Nie minęło zbyt wiele czasu od rozpoczęcia działalności AKSO, a po całej Otchłani rozniosła się wieść o tajemniczej mgle, w której znikają statki. Czytaj więcej...
Karciana Szajka została przejęta. Nowa władza obiecuje wielkie zmiany i całkowitą reorganizację ugrupowania. Pilnie poszukiwani są nowi członkowie. Czytaj więcej...
Spectrofobia pilnie potrzebuje rąk do pracy! Możecie nam pomóc zgłaszając się na Mistrzów Gry oraz Moderatorów.
Zapraszamy do zapoznania się z Uśrednionym Przelicznikiem Waluty. Mamy nadzieję, że przybliży on nieco realia Krainy Luster i Szkarłatnej Otchłani.
Zimowa Liga Wyzwań Fabularnych nadeszła. Ponownie zapraszamy też na Wieści z Trzech Światów - kanoniczne zdarzenia z okolic Lustra i Glasville. Strzeżcie się mrocznych kopuł Czarnodnia i nieznanego wirusa!
W Kompendium pojawił się chronologiczny zapis przebiegu I wojny pomiędzy Ludźmi i KL. Zainteresowanych zapraszamy do lektury.
Drodzy Gracze, uważajcie z nadawaniem swoim postaciom chorób psychicznych, takich jak schizofrenia czy rozdwojenie jaźni (i wiele innych). Pamiętajcie, że nie są one tylko ładnym dodatkiem ubarwiającym postać, a sporym obciążeniem i MG może wykorzystać je przeciwko Wam na fabule. Radzimy więc dwa razy się zastanowić, zanim zdecydujecie się na takie posunięcie.
Pilnie poszukujemy Moderatorów i Mistrzów Gry. Jeżeli ktoś rozważa zgłoszenie się, niech czym prędzej napisze w odpowiednim temacie (linki podane w polu Warte uwagi).
***
Drodzy użytkownicy z multikontami!
Administracja prosi, by wszystkie postaci odwiedzać systematycznie. Jeżeli nie jest się w stanie pisać wszystkimi na fabule, to chociaż raz na parę dni posta w Hyde Park.
Ponieważ cierpimy na deficyt Ludzi, każda postać tej rasy otrzyma na start magiczny przedmiot. Jaki to będzie upominek, zależy od jakości Karty Postaci.
Godność: Noritoshi Ishiya. Sapphire Ayers Wiek: 20-22 Rasa: Strach lub Straszka Lubi: Kolory tęczy, deszcz, przyrodę! Bycie pomocnym! Wzrost / waga: 210 lub 190 cm / 100 lub 70 kg Aktualny ubiór: Fabuła: facet; kolorowa piżamka i kapcie
/ Retro-lis: facet; jasne jeansowe spodnie, kolorowy sweter, szary plecak. / Retro-brain: kolorowe: bluzka i dresowe spodnie Znaki szczególne: Dwie podłużne blizny na łopatkach, kilka mniejszych na ramionach. Posiada motyle skrzydła. Błękitne oczy i jasna cera. Zawód: ekspert ds. modelowania ryzyka Pan / Sługa: ? / - Pod ręką: fabuła: nic / retro-lis: wszystko Bestia: Avi, Cauchemare Nagrody: Czarodziejska Wstęga, Bursztynowy Kompas, Zegarmistrzowski Przysmak (1szt.), Animicus, Bolerko-niewidko
Dołączył: 16 Lip 2012 Posty: 776
Wysłany: 17 Listopad 2015, 23:46 Noritoshi
Nowa karta postaci, gdyż starej chcę się pozbyć (za zgoda Olka). Ta jest zmieniona wobec poprzedniej w następujących elementach:
Zaklęcie zamiast jednej umiejętności,
Zmiana dwóch mocy własnych (pierwsza bardzo podobna do poprzedniej, tej z aurą związanej),
Przemiana charakteru postaci, uzasadniona obecnie dokonaną fabułą,
Drobne zmiany w pozostałych umiejętnościach i wyglądzie, choć na niezbyt znaczącym poziomie,
Poprawki (głównie merytoryczne) w całości tekstu,
Dopisana historia, związana z kluczowymi dla postaci wydarzeniami dotąd zrealizowanymi fabularnie.
Imię:
Przy narodzinach w rubryce przeznaczonej na imię wpisano: Noritoshi. Ale papiery, którymi aktualnie się posługuje, wskazują imię Sapphire.
Nazwisko:
Ishiya. Pochodzi z japońskiej rodziny, która wyemigrowała do Anglii jeszcze przed jego narodzinami. Ma wielki szacunek do rodzimej kultury, lecz nie ma tam do kogo wracać. W papierach posiada jednak wpisane Ayers.
Pseudonimy:
Czasem ktoś powie do niego: „to ten Aniołek!”, rzecz jasna w sensie tej łaskoczącej po oczach blaskiem uczynności, pomocy, dobroci. Ale częściej zdarzają się te pochodzące od zdrobnienia jego imienia.
Wiek:
Wygląda na około 20-22 lata, a liczy ich trochę więcej - około trzydziestu.
