• Nie minęło zbyt wiele czasu od rozpoczęcia działalności AKSO, a po całej Otchłani rozniosła się wieść o tajemniczej mgle, w której znikają statki. Czytaj więcej...
  • Wstrząsy naruszyły spokój Morza Łez!
    Odczuwalne są na całym jego obszarze, a także na Herbacianych Łąkach i w Malinowym Lesie.
  • Karciana Szajka została przejęta. Nowa władza obiecuje wielkie zmiany i całkowitą reorganizację ugrupowania. Pilnie poszukiwani są nowi członkowie. Czytaj więcej...
  • Spectrofobia pilnie potrzebuje rąk do pracy! Możecie nam pomóc zgłaszając się na Mistrzów Gry oraz Moderatorów.
Trwające:
  • Skarb Pompei
  • Zmrożone Serce


    Zapisy:
  • Chwilowo brak

    Zawieszone:
  • Brak
  • Drodzy użytkownicy, oficjalnie przenieśliśmy się na nowy serwer!

    SPECTROFOBIA.FORUMPOLISH.COM

    Zapraszamy do zapoznania się z Uśrednionym Przelicznikiem Waluty. Mamy nadzieję, że przybliży on nieco realia Krainy Luster i Szkarłatnej Otchłani.

    Zimowa Liga Wyzwań Fabularnych nadeszła. Ponownie zapraszamy też na Wieści z Trzech Światów - kanoniczne zdarzenia z okolic Lustra i Glasville. Strzeżcie się mrocznych kopuł Czarnodnia i nieznanego wirusa!

    W Kompendium pojawił się chronologiczny zapis przebiegu I wojny pomiędzy Ludźmi i KL. Zainteresowanych zapraszamy do lektury.

    Drodzy Gracze, uważajcie z nadawaniem swoim postaciom chorób psychicznych, takich jak schizofrenia czy rozdwojenie jaźni (i wiele innych). Pamiętajcie, że nie są one tylko ładnym dodatkiem ubarwiającym postać, a sporym obciążeniem i MG może wykorzystać je przeciwko Wam na fabule. Radzimy więc dwa razy się zastanowić, zanim zdecydujecie się na takie posunięcie.

    Pilnie poszukujemy Moderatorów i Mistrzów Gry. Jeżeli ktoś rozważa zgłoszenie się, niech czym prędzej napisze w odpowiednim temacie (linki podane w polu Warte uwagi).

    ***

    Drodzy użytkownicy z multikontami!
    Administracja prosi, by wszystkie postaci odwiedzać systematycznie. Jeżeli nie jest się w stanie pisać wszystkimi na fabule, to chociaż raz na parę dni posta w Hyde Park
    .
    Marionetki – otwarte
    Kapelusznicy – otwarte
    Cienie – otwarte
    Upiorna Arystokracja – otwarte
    Lunatycy – otwarte
    Ludzie – otwarte
    Opętańcy – otwarte
    Marionetkarze – otwarte
    Dachowcy – otwarte
    Cyrkowcy – otwarte
    Baśniopisarze – otwarte
    Szklani Ludzie – otwarte
    Strachy – otwarte
    Senne Zjawy – otwarte
    Postaci Specjalne – otwarte

    Ponieważ cierpimy na deficyt Ludzi, każda postać tej rasy otrzyma na start magiczny przedmiot. Jaki to będzie upominek, zależy od jakości Karty Postaci.



    » Tablica Ogłoszeń » P&P » PROPOZYCJE BESTII, PRZEDMIOTÓW ITD.
    Poprzedni temat :: Następny temat
    Autor Wiadomość




    Parasolnik

    Godność: Alissa Astra
    Wiek: 25 wiosen
    Rasa: Kapelusznik
    Lubi: Książki, lody, likiery, królika
    Nie lubi: Protekcjonalnych dupków
    Wzrost / waga: 151,5 cm, 154 cm w butach i jakieś 160 w kapeluszu. Waży ca 7,5 kamienia
    Aktualny ubiór: Wysokie szare buty na obcasie. https://i.pinimg.com/564x/96/4d/63/964d63d9efb890f0160c4e3ef329fe30.jpg Lazurowe pończochy z granatowym wykończeniem. Nieodłączny kapelusz - marengo z purpurową wstążką i parasol - biały z karminowymi akcentami i osobliwą palisandrową rękojeścią. Misja: Szmaragdowo zielony cheongsam ze smoczym wzroem; szmaragdowo zielone, długie rękawiczki wpadające leciutko w bursztynową pomarańcz przy ramionach; zielona smocza półmaska oraz proste czarne buckiki na płaskim obcasie.
    Znaki szczególne: heterochromia
    Pod ręką: Złoto i srebro do płacenia; bibeloty i
    Broń: Rapier w parasolu, sztylet trójzębny przy pasie i sztylet w bucie
    Nagrody: Kosmata Brosza
    Stan zdrowia: Częściowo zagojone i porządnie opatrzone rozorane udo.
    SPECJALNE: Mistrz Gry (okres próbny)
    Dołączył: 16 Lis 2017
    Posty: 242
    Wysłany: 28 Styczeń 2018, 17:33     

    Cytat:
    Opis należy przeredagować. Pudełka, które wspólnie stanowią "przedmiot" nie różnią się między sobą, a pisanie o wszystkich nie jest potrzebne.

