• Nie minęło zbyt wiele czasu od rozpoczęcia działalności AKSO, a po całej Otchłani rozniosła się wieść o tajemniczej mgle, w której znikają statki. Czytaj więcej...
  • Wstrząsy naruszyły spokój Morza Łez!
    Odczuwalne są na całym jego obszarze, a także na Herbacianych Łąkach i w Malinowym Lesie.
  • Karciana Szajka została przejęta. Nowa władza obiecuje wielkie zmiany i całkowitą reorganizację ugrupowania. Pilnie poszukiwani są nowi członkowie. Czytaj więcej...
  • Spectrofobia pilnie potrzebuje rąk do pracy! Możecie nam pomóc zgłaszając się na Mistrzów Gry oraz Moderatorów.
Trwające:
  • Skarb Pompei
  • Zmrożone Serce


    Zapisy:
  • Chwilowo brak

    Zawieszone:
  • Brak
  • Drodzy użytkownicy, oficjalnie przenieśliśmy się na nowy serwer!

    SPECTROFOBIA.FORUMPOLISH.COM

    Zapraszamy do zapoznania się z Uśrednionym Przelicznikiem Waluty. Mamy nadzieję, że przybliży on nieco realia Krainy Luster i Szkarłatnej Otchłani.

    Zimowa Liga Wyzwań Fabularnych nadeszła. Ponownie zapraszamy też na Wieści z Trzech Światów - kanoniczne zdarzenia z okolic Lustra i Glasville. Strzeżcie się mrocznych kopuł Czarnodnia i nieznanego wirusa!

    W Kompendium pojawił się chronologiczny zapis przebiegu I wojny pomiędzy Ludźmi i KL. Zainteresowanych zapraszamy do lektury.

    Drodzy Gracze, uważajcie z nadawaniem swoim postaciom chorób psychicznych, takich jak schizofrenia czy rozdwojenie jaźni (i wiele innych). Pamiętajcie, że nie są one tylko ładnym dodatkiem ubarwiającym postać, a sporym obciążeniem i MG może wykorzystać je przeciwko Wam na fabule. Radzimy więc dwa razy się zastanowić, zanim zdecydujecie się na takie posunięcie.

    Pilnie poszukujemy Moderatorów i Mistrzów Gry. Jeżeli ktoś rozważa zgłoszenie się, niech czym prędzej napisze w odpowiednim temacie (linki podane w polu Warte uwagi).

    ***

    Drodzy użytkownicy z multikontami!
    Administracja prosi, by wszystkie postaci odwiedzać systematycznie. Jeżeli nie jest się w stanie pisać wszystkimi na fabule, to chociaż raz na parę dni posta w Hyde Park
    .
    Marionetki – otwarte
    Kapelusznicy – otwarte
    Cienie – otwarte
    Upiorna Arystokracja – otwarte
    Lunatycy – otwarte
    Ludzie – otwarte
    Opętańcy – otwarte
    Marionetkarze – otwarte
    Dachowcy – otwarte
    Cyrkowcy – otwarte
    Baśniopisarze – otwarte
    Szklani Ludzie – otwarte
    Strachy – otwarte
    Senne Zjawy – otwarte
    Postaci Specjalne – otwarte

    Ponieważ cierpimy na deficyt Ludzi, każda postać tej rasy otrzyma na start magiczny przedmiot. Jaki to będzie upominek, zależy od jakości Karty Postaci.



    » Tablica Ogłoszeń » P&P » PROPOZYCJE BESTII, PRZEDMIOTÓW ITD.
    Poprzedni temat :: Następny temat
    Autor Wiadomość
     



    Porcelanowy Panicz

    Karciana Szajka: Król
    Godność: Lord Oleander de Roitelette
    Wiek: Od dawna jest dorosły, choć wciąż wygląda na 16 lat.
    Lubi: Siebie, władzę, swoje bestie, wszystko co krwawe i potworne
    Nie lubi: Mleka, a fe!
    Wzrost / waga: 160 cm czystego zła! (+ 4 cm dzięki butom) / Lekka niedowaga
    Aktualny ubiór: Beżowa koszula, brązowy krawat z przyczepioną kościaną broszą, czarne spodnie, wysokie skórzane buty zapinane na klamry i ozdobione z przodu króliczymi czaszkami, długi, czarny płaszcz. Do tego klasyczny, czarny kapelusz z doczepionym niewielkim ptasim szkieletem oraz kartą Króla Pik.
    Znaki szczególne: Androgyniczna uroda, dwubarwność tęczówki i ledwie widoczne źrenice
    Bestia: Yūrei – Morita, Eques – Pan Jednorożek, Noaliks – Christo, Avi – Dolly
    Nagrody: Bursztynowy Kompas, Kamień Duszy, Kłamstwożerca
    SPECJALNE: Administrator-Zombie, Grafik | Maskotka Forum
    Dołączył: 25 Lis 2010
    Posty: 2309
    Wysłany: 16 Luty 2016, 00:15   PROPOZYCJE BESTII, PRZEDMIOTÓW ITD.

    W tym temacie możecie zgłaszać swoje propozycje bestii, przedmiotów niezwykłych, magicznych mikstur, roślin i NPC zza drugiej strony lustra oraz nowych rang. Jeżeli wpadniecie na ciekawy pomysł, wypełnijcie poniższy kod i napiszcie w tym temacie.
    Nie obiecujemy, że wszystkie propozycje zostaną przyjęte, ale nigdy nie zaszkodzi spróbować! Będziemy wdzięczni za każdy pomysł.

