• Nie minęło zbyt wiele czasu od rozpoczęcia działalności AKSO, a po całej Otchłani rozniosła się wieść o tajemniczej mgle, w której znikają statki. Czytaj więcej...
  • Wstrząsy naruszyły spokój Morza Łez!
    Odczuwalne są na całym jego obszarze, a także na Herbacianych Łąkach i w Malinowym Lesie.
  • Karciana Szajka została przejęta. Nowa władza obiecuje wielkie zmiany i całkowitą reorganizację ugrupowania. Pilnie poszukiwani są nowi członkowie. Czytaj więcej...
  • Spectrofobia pilnie potrzebuje rąk do pracy! Możecie nam pomóc zgłaszając się na Mistrzów Gry oraz Moderatorów.
Trwające:
  • Skarb Pompei
  • Zmrożone Serce


    Zapisy:
  • Chwilowo brak

    Zawieszone:
  • Brak
  • Drodzy użytkownicy, oficjalnie przenieśliśmy się na nowy serwer!

    SPECTROFOBIA.FORUMPOLISH.COM

    Zapraszamy do zapoznania się z Uśrednionym Przelicznikiem Waluty. Mamy nadzieję, że przybliży on nieco realia Krainy Luster i Szkarłatnej Otchłani.

    Zimowa Liga Wyzwań Fabularnych nadeszła. Ponownie zapraszamy też na Wieści z Trzech Światów - kanoniczne zdarzenia z okolic Lustra i Glasville. Strzeżcie się mrocznych kopuł Czarnodnia i nieznanego wirusa!

    W Kompendium pojawił się chronologiczny zapis przebiegu I wojny pomiędzy Ludźmi i KL. Zainteresowanych zapraszamy do lektury.

    Drodzy Gracze, uważajcie z nadawaniem swoim postaciom chorób psychicznych, takich jak schizofrenia czy rozdwojenie jaźni (i wiele innych). Pamiętajcie, że nie są one tylko ładnym dodatkiem ubarwiającym postać, a sporym obciążeniem i MG może wykorzystać je przeciwko Wam na fabule. Radzimy więc dwa razy się zastanowić, zanim zdecydujecie się na takie posunięcie.

    Pilnie poszukujemy Moderatorów i Mistrzów Gry. Jeżeli ktoś rozważa zgłoszenie się, niech czym prędzej napisze w odpowiednim temacie (linki podane w polu Warte uwagi).

    ***

    Drodzy użytkownicy z multikontami!
    Administracja prosi, by wszystkie postaci odwiedzać systematycznie. Jeżeli nie jest się w stanie pisać wszystkimi na fabule, to chociaż raz na parę dni posta w Hyde Park
    .
    Marionetki – otwarte
    Kapelusznicy – otwarte
    Cienie – otwarte
    Upiorna Arystokracja – otwarte
    Lunatycy – otwarte
    Ludzie – otwarte
    Opętańcy – otwarte
    Marionetkarze – otwarte
    Dachowcy – otwarte
    Cyrkowcy – otwarte
    Baśniopisarze – otwarte
    Szklani Ludzie – otwarte
    Strachy – otwarte
    Senne Zjawy – otwarte
    Postaci Specjalne – otwarte

    Ponieważ cierpimy na deficyt Ludzi, każda postać tej rasy otrzyma na start magiczny przedmiot. Jaki to będzie upominek, zależy od jakości Karty Postaci.



    » Archiwum X » Karty Postaci » Darragh~
    Poprzedni temat :: Następny temat
    Autor Wiadomość
    Darragh
    [Usunięty]




    Wzrost / waga: /
    Wysłany: 26 Październik 2016, 16:36   Darragh~

    Darragh Araneo
    24 lata
    Szklani Ludzie
    Kraina Luster


    MOCE

    Dar urodził się tylko z jedną mocą. Potrafił sprawić, że coś, co umarło na pewien moment "ożywa"(nekromanta). Oczywiście o ile dane ciało nie zostało już aż nadto zniszczone bądź rozłożone. I o ile w żaden fizyczny sposób nie było blokowane. Czyli np. zakopanego czy spalonego nie był w stanie użyć. Jego zombie na krótki moment mogą przemieszczać się (albo starać się to zrobić) i wykonywać jego polecenia. Jednak umiejętność ta nie jest prosta, co za tym idzie zazwyczaj, nie są to zbyt duże organizmy i nie wykonują skomplikowanych poleceń.
    Co ważne nie jest też w stanie pstryknąć palcami i jego zombiaczek ożywa. Poruszenie martwej tkanki wymaga czasu. Działa to mniej więcej w sposób im większe ciało, tym więcej czasu będzie potrzeba by "ożyło" i tym krócej będzie "żyło" i dłuższy czas regeneracji będzie Darraghowi potrzebny, by móc jeszcze raz użyć mocy.
    (Owady ożywają już w pierwszym poście i również w nim umierają ponownie, przerwa jeden post.
    Stworzenia, których masa ciała nie przekracza 4 kg- 1 post ożywania, 4 posty "życia" jeden post przerwy
    Stworzenia powyżej 4 kg, ale lżejsze niż 10- 2 posty ożywania, 2 posty "życia", trzy posty przerwy
    większych nie potrafi- narazie.)

