• Nie minęło zbyt wiele czasu od rozpoczęcia działalności AKSO, a po całej Otchłani rozniosła się wieść o tajemniczej mgle, w której znikają statki. Czytaj więcej...
  • Wstrząsy naruszyły spokój Morza Łez!
    Odczuwalne są na całym jego obszarze, a także na Herbacianych Łąkach i w Malinowym Lesie.
  • Karciana Szajka została przejęta. Nowa władza obiecuje wielkie zmiany i całkowitą reorganizację ugrupowania. Pilnie poszukiwani są nowi członkowie. Czytaj więcej...
  • Spectrofobia pilnie potrzebuje rąk do pracy! Możecie nam pomóc zgłaszając się na Mistrzów Gry oraz Moderatorów.
Trwające:
  • Skarb Pompei
  • Zmrożone Serce


    Zapisy:
  • Chwilowo brak

    Zawieszone:
  • Brak
  • Drodzy użytkownicy, oficjalnie przenieśliśmy się na nowy serwer!

    SPECTROFOBIA.FORUMPOLISH.COM

    Zapraszamy do zapoznania się z Uśrednionym Przelicznikiem Waluty. Mamy nadzieję, że przybliży on nieco realia Krainy Luster i Szkarłatnej Otchłani.

    Zimowa Liga Wyzwań Fabularnych nadeszła. Ponownie zapraszamy też na Wieści z Trzech Światów - kanoniczne zdarzenia z okolic Lustra i Glasville. Strzeżcie się mrocznych kopuł Czarnodnia i nieznanego wirusa!

    W Kompendium pojawił się chronologiczny zapis przebiegu I wojny pomiędzy Ludźmi i KL. Zainteresowanych zapraszamy do lektury.

    Drodzy Gracze, uważajcie z nadawaniem swoim postaciom chorób psychicznych, takich jak schizofrenia czy rozdwojenie jaźni (i wiele innych). Pamiętajcie, że nie są one tylko ładnym dodatkiem ubarwiającym postać, a sporym obciążeniem i MG może wykorzystać je przeciwko Wam na fabule. Radzimy więc dwa razy się zastanowić, zanim zdecydujecie się na takie posunięcie.

    Pilnie poszukujemy Moderatorów i Mistrzów Gry. Jeżeli ktoś rozważa zgłoszenie się, niech czym prędzej napisze w odpowiednim temacie (linki podane w polu Warte uwagi).

    ***

    Drodzy użytkownicy z multikontami!
    Administracja prosi, by wszystkie postaci odwiedzać systematycznie. Jeżeli nie jest się w stanie pisać wszystkimi na fabule, to chociaż raz na parę dni posta w Hyde Park
    .
    Marionetki – otwarte
    Kapelusznicy – otwarte
    Cienie – otwarte
    Upiorna Arystokracja – otwarte
    Lunatycy – otwarte
    Ludzie – otwarte
    Opętańcy – otwarte
    Marionetkarze – otwarte
    Dachowcy – otwarte
    Cyrkowcy – otwarte
    Baśniopisarze – otwarte
    Szklani Ludzie – otwarte
    Strachy – otwarte
    Senne Zjawy – otwarte
    Postaci Specjalne – otwarte

    Ponieważ cierpimy na deficyt Ludzi, każda postać tej rasy otrzyma na start magiczny przedmiot. Jaki to będzie upominek, zależy od jakości Karty Postaci.



    » Obrzeża Miasta
    Poprzedni temat :: Następny temat
    Autor Wiadomość
     



    Bioarcheolog

    Organizacja MORIA: Naukowiec
    Godność: oficjalnie: Vega Jardine; dla Morii: Apryline Moss
    Wiek: 32 lata
    Rasa: Człowiek
    Lubi: kości, stare rzeczy, grzebanie w ziemi
    Nie lubi: zazwyczaj tego, co magiczne. W szczególności tego, co jest jej nieznane.
    Wzrost / waga: 162cm / 56kg
    Aktualny ubiór: Fabuła: http://www.true-gaming.ne...eed-Unity-9.jpg Retro: glany, dresy, koszulka i kurtka.
    Znaki szczególne: różowe włosy!
    Zawód: bioarcheolog i przewodnicząca jednostki archeologicznej.
    Pan / Sługa: - / (niby)Duma
    Pod ręką: Fabuła: broń do walki wręcz, stary, podróżny plecak, wypchany różnościami. Retro: drobiazgi w kieszeniach, telefon, radar
    Broń: futurystyczna, składana broń do walki wręcz
    Bestia: Estris (Cienista)
    Nagrody: Bursztynowy Kompas, Kamień Bohaterów (w Ostrzu z FF), Rubinowe Serce, Blaszka Zmartwienia, Tęczowa Różdżka, Bolerko-niewidko, Zegarmistrzowski przysmak (2 szt.)
    Kryształ: 3,2g
    SPECJALNE: Mistrz Gry
    Dołączyła: 31 Mar 2014
    Posty: 319
    Wysłany: 3 Lipiec 2016, 23:59   Oczyszczalnia Ścieków  