    BESTIE:
    Kod:
    [b]Wygląd:[/b]
    [b]Nazwa:[/b]
    [b]Opis:[/b]
    [b]Moce:[/b]
    [b]Występowanie:[/b]
    [b]Liczba:[/b]


    PRZEDMIOTY NIEZWYKŁE:
    Kod:
    [b]Wygląd:[/b]
    [b]Nazwa:[/b]
    [b]Opis:[/b]
    [b]Ilość:[/b]


    MAGICZNE SUBSTANCJE:
    Kod:
    [b]Wygląd:[/b]
    [b]Nazwa:[/b]
    [b]Opis:[/b]
    [b]Skład:[/b]


    ROŚLINY:
    Kod:
    [b]Wygląd:[/b]
    [b]Nazwa:[/b]
    [b]Opis:[/b]
    [b]Występowanie:[/b]


    NPC:
    Kod:
    [b]Wygląd:[/b]
    [b]Nazwa:[/b]
    [b]Opis:[/b]


    RANGI:
    Kod:
    [b]Nazwa:[/b]
    [b]Rasa:[/b]
    [b]Opis:[/b]
    [b]Moc:[/b]
    [b]Liczba:[/b]


    O B J A Ś N I E N I E :
    Wygląd: Link do obrazka przedstawiającego dane stworzenie/przedmiot/roślinę.
    Nazwa: Nazwa stworzenia/przedmiotu.
    Rasa: Dla propozycji rang – do jakiej rasy przynależy proponowana ranga.
    Opis: Dokładniejszy opis, charakterystyka zgłaszanego stworzenia/przedmiotu.
    Moce: Dla bestii oraz propozycji rang – moce przez nią posiadane + ograniczenia (ile postów trwa moc itd.).
    Występowanie: Dla bestii i roślin – obszary Krainy Luster, Szkarłatnej Otchłani bądź Świata Ludzi, w których występują najczęściej.
    Liczba/ilość: Dla bestii, przedmiotów oraz rang – konkretna liczba, w jakiej będą one dostępne do zdobycia dla graczy.
    Skład: Dla magicznych substancji – spis składników potrzebnych do przyrządzenia danego specyfiku. Punkt nieobowiązkowy.
     



    Lwie Serce

    Godność: Kejko Hanari
    Wiek: 23
    Rasa: Dachowiec
    Lubi: noc, sztukę, słodycze, ucinać sobie drzemki, głaskanie, intrygujące osoby, mleko, skrzydlato-rogate bestie
    Nie lubi: dręczenia zwierząt, zimna, gdy ktoś jej rozkazuje, niewoli
    Wzrost / waga: 170 cm / 55 kg
    Aktualny ubiór: Kejko ma na sobie dobrze dopasowaną szara tunikę zwieńczoną przez czarny gorset. Na jej nogach spoczywają długie czarne getry oraz zgrabne skórzane e botki na 4 cm obcasie. W ubiorze kotki można też dostrzec magiczne elementy w postaci: magicznej wstęgi związanej wokół nadgarstka, oraz srebrnego paska wyposażonego w Kamień Dusz, zaś na szyi dziewczyny pobłyskuje magiczny kryształ pełniący rolę atrakcyjnego wisiorka. Nie brak również niewielkiego skórzanego plecaka o czarnej barwie.
    Znaki szczególne: Piękne neonowo niebieskie kocie oczy.
    Zawód: Poszukiwaczka kłopotów... znaczy przygód // Artystka/Flecistka chwilowo na L4 ._.
    Pan / Sługa: brak / brak
    Pod ręką: Plecak a w nim przydatne drobiazgi
    Broń: dwa półdługie miecze, cienki srebrny łańcuch
    Bestia: Gatto (Neo), Aureum (Lazur)
    Nagrody: Bursztynowy Kompas, Latająca Miotła, Czarodziejska Wstęga, Korale Zamiarne, Kamień Dusz, Kamień Duszy, Tęczowa Różdżka, Blaszka Zmartwienia
    Stan zdrowia: Utrata palca serdecznego i kości śródręcza... Poza tym okaz zdrowia.
    Kryształ: 1.5g (nieoszlifowany, zatopiony w szkle)
    SPECJALNE: Mistrz Gry | Odkrywca Drugiej Strony Lustra
    Dołączyła: 05 Sty 2013
    Posty: 488
    Wysłany: 13 Marzec 2016, 22:31   

    BESTIE


    Wygląd: http://img10.deviantart.n...yxe-d6b9odi.png
    Nazwa: Entikor
    Opis: Entikor zwany również żywym duchem, to kolejny przedstawiciel fauny Krainy Luster. Istota ta przypomina ludzkie konie i tym, co je od nich różni w kwestii aparycji są zakrzywione rogi, których mogą używać podczas ewentualnych starć oraz upiorne białe ślepia. Umaszczenie Entikor’ów jest różne bazuje jednak w przedziale odcieni od bieli przez szarości po czerń. Natura tych stworzeń ściśle łączy się z żywiłem wody, która stanowi również jedyne, czego potrzebują one do życia. Entikor’y kochają wolność, otwarta przestrzeń i szaleńczy pęd ich ciała są idealnie przystosowane do tego by mogły się rzucić do szaleńczego galopu, w całej krainie nie ma od nich szybszej istoty. Kiedy Entikor rzuci się do swego biegu niemal nic nie jest w stanie go powstrzymać a na pewno nie przeszkody, co tłumaczy skąd wziął się ich przydomek żywe duchy, bowiem stworzenia te potrafią przenikać przez dosłownie wszystko, oczywiście ma to swoje ograniczenia czasowe. Z ciekawostek warto wspomnieć, iż Entikor’y potrafią również biegać po wodzie, ich schronieniem i miejscem spoczynku jest dno zbiorników wodnych. Żywe duchy cenią sobie upór i wytrwałość, chart ducha bez niego możesz pomarzyć o tym żeby zostać właścicielem tej istoty, rozumieją doskonale mowę ludzką jednak same nie potrafią się nią posługiwać. Aby zdołać dosiąść Entikora najpierw trzeba zdobyć jego bezwzględne zaufanie i szacunek.
    Moce: Entikor potrafi przenikać przez wszelkie przeszkody oraz biegać po powierzchni wodny.
    Występowanie: Malinowy Las, Kryształowe Pustkowie, Namalowana Pustynia, Morze Łez
    Liczba: 10