    UMIEJĘTNOŚCI

      Darragh nigdy nie był dzieckiem przejawiającym wiele zdolności czy też talentu, ale nie można mu jednak odmówić posiadania sprawnej ręki do rzeźbiarstwa. Lubi i spędza godziny nad drobnymi pracami głównie z kamienia. Drewno uważa za tworzywo początkujących, przez jego miękkość- co jednak nie przeszkadza mu czasem go używać.

      Umiejętność, którą rozwinął z czasem, związaną z posiadaną przez niego mocą jest pożyczanie oczu swoich zombiaków. Jego moc polega na umiejętności kierowania martwymi organizmami. A umiejętność ta pozwala mu na pewien moment obserwować otaczający ich świat ich martwymi gałkami. Oczywiście o ile nie zostały zbytnio uszkodzone. Im starsze ciało, tym trudniej jest cokolwiek dojrzeć. Zazwyczaj są to mętne obrazy, ale czasem może być to przydatne. Podczas używania tej zdolności Dar nie widzi tego, co dzieje się wokół jego własnego ciała.

      Jeśli, by już szukać na siłę czegoś, co wykraczałoby poza kanon normalnych umiejętności codziennych, które posiada każdy, można by mu jeszcze było przypisać umiejętność unikania kłopotów. Albo rozwiązywania ich na stopie pokojowej. Pod tym względem zawsze umiał znaleźć dyplomatyczne rozwiązania, bez użycia siły.


    "-Lustereczko, powiedz przecie
    Kto jest najpiękniejszy na świecie?
    -Nikt piękniejszy w tej komnacie (tudzież pokoju) nie mieszka,
    lecz tysiąc razy piękniejsza od ciebie jest Śnieżka.”
    -Kurwa, a było tak blisko. Roztopić ją!

    I chociaż Dar na pierwszy rzut oka nie jest podobny do idealnej i pięknej Śnieżki, to chyba coś ich łączy. Młody mężczyzna może pochwalić się cerą białą jak śnieg, Mówimy "bia-łą" ponieważ musimy to jakoś nazwać, ale tak naprawdę nie ma ona koloru. Jest lekko przezroczysta. Nie tak, że widać dokładnie wszystko, co ma w sobie (duszy się nie dopatrzysz), ale pod światło coś tam można dojrzeć. Równie bez koloru są jego włosy, sięgające mu za łopatki. Gęste i lekko falowane, często mu się plączą i włażą na twarz. No i oczy, wyglądające jak szklane kulki osadzone w oczodołach. W ciemnych pomieszczeniach wydają się bladoniebieskie, jednak w blasku słońca przez ich zimny błękit przebija się delikatna czerwień. Nad oczami górują, dwie proste linie brwi, tak jasne, że często można odnieść wrażenie, że Araneo jest ich pozbawiony. Ten sam problem jest z zarostem, dlatego często można go spotkać z kilkudniowymi włosami. Przez to, że ich nie widać, albo raczej są tak mało widoczne, co nie powoduje efektu zaniedbanego wyglądu.
    Poza migdałowatymi ślepiami jego podłużna twarz o mocno zarysowanym podbródku ozdobiona jest długim wąskim i prostym nosem oraz niewielkimi ustami o grubszej dolnej wardze.
    Jak na mężczyznę nie jest zbyt duży. Jego wzrost nie przekracza 1,85 m, a ciało ma raczej drobnej budowy. Z wyglądu raczej podobny jest do matki, jedyne co ma po ojcu to niewielkie uszy i nos.
    Na co dzień raczej ubiera się schludnie. Lubi kolory szare, turkusy i czerń, które podkreślają jego jasność.

    "Najtrudniej jest odpowiedzieć na pytanie: kim się jest.
    Zawsze jednak możemy zadawać pytania i szukać odpowiedzi."