    Oczyszczalnia zbierająca ścieki z całego miasta, a także z okolicznych regionów, które finalnie trafiają do pobliskiej rzeki. Cały kompleks znajduje się na granicy miasta, na równinnym terenie w sąsiedztwie lasów i nieużytków. Oczyszczalnia wykorzystuje metody mechaniczne, biologiczne oraz, w niewielkim stopniu, chemiczne. Posiada kilka zbiorników, komór oczyszczających oraz składowisk osadu.
    _________________

    y y x x x x x x x x y
     



    Bioarcheolog

    Organizacja MORIA: Naukowiec
    Godność: oficjalnie: Vega Jardine; dla Morii: Apryline Moss
    Wiek: 32 lata
    Rasa: Człowiek
    Lubi: kości, stare rzeczy, grzebanie w ziemi
    Nie lubi: zazwyczaj tego, co magiczne. W szczególności tego, co jest jej nieznane.
    Wzrost / waga: 162cm / 56kg
    Aktualny ubiór: Fabuła: http://www.true-gaming.ne...eed-Unity-9.jpg Retro: glany, dresy, koszulka i kurtka.
    Znaki szczególne: różowe włosy!
    Zawód: bioarcheolog i przewodnicząca jednostki archeologicznej.
    Pan / Sługa: - / (niby)Duma
    Pod ręką: Fabuła: broń do walki wręcz, stary, podróżny plecak, wypchany różnościami. Retro: drobiazgi w kieszeniach, telefon, radar
    Broń: futurystyczna, składana broń do walki wręcz
    Bestia: Estris (Cienista)
    Nagrody: Bursztynowy Kompas, Kamień Bohaterów (w Ostrzu z FF), Rubinowe Serce, Blaszka Zmartwienia, Tęczowa Różdżka, Bolerko-niewidko, Zegarmistrzowski przysmak (2 szt.)
    Kryształ: 3,2g
    SPECJALNE: Mistrz Gry
    Dołączyła: 31 Mar 2014
    Posty: 319
    Wysłany: 4 Lipiec 2016, 12:15     