    MAGICZNE SUBSTANCJE

    Wygląd: http://wrzucaj.net/images...eus-d4cy1ff.jpg
    Nazwa: Magiczny atrament
    Opis: Nie ma wątpliwości, co do tego, że jest to produkt z najwyższej półki, jego twórca doskonałą jakość jest ponoć w stanie poręczyć własną głową. Jeśli już o twórcy mowa, jest nim pewien Kapelusznik o artystycznej duszy, którego talent jest równie wielki jak i poziom jego ekscentryzmu…. Segilo - właśnie tym pseudonimem się przedstawia i pod nim należy szukać kontaktu z nim. Wracając jednak do magicznego atramentu warto wiedzieć, iż posiada on dwa możliwe rodzaje zastosowania.
    Pierwsze z nich jest krótkoterminowe i ogranicza się do kilkukrotnego wykorzystania atramentu. Magiczne właściwości tej cieczy sprawiają, iż zapisane nią słowa nabierają realnej mocy, przykładowo, jeśli na kartce papieru napiszemy „twarda jak stal” to owa kartka właśnie taką się staje. (Czas działania atramentu - 3 posty. Jedna fiolka atramentu może zostać użyta maksymalnie 5 razy.)
    Jeśli chodzi o drugie zastosowanie, cóż tutaj sprawy się komplikują, ponieważ nie wystarczy samo posiadanie atramentu. Jego właściciel musi się z nim udać do samego Segilo oraz przekonać go do współpracy. Kapelusznik jest artystą, a jego domena to zdobienie skóry, więc magiczny atrament za jego sprawą może zostać przeniesiony na czyjeś ciało w postaci tatuażu, który uwaga… ożywa na życzenia właściciela. Przykładowo tatuaż przedstawiający sztylet czy rewolwer na rozkaz jego posiadacza zostanie zmaterializowany i gotowy do użytku. Brzmi magicznie, prawda? Ale należy pamiętać, że najpierw trzeba dogadać się z Segilo, a to już wcale nie takie proste zadanie. ( Tatuaż może być aktywny przez 5 postów, po czym należy odczekać 6 kolejnych przed jego ponownym użyciem.)
    Możliwy sposób zdobycia przedmiotu:
    - nagroda - w evencie/konkursie/misji itp.
    - kupno za magiczne kryształy
    - wykonanie zlecenia dla NPC’a – Segilo
    Skład: X



    Wygląd: http://vlep.pl/img/nzs8uh.png ( Dzięki Charles ♥ )
    Nazwa: Ciernista Nalewka
    Opis: Trunek to zaprawdę niezwykły i w krainie luster dostępny od stosunkowo niedawna, jednak jego historia zdążyła już dotrzeć niemal w każdy kąt magicznego świata. Najpierw należy jednak wyjaśnić, na czym polegają niezwykłe właściwości tego magicznego trunku, otóż po spożyciu już (50 ml) nalewki na ciele osoby, która ją spożyła pojawiają się ostre i twarde ciernie. Osiągają one kilka centymetrów wysokości i pokrywają dosłownie całe ciało pijącego, więc jeśli sięgasz po ten trunek musisz też liczyć się z utratą garderoby. Można by pomyśleć, że działanie tego specyfiku jest mało praktyczne, ale nic bardziej mylnego. Ciernista nalewka ucieszy każdego introwertyka broniącego swej przestrzeni osobistej oraz osoby, która mogła przypadkiem znaleźć się w uścisku czy paszczy bestii.
    Jak powstała ciernista nalewka? Jest to owoc zemsty, jaką pewien Kapelusznik wymierzył swej niewiernej żonie. Kiedy Kapelusznik po raz kolejny odkrył dowody zdrady swojej żony postanowił ją ukarać, sporządził specyfik, po którym jej ciało obrosło cierniami, co jak łatwo się domyśleć odstraszyło wszelkich kochanków, niestety dawka, jaką spożyła kobieta była tak silna że ciernie nie znikły już z jej ciała.
    Butelka ciernistej nalewki zawiera 250 ml, co pozwala na jej pięciokrotne użycie. Jedna dawka substancji strawią, że ciało pijącego obrasta w ciernie, efekt ten utrzymuje się przez dwa posty, po czym ciernie zanikają.
    *Osoby z „słabą głową” są w stanie upić się większą dawką nalewki.
    Skład: Kilkucentymetrowe pnącze Bluszczyka Krwistego, wysoko procentowy alkohol.

    NPC


    Wygląd: http://vlep.pl/img/voaid7.jpg http://vlep.pl/img/ry3p4i.jpg
    Nazwa: Segilo
    Opis: Segilo
    Kapelusznik, jeden z Upiorów Herbacianych, a przede wszystkim znany artysta. W skrócie Segilo to istne chodzące skupisko ekscentryczności. Niezwykle towarzyski jegomość, który jednak ma problem z nawiązywaniem bliższych znajomości, być może przyczyną tego są liczne zaburzenia osobowości, z jakimi zmaga się mężczyzna, jak choćby przejawy schizofrenii. Segilo swą sławę zawdzięcza Magicznemu Atramentowi, którego to Kapelusznik stał się wytwórcą, jako jedyny w całej Krainie zna receptę na sporządzenie tej iście magicznej cieczy. Ponadto mężczyzna jest wybitnym artystą, a jego domeną jest zdobienie skóry. Jego tatuaże są niezwykle precyzyjne, na dodatek powstają w rekordowym czasie, a to dzięki temu, że praca idzie nie na, dwie, lecz cztery ręce. To może Was zdziwić, ale Segilo dosłownie jest w stanie „wyjść z siebie”, czyli potrafi stworzyć swój duplikat. Kapelusznik o artystycznej duszy jest niezwykle wrażliwy na piękno, choć jego gust nie należy do oczywistych. Jeśli ktoś pragnie zafundować sobie magiczny tatuaż spod ręki Segilo czeka go niełatwe zadanie, ponieważ poza zaopatrzeniem się w atrament należy skłonić artystę do współpracy. A zleca on swoim potencjalnym klientom najróżniejsze zadania. W zależności od humoru jest w stanie wysłać kogoś po włosie z grzywy Aureum, a od innych oczekiwać miłej wycieczki po ludzkim świecie.
    _________________

    #66cccc


    ~Uważaj, z kim zadzierasz… bo nagle z kota może zrobić się pantera!~



    ~Aktualny ubiór~




    #D10D96

     



    Zwierzomachina

    Godność: Gregory
    Rasa: Cyrkowiec - sęk w tym, że nie wygląda
    Lubi: Wszystko, od czego mózg brzęczy a neurony skrzą
    Nie lubi: NICH, ludzi fałszywych, psów wszelkiej maści
    Wzrost / waga: 161 cm / 80 kg
    Aktualny ubiór: przyduże spodnie na szelkach, podkoszulek, gruba warstwa potu
    Znaki szczególne: Metalowe paznokcie, mechaniczne skrzydła
    Zawód: Performer cyrkowy, najemnik
    Pod ręką: trochę pieniędzy, paczka papierosów, telefon komorkowy bez karty SIM
    Broń: kastet
    Stan zdrowia: ciało zdrowe, zaś po mózgu stepuje depresja
    Dołączył: 27 Gru 2015
    Posty: 244
    Wysłany: 2 Maj 2016, 21:56   

