• Nie minęło zbyt wiele czasu od rozpoczęcia działalności AKSO, a po całej Otchłani rozniosła się wieść o tajemniczej mgle, w której znikają statki. Czytaj więcej...
  • Wstrząsy naruszyły spokój Morza Łez!
    Odczuwalne są na całym jego obszarze, a także na Herbacianych Łąkach i w Malinowym Lesie.
  • Karciana Szajka została przejęta. Nowa władza obiecuje wielkie zmiany i całkowitą reorganizację ugrupowania. Pilnie poszukiwani są nowi członkowie. Czytaj więcej...
  • Spectrofobia pilnie potrzebuje rąk do pracy! Możecie nam pomóc zgłaszając się na Mistrzów Gry oraz Moderatorów.
Trwające:
  • Skarb Pompei
  • Zmrożone Serce


    Zapisy:
  • Chwilowo brak

    Zawieszone:
  • Brak
  • Drodzy użytkownicy, oficjalnie przenieśliśmy się na nowy serwer!

    SPECTROFOBIA.FORUMPOLISH.COM

    Zapraszamy do zapoznania się z Uśrednionym Przelicznikiem Waluty. Mamy nadzieję, że przybliży on nieco realia Krainy Luster i Szkarłatnej Otchłani.

    Zimowa Liga Wyzwań Fabularnych nadeszła. Ponownie zapraszamy też na Wieści z Trzech Światów - kanoniczne zdarzenia z okolic Lustra i Glasville. Strzeżcie się mrocznych kopuł Czarnodnia i nieznanego wirusa!

    W Kompendium pojawił się chronologiczny zapis przebiegu I wojny pomiędzy Ludźmi i KL. Zainteresowanych zapraszamy do lektury.

    Drodzy Gracze, uważajcie z nadawaniem swoim postaciom chorób psychicznych, takich jak schizofrenia czy rozdwojenie jaźni (i wiele innych). Pamiętajcie, że nie są one tylko ładnym dodatkiem ubarwiającym postać, a sporym obciążeniem i MG może wykorzystać je przeciwko Wam na fabule. Radzimy więc dwa razy się zastanowić, zanim zdecydujecie się na takie posunięcie.

    Pilnie poszukujemy Moderatorów i Mistrzów Gry. Jeżeli ktoś rozważa zgłoszenie się, niech czym prędzej napisze w odpowiednim temacie (linki podane w polu Warte uwagi).

    ***

    Drodzy użytkownicy z multikontami!
    Administracja prosi, by wszystkie postaci odwiedzać systematycznie. Jeżeli nie jest się w stanie pisać wszystkimi na fabule, to chociaż raz na parę dni posta w Hyde Park
    .
    Marionetki – otwarte
    Kapelusznicy – otwarte
    Cienie – otwarte
    Upiorna Arystokracja – otwarte
    Lunatycy – otwarte
    Ludzie – otwarte
    Opętańcy – otwarte
    Marionetkarze – otwarte
    Dachowcy – otwarte
    Cyrkowcy – otwarte
    Baśniopisarze – otwarte
    Szklani Ludzie – otwarte
    Strachy – otwarte
    Senne Zjawy – otwarte
    Postaci Specjalne – otwarte

    Ponieważ cierpimy na deficyt Ludzi, każda postać tej rasy otrzyma na start magiczny przedmiot. Jaki to będzie upominek, zależy od jakości Karty Postaci.



    » Archiwum X » Karty Postaci » Mentosik.
    Poprzedni temat :: Następny temat
    Autor Wiadomość
    Mel
    [Usunięty]




    Wzrost / waga: /
    Wysłany: 8 Styczeń 2011, 21:55   Mentosik.

    Imię:
      Naukowcy pracujący dla MORII nazywali go Melthos. Z tego co udało mu się dowiedzieć, mówiła tak jedna z kobiet pracująca "nad nim". Pasowało jej to do kogoś związanego z wężem, ale do samego Melthos'a już nie, więc po przebudzeniu kazał na siebie mówić Mel.


    Nazwisko:
      Nie posiada. Może kiedyś i jakieś tam miał, ale nikt nie raczył go o tym poinformować, a mu samemu nie chce się wymyślać. Przecież to zbędne.


    Wiek:
      Policzmy. Niecały rok znajduje się w Krainie, a w MORII po odzyskaniu świadomości przebywał kilka miesięcy, nie więcej niż pół roku.
      Ile był nieprzytomny - nie wie. Ile żył przed "operacją" - też nie. Ale z wyglądu raczej nie więcej niż trzydzieści.


