• Nie minęło zbyt wiele czasu od rozpoczęcia działalności AKSO, a po całej Otchłani rozniosła się wieść o tajemniczej mgle, w której znikają statki. Czytaj więcej...
  • Wstrząsy naruszyły spokój Morza Łez!
    Odczuwalne są na całym jego obszarze, a także na Herbacianych Łąkach i w Malinowym Lesie.
  • Karciana Szajka została przejęta. Nowa władza obiecuje wielkie zmiany i całkowitą reorganizację ugrupowania. Pilnie poszukiwani są nowi członkowie. Czytaj więcej...
  • Spectrofobia pilnie potrzebuje rąk do pracy! Możecie nam pomóc zgłaszając się na Mistrzów Gry oraz Moderatorów.
Trwające:
  • Skarb Pompei
  • Zmrożone Serce


    Zapisy:
  • Chwilowo brak

    Zawieszone:
  • Brak
  • Drodzy użytkownicy, oficjalnie przenieśliśmy się na nowy serwer!

    SPECTROFOBIA.FORUMPOLISH.COM

    Zapraszamy do zapoznania się z Uśrednionym Przelicznikiem Waluty. Mamy nadzieję, że przybliży on nieco realia Krainy Luster i Szkarłatnej Otchłani.

    Zimowa Liga Wyzwań Fabularnych nadeszła. Ponownie zapraszamy też na Wieści z Trzech Światów - kanoniczne zdarzenia z okolic Lustra i Glasville. Strzeżcie się mrocznych kopuł Czarnodnia i nieznanego wirusa!

    W Kompendium pojawił się chronologiczny zapis przebiegu I wojny pomiędzy Ludźmi i KL. Zainteresowanych zapraszamy do lektury.

    Drodzy Gracze, uważajcie z nadawaniem swoim postaciom chorób psychicznych, takich jak schizofrenia czy rozdwojenie jaźni (i wiele innych). Pamiętajcie, że nie są one tylko ładnym dodatkiem ubarwiającym postać, a sporym obciążeniem i MG może wykorzystać je przeciwko Wam na fabule. Radzimy więc dwa razy się zastanowić, zanim zdecydujecie się na takie posunięcie.

    Pilnie poszukujemy Moderatorów i Mistrzów Gry. Jeżeli ktoś rozważa zgłoszenie się, niech czym prędzej napisze w odpowiednim temacie (linki podane w polu Warte uwagi).

    ***

    Drodzy użytkownicy z multikontami!
    Administracja prosi, by wszystkie postaci odwiedzać systematycznie. Jeżeli nie jest się w stanie pisać wszystkimi na fabule, to chociaż raz na parę dni posta w Hyde Park
    .
    Marionetki – otwarte
    Kapelusznicy – otwarte
    Cienie – otwarte
    Upiorna Arystokracja – otwarte
    Lunatycy – otwarte
    Ludzie – otwarte
    Opętańcy – otwarte
    Marionetkarze – otwarte
    Dachowcy – otwarte
    Cyrkowcy – otwarte
    Baśniopisarze – otwarte
    Szklani Ludzie – otwarte
    Strachy – otwarte
    Senne Zjawy – otwarte
    Postaci Specjalne – otwarte

    Ponieważ cierpimy na deficyt Ludzi, każda postać tej rasy otrzyma na start magiczny przedmiot. Jaki to będzie upominek, zależy od jakości Karty Postaci.



    » Archiwum X » Karty Postaci » Panna Szept
    Poprzedni temat :: Następny temat
    Autor Wiadomość
    Whisper
    [Usunięty]




    Wzrost / waga: /
    Wysłany: 2 Kwiecień 2016, 11:31   Panna Szept

    Imię: Susurri
    Nazwisko: Vitri
    Pseudonim: Whisper, Panna Szept
    Wiek: Wizualnie 20 lat.
    Rasa: Szklany Człowiek
    Ranga: Kryształowy Śmiech
    Miejsce zamieszkania: Początkowo Kraina Luster, później przez jakiś czas Kraina Ludzi, obecnie ponownie Kraina Luster.