    Można byłoby spróbować długo się rozwodzić nad tym, jakie wnętrze posiada Dar. Można, ale nie będziemy tego robić. Po pierwsze to nie jest dobre miejsce do odkrywania wszystkich dobrych i złych kart jego osobowości. Jednak po drugie i co chyba ważniejsze, jaką radość miałoby się później z poznawania go. Niby chętnie sięga się po znane i lubiane cukierki. Ale czy nie jest jeszcze milej ściągać kolejne warstwy papierków i zobaczyć wnętrze, którego jeszcze nam nie opowiedziano? Więc będzie tu tyle ile sam wie o sobie młody Araneo i dokładnie tyle ile powiedziałby, będąc przypartym do muru (o ile akurat wtedy, ktoś chciałby zadawać mu takie pytania)
    Trzeba zacząć od małomówności, a ludzie małomówni mają też tendencje do bycia skrytym. Chociaż jego małomówność, można spróbować nazwać specyficzną. Lubi mówić, jeśli ma do powiedzenia coś ciekawego (oczywiście w jego mniemaniu), jeśli uważa, że słuchać chętnie będzie słuchał jego słów i jeśli nie musi przy tym robić czegoś innego. Dlaczego? Dar ma, prawie że zerową podzielność uwagi. Robienie jednej rzeczy nie sprawia mu problemu, ale gdyby miał robić już dwie naraz, zakończy się to katastrofą. Gdy musi coś zrobić, potrzebuje ciszy i spokoju. Nie wiadomo dlaczego muzyka nie działa na niego drażniąco i chyba jest jedyną rzeczą, jaka może być w tle podczas jego prac. Szczególnie miło działają na niego instrumenty strunowe.
    Raczej nie jest strachliwy albo nawet jeśli to nie widać po nim tego. Jednak czymś, co potrafi wywołać u niego prawdziwą panikę, jest wysokość. Jest kilka reakcji na strach, jego jednak jest chyba najgłupszą. Gdy widzi przepaść, po prostu zamiera i gapi się w nią niezdolny do wykonania czegokolwiek. Tak, najlepszą metodą na zabicie go, byłoby postawienie go nad urwiskiem. Stałby tam, aż faktycznie ziemia usunęłaby mu się spod nóg.
    Lubi towarzystwo martwych organizmów, a zapach padliny nie wydaje mu się zły. Mimo to, chyba tylko dzięki staraniom matuli, nie trzyma (albo, krótko) w domu ciał. Nie jest typem zabójcy, to pewne. Ani nie ma siły, by chociaż by próbować, ani mu żyjący nie przeszkadzają. W zasadzie raczej jest neutralnie nastawiony do wszystkiego i wszystkich. Rzadko, kiedy po pierwszym wrażeniu stawia już kogoś osąd. Nawet jeśli wtedy ktoś był straszliwym dupkiem, to jak dla niego może znów się zbliżyć. W najgorszym wypadku Dar się sparzy i następnym razem będzie starał się go ominąć (bądź nie).
    Istotami, które zdobyły jego serce, są bez zwątpienia koty. Albo raczej to, że potrafią mruczeć. Uwielbia mruczenie. A wniosek, do jakiego doszedł bardzo szybko, brzmiał: Martwe koty są beznadziejne, ponieważ nie mruczą. Dlatego z szacunku do nich raczej nie ożywia kotów.


     



    Nocny Muzykant

    Stowarzyszenie Czarnej Róży: Różana Czarownica
    Godność: Marionette
    Wiek: 22
    Rasa: Kotek z Czarnobyla
    Lubi: Dobrą herbatkę *-*
    Wzrost / waga: 167/45
    Aktualny ubiór: Mundur SCR http://i.imgur.com/J2Yu3Yx.jpg
    Znaki szczególne: dwa lwie ogony
    Pod ręką: Drewniany flet, sztylet
    Broń: Sztylet
    Bestia: Innocenza (Luna)
    Nagrody: fiolka czaru Słoneczny Psikus (jednorazowego użytku), Bolerko Niewidko, Korale Zamiarne, Zegarmistrzowski przysmak (2szt.)
    SPECJALNE: Mistrz Gry, Strażnik spisów
    Dołączyła: 30 Maj 2015
    Posty: 805
    Wysłany: 27 Październik 2016, 13:29   

    Moce:
    Bardzo ciekawa moc. Pamiętaj jednak, że jeśli ożywisz coś co miało jakieś moce (np. Avi) to nie możesz tych mocy używać.

    Umiejętności:
    2 - można to potraktować jako zaklęcie. Pamiętaj jednak, że nie możesz używać oczu ożywieńców przez cały czas ich "życia".

    AKCEPT

    W imieniu administracji życzę miłej zabawy po Drugiej Stronie Lustra
    _________________

    Wyświetl posty z ostatnich:   
    Po drugiej stronie krzywego zwierciadła... Strona Główna
    Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
    Nie możesz pisać nowych tematów
    Możesz odpowiadać w tematach
    Nie możesz zmieniać swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów
    Nie możesz głosować w ankietach
    Nie możesz załączać plików na tym forum
    Możesz ściągać załączniki na tym forum
    Dodaj temat do Ulubionych
    Wersja do druku

    Skocz do:  



    Copyrights © by Spectrofobia Team
    Wygląd projektu Oleandra. Bardzo dziękujemy Noritoshiemu za pomoc przy kodowaniu.

    Forum chronione jest prawami autorskimi!
    Zakaz kopiowania i rozpowszechniania całości bądź części forum bez zgody jego twórców. Dotyczy także kodów graficznych!

    Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
    Template AdInfinitum
    Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 9