    Orientacja seksualna:
      Krótko i na temat - biseksualny.


    Rasa:
      Jest jednym z najmniej "dziwnych" cyrkowców pod względem wyglądu. Ale nie lękajcie się! Nadrabia charakterem...


    Ranga:
      Długie i pokryte łuskami stworzenia są mu bardzo bliskie, a czasem sam odważy się nazwać Zaklinaczem Węży.


    Moce:
      ● statusowe: władza nad wężami - może się z nimi porozumiewać słownie jak i telepatycznie, choć woli to pierwsze, bo do drugiego jest słabiej przyzwyczajony. Kiedy przez dłuższy czas przekazuje [nie odbiera!] informacje bezpośrednio do móżdżków węży, łapie go silny ból głowy, a to wszystko ma wytłumaczenie w tym iż Mel nigdy nie widział jakiejś większej potrzeby, by nie mówić do nich normalnie. Jednym słowem nie przywykł. W razie konieczności może im narzucić swoją wolę poprzez grę na "fujarce" własnej roboty.
      ● Następną moc mogę spokojnie określić jako kontrolę powietrza, czyli między innymi daje to przywilej tworzenia wiatru (w tym małych trąb powietrznych, ale to już jest męcząca sprawa), panowania nad temperaturą oraz, o ile administracja pozwoli, stężeniem tlenu. I tu by było tak, że stężenie zmieniało by się w promieniu 30 metrów, na maksymalnie 4 moje posty, bez większych szkód dla Mela (nie zerowych), choć po tych moich czterech postach osłabione/zranione poważniej* postaci mogą aż stracić przytomność, a reszta trudności z oddychaniem.
      * - np. rozbita głowa, dwie rany kłute etc.



    Umiejętności:
      Granie na instrumentach wszelkiej maści, przede wszystkim na "feltopodobnych-cosiach"
      ● Nigdy nie zdarzyło mu się gdziekolwiek zgubić. Bardzo dobra orientacja w terenie.
      ● Sam potrafi wykonać choćby z drewna fujarkę do grania.


    Charakter:
      Wiecznie uśmiechnięty gość z pozytywnym podejściem do, prawie, wszystkiego. Ma dziwne poczucie humoru, przez co czasem umie palnąć coś niby nie pasującego do sytuacji, ale...według jego rozumowania to jest jak najbardziej zachowanie na miejscu! Co poradzić na to, że biedaczyna jako jedyny na tym świecie myśli normalnie, a reszta to jakieś ‘nie-wiadomo-co’, które nadaje się tylko do przytulenia albo wyrżnięcia kosą.
      Na na jego ryjcu wiecznie gości uśmieszek, przez co niektórzy traktują go jak jakiegoś chorego na umyśle i w sumie trochę mają rację, no ale tak to już jest, kiedy w przeszłości grzebano ci wszędzie gdzie się da.
      Ma wiele dziwnych fobii. Przykładowo słowo ‘laboratorium’ wywołuje u niego atak paniki, podczas którego przestaje myśleć racjonalnie, choć w jakiejś najmniejszej części. Traci świadomość, zaczyna się miotać, chować. Bardzo ciężko w takim momencie o przywrócenie mu świadomości.


    Wygląd zewnętrzny:
      Białe włosy, sięgające sporo za pas, to jego znak rozpoznawczy. Zawsze rozpuszczone, z gęstą grzywką, przez którą nie widać choćby kawałka oka. Jeśli już jesteśmy przy oku, to powiem, że ma ich aż dwoje. Czy to nie dziwne? No dobra, nie dziwne. Ale co może zaciekawić, to to, że jeśli już uda ci się je jakimś cudem ujrzeć, to nie zauważysz zwykłych, okrąglutkich źrenic, a pionowe jak u kota czy węża. Od lewego oka, poprzez nos, ciągnie się aż przez całą, prawą kość policzkową blizna - pamiątka po MORII. Tak samo z szyją, przez co wygląda, jakby ktoś chciał go w przeszłości powiesić na żyłce wędkarskiej.
      Co może być mylne, jak niektórzy mówią, wygląda jak jakiś dziwny kapelusznik, który ubiera się w ciemne kolory, typu szary i czarny, a nie jak tęcza. Na dodatek można powiedzieć, że nie rozstaje się ze swoim kapeluszem, tak samo jak nie nosi innego okrycia niż ten, wyglądający na wiekowy, płaszcz do samej ziemi.