    Moce:
    Samoleczenie
    Whisper potrafi samodzielnie regenerować swoje rany (jednak pamiętajmy, że nie otrzymuje ran jak ludzie, jedynie rysy i pęknięcia). Niestety, moc nie działa na innych.
    Ograniczenia: Jeśli jakaś część ciała zostanie nie tylko uszkodzona ale wręcz roztrzaskana, to nie da rady sama jej naprawić. Zadrapania leczą się od razu i nie potrzebują odpoczynku (chyba, że jest tych zadrapań bardzo dużo) za to pęknięcia od 2 do 3 postów. Po czym muszą nastąpić 3 posty przerwy.

    Tworzenie iluzji - moc rangowa
    Whisper potrafi zgrabnie omamić przeciwnika, ukazując mu za pomocą iluzji przeróżne obrazy. I tylko ktoś, kto już kiedyś spotkał się z mocą iluzji może domyślić się, że to co widzi nie jest prawdą, bo Szklana Panna naraz 'atakuje' dwa zmysły.
    Ograniczenia: Działa przez 3 posty po czym 2 posty odpoczynku. Obejmuje max 40m kwadratowych w zasięgu wzroku postaci - im dalej tym mniej szczegółowa iluzja.

    Kryształowa Igła
    Whisper, przebywając jeszcze w świecie ludzi, odkryła bardzo wyjątkową moc. Otóż, pewnego dnia gdy w złości (po sprzeczce z 'matką') próbowała obciąć sobie paznokcie zauważyła, że są one straszliwie twarde. Mieniły się przy tym jak oszlifowany brylant, ukazując przeróżne załamania światła. Zaciekawiło ją to, postanowiła więc nie ścinać paznokci by dowiedzieć się, jak będą wyglądały gdy jeszcze urosną.
    Szybko odkryła, że jej paznokcie tylko czasami twardnieją i stają się kryształowe. Długo myślała nad tym zjawiskiem, próbowała nauczyć się kontrolować moc.
    Opanowanie mocy przyszło jej niesamowicie łatwo. Okazało się jednak, że nie tylko paznokcie mogą zmienić się z kryształ - jej dłonie mogę wytworzyć coś, co wyglądem przypominało sople. Nie było z lodu, nie było zimne...pochodziło jakby...z jej skóry. Szklanej, przezroczystej skóry. Sople okazały się być jednak bardzo delikatne, dlatego Whisper postanowiła popracować nad mocą i w skupieniu, zazwyczaj wieczorami (gdy 'matka' nie widziała), siadała w pokoju pod kocem i doskonaliła sople, próbując stworzyć coraz to trwalsze. Marnie jej to szło bo jak wiadomo, kruche szkło zawsze będzie tylko szkłem. Ale udało jej się zmienić kształt sopli - stały się igłami.
    Kiedy przeniosła się do Krainy Luster była już pewna swojej mocy - potrafi stworzyć dłońmi długie, kryształowe igły. Niesamowicie ostre, niektóre z małymi haczykami na końcach (niczym małe harpuny) które po wbiciu w ciało drugiej osoby, zahaczają się i ciężko je wyjąć. A przy próbach wyjęcia, kruszą się, jak to ma w zwyczaju cienkie szkło.
    Kiedyś spróbowała się taką igłą ukłuć. Uznała, że skoro sama jest ze szkła, nie powinno jej się nic stać. Nic bardziej mylnego, igła weszła w ciało z łatwością. Gdy próbowała powtórzyć test z ubraniem, było podobnie jedynie próba ze skórzaną kurtką się powiodła - materiał zatrzymał igiełki.