    Z autobusu wysiadła całkiem trzeźwa, pomimo zabójczego działania mocnego piwa w upale. Od przystanku jeszcze długa droga do oczyszczalni Vegę dzieliła i choć początkowo planowała zająć się na ten czas jeszcze jednym piwem, zrezygnowała z tego pomysłu - jako wyraźnie podpita nie będzie miała odpowiedniego wizerunku. Miętową gumą znanej marki skasowała posmak piwa, a czas pozwolił jej już całkowicie wytrzeźwieć. Około pół godziny marszu, raz w cieniu drzew, raz w upale bez krzty wiaterku, a zawsze w gorącu bijącym od asfaltu, zakończyło się napotkaniem bramy głównej. Skorzystała z wideofonu, przedstawiając się jako Apryline Moss, Pani detektyw z wydziału zabójstw. Wpuszczono ją do środka kiedy to okazała do kamery dokument potwierdzający te słowa - legitymację służbową. Oczywiście, żadna Apryline nie pracuje w policji na takim stanowisku, ale jak już Moria przekazała dokument, to Vega z niego śmiało skorzysta. Dla Morii nie istnieją granicę ani fałszowania, ani zatajania - ma dojścia wszędzie.
    Pokonała krótki odcinek chodnika spacerkiem, a zza metalowych drzwi pobliskiego budynku wyszedł jeden z pracowników, zapraszając ją do środka. W jego towarzystwie udała się do pokoju zastępcy kierownika, z którym to przyszło jej odbyć małą pogawędkę. Ubrana była bardzo po cywilnemu, jak typowa nastolatka, choć w widoczny sposób prawa strona koszulki przysłaniała kaburę z pistoletem. Uważny wzrok przedsiębiorcy nie omieszkał przegapić tej pewnej irracjonalności.
    - Ściągnięto mnie na pilne wezwanie, nie było czasu ani potrzeby na mundury. - odparła pewna swego, gasząc jego podejrzenie jak knot świeczki na powietrzu puszczonym z ust.
    Opowiedziała o tym jak istnieją pewne przypuszczenia o mordercy, ale szczegółów nie może podawać. Musiała jednak napomnieć, że przyszła tu po to, by przejrzeć to, co mechaniczne metody oczyszczania napotkały w ściekach. Oczywistym się stało, że szuka ludzkich kości. Liczyła na to, że ścieki na tym etapie są w pewien sposób grupowane - która porcja z jakiego okręgu miasta przypływa w określonej porze - i z-ca kierownika potwierdził tę tezę. Wspomniała też o bardzo dobrym wykształceniu z bioarcheologii, co było właśnie powodem przydzielenia jej do tego zadania.
    Dyrektor osobiście poprowadził ją po dalszej infrastrukturze oczyszczani. Dotarli do jednej z kilku komór na odpady. Zapytana o wielkość kości, jaka jest poszukiwana, opowiedziała o dokładnych wymiarach kluczowych kości dorosłego człowieka - czaszki i paru kości długich. Mężczyzna zaprowadził ją parę pięter w dół, gdzie dotarli na sort o odpowiednich wymiarach. Oczywiście wątpliwym było, aby ktoś w całości spuścił kości w kiblu - prędzej pociąłby je na drobne kawałki. Niewielka ilość różnych przedmiotów nie posiadała żadnego z elementów układu kostnego. Drobniejszy sort z kolei pełen był różnych elementów i jego wielkość należało skrupulatnie przejrzeć przy pomocy przepompowania zawartości zbiornika do pustego. Brak rezultatów zmusił do udania się w jeszcze dwa inne silosy, gdzie ten drugi na mniejszym sorcie pozwolił wyszczególnić ludzkie kości.
    Bingo.
    Wydobyła z plecaka odpowiednie woreczki foliowe i zapakowała w nie te cenne znaleziska. Z danych segregacyjnych wynikało z której dzielnicy i w mniej więcej w których dniach ta część ścieków dotarła. Przedział czasowy pokrywał się z czasem zaginięcia, a płeć i wzrost ofiary zgadzał się z pobranymi próbkami - szybkie wykorzystanie miarki i wzorów pozwoliło ten wniosek wysnuć.
    Vega poprosiła o wskazówki, jak dokładniej mogłaby określić miejsce ujęcia kluczowej porcji ścieków. Okazało się, że powinna udać się do systemu kanalizacyjnego i tam poszukiwać ewentualnych resztek kości, zniesionych na boczne ścianki bądź wyłowione przez szczury. W tym miejscu wiedziała, że osad zebrany na kościach może poprowadzić ją jak po nici i kłębku, choć szanse na to są raczej minimalne.
    Po kilkugodzinnej wizycie w oczyszczalni, udała się w strony cywilizacji. Nieco prześmierdła odorem, przydałaby się jej kąpiel...
    Kuźwa, fart, mieszkać po sąsiedzku z Ludojadem...

    z/t
    _________________

    y y x x x x x x x x y
    Wyświetl posty z ostatnich:   
    Po drugiej stronie krzywego zwierciadła... Strona Główna
    Odpowiedz do tematu
    Nie możesz pisać nowych tematów
    Możesz odpowiadać w tematach
    Nie możesz zmieniać swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów
    Nie możesz głosować w ankietach
    Nie możesz załączać plików na tym forum
    Możesz ściągać załączniki na tym forum
    Dodaj temat do Ulubionych
    Wersja do druku

    Skocz do:  
    Szybka odpowiedź

    Użytkownik: 
               

    Wygaśnie za Dni
     
     



    Copyrights © by Spectrofobia Team
    Wygląd projektu Oleandra. Bardzo dziękujemy Noritoshiemu za pomoc przy kodowaniu.

    Forum chronione jest prawami autorskimi!
    Zakaz kopiowania i rozpowszechniania całości bądź części forum bez zgody jego twórców. Dotyczy także kodów graficznych!

    Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
    Template AdInfinitum
    Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 10