    NPC
    Imię: Retumpok znad Morza
    Obrazek: klik
    Opis: Retumpok. Mistrz Połowów, Wilk Morski, Odkrywca tysiąca i trzech wysp, Pogromca Moby Cocka i Wielkich Przedwiecznych Bulgoczących na dnie Głębin. Słowem - postać tak niesamowita, że nie powinna wręcz istnieć. I wielu sądzi, że jest jedynie bajką dla bardzo małych dzieci. Jednak Retumpok istnieje naprawdę i ma się dobrze. Ta niespecjalnie przystojna (wygląda jak ożywione bazgroły) Zjawa Senna zamieszkuje małą chatynkę na brzegu Morza Łez. Trudni się on obecnie zbieraniem resztek statków, wyławianiem prastarych artefaktów i tresurą mew w ramach dobrowolnej emerytury. Posiada on dwa niesamowite talenty. Po pierwsze - zna się na pogodzie. I to totalnie. Kiedy inni marynarze mogą przewidzieć z pewną dozą niepewności deszcz po zmianie ciśnienia czy kształcie chmur, Retumpok jest w stanie dokładnie określić, jaka pogoda będzie panować na morzu za tysiąc lat i jak niebo zachowywało się u zarania dziejów, z dokładnością co do kropli, ciastka, ropuchy, czy co to tam z nieba nie raczy spaść. Drugim talentem tego marynarza jest całkowita odporność na wodę, zarówno zwykłą, jak i magiczną. Jest w stanie nawet po niej chodzić jak po chodniku w parku. Jest on bardzo sympatyczny i uczynny, chętnie dzieli się swoją wiedzą i mógłby być doskonałym przewodnikiem po morzu... gdyby nie był kompletnie potłuczony. Jak wszyscy w Krainie z resztą. Rozmowa z nim wielokrotnie zahacza o koszmar, kiedy to Retumpok po kilku zdaniach przestaje ogarniać, co w sumie do niego mówisz i trzeba tłumaczyć mu wszystko od nowa i od nowa, i od nowa, i od nowa. Jego myśli zawsze chodzą swoimi drogami, definiując rzeczywistość wokół niego - czasem może wręcz stwierdzić, że to ty jesteś Retumpokiem i to on prosi cię o przysługę. Jednak warto się trochę psychicznie wymęczyć, gdyż podawane przez niego informacje zawsze są całkowicie pewne i prawdziwe.
    _________________

    Gregory theme
    Psychika Grzesia w skrócie
     



    Lwie Serce

    Godność: Kejko Hanari
    Wiek: 23
    Rasa: Dachowiec
    Lubi: noc, sztukę, słodycze, ucinać sobie drzemki, głaskanie, intrygujące osoby, mleko, skrzydlato-rogate bestie
    Nie lubi: dręczenia zwierząt, zimna, gdy ktoś jej rozkazuje, niewoli
    Wzrost / waga: 170 cm / 55 kg
    Aktualny ubiór: Kejko ma na sobie dobrze dopasowaną szara tunikę zwieńczoną przez czarny gorset. Na jej nogach spoczywają długie czarne getry oraz zgrabne skórzane e botki na 4 cm obcasie. W ubiorze kotki można też dostrzec magiczne elementy w postaci: magicznej wstęgi związanej wokół nadgarstka, oraz srebrnego paska wyposażonego w Kamień Dusz, zaś na szyi dziewczyny pobłyskuje magiczny kryształ pełniący rolę atrakcyjnego wisiorka. Nie brak również niewielkiego skórzanego plecaka o czarnej barwie.
    Znaki szczególne: Piękne neonowo niebieskie kocie oczy.
    Zawód: Poszukiwaczka kłopotów... znaczy przygód // Artystka/Flecistka chwilowo na L4 ._.
    Pan / Sługa: brak / brak
    Pod ręką: Plecak a w nim przydatne drobiazgi
    Broń: dwa półdługie miecze, cienki srebrny łańcuch
    Bestia: Gatto (Neo), Aureum (Lazur)
    Nagrody: Bursztynowy Kompas, Latająca Miotła, Czarodziejska Wstęga, Korale Zamiarne, Kamień Dusz, Kamień Duszy, Tęczowa Różdżka, Blaszka Zmartwienia
    Stan zdrowia: Utrata palca serdecznego i kości śródręcza... Poza tym okaz zdrowia.
    Kryształ: 1.5g (nieoszlifowany, zatopiony w szkle)
    SPECJALNE: Mistrz Gry | Odkrywca Drugiej Strony Lustra
    Dołączyła: 05 Sty 2013
    Posty: 488
    Wysłany: 30 Maj 2016, 17:33   

    Magiczna substancja

    Wygląd:
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/7b/e8/eb/7be8ebd0c588bb920dc3385f66f98500.jpg
    LUB
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/6d/14/a3/6d14a33240cbc93dfe3069e639035d96.jpg

    Nazwa: Skrzydła w butelce
    Opis: Eliksir, którego powstanie zapoczątkowała reklama, jaką pewien Lunatyk miał okazję widzieć w Świcie Ludzi. Otóż kto nie słyszał o tym że „RedBull dodaje skrzydeł” ? Zafascynowany tym Lunatyk, odwiedzający ludzki świat kupił sporą ilość owego napoju jednak był bardzo zbulwersowany jak i rozczarowany, że po wypiciu żadnych skrzydeł się nie doczekał. To nie było jego pierwsze rozczarowanie ludzkimi specyfikami, oburzony wrócić do Krainy Luster i postanowił samemu stworzyć owe specyfiki jednak z tą zasadniczą różnicą, że te jego produkcji działałyby! Tak też się stało i po kilku latach intensywnej pracy powstał eliksir o nazwie „Skrzydła w butelce”. Po spożyciu dawki eliksiru z pleców osoby, która spożyła eliksir wyrasta para sporych skrzydeł ich wygląd może być różny w zależności od przedstawicieli ras, które eliksir spożyły.
    Skrzydła pojawiają się w trakcie 1 postu i pozostają na ciele przez kolejne 4 posty, po czym zostają na powrót wchłonięte przez ciało.
    *Wyrastanie skrzydeł nie należy do przyjemnych, często jest to bolesne, dotyczy to jednak tylko ich pojawiania się, dalsze ich używanie nie powinno już przysparzać bólu.