    Igły są wykonane ze szkła, są kruche. Generalnie ukłucie jedną, czy dwiema nie wyrządzi wielkiej krzywdy. Inaczej ma się sprawa gdy Whisper rzuci w przeciwnika kilkunastoma i większość z nich trafi - wtedy przeciwnik może poczuć większy ból. Małe haczyki na niektórych działają jak te na igłach jeżozwierza.
    Trzeba pamiętać, że Whisper nie jest mistrzem celowania, nie szkoliła się nigdzie dlatego jej rzuty nie zawsze są celne. Zazwyczaj rzuca bez specjalnego celowania, obierając cel 'na czuja' - czyli nie rzuci centralnie w oko, tylko w twarz, nie rzuci w serce, tylko ogólnie w pierś.
    Whisper nie może tą mocą nikogo zabić. Jest to moc ofensywna, ale umówmy się - igły podobne do igieł akupunkturzysty nie zabiją, zwłaszcza, że te które tworzy Whisper nie są niczym nasączone.
    Naraz, Szklana Panna może stworzyć 6 igieł (po trzy w każdej ręce).

    Ograniczenia: Igły są tworzone w trakcie jednego posta i dopiero w następnym można nimi rzucić. Następne można stworzyć 2 posty od stworzenia poprzednich.

    Umiejętności:
    - akrobatyka
    - walka dwoma sztyletami
    - taniec (i łączenie go z walką)

    Charakter:
    Whisper absolutnie nie pasuje do swoich pobratymców. Wszędzie jej pełno, jest energiczna, dowcipna. Wszędzie słychać jej donośny, nieco niepokojący chichot. Nie ma oporów by nawiązać kontakt. Jest śmiała, na ogół miła, choć potrafi dopiec. Do bólu szczera, czasem wredna. Wprost ubóstwa flirtować. A kto jej zabroni? Zdaje sobie sprawę ze swojej urody dlatego lubi dyskretnie kokietować płeć przeciwną - robi to w bardzo subtelny, nienarzucający się sposób. Lubi być w centrum uwagi, ale czasami szuka też samotności. Są takie dni, gdy unika wszystkich dookoła i snuje się zamyślona, jakby nieobecna. Zazwyczaj gdy jest sama, zapomina o wesołości i spaceruje po Krainie Luster, oglądając z ciekawością wszystko co ją otacza. Jest bardzo pamiętliwa, cierpliwa chociaż trzeba pamiętać, że każda cierpliwość ma granicę. Sprytna, lubi popisywać się akrobacjami, lubi rozwiązywać zagadki dzięki którym pokaże, że w jej szklanej głowie kryje się nietęgi mózg.
    Tak naprawdę, jest sklejką dwóch osobowości (ale nie ma schizofrenii!). Spowodowane jest to tym, że przebywając w świecie ludzi dużo obserwowała. I dużo się nauczyła, wiele ich zachowań przejęła. Jest więc humorzasta, dziwna, nieco egocentryczna. Uwielbia się wyróżniać!

    Wygląd zewnętrzny:
    Whisper z aparycji wygląda na osóbkę dość kruchą. Ma jasną, porcelanową, nieco prześwitującą skórę, długie białe włosy poprzetykane srebrnymi pasemkami. Jest wysoka i bardzo szczupła ale nie sprawia wrażenia wychudzonej. Ma ładne, skoczne, długie nogi.
    Twarz dziewczyny jest owalna i bardzo ładna. Pierwsze co rzuca się w oczy, to duże oczy w kolorze jasnego błękitu, tak jasnego, że graniczącego z bielą. Nos ma prosty, usta wąskie i jasne. Właściwie nie musi się malować, natura obdarzyła ją wielką urodą.
    Ubiera się zazwyczaj w czerń i biel. Szczególnie lubi futrzane kamizelki. Włosy nosi rozpuszczone, bo lubi kiedy czesze je wiatr. Nie stroni od butów na obcasie ale unika sukienek. Nosiła je kiedy była mała i chyba to wystarczy.
    Ma elegancki styl, ale gdyby określić go innymi słowami, to pasowałoby określenie 'styl silnej, niezależnej kobiety' - skórzane spodnie, ramoneski, koturny, rockowa biżuteria.

