• Nie minęło zbyt wiele czasu od rozpoczęcia działalności AKSO, a po całej Otchłani rozniosła się wieść o tajemniczej mgle, w której znikają statki. Czytaj więcej...
  • Wstrząsy naruszyły spokój Morza Łez!
    Odczuwalne są na całym jego obszarze, a także na Herbacianych Łąkach i w Malinowym Lesie.
  • Karciana Szajka została przejęta. Nowa władza obiecuje wielkie zmiany i całkowitą reorganizację ugrupowania. Pilnie poszukiwani są nowi członkowie. Czytaj więcej...
  • Spectrofobia pilnie potrzebuje rąk do pracy! Możecie nam pomóc zgłaszając się na Mistrzów Gry oraz Moderatorów.
Trwające:
  • Skarb Pompei
  • Zmrożone Serce


    Zapisy:
  • Chwilowo brak

    Zawieszone:
  • Brak
  • Drodzy użytkownicy, oficjalnie przenieśliśmy się na nowy serwer!

    SPECTROFOBIA.FORUMPOLISH.COM

    Zapraszamy do zapoznania się z Uśrednionym Przelicznikiem Waluty. Mamy nadzieję, że przybliży on nieco realia Krainy Luster i Szkarłatnej Otchłani.

    Zimowa Liga Wyzwań Fabularnych nadeszła. Ponownie zapraszamy też na Wieści z Trzech Światów - kanoniczne zdarzenia z okolic Lustra i Glasville. Strzeżcie się mrocznych kopuł Czarnodnia i nieznanego wirusa!

    W Kompendium pojawił się chronologiczny zapis przebiegu I wojny pomiędzy Ludźmi i KL. Zainteresowanych zapraszamy do lektury.

    Drodzy Gracze, uważajcie z nadawaniem swoim postaciom chorób psychicznych, takich jak schizofrenia czy rozdwojenie jaźni (i wiele innych). Pamiętajcie, że nie są one tylko ładnym dodatkiem ubarwiającym postać, a sporym obciążeniem i MG może wykorzystać je przeciwko Wam na fabule. Radzimy więc dwa razy się zastanowić, zanim zdecydujecie się na takie posunięcie.

    Pilnie poszukujemy Moderatorów i Mistrzów Gry. Jeżeli ktoś rozważa zgłoszenie się, niech czym prędzej napisze w odpowiednim temacie (linki podane w polu Warte uwagi).

    ***

    Drodzy użytkownicy z multikontami!
    Administracja prosi, by wszystkie postaci odwiedzać systematycznie. Jeżeli nie jest się w stanie pisać wszystkimi na fabule, to chociaż raz na parę dni posta w Hyde Park
    .
    Marionetki – otwarte
    Kapelusznicy – otwarte
    Cienie – otwarte
    Upiorna Arystokracja – otwarte
    Lunatycy – otwarte
    Ludzie – otwarte
    Opętańcy – otwarte
    Marionetkarze – otwarte
    Dachowcy – otwarte
    Cyrkowcy – otwarte
    Baśniopisarze – otwarte
    Szklani Ludzie – otwarte
    Strachy – otwarte
    Senne Zjawy – otwarte
    Postaci Specjalne – otwarte

    Ponieważ cierpimy na deficyt Ludzi, każda postać tej rasy otrzyma na start magiczny przedmiot. Jaki to będzie upominek, zależy od jakości Karty Postaci.