    Miejsce zamieszkania:
      Kraina Luster.


    Historia:
      Będzie w odpowiednim temacie. Niedługo.




    Mieszkaniec Szkarłatnej Otchłani

    Stowarzyszenie Czarnej Róży: Czarna Róża
    Godność: Madeline Dark Wind.
    Wiek: 18-20.
    Rasa: Cień - rzecz jasna.~ x3
    Wzrost / waga: 163 /
    Aktualny ubiór: Sukienka balowa- czarna, maska, wysokie buty.
    Znaki szczególne: Ona jet cała szczagólna.~ x3
    Pan / Sługa: Sob? w?ada? nie da. x3 | Ci?gutek do spraw specjalnych. x3 Maskotka Noah.
    Pod ręką: Tencio, kosa, bandaże, czarna torebka z potrzebnymi rzeczami i... nutka tajemnicy, czyli maska.~ x3
    Stan zdrowia: Głęboka rana w nodze zrobiona paznokciami.
    SPECJALNE: Główny spiker w SpectroFM | Miss Spectrofobii 2011
    Dołączył: 01 Gru 2010
    Posty: 545
    Wysłany: 9 Styczeń 2011, 14:52   

      No to tak. Karta w porząsiu, tylko teraz:

    Mel napisał/a:
    ● Następną moc mogę spokojnie określić jako kontrolę powietrza, czyli między innymi daje to przywilej tworzenia wiatru (w tym małych trąb powietrznych, ale to już jest męcząca sprawa), panowania nad temperaturą oraz, o ile administracja pozwoli, stężeniem tlenu. I tu by było tak, że stężenie zmieniało by się w promieniu 30 metrów, na maksymalnie 4 moje posty, bez większych szkód dla Mela (nie zerowych), choć po tych moich czterech postach osłabione/zranione poważniej* postaci mogą aż stracić przytomność, a reszta trudności z oddychaniem.


    Jako, że moc jest jedyna prócz statusowej to na większość się zgodzę, tylko tak:
    Trąby powietrzna są do prawdy drobne, takie, ze nie porwiesz nimi zbyt wiele, zabierają ci dużo energii i znikają po trzech postach. MG mogą ci również zrobić głupi żart i trąba wylezie z twego panowania, gdy jej wielkość będzie zbyt duża, a twa energia bardzo osłabiona. Panowania nad temperaturą to zmiana o 20 stopni w dół, lub tyle samo w górę, trwa to trzy posty, a po tym musisz se zrobić przerwę dwupostową. Stężenie tlenu po trzech postach sprawia, że ty na ciebie również działa, po pięciu i ty możesz zemdleć, bo potrzebujesz do tego energii, a także stoisz w polu rażenia, więc to nic dziwnego, że działa i na ciebie.


      Czekam na twe zdanie na temat mocy i na historię. Na razie z akceptem się wstrzymuję, dla zmotywowania Cię, leniu. ;*



    Edit: Mentosie, akceptam, ale będę cię męczyć o tą historię, o. xP
    _________________


        Piękna róża zła
        Każdego kwitnie dnia
        w okrutne kolory przyodziana
        Każdy chwast co w drogę zechce pięknej róży wejść
        Aa, wkrótce zwiędnie i zamieni szybko się w jej część.

          Piękna róża zła
          Każdego kwitnie dnia
          W mordercze kolory przyodziana
          Chociaż kwiatem cudnym nasza piękna róża jest
          Aa kolce jej poranią nawet najłaskawszy gest.


      Galeryjka:


      x
    Wyświetl posty z ostatnich:   
    Po drugiej stronie krzywego zwierciadła... Strona Główna
    Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
    Nie możesz pisać nowych tematów
    Możesz odpowiadać w tematach
    Nie możesz zmieniać swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów
    Nie możesz głosować w ankietach
    Nie możesz załączać plików na tym forum
    Możesz ściągać załączniki na tym forum
    Dodaj temat do Ulubionych
    Wersja do druku

    Skocz do:  



    Copyrights © by Spectrofobia Team
    Wygląd projektu Oleandra. Bardzo dziękujemy Noritoshiemu za pomoc przy kodowaniu.

    Forum chronione jest prawami autorskimi!
    Zakaz kopiowania i rozpowszechniania całości bądź części forum bez zgody jego twórców. Dotyczy także kodów graficznych!

    Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
    Template AdInfinitum
    Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 6