    Skład: 5 ml krwi Likyusa , pył z magicznego kryształu, (…)
    _________________

    #66cccc


    ~Uważaj, z kim zadzierasz… bo nagle z kota może zrobić się pantera!~



    ~Aktualny ubiór~




    #D10D96

     



    Zmarły

    Karciana Szajka: Walet
    Godność: Aaron (Aron) Wels alias Amon
    Wiek: 27
    Rasa: Lunatyk
    Lubi: nadmorskie zamki, latarnie, przyglądać się torturom, nazywać siebie Władcą Czasu
    Nie lubi: lekceważenia czasu
    Wzrost / waga: 190cm / 86kg
    Aktualny ubiór: Czarny frak z gustowną, grafitową koszulą w jasne prążki i zgrabny, acz wyrazisty w swojej formie, ciemny cylinder.
    Znaki szczególne: białe włosy, czarne oczy, obcowanie z kapeluszami i zegarami
    Zawód: Latarnik
    Pan / Sługa: - / Doll
    Pod ręką: 1/2 blaszki zmartwienia
    Dołączył: 21 Lip 2014
    Posty: 480
    Ostrzeżeń:
     1/3/3
    Wysłany: 30 Maj 2016, 22:59   

    Roślinki!


      Słowem wstępu...


    Roślinki. To ma być kolejna, obok magicznych substancji, bestii oraz przedmiotów, gałąź rozwoju postaci. No ale... jaka roślina rośnie, każdy widzi, więc o co chodzi? Ha! Nie jest to coś w rodzaju zielnika! To opracowane w staranny sposób implementacje flory - czy to w postaci biżuterii, elementów ubioru, gałązek do wplatania/wdrażania w ciało, czy też osobnych przedmiotów. Zdobycie każdej z tych roślinek wymaga jakiegoś rodzaju interakcji z postacią Mirany, może to być zlecenie misji, handel wymienny czy też forma przysługi - w zależności od okoliczności.
    Zastosowanie roślinek jest różne, podobnie jak różne są sposoby pozyskiwania ich czy też używania. Część z nich może być składnikiem mikstur albo też reagować w specyficzny sposób po kontakcie z takową.

    Poniżej prezentuję kilka propozycji z niewiele większej puli, którą mam przygotowaną. Tym samym zachęcić pragnę Was do wymyślania własnych koncepcji na rośliny, zanim zostaną one wstawione już na forum oficjalnie. Nie bójcie się, a jakby ktoś miał wątpliwości o co w tym wszystkim chodzi - pisać do mnie! Wyjaśnię!



      Kilka propozycji:


    Nazwa: Rękawica ze Szkieletowca Nieserdecznego
    Wygląd: http://www.zerochan.net/794169 (alternatywny link: http://s1.zerochan.net/Sarnath.600.794169.jpg )
    Opis rośliny: Roślina o dwóch rodzajach liści: długich, purpurowych-niby wstążkach; oraz drobnych, o kilku kształtach. Ta różnorodność jest efektem zespolenia dwóch roślin zamieszkujących dwie krainy: Luster i Szkarłatną Otchłań.
    Zastosowanie: Przybieranie wyglądu szkieletu (jako forma iluzji, patrz: opis mocy). Można w ten sposób na przykład straszyć bojaźliwe osoby bądź udawać umarlaka.
    Sposób adaptacji: Mirana dokonuje szczepienia dwóch roślin, łącząc je w jeden okaz o dwóch korzeniach. Kolejno należy opleść rośliną jedną z dłoni i umieścić na jej palcach dwoje donico-pierścionków.
    Posiadane moce: Gdy jeden z pierścieni założy się na palcu serdecznym, każdy spoglądający na właściciela rośliny zobaczy go jako szkielet (włączając w to odczucie odoru i dźwięk trzeszczących kości przy poruszaniu się). Zdjęcie doniczki z serdecznego palca przerywa efekt.
    Limit użyć mocy: Mocy można używać łącznie przez dwanaście postów – po ich upływie roślina obumiera. Użycia radzi się oznaczać i odliczać w postach, w których występują.
    Składnik dla: Glukozmagoria (mikstura, pomysł autorstwa Svart). Należy dodać pojedyncze listki z obu roślin (najlepiej jako dziko rosnących) do wywaru.
    Towarzystwo: brak ograniczeń.
    Ilość roślin we świecie: Teoretycznie brak, w praktyce Mirana z racji trudności w wytwarzaniu tych roślin, obecnie posiada w swojej kolekcji dziewięć takich roślinek.


    Nazwa: Słój z Czerwonolistną Projektantką Zguby
    Wygląd: http://www.zerochan.net/1048599 (alternatywny link: http://tp.lingyu.me/wp-co...403-600x690.jpg )
    Opis rośliny: Naturalnie występują w formie drzew-pomników na Cmentarzu Czerwonolistnym, lecz ich zdziczała forma tu rosnąca jest pozbawiona mocy – tę pozyskuje się poprzez jej odpowiednie przygotowanie.
    Zastosowanie: Jako roślina ulokowana w słoju. Chętnie pożera małe skrawki organizmów żywych, przedstawiając w zamian ich hologram (patrz: opis mocy). Stanowi idealne narzędzie kolekcjonerskie dla oprawców, ale także dobrze sprawdza się u detektywów próbujących odnaleźć zaginione osoby.
    Sposób adaptacji: Dokonywana wyłącznie przez Miranę. Należy pobrać ich gałązkę oraz wykopać małą kość z pobliskiego gruntu. Kolejno Mirana dokonuje szczepienia i umieszcza w silnym roztworze kwasowym w szczelnie zamkniętym słoju.
    Posiadane moce: Hologram istoty na podstawie jej DNA (kawałki kości, skóry, włosów itp.). Hologram przedstawia jej stan fizyczny (łącznie z posiadanymi ranami i ułożeniem ciała) w chwili pozyskania (tudzież zgubienia) cząstki z jej DNA. Połowa hologramu prezentuje szkielet (co jakiś czas połówka obrazowana przez szkielet ulega zmianie). Ponadto, zabarwienie skóry istoty wskazuje na jej rasę.
    Limit użyć mocy: Hologram trwa do czasu następnego nakarmienia roślinki skrawkiem DNA. W jednym słoju hologram można pozyskiwać czterokrotnie (czyli cztery karmienia).
    Składnik dla: Pruchno (eliksir od Svart) Należy pobrać kawałek kości ze Cmentarza Czerwonolistnego i dodać do wywaru.
    Towarzystwo: brak komplikacji.
    Ilość roślin we świecie: Teoretycznie brak, praktycznie ograniczenie na dwanaście szczepionych sztuk zaklętych w słojach.