    » Siedziba Organizacji MORIA
    Poprzedni temat :: Następny temat
    Autor Wiadomość
     



    Zmarły

    Karciana Szajka: Walet
    Godność: Aaron (Aron) Wels alias Amon
    Wiek: 27
    Rasa: Lunatyk
    Lubi: nadmorskie zamki, latarnie, przyglądać się torturom, nazywać siebie Władcą Czasu
    Nie lubi: lekceważenia czasu
    Wzrost / waga: 190cm / 86kg
    Aktualny ubiór: Czarny frak z gustowną, grafitową koszulą w jasne prążki i zgrabny, acz wyrazisty w swojej formie, ciemny cylinder.
    Znaki szczególne: białe włosy, czarne oczy, obcowanie z kapeluszami i zegarami
    Zawód: Latarnik
    Pan / Sługa: - / Doll
    Pod ręką: 1/2 blaszki zmartwienia
    Dołączył: 21 Lip 2014
    Posty: 480
    Ostrzeżeń:
     1/3/3
    Wysłany: 14 Kwiecień 2016, 09:59   Działalność MORII [aktualizacja: 08.07.16]  

    W tym temacie umieszczane będą zdarzenia związane z MORIĄ, jakie miały miejsce w fabule bądź zostały uzgodnione pozafabularnie z nadmienionymi w nich postaciami. Nie znajdą się tu jednak wszystkie takie akcje, gdyż niektóre... po prostu są utajnione przed opinią publiczną z racji, nazwijmy to, dobra dla ogółu.



      #1

      Ludzie? Ludzie?! Nie ma!
      W świecie ludzi dochodziło do częstych zaginięć. Z czasem jeden z agentów MORII zebrał te dane za pomocą dostępu do policji i odcedził z nich listę szczególnie budzących zastanowienie zaginięć. Uznano, że osoby te muszą padać ofiarami morderstw. Jednocześnie prowadzono na wysoką skalę poszukiwania Cyrkowców w świecie ludzi i kilkoro z nich udało się MORII złapać. Wciąż jednak ludzie znikali, wciąż problemu ani trochę nie rozwiązali.
      Ludożercy – kilkoro z nich zdołało uciec, toteż na nich padało główne podejrzenie. Jeden z nich szczególnie był tworzony w kierunku upodobania w ludzkim mięsie. Była to chyba największa pomyłka zarządców organizacją – broń przeciw im samym. Poszukiwania trwają.

      Poszukiwania ludożercy: http://spectrofobia.cba.p...p?p=53299#53299



      #2

      Gdzie Cyrki? & Projekt Gryf
      Zakończenie pierwszej wojny ze skutkiem negatywnym dla MORII wiązało się z uwolnieniem rzeszy Cyrkowców. Nie był to jednak jedyny przykład klęski MORII – Cyrkowcy uciekali również przez kolejne lata, choć już jako nieliczne przypadki (lecz tak wielu ich już wówczas też i nie było...) Zarządcy wyciągnęli konsekwencję i po pierwszej wojnie, wraz z odbudową i modernizacją kompleksu, podnieśli także poziom zabezpieczeń, co wiązało się z większą trudnością przeprowadzania kolejnych eksperymentów. W ostatnim dziesięcioleciu poziom zabezpieczeń był bardzo wysoki, eksperymenty poza blokiem MORII właściwie nie istniały, a rozpoczęcie każdego nowego było kontrolowane niczym wybuch bomby atomowej.