    Historia:
    Urodziła się w Krainie Luster ale niewiele pamięta z wczesnego dzieciństwa. Jej rodzice pewnego dnia po prostu zniknęli, a ona sama została dosłownie wykradziona z łóżeczka. Porywacze, którzy notabene nie wiadomo jak znaleźli się w jej domu, zabrali ją do świata ludzi. Tam trafiła w ręce pewnej grubej szlachcianki, która bardzo pragnęła mieć dziecko, jednak natura nie dała jej tej możliwości.
    Zapowiadało się dobrze, jednak wszystko zmieniło się w momencie gdy dziewczynka, w wieku pięciu lat bawiąc się na podwórku z rówieśnikami, upadła na twarz. Na czole pojawiło się spore pęknięcie, wyglądające jak skruszone szkło. Dzieciaki uciekły z krzykiem, a sama Whisper siedziała na placyku, nie bardzo rozumiejąc co zaszło. Z placu zabrał ją lokaj 'matki'.
    Szlachcianka widząc uszkodzoną 'córkę' zaczęła panikować. Nie obchodziło ją jednak zdrowie dziewczynki. Bardziej martwiła się o reputację, o to co ludzie powiedzą.
    Jak potoczyły się losy Szklanej Dziewczynki? Pęknięcie na czole zasklepiło się w bardzo szybkim tempie. Została sprzedana do Cyrku...
    Lata w Cyrku mijały bardzo wolno i były dla dziewczyny najgorszymi latami życia. Na czym polegała jej praca? Tańczyła na scenie z człowiekiem, który w pewnym momencie, w trakcie jednej z figur tanecznych po prostu ją upuszczał. Rozlegał się wtedy brzęk, ciało Whisper pękało, ludzie klaskali i patrzyli z zachwytem jak pęknięcia zasklepiają się dzięki Samoleczeniu.
    Pewnego dnia cierpliwość i bierność Whisper dobiegła końca. W trakcie swojego ostatniego przedstawienia, zatańczyła najpiękniej jak umiała. Zatańczyła Makabrela (tak nazwała ten taniec, połączyła swoją akrobatykę z iluzją omamiając widzów i partnera).
    Jej partner w trakcie tańca postradał zmysły (był wyjątkowo mało odporny), publiczność ogarnięta zgrozą wybiegła z krzykiem, a Whisper śmiała się głośno, przepełniona radością z powodu zyskanej wolności.
    Dyrektora Cyrku wykończyła psychicznie również za pomocą zgrabnej Iluzji dodając do tego kilka igiełek i szepcząc mu do ucha straszliwe rzeczy. Na koniec mężczyzna powiedział: "Bądź przeklęta, szklana Panno Szept". I właśnie stąd wziął się jej pseudonim.
    Wróciła do Krainy Luster. Z początku była nieco zlękniona, bo nie znała tego świata tak dobrze jak świata ludzi. Szybko jednak pokochała to miejsce. Nie pasowała do innych Szklanych Ludzi, dlatego też zawsze szukała kontaktu z innymi rasami.
    Otwarta i wesoła Whisper nie uniknęła jednak łatki "osoby dziwnej". Wygląda na to, że to słowo najlepiej opisuje jej postać.
      
