niebezpieczeństwo rozerwania pojedynczych organów lub całego organizmu od środka

    Zdobywanie kryształu:
    Jak zdobyć dla siebie kryształ? Wyjścia są dwa.
    1) Pierwszym jest napisanie do wybranego MG i poproszenie o poprowadzenie wyprawy do kopalni, w której postać będzie miała znaleźć i wykraść z niej kawałek minerału. Trzeba się liczyć z tym, że ziemie rodu de Roitelette są pilnie strzeżone. Wśród straży znajdzie się niejedna potworna kreatura.
    Jest to na pewno trochę szybsza metoda. Postać nie musi udawać się na spotkanie z pośrednikiem, tylko od razu rusza na misję. Niestety, nigdy nie wiadomo jaką (i czy w ogóle) ilość kryształu uda nam się zdobyć. Nawet zgłaszając się na misję po 4g, jeżeli wybory postaci nie będą dla MG zadowalające, można odejść z kwitkiem bądź dużo mniejszym kawałkiem minerału. Choć, kto wie. Może jeżeli gra będzie na bardzo wysokim poziomie, uda nam się zdobyć większy kawałek kryształu, niż oczekiwaliśmy.
    2) Drugą opcją jest „kupienie” kryształu od przedstawiciela rodziny de Roitelette – Oleandra. W takim wypadku piszecie wiadomość do mnie (na PW bądź GG) z prośbą o wyznaczenie misji. Idziecie na krótkie fabularne spotkanie z Oleandrem, podczas którego tłumaczy Wam szczegóły wyprawy. Resztę prowadzi już MG (jako, że ja nie mam MG-owych uprawnień). Takim zadaniem przeważnie będzie zdobycie czegoś, co zostanie później wymienione na kryształ.
    W tym przypadku misja może nieco się przedłużać ze względu na dwa spotkania z pośrednikiem mające na celu przyjęcie zadania i odebranie nagrody. Za to jeżeli uda nam się ukończyć misję i zdobyć wymagany przedmiot, zawsze dostaniemy taką ilość minerału, po jaką się zgłaszaliśmy. Nie mniej, ale też nie więcej.

    Poziomy trudności:
    0,1-1,5g – Poziom C
    1,6-2,9g – Poziom B
    3g i więcej – Poziom A

    Inne informacje:
    Jeżeli trzyma się blisko siebie dwa odłamki kryształu, stopią się one w jedno. Oznacza to, że dwukrotne zdobyty 1g kryształu będzie już posiadać działanie 2g. Należy jednak pamiętać, że nieoszlifowany kryształ łączy się jedynie z nieoszlifowanym, a oszlifowany z oszlifowanym.

    W przypadku zdobycia ilości kryształu zezwalającej na uzyskanie dodatkowej mocy/umiejętności bądź zwiększającej działanie już posiadanych, należy napisać do administracji, by nowa zdolność postaci została dopisana do KP i w przypadku pierwszym, zaakceptowana. Tak, wybieracie je sami. Pamiętajcie jednak, że te moce są dopisywane jako „pochodzące od przedmiotu”, a zatem jeżeli Wasz kryształ zostanie zniszczony, moc zniknie. Dobra wiadomość jest taka, że kryształu nie można komuś ukraść.

    Możliwe do zdobycia są także przedmioty, które niwelują wszelkie skutki uboczne bez względu na to, jak często i w jakim stopniu postać korzysta z mocy minerału. Będą to elementy biżuterii (pierścienie, naszyjniki, bransolety i tak dalej), w których można umieścić kryształ. Oprócz tego, można poprosić MG o poprowadzenie misji mającej na celu oszlifowanie kryształu, dzięki czemu również nie będzie posiadał skutków ubocznych. Wszystkie misje na te przedmioty lub oszlifowanie będą podchodzić pod poziom B!
    Wyświetl posty z ostatnich:   
    Po drugiej stronie krzywego zwierciadła... Strona Główna
    Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
    Nie możesz pisać nowych tematów
    Możesz odpowiadać w tematach
    Nie możesz zmieniać swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów
    Nie możesz głosować w ankietach
    Nie możesz załączać plików na tym forum
    Możesz ściągać załączniki na tym forum
    Dodaj temat do Ulubionych
    Wersja do druku

    Skocz do:  



    Copyrights © by Spectrofobia Team
    Wygląd projektu Oleandra. Bardzo dziękujemy Noritoshiemu za pomoc przy kodowaniu.

    Forum chronione jest prawami autorskimi!
    Zakaz kopiowania i rozpowszechniania całości bądź części forum bez zgody jego twórców. Dotyczy także kodów graficznych!

    Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
    Template AdInfinitum
    Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 9