    Nazwa: Kaptur z Liściowia Skrytobójcy
    Wygląd: http://adamarcymag.devian...bojcy-571601956 (koncepcja narysowana przesz Charlesa)
    Opis rośliny: Legenda głosi, że niegdyś stanowiły maskującą pelerynę potężnego maga, po którego śmierci rozproszono ją w małych skrawkach celem unicestwienia, lecz te dały swój plon. Rozpoznać je można po półprzezroczystych liściach oraz cieniutkich, długich i elastycznych gałązkach. Zwykle rosną w trawie w postaci olbrzymiej siatki, czasem pną się też po drzewach i krzewach.
    Zastosowanie: Wykorzystywana jako nakrycie głowy (kaptur) i częściowa zasłona twarzy. Pozwala na neutralizacje szkodliwych substancji (patrz: opis mocy). Korzenie posiada w doniczce ulokowanej w dolnej części tworzonego kaptura.
    Sposób adaptacji: Roślina musi być przekazana do obróbki osobie o zdolnościach manualnych bądź krawieckich (może to być NPC). Po upleceniu powinna wyglądać niczym zielonkawy kaptur z otworami na uszy, wykonany z plecionki gałązek, których liście wynurzają się na policzki i częściowo zasłaniają usta oraz nos.
    Posiadane moce: Pozwala zneutralizować szkodliwe substancje we wdychanym powietrzu, a także chronić skórę twarzy i oczy przed drażniącym ich działaniem. Kiedy liście neutralizują substancje, wydzielają słodkawy zapach.
    Limit użyć mocy: Liście posiadają moc neutralizacji na pięć postów.
    Składnik dla: jeszcze nie określono.
    Towarzystwo: brak komplikacji.
    Spryskanie jakimś eliksirem neutralizującym działanie trucizn (pół fiolki?), pozwala na odnowienie limitu użyć.
    Ilość roślin we świecie: [/color] Teoretycznie nieograniczona, w praktyce mało kto wie o istnieniu takiego elementu ubioru – dozwolone jest istnienie ośmiu sztuk.


    Nazwa: Szalony Burzyciel Włosów
    Wygląd: http://www.zerochan.net/1881639 http://www.zerochan.net/1728673 http://www.zerochan.net/1886838 (3 linki)
    Opis rośliny: Pnącze o koczowniczym trybie życia, przemieszczające się dzięki elastycznej i jedynej gałązce, której liście posiadają chwytliwe niby-odnóża. Elastyczna gałązka potrafi wykonywać akrobatyczne ruchy, jak gdyby była wężem. Długość zazwyczaj wynosi dwa metry. Bardzo ciężko jest je odszukać z racji ich przemieszczania się – jednego dnia widziane na obrzeżach miasta, następnego może przebywać już wiele kilometrów dalej.
    Zastosowanie: – Osobisty modelator fryzury, a także jako bicz.
    Sposób adaptacji: Należy odnaleźć roślinkę i zachęcić ją do wplątywania się we włosy, stąd też czym posiada się dłuższe i gęściejsze, roślina chętniej się w nich gnieździ, mając kolejno za swoje ulubione siedlisko.
    Posiadane moce: Wypowiedzenie opisu fryzury sprawi, że pnącze taką właśnie z posiadanych przez właściciela włosów udekoruje. Można jednym zdecydowanym ruchem ściągnąć pnącze z warkocza po którym będzie zawinięte, by wykorzystać jako bicz. Czasami samowolnie zmieni swojemu właścicielowi fryzurę – tak w ramach zadziorności.
    Limit użyć mocy: Dla bicza: dwa posty używania i dwa posty przerwy.
    Składnik dla: Szarpi-hyc (specyfik autorstwa Svart) Potrzebne jest ulokowanie w wywarze centymetrowej końcówki pnącza.
    Towarzystwo: Nie lubi towarzystwa Róży Wód (to koncepcja roślinki także z włosami powiązanej().
    Ilość roślin we świecie: Teoretycznie brak, w praktyce naraz może istnieć sześć takich pnączy.
    _________________


    x x x x
     



    Zwierzomachina

    Godność: Gregory
    Rasa: Cyrkowiec - sęk w tym, że nie wygląda
    Lubi: Wszystko, od czego mózg brzęczy a neurony skrzą
    Nie lubi: NICH, ludzi fałszywych, psów wszelkiej maści
    Wzrost / waga: 161 cm / 80 kg
    Aktualny ubiór: przyduże spodnie na szelkach, podkoszulek, gruba warstwa potu
    Znaki szczególne: Metalowe paznokcie, mechaniczne skrzydła
    Zawód: Performer cyrkowy, najemnik
    Pod ręką: trochę pieniędzy, paczka papierosów, telefon komorkowy bez karty SIM
    Broń: kastet
    Stan zdrowia: ciało zdrowe, zaś po mózgu stepuje depresja
    Dołączył: 27 Gru 2015
    Posty: 244
    Wysłany: 14 Czerwiec 2016, 13:32   

    MAGICZNE SUBSTANCJE:

    Wygląd; https://i.imgur.com/yWCt7ul.png
    Nazwa; Gadzi dekokt
    Opis; Sam w sobie, Gadzi dekokt nie jest zbyt potężnym eliksirem. Ta niezwykle stara mikstura pochodzi z odległych czasów, a jej stworzenie przypisuje się Huvernowi Wężowemu Synowi, lub któremuś z jego uczniów. Alchemik ów miał obsesję na punkcie wszystkiego, co łuskowate i zimnokrwiste, przez całe życie szukając sposobu na przekształcenie swojego organizmu na modłę gadzią i osiągnięcie ich możliwości, nie tracąc przy tym swego umysłu. Gadzi dekokt jest niczym innym jak bazą, z której można wytworzyć cały arsenał mikstur. Sama substancja przypomina szary kisiel i smakuje jak rzeczny muł. Po zażyciu gadziego dekoktu skóra staje się sucha i twarda, źrenice zwężają się, wyostrza się węch i smak. Jednak po zażyciu go w temperaturze minusowej, ciało zapada w letarg trwający aż do zakończenia działania mikstury, czyli przez ok. 4 posty.
    Skład Rzeczny muł, oko jaszczurki