    Sugerowałoby to, że wszystkie wyglądają tak samo. Po drugie nawet w obecnym opisie nie jest napisane, że w każdej parze są takie same. Są takie same LUB dopełniające się (np negatyw czy coś).
    Cytat:
    Co w sytuacji, gdy oba pudełka zostaną otwarte w tym samym czasie? Czy może nie jest to możliwe? Ta kwestia musi zostać odpowiednio doprecyzowana.

    Przyjmijmy, że nie da się otwrzyć dwóch na raz, bo inaczej zrobiłoby to się zbyt skomplikowane.
    Cytat:
    Druga część zdania może być spokojnie usunięta, to zawiera się już we wcześniejszej części opisu.

    Nie jest niezbędna, ale także to nie jest dokładne powtórzenie. Wcześniej jest co robią, a to jest zastosowanie. Jednak jak tak bardzo przeszkadza to można wywalić.
    Cytat:
    Ta część także w zasadzie jest niepotrzebna.

    Ta o zniszczeniu to mogę się zgodzić, ale co do drugie bym polemizował. Wiele magicznych przedmiotów odznacza się dość charakterystycznym wyglądem, a te pudełka nie. Nawiązuje to też do "niepotrzebnego" opisu, że różnią się między sobą. Jak się widziało jedną Kosmatą Broszę to widziało się wszystkie - tu tak nie ma. Oznacza to, że rozpoznanie tylko po wyglądzie jest w zasadzie niemożliwe.
    Cytat:
    Na forum nie ma przedmiotów, których jest 13. Administracja proponuje raczej ograniczenie do ośmiu "sztuk" przedmiotu.

    Nie ma też magicznych pudełek. To jest naprawdę aż taki problem? Ja zrobiłem krótki opis, bo krótko są opisane wszystkie przedmioty, ale nie lubię przedmiotów bez historii. Tym też takową stworzyłem. W skrócie widziałem je jako stworzone przez zdolnego snycerza, który miał talent umożliwiający ich łączenie ze sobą w pary, a natchnęła go niecierpliwość w oczekiwaniu na listy ukochanej. Stowrzył potem jakąś ogrągłą liczbę by pomóc też innym. Dajmy na to 30 par, ale do obecnych czaswów dotrwało 13. Dlaczego 13? A dlaczego nie? Czy wszystko musi być takie samo jak inne? Jeśli to taki duży problem to może ich być 15, 10, 8 czy ile tam chcecie.

    Cytat:
    Po pierwsze jest mało unikalna.

    Tak jak dobra połowa bestii na forum. Ja sądziłem, że bestie na forum to trochę jak pety w MMO. Stylowy, który gracze chcą i są gotowi robić dziwne rzeczy by je zdobyć. Zresztą przyjmując, że to jedyne istoty magiczne to magiczna fauna KL jest niezwykle uboga. Może to ja mam złe podejście chcąc dać może nie coś hiper, super oryginalnego, ale z doświadczenia wiem, że popularnego by ludzie mieli co zdobywać. Ale kim ja jestem by się na tym znać?
    Cytat:
    Są inteligentne ptasie bestie.

    Aż dwie. Z czego jedna to ptak wielkości trzmiela.
    Cytat:
    Istnieje także bestia, która używa tej samej mocy, co zaproponowana.

    Conspectum i Ténebres. Są także 3 bestie mogące usypiać przeciwnika. Także 3 tworzące iluzje. Dwie mające niewidzialność. Co w związku z tym?
    Cytat:
    Co więcej poza rozmiarami i drobnym detalem w postaci dodatkowej pary oczu - z której nie wyciąga się w opisie żadnych dodatkowych konsekwencji - nie różni się od najzwyklejszego kruka.

    Opis Alpharda mówi w zasadzie - jest różowy i ma miodowe oczy oraz unika hałasu. Z tego wyglądu też nie wyciąga się żadnych dodatkowych konsekwencji - nie różni się od najzwyklejszej sowy.
    Cytat:
    Po drugie powszechność występowania bestii kłóci się z tym, że jest ona zdecydowanie za silna jak na proponowane zdolności. Alphardy, które są ptakami inteligentnymi oraz potrafiącymi porozumiewać się z ludźmi, a mającymi przy tym o wiele słabszą moc, może na forum być maksymalnie 5. Dodać należy również, że Alphardy i fizycznie nie są tak predestynowane do walki i bycia niebezpiecznymi.

