Nie minęło zbyt wiele czasu od rozpoczęcia działalności AKSO, a po całej Otchłani rozniosła się wieść o tajemniczej mgle, w której znikają statki. Czytaj więcej...
Karciana Szajka została przejęta. Nowa władza obiecuje wielkie zmiany i całkowitą reorganizację ugrupowania. Pilnie poszukiwani są nowi członkowie. Czytaj więcej...
Spectrofobia pilnie potrzebuje rąk do pracy! Możecie nam pomóc zgłaszając się na Mistrzów Gry oraz Moderatorów.
Zapraszamy do zapoznania się z Uśrednionym Przelicznikiem Waluty. Mamy nadzieję, że przybliży on nieco realia Krainy Luster i Szkarłatnej Otchłani.
Zimowa Liga Wyzwań Fabularnych nadeszła. Ponownie zapraszamy też na Wieści z Trzech Światów - kanoniczne zdarzenia z okolic Lustra i Glasville. Strzeżcie się mrocznych kopuł Czarnodnia i nieznanego wirusa!
W Kompendium pojawił się chronologiczny zapis przebiegu I wojny pomiędzy Ludźmi i KL. Zainteresowanych zapraszamy do lektury.
Drodzy Gracze, uważajcie z nadawaniem swoim postaciom chorób psychicznych, takich jak schizofrenia czy rozdwojenie jaźni (i wiele innych). Pamiętajcie, że nie są one tylko ładnym dodatkiem ubarwiającym postać, a sporym obciążeniem i MG może wykorzystać je przeciwko Wam na fabule. Radzimy więc dwa razy się zastanowić, zanim zdecydujecie się na takie posunięcie.
Pilnie poszukujemy Moderatorów i Mistrzów Gry. Jeżeli ktoś rozważa zgłoszenie się, niech czym prędzej napisze w odpowiednim temacie (linki podane w polu Warte uwagi).
***
Drodzy użytkownicy z multikontami!
Administracja prosi, by wszystkie postaci odwiedzać systematycznie. Jeżeli nie jest się w stanie pisać wszystkimi na fabule, to chociaż raz na parę dni posta w Hyde Park.
Ponieważ cierpimy na deficyt Ludzi, każda postać tej rasy otrzyma na start magiczny przedmiot. Jaki to będzie upominek, zależy od jakości Karty Postaci.
Jest to swego rodzaju olbrzymia świątynia, będąca głównym łącznikiem pomiędzy Światem Ludzi i Krainą Luster. Wewnątrz znajdują się dwa portale zwane Karminowymi Wrotami, przez które można się dostać do wybranego świata. O ile istoty z Krainy mogą teleportować się, kiedy tylko zechcą, Wrota w Świecie Ludzi są zawsze obserwowane przez żołnierzy organizacji MORIA, toteż trzeba się mieć na baczności.
Czyli miejsce zamieszkania Lunatyków, Szklanych Ludzi oraz innych istot, które zdecydowały się zamieszkać w Szkarłatnej Otchłani. Z wyglądu przypomina olbrzymi czarny, skalny kolec unoszący się bezwładnie w przestrzeni, acz już po chwili można dostrzec okna domów wbudowanych w jego ściany i co większe wille na szczycie.
Pewien odcinek Szkarłatnej Otchłani przepełniony jest drzwiami o najróżniejszych kolorach, kształtach i rozmiarach, pomiędzy którymi wiodą kamienne ścieżki. Tak jak Karminowe Wrota, każde z nich prowadzi do innego miejsca w Krainie Luster czy też Świecie Ludzi. Ale jak wybrać właściwe drzwi? To wiedzą tylko najbardziej doświadczeni Lunatycy.
Olbrzymia szachownica unosząca się bezwładnie gdzieś po Szkarłatnej Otchłani. Mieszkańcy Otchłani nazywają ją „znikającą”, ponieważ nigdy nie wiadomo gdzie poleci i gdzie się pojawi. Szachownica ma rozmiary mniej więcej boiska do piłki nożnej, a goszczą na niej figury szachowe naturalnych rozmiarów. Niektóre kafelki wielkiego pola kryją w sobie tajemne przejścia, więc lepiej uważać...
Na jednej z unoszącej się po Szkarłatnej Otchłani skał znajduje się olbrzymi ogród. Co rozważniejsi mieszkańcy trzymają się od niego jak najdalej, gdyż jest to miejsce zupełnie nieprzewidywalne. Metalowy płot otaczający ogród powyginany jest w przerażające kształty, zaś rośliny w nim rosnące są niezwykle barwne, olbrzymie i bardzo często mięsożerne.
Po dalekich kresach Szkarłatnej Otchłani dryfuje ogromna bryła lodu. Częściowo stopniała, z niektórych jej krawędzi ścieka woda. To właśnie tam znajduje się zamknięty w gigantycznej butelce statek widmo, który emanuje zielonkawym blaskiem. Nikt nie wie jak ten zaginiony przed laty piracki okręt się tu znalazł. Szyjka butli jest otwarta, toteż można dostać się do środka i tym samym, wejść na statek. Łajba jest całkowicie zrujnowana – drewno zbutwiałe, w kadłubie widnieją dziury, maszty są połamane, a z żagli pozostały tylko strzępy. Legendy głoszą, że w środku ukryty jest piracki skarb, którego strzegą błąkające się po wraku duchy załogi.
Tajemna siedziba Stowarzyszenia Czarnej Róży. Jest to olbrzymi gotycki zamek unoszący się na lewitującej skale. Zewsząd porastają go ciernie i różane krzewy. Nikt poza członkami Stowarzyszenia nie ma tu prawa wstępu. Chyba, że został wcześniej upoważniony przez samą Czarną Różę, głowę Stowarzyszenia.
Forum chronione jest prawami autorskimi! Zakaz kopiowania i rozpowszechniania całości bądź części forum bez zgody jego twórców. Dotyczy także kodów graficznych!