    Wygląd: http://i.imgur.com/XItTR1m.jpg
    Nazwa: Serum Salamandry
    Opis: Wyprowadzona z Gadziego dekoktu substancja ma intensywnie pomarańczową barwę - jest też zawsze delikatnie ciepła, a w smaku pikantna. Po zażyciu jej żadne płomienie nie będą straszne pijącemu - skóra staje się dzięki niej całkowicie odporna na ogień, co jednak nie przekłada się na włosy czy ubrania, rzecz jasna. Na początku żyły na całym ciele zaczynają świecić się delikatnym, pomarańczowym blaskiem, po chwili zaś zamiast potu, ciało zaczyna produkować ochronny śluz w niewielkiej ilości, który dokładnie pokrywa skórę. Osoba w tym stanie może wejść w najgorętsze płomienie, przenosić je w rękach, a nawet pływać w lawie (choć radziłbym uważać na połykanie gorących obiektów - wnętrzności nie nabierają ognioodpornej mocy). Ilość zażytej dawki nie wpływa na działanie mikstury.
    Skład Gadzi dekokt, 4 gramy sproszkowanego złota, trzy łyżki salamandrowej/żabiej krwi, 50 deko dowolnej substancji zawierającej kapsantynę (pieprz, papryczka chili)

    Wygląd/b] http://i.imgur.com/gdp7bCo.png
    [b]Nazwa
    Kameleonia nalewka
    Opis Mikstura owa jest szara, lecz mieni się niczym benzyna wylana na jezdnię, w smaku zaś przypomina z nieznanych przyczyn cukierek eukaliptusowy. Po jej zażyciu mocno wyostrza się wzrok a gałki oczne mogą poruszać się niezależnie od siebie, jednak nie jest to jej najważniejsza cecha. Całe ciało, również z włosami, staje się doskonale niewidzialne - oczywiście, tutaj znów przeszkodą stają się ubrania, jednak natarcie ich miksturą umożliwia uniewidzialnienie również ich. Eliksir zarówno na ciele jak i na ubraniach, przestaje działać po trzech turach, dlatego należy się spieszyć...
    Skład Gadzi dekokt, łuska kameleona, trzy paski plasteliny w różnych kolorach
    _________________

    Gregory theme
    Psychika Grzesia w skrócie
     



    Biały Królik

    Godność: Foku
    Wiek: 20
    Rasa: Lunatyk
    Lubi: Truskawki/Bajkopisarzy.
    Nie lubi: Cieni i Dachowców.
    Wzrost / waga: 183 cm / 71 kg
    Aktualny ubiór: *czarny garnitur *buty garniturowe *biała koszula *czarny krawat
    Zawód: Informator, płatny zabójca.
    Pod ręką: Sztylet wysadzany szmaragdami.
    Broń: Sztylet wysadzany szmaragdami.
    Nagrody: Bursztynowy kompas, Rubinowe serce
    Stan zdrowia: W normie.
    Dołączył: 14 Lis 2015
    Posty: 49
    Wysłany: 19 Lipiec 2016, 22:13   

    Bestia

    Wygląd: http://vlep.pl/xf6zeh.jpg
    Nazwa: Shiru
    Opis: W mrocznych głębinach Morza Łez i na mroźnych rubieżach lodowca, na którym znajduje się Okręt Widmo, swe schronienie mają mistyczne bestie wyglądem i zachowaniem przypominające sporych rozmiarów foki. Atrybutami, które odróżniają je od swoich daleki kuzynek ze Świata Ludzi, jest błękitny róg na czubku głowy oraz kryształ znajdujący się na piersi, tegoż samego koloru. Obie te rzeczy mają magiczne właściwości i za sprawą tego wiele osób poszukuje tych zwierząt, niekoniecznie w celach towarzyskich. Te masywne stworzenia liczą sobie około trzech metrów długości i półtora metra w kłębie. Niech nie zwiodą Cię jednak ich gabaryty. Wbrew pozorom są one sprawnymi pływakami, a także równie dobrymi... lotnikami. Otóż tak, posiadaj one zdolność lewitacji. z której korzystają raczej niechętnie, gdyż czyni je to łatwymi celami dla innych drapieżników. Shiru z usposobienia są spokojnymi rybożercami, którzy jednak przywiązują dużą wagę do swego terytorium - biada temu, kto nieopatrznie na nie wkroczy. To własnie tworzy szczególne trudności w złapaniu okazu, który będzie skłonny dać się oswoić. Istnieje jednak jeden wyjątek. Gdy jakiś osobnik stoczy walkę o terytorium i przegra jego siły są znacznie nadwątlone, a on staje się - można powiedzieć - bezpański. To stwarza idealne okoliczności do nawiązania więzi z nowym pupilem. I nie są to czcze mrzonki, bo kryształ na piersi nie jest na pokaz. W pewnym momencie Shiru związuje przy jego pomocy swego rodzaju paktem ze swoim właścicielem, który łączy zarówno ich dusze, jak i umysły na zawsze. Gdy jeden z nich zginie, drugi podzieli jego los.
    Moce: Wrodzona zdolność lewitacji. Możliwość wystrzelenia z rogu promienia energii, który częściowo zamraża trafiony cel. Magiczna więź, która łączy mentalnie i cieleśnie właściciela z bestią i odwrotnie.
    Występowanie: Okręt Widmo w Butelce, Morze Łez
    Liczba: 0/5
    _________________
     



    Topielica

    Karciana Szajka: Pik
    Godność: Anastasia Hebi Charlton
    Wiek: martwi czasu nie liczą
    Rasa: Martwy kot. Strach
    Lubi: zazdrość, bestie, różne dziwadła, określać wszystko uroczym
    Nie lubi: wody, ptaków, świata ludzi
    Wzrost / waga: 169 cm/47 kg
    Aktualny ubiór: fabuła: https://i.imgur.com/bkCCiaT.jpg rozpuszczone włosy, srebrny łańcuszek z wisiorkiem w kształcie pika
    Znaki szczególne: kocie uszy, ogon, po trzy siekacze w każdej ćwiartce uzębienia, dłuższe kły, blizna na szyi.
    Zawód: miłosny
    Pan / Sługa: - / Mirana
    Pod ręką: fabuła: Bezdenna sakwa, a w niej wszystko, czego dusza zapragnie + z magicznych: Bursztynowy kompas, Czarodziejska wstęga, Animicus. Furbo, sztylet.
    Broń: sztylet http://i.imgur.com/iJELfXH.jpg
    Bestia: Furbo (Brzask), Schedel (Ceset)
    Nagrody: Umbraculum, Latająca Miotła, Animicus, Bursztynowy Kompas, Czarodziejska Wstęga, Kamień Duszy, Lustrzany Pierścień, Generis Collare, Bezdenna Sakwa, Zegarmistrzowski przysmak (5 szt.), Kosmata Brosza, Blaszka Zmartwienia, Rubinowe Serce, Tęczowa Różdżka, Korale Zamiarne, Cukrowe Berło, Bolerko-niewidko, Krwawa Broszka
    Stan zdrowia: przeziębiona, ha!
    Kryształ: 2,7g (nieoszlifowany)
    SPECJALNE: Mistrz Gry (okres próbny) | Odkrywca Drugiej Strony Lustra
    Dołączyła: 09 Mar 2014
    Posty: 535
    Wysłany: 7 Październik 2016, 20:56   