Rasa:
Strachy tu, Strachy tam, Strachy – mam was wszystkie!
Ranga:
Deszczowy dzień to był, a na horyzoncie ujawnił się Samotnik.
Miejsce zamieszkania:
Glassville - Świat Ludzi.
Moce:
- Skrzydlaci Posłańcy
Norito wypuszcza z dłoni i ust prawdziwe, żyjące motyle, wielkości nie większej od dłoni i w liczbie maksymalnie pięciu sztuk na jeden post. Owady te poruszają się zgodnie z intencjami postaci – w danym kierunku bądź w pogoni za jakąś istotą. Każdy motyl może żyć przez maksymalnie trzy posty – po tym czasie znika w drobnym pyle.
Motyl, w zetknięciu się z magiczną istotą, zwierzęciem, bestią bądź człowiekiem (również poprzez ich ubranie) rozpada się w drobny pył, przekazując Noritoshiemu informacje o aurze tego osobnika w postaci myśli-obrazów. Poprzez kolory i ich kształty, informuje o rasie, odczuwanych emocjach, stanie duchowym, a nawet zdrowiu i witalności badanej osoby.
Moc działa przez trzy posty i wymaga trzech postów przerwy. Motyle reagują również na ukryte istoty, gdyż napotykają się na ich wciąż widzialną aurę, której wartość przekazują Noritoshiemu.
- Piękność ze Skrzydeł Motyle skrzydła są piękne, dodają tyle uroku, tyle kolorów się w nich ukrywa… A jednak to nie tylko gra barwnych łusek.
Norito potrafi wykorzystać piękność skrzydeł do pozyskania innego wyglądu, który sprzyja jego delikatniejszej stronie osobowości. Skrzydła otaczają ciało i wnikają w nie, kształtując dziewczęcą piękność, o delikatnych rysach twarzy, niższym wzroście i pozbawioną skrzydeł. Powrót do męskiej twarzy wygląda w analogiczny, tyle że odwrotny sposób – wyłaniają się skrzydła, ukazujące faceta.
Podczas przemiany, ubiór pozostaje bez zmian - moce i umiejętności również. Po każdej przemianie wymagane są przynajmniej dwa posty przerwy, zaś sam czas trwania wyglądu jest już nieograniczonym.
+ dodatkowa moc: atmokineza
Umiejętności:
- Umiejętność walki bronią białą wypracowana na dość wysokim poziomie w kontekście katany i wakizashi. Ćwiczył pod okiem japońskich mistrzów przez kilkanaście lat.
- Piękny Umysł – Od dzieciaka czuł się umysłem ścisłym, lubując podręczniki do fizyki ponad rzesze nudnych, humanistycznych przedmiotów. Choć daleko było mu do Szóstego zmysłu, to znakomicie radził sobie z matematyką i fizyką. Nie raz rozwiązywał równania sławnych person, wiele godzin też spędzał nad „wymyśleniem” czegoś nowego, ale póki co, nic nie nazwano jego nazwiskiem - może kiedyś?.. Gdy analizuje jakieś zdarzenia, często odwołuje się do liczb, szacuje prawdopodobieństwo. Dla niego we wszystkim istnieje matematyka, ale czasem chciwie ukrywa się przed jego wzrokiem.
- Zaklęcie:Pyl Świetlny – Z dłoni uwalnia drobinki kryształu wielkości do kilku milimetrów średnicy i w ilości około dwóch garści. Drobinki świecą i wydzielają przy tym ciepło. Noritoshi może z ich pomocą:
oświetlić przed sobą drogę bądź czyjąś postać - jasność podobna do dwóch dobrych latarek,
ogrzać kogoś lub coś – pożytek z tego podobny jak gdyby okryć grubym, nagrzanym kocykiem,
sprawić, że jakakolwiek powierzchnia zdolna jest obijać światło tak, jakby była lustrem – do dwóch metrów kwadratowych.
Drobinki lecą do wskazanego elementu, czyniąc czynność zleconą przez Noritoshiego.
Zwykle pył trwa do trzech postów, podczas których tylko raz można zmienić przeznaczenie drobinek kryształu. Po trzech postach użycia wymagany jest post przerwy.
Charakter:
Przede wszystkim jest pomocny. Bezinteresownie, dla każdej osóbki, która nie wzbudza nagłych podejrzeń, tym samym zostając przez niego obdarzoną zaufaniem. Może jest tu ukryta łatwowierność, a może nawet głupota – ale dla niego to bezwzględnie podawana pomocna dłoń, wówczas, gdy tylko zachodzi taka potrzeba. Nie zostawia nikogo bez opieki, bo gdy pomaga komuś, to tak, jakby pomagał sobie.
Zazwyczaj nie jest porywczy w swoich czynach. Stawia na rozwagę i sprawdzone rozwiązania. Czasem jednak jest w stanie zawierzyć swojej teorii i podjąć ryzyko, jeśli tylko pewien jest w tym swojego powodzenia. A ewentualna przegrana będzie cenną nauką i dodatkowym elementem w kreślonych wzorach.