     



    Nocny Muzykant

    Stowarzyszenie Czarnej Róży: Różana Czarownica
    Godność: Marionette
    Wiek: 22
    Rasa: Kotek z Czarnobyla
    Lubi: Dobrą herbatkę *-*
    Wzrost / waga: 167/45
    Aktualny ubiór: Mundur SCR http://i.imgur.com/J2Yu3Yx.jpg
    Znaki szczególne: dwa lwie ogony
    Pod ręką: Drewniany flet, sztylet
    Broń: Sztylet
    Bestia: Innocenza (Luna)
    Nagrody: fiolka czaru Słoneczny Psikus (jednorazowego użytku), Bolerko Niewidko, Korale Zamiarne, Zegarmistrzowski przysmak (2szt.)
    SPECJALNE: Mistrz Gry, Strażnik spisów
    Dołączyła: 30 Maj 2015
    Posty: 805
    Wysłany: 2 Kwiecień 2016, 13:52   

    Moce:
    Samoleczenie - Jeśli jakaś część ciała zostanie nie tylko uszkodzona ale wręcz roztrzaskana, to nie da rady sama jej naprawić. Zadrapania leczą się od razu i nie potrzebują odpoczynku (chyba, że jest tych zadrapań bardzo dużo) za to pęknięcia od 2 do 3 postów. Po czym muszą nastąpić 3 posty przerwy.

    Moc próżni
    - Tak jak zostało opisane przy randze, może objąć maksymalnie 2 zmysły. Działa przez 3 posty po czym 2 posty odpoczynku. Obejmuje max 40m kwadratowych w zasięgu wzroku postaci - im dalej tym mniej szczegółowa iluzja.

    Dance Macabre
    - Taniec może trwać 2 posty po czym muszą nastąpić 3 posty przerwy.

    W obu przypadkach iluzji, możesz wmówić ofierze, że coś się jej dzieje. Jednak nie możesz jej zmusić do samobójstwa ani też jej w trakcie trwania tych mocy zabić.


    Uwagi ogólne:

    Czasem zdarza Ci się zjeść gdzieś przecinek, jednak nie rzuca się to aż tak w oczy. KP bardzo ładnie napisana.

    To z mojej strony jak na razie tyle. KP niestety trzeba poprawić i czekam na dłuższą historię.
    _________________

    Whisper
    [Usunięty]




    Wzrost / waga: /
    Wysłany: 2 Kwiecień 2016, 19:45   

    Przecinki wstawione, ograniczenia mocy akceptuję a dłuższa historia znajduje się tu - Klik
     



    Nocny Muzykant

    Stowarzyszenie Czarnej Róży: Różana Czarownica
    Godność: Marionette
    Wiek: 22
    Rasa: Kotek z Czarnobyla
    Lubi: Dobrą herbatkę *-*
    Wzrost / waga: 167/45
    Aktualny ubiór: Mundur SCR http://i.imgur.com/J2Yu3Yx.jpg
    Znaki szczególne: dwa lwie ogony
    Pod ręką: Drewniany flet, sztylet
    Broń: Sztylet
    Bestia: Innocenza (Luna)
    Nagrody: fiolka czaru Słoneczny Psikus (jednorazowego użytku), Bolerko Niewidko, Korale Zamiarne, Zegarmistrzowski przysmak (2szt.)
    SPECJALNE: Mistrz Gry, Strażnik spisów
    Dołączyła: 30 Maj 2015
    Posty: 805
    Wysłany: 2 Kwiecień 2016, 21:01   

    Akcept.

    Życzę miłej zabawy po drugiej stronie lustra ^^
    _________________

    Wyświetl posty z ostatnich:   
    Po drugiej stronie krzywego zwierciadła... Strona Główna
    Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
    Nie możesz pisać nowych tematów
    Możesz odpowiadać w tematach
    Nie możesz zmieniać swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów
    Nie możesz głosować w ankietach
    Nie możesz załączać plików na tym forum
    Możesz ściągać załączniki na tym forum
    Dodaj temat do Ulubionych
    Wersja do druku

    Skocz do:  



    Copyrights © by Spectrofobia Team
    Wygląd projektu Oleandra. Bardzo dziękujemy Noritoshiemu za pomoc przy kodowaniu.

    Forum chronione jest prawami autorskimi!
    Zakaz kopiowania i rozpowszechniania całości bądź części forum bez zgody jego twórców. Dotyczy także kodów graficznych!

    Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
    Template AdInfinitum
    Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 10