    Za silna? Cholerny łabędź jest silniejszy od tej bestii! Ten potwór potrafi przewrócić dorosłego człowieka i go nieźle poturbować, a jak jest w wodzie to nawet utopić, a są w zasadzie wszędzie.
    Aplhardy nie są tak fizycznie predystynowane? Ciekawe, ciekawe... To jest sowa, patrząc na obrazek przypominająca puchacza. Sowy to drapieżniki więc też mają ostre szpony i dziób. Teraz:
    Puchacz
    Kruk

    Nawet przy powiększeniu dwa razy jest mniejszy lub porównywalny z puchaczem.
    Cytat:

    Po czwarte opis jest sporządzony po prostu źle. Cały początek jest dość mętny i nie daje zbyt jasnych informacji poza przybliżonymi wymiarami proponowanej bestii i tym, że jest lepsza od kruka. I tutaj można też przejść do punktu cztery i pół. Bestia jest projektowana jako zbyt idealna. Jakby ktoś chciał kruka, ale zwykły kruk był za mało pro. Więc musi być większy, mądrzejszy, a do tego mieć niesamowicie ostre i solidne szpony, co by jeszcze się przydał podczas walki.

    Wracam do Alpharda, którego sam przytoczyłeś Tyku. Jego opis mówi jeszcze mniej. Zgrabnie też pominąłeś opis charakteru.
    Kruk wersja pro? W zasadzie racja, ALE: Likyus to wilk wersja pro (i i tak jest niebezpieczniejszy od kruka wersji pro, a jakoś nie jest za mocny), Furbo to lis wersja pro.
    Co do szponów do chyba nie oczekujesz puchatych łapek u drapieżnika? Mocne jak stal to oklepane do bólu porówanie oznaczające po prostu wytrzymałe, ale niekoniecznie jak stal. Ostre, bo ptaki drapieżne mają ostre szpony - dlaczego magiczny odpowiednik by nie miał mieć?
    To, że nikomu nie chciało się pisać, że Likyus ma ostre zębiska to nie znaczy, że ich nie ma. Ostatecznie to magiczny WILK.
    Cytat:
    Także moc tylko pośrednio przez skojarzenia łączy się z krukami, a jest chyba najsilniejszą, z możliwych mocy tego typu.

    Tworzenie mroku na chwilę jest silniejsze od kontroli ognia, wody etc.?
    Cytat:
    Czemu nie coś rozsądniejszego jak po prostu możliwość ukrycia się w cieniu, czy funkcjonowaniu jako cień?

    To pierwsze to taka genialna moc! Jedynie wszystko co ma ciemne umaszczenie jest w zasadznie niewidoczne w cieniu. Nie rozumiem zaś co ma znaczyć funkcjonwanie jako cień.


    Co do NPC. Rozumiem, że każdy MG może coś takiego samemu zrobić i wymyślić. Omylnie sądziłem patrząc na Encyklopedię NPC, że NPC to nie tylko ludzie mający jakąś konkretną rolę w fabule jak Czarnozęby, ale także jakieś specyficzne istoty jak Zaczarowane Pędzle, Karciani Ryczerze czy wymarłe Pokucie.
    Ponadto pierwotnie pojawiły się jako propozycje bestii, ale:
    Cytat:
    3 i 4. Oba stworzenia miałyby charakter raczej strażników i tym samym w moich oczach bardziej pasują na NPC, których gracze mogliby spotkać w określonych rejonach niż na bestie, które można złapać i oswoić.

    Więc skorzystałem z sugestii.
    _________________
    Wyświetl posty z ostatnich:   
    Po drugiej stronie krzywego zwierciadła... Strona Główna
    Odpowiedz do tematu
    Nie możesz pisać nowych tematów
    Możesz odpowiadać w tematach
    Nie możesz zmieniać swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów
    Nie możesz głosować w ankietach
    Nie możesz załączać plików na tym forum
    Możesz ściągać załączniki na tym forum
    Dodaj temat do Ulubionych
    Wersja do druku

    Skocz do:  
    Szybka odpowiedź

    Użytkownik: 
               

    Wygaśnie za Dni
     
     



    Copyrights © by Spectrofobia Team
    Wygląd projektu Oleandra. Bardzo dziękujemy Noritoshiemu za pomoc przy kodowaniu.

    Forum chronione jest prawami autorskimi!
    Zakaz kopiowania i rozpowszechniania całości bądź części forum bez zgody jego twórców. Dotyczy także kodów graficznych!

    Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
    Template AdInfinitum
    Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 9