Nie ma w nim choćby cząstki pojawiającej się jakiś czas temu całkowitej nierównowagi psychicznej i jej rozdwajania, problemów z kontrolą siebie i swoich mocy. Choć nagle to przybyło i długo trwało, rozwijając się przy tym na gorsze, stopniowo i z sukcesem wyniosło się, pozwalając na stąpanie po solidnym gruncie.
tak oto zagościło w nim REBORN.
Narodził się na nowo, odnalazł swoje wartości, ustawił w szeregu pod hasłem: to powinienem być ja, więc taki właśnie od teraz jestem!
Gdy przybiera postać dziewczynki, czuje w sobie lekkość bytu. Spojrzenia pobliskich osób wyczuwa inaczej, jak gdyby spływały po delikatności, co ułatwia mu bycie niewinną duszyczką, wręcz czuje w sobie nieskazitelną kobiecość.
Zjadanie emocji innych jest dla niego uciążliwe, lecz stara się to czynić jak najmniej inwazyjnie. Bliskie mu osoby potrafi na tyle oszczędzić, że zabierając im cząstkę radości, bierze ją do siebie i stara się pomnożyć, wypełniając ich wspólny czas wzajemnym szczęściem. Nie jest to jednak perpetuum mobile i zjadanie wtórnych emocji nie jest już smaczne. Stąd żadna z tego umiejętność, a jedynie sposób podejścia do drzemiącego w nim instynktu.
Strach przed szklanymi ścianami oraz ciasnymi pomieszczeniami wyzbył z siebie, mając to za jeden z wielu dobrych omenów jego narodzenia się na nowo. Wciąż bardzo uwielbia przyrodę, nocne niebo i deszcze, nawet te ulewne.
Wygląd zewnętrzny:
Jest dość wysoki , mierzy 210 centymetrów i waży setkę. Jego skóra jest jasna. Motyle skrzydła mienią się w wielu kolorach i pozwalają latać na niewielkie dystanse, mają wagi parę kilo. Skrzydła są elastyczne stąd też łatwo je ukrywać mu pod płaszczem bądź inną kapotą.
Włosy posiada średniej długości, koloru jasnego blond z pojedynczymi, białymi kosmykami. Oczy stały się błękitne, zostawiając wcześniejszą czerwień pod pozyskanym barwnikiem. Zwykle szczęśliwe usta starają się zneutralizować bladą cerę twarzy. Tak, jest albinosem.
Postać dziewczynki mierzy 190 centymetrów i waży około 70 kilogramów. Pozbawiona jest skrzydeł, włosy ma żywszej barwy, a kobiece walory namiętnie zaznaczone. Poruszanie się nie zdradza męskiej duszy, a rysy twarzy nie przypominają męskiego odpowiednika. Głos również jest żeński, dodając jej swoim brzmieniem uroku.
Gustuje w jasnych ubraniach, dodając do nich liczne kolory gdy ubiera się wedle kobiecej natury. Często zakłada długie płaszcze, pod którymi ukrywa skrzydła. Jego przezroczystość bywa do zauważenia, stąd też odcina się do przeludnionych miejsc, ażeby nie zdradzić się ze swoją nieludzką naturą. Jako kobieta łatwiej mu być w tłumie, to też i dokumenty tą płeć prezentują, datą urodzenia dając wynik 19 lat.
Godność: Lucy Rasa: Lisokotowilk - taki podgatunek Dachowca, a co! Lubi: Enkila Nie lubi: Bycia w centrum zainteresowania, głębokiej wody, rasy ludzkiej Wzrost / waga: 165 cm/ prawidłowa, choć blisko jej do niedowagi Aktualny ubiór: Przemoczone wąskie spodnie do kolan w kolorze brązowym, luźna beżowa bluzka sięgająca pośladków, przewiązana szerokim, brązowym pasem, buty za kostkę nadające się do wyrzucenia Znaki szczególne: Lisi ogon, kocie uszy, szmaragdowe oczy Zawód: Arcyksiążęca Herbaciana Przytulanka Pan / Sługa: Arcyksiążę Rosarium Pod ręką: Bezdenna sakwa, a w niej mały kieszonkowy zegarek, bandaże, trochę pieniędzy, kilka długich rzemyków i mnóstwo innych rzeczy, o których nie pamięta Broń: Łuk i trzydzieści sześć strzał w sakwie Nagrody: Bezdenna Sakwa, Czarodziejska Wstęga, Bursztynowy Kompas, Blaszka zmartwienia Stan zdrowia: Lekko podtopiona. SPECJALNE: Moderatorka | Wyjazdowa Maskotka Forum
Dołączyła: 18 Sty 2015 Posty: 170
Wysłany: 22 Listopad 2015, 18:47
Krzywdy zaklęciem nikomu nie zrobisz, ciepłem nie poparzysz, światłem nie oślepisz (: tak w ramach rozwiania wszelkich wątpliwości.
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
Forum chronione jest prawami autorskimi! Zakaz kopiowania i rozpowszechniania całości bądź części forum bez zgody jego twórców. Dotyczy także kodów graficznych!