      Nie ma jednak bezpieczeństwa stuprocentowego. Jednym z uciekających w ostatnich latach był Gregory, Cyrkowiec znany naukowcom jako projekt Gryf. Nie uciekł on jednak dobrowolnie – to był kontrolowany wybieg. Myślał, że uciekał za jednym z Cyrkowców, ale ten był po prostu przynętą, puszczoną, gdyż nie dawał wielkiej nadziei MORII swoją osobą. A zatem Gryf opuścił kompleks naukowy tylko dlatego, że mu na to pozwolono. Kiedy tamten Cyrkowiec wywiódł Gryfiego, za nim z kolei podążył pewien specjalny agent MORII, a od teraz jego osobisty stalker, nadzorca i obserwator.
      Należy wspomnieć, że Gregory posiadał dość skrzętnie przestawiony umysł. Podświadomie wykonywał polecenia, które mu, mówiąc w uproszczeniu, zaprogramowano. Podczas pobytu w kompleksie, zmuszano go do wykonania odpowiednich czynności za pomocą sugestii, co pozwoliło wypracować niekontrolowane mechanizmy działania. Ponadto, posiadał wszczepiony chip, dzięki któremu można było go odnaleźć za pomocą odpowiednio nastawionego, specjalistycznego odbiornika. Tym sposobem jego stalker mógł przebywać w Krainie Luster, kontrolować jego położenie i jednocześnie nie musieć deptać mu po piętach.
      Jego pierwszym celem było odnaleźć Cyrkowców i wkręcić się do ich szajki. I rzeczywiście, Gryf doprowadził go do Cyrku położonego w Upiornym Miasteczku. Teraz stało przed stalkerem najważniejsze zadanie – dostać się do środka i sklasyfikować wszystkich tam przebywających, przy tym skrzętnie korzystając z jednego z nielicznych egzemplarzy bolerka-niewidka, posiadanych przez organizację. Nie udało mu się jednak sklasyfikować wszystkich osobników, które znajdowały się na listach zbiegłych – właściwie nie miał ich nawet połowy. Teraz jego zadaniem było dostarczyć nie nazbyt pocieszny materiał MORII i oczekiwać na dalsze rozkazy dla ich wtyczki-Gryfa.

      MORIA zgromadziła dane o Cyrkowcach i co kilka miesięcy podejmowała próby wejścia do Cyrku i zbadania stanu ich posiadania się. Jako, że priorytetem pozostawało niewykrycie, powiększanie listy o kolejne osobniki przychodziło z wielkim trudem. Pojedyncze osobniki porwano i zabito od razu bądź sprowadzono do MORII. Po serii tortur, udało się wyciągnąć pewne informacje. Poszukiwania Cyrkowców stały się łatwiejsze i nie mogli się już czuć tak bezpiecznie jak jeszcze kilka lat temu.


      ***


      Oprócz Gryfa, także obiekt znany w obecnym czasie jako Nora posiadał przestawiony umysł. Podświadomie wykonywała polecenia, które jej, mówiąc w uproszczeniu, zaprogramowano. Podczas pobytu w kompleksie, zmuszano ją do wykonania odpowiednich czynności za pomocą sugestii, co pozwoliło wypracować niekontrolowane mechanizmy działania.



      #3

      Na tamten świat...
      W ostatnich tygodniach zwiadowcy oraz żołnierze Morii udali się do KL celem stałego utrzymywania wojskowego punktu obserwacyjno-zaopatrzeniowego. Skromna baza posłużyć ma łączeniu się za pomocą komunikacji niejawnej członków Morii w świecie KL, wymianie danych i składowisko broni. Plany na przyszłość zakładają m.in. poszerzenie bazy i ulokowania kolejnych, jej podobnych.

      Wszyscy zwiadowcy i żołnierze dostali dokładną instrukcję postępowania w wypadku potrzeby udania się do tej bazy. Ze względu na wysokie ryzyko zdemaskowania, każda próba dostania się do bazy musi zostać wcześniej zaraportowana dowództwu.

    _________________


    x x x x
    Wyświetl posty z ostatnich:   
    Po drugiej stronie krzywego zwierciadła... Strona Główna
    Odpowiedz do tematu
    Nie możesz pisać nowych tematów
    Możesz odpowiadać w tematach
    Nie możesz zmieniać swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów
    Nie możesz głosować w ankietach
    Nie możesz załączać plików na tym forum
    Możesz ściągać załączniki na tym forum
    Dodaj temat do Ulubionych
    Wersja do druku

    Skocz do:  
    Szybka odpowiedź

    Użytkownik: 
               

    Wygaśnie za Dni
     
     



    Copyrights © by Spectrofobia Team
    Wygląd projektu Oleandra. Bardzo dziękujemy Noritoshiemu za pomoc przy kodowaniu.

    Forum chronione jest prawami autorskimi!
    Zakaz kopiowania i rozpowszechniania całości bądź części forum bez zgody jego twórców. Dotyczy także kodów graficznych!

    Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
    Template AdInfinitum
    Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 10