    B E S T I E

    Wygląd: klik
    Nazwa: Spectra
    Opis: Z wyglądu przypominają małe jelenie, mające zaledwie 40-50 centymetrów w kłębie. Posiadają drobne poroże występujące u obu płci, które naturalnie raz do roku jest zrzucane, a także skrzydła niczym u ważki - niestety na tyle małe, iż nie są w stanie unieść całego ciała. Spectra jednak ma możliwość wznoszenia się na wysokość 10 metrów dzięki lewitacji. Ich skóra jest niczym dobrze odbijająca otoczenie tafla półprzezroczystego szkła, dzięki czemu mogą się maskować, a niewprawione oko tak łatwo ich nie dostrzeże. Występują w różnych odmianach barwnych, choć na wolności najwięcej jest tych zbliżonych do bieli. Są ciekawe świata, lecz bez odpowiedniego wsparcia w postaci innego towarzysza, raczej wycofane. Jednakże, póki mogą pozostać w ukryciu niczym kameleon, chętnie z tego korzystają.
    Moce: Lewitacja (sam), możliwość tworzenia szklanych przedmiotów w ilości 5 maksymalnie oraz o łącznej wielkości nieprzekraczającej wielkości właściciela (proces tworzenia zależny od wielkości; od 1 do 3 postów).
    Występowanie: Morze Łez, Ogród Strachu, rzadko Nawiedzone Mokradła
    Liczba: 12

    P R Z E D M I O T Y | N I E Z W Y K Ł E

    Wygląd: klik, ale ale! mam też art alternatywny, niezwykle uroczy klik
    Nazwa: Złoty klucz
    Opis: Przedmiot z pozoru przypomina zwykły złoty klucz z dziurką. Po dokładniejszym przyjrzeniu się, można zauważyć, iż brakuje mu ząbków, co mogłoby świadczyć o jego bezużyteczności. Nic bardziej mylnego! To wyjątkowy klucz, który jest w stanie otworzyć w zasadzie każde drzwi (i nie tylko!) - wystarczy włożyć go do zamka, a ząbki same wyrosną, dopasowując się do jego mechanizmu. Jest to niezwykle wygodna metoda dla właścicieli wielu dużych posiadłości, dla których uciążliwe jest noszenie przy sobie pęka brzęczących kluczy, gdyż od teraz mogą je zastąpić jednym magicznym. Ale i ci z bardziej lepkimi rękami odnajdą w nim przydatnego towarzysza.
    Przedmiotu nie można użyć w stosunku do Marionetek oraz na zamkach, które posiadają nałożone magiczne bariery.
    Ilość: 15
    _________________
     



    Wspomnienie Senne

    Godność: Revi Destin / Mello Alisder
    Wiek: Wizualnie ok. 20 lat
    Rasa: Powiedziano mi że jestem Senną Zjawą.
    Wzrost / waga: Revi 166 cm / 49 kg // Mello 182 cm / 70 kg
    Aktualny ubiór: Aktualny ubiór jako Mello -> http://orig01.deviantart....ama-d6gb6m9.png + http://www.edykte.pl/efla...czczerwonaa.jpg Obroża na szyi, ukryta pod warstwą bandażu elastycznego.
    Znaki szczególne: Revi -Piękne szmaragdowe oczy. / Mello - hipnotyzujące bursztynowo czerwone oczy.
    Zawód: Revi -Pracuję, jako kelnerka oraz pomoc kuchenna w kawiarni Kaprys // Mello - szkuka pracy :x
    Pan / Sługa: Brak.
    Pod ręką: Czarna torba na ramię a w niej: szkicownik, ołówki, długopis, portfel, telefon komórkowy, spakowany zestaw damskich ubrań. A poza tym magiczny dobyte .
    Broń: Urok osobisty, poza tym brak :x
    Bestia: Innocenza
    Nagrody: Animicus, Księga Magicznych Opowieści (za mini-event w Traümen), Bursztynowy Kompas, Generis Collare, Tęczowa Różdżka, Rubinowe Serce, Zegarmistrzowski Przysmak (1 szt.)
    Stan zdrowia: 100 % hp
    Dołączyła: 24 Mar 2014
    Posty: 187
    Wysłany: 4 Grudzień 2016, 20:20   

    Przedmioty niezwykłe

    Wygląd: http://vlep.pl/img/ewdsak.jpg

    Nazwa: Pas Cyrulika

    Opis:Z pozoru niczym niewyróżniający się elegancki skórzany pas, przyozdobiony jedynie kilkoma złotymi elementami. Mało, kto spodziewałby się, jak niezwykła moc została zaklęta w tym przedmiocie, a mowa tutaj o mocy regeneracji. Pas został stworzony po to, aby zmuszać wszelkiego rodzaju rany, skaleczenia i urazy do szybszego uleczenia się. Artefakt został nazwany Pasem Cyrulika, jego twórcą był Lunatyk, którego córka była bardzo chora. Życie dziecka często było niczym słaby płomyk, który ojciec usilnie chciał uchronić przed wiatrem. Stworzył, zatem pas ze skóry bestii, szlachetnego metalu, drobin magicznych kryształów oraz odpowiednich wiążących zaklęć. Proces powstawania ów artefaktu był bardzo kosztowny oraz czasochłonny. Stworzono sześć sztuk ów niezwykłych pasów.
    *Pas nie może w pełni wyleczyć zbyt skomplikowanych ran - przyspieszy regeneracje i zatamuje krwawienie, uśmierzy ból, lecz nie sprawi, że złamana kość się zrośnie, a utracona kończyna odrośnie.

    Ilość: 0/6
    _________________

    Revi
    ~
    Mello

    X X X X
     



    Upiorny Arystokrata

    Godność: Jego Wysokość Arcyksiążę Rosarium, Lord Protektor Krainy Luster
    Wiek: Niektórzy czynami starają się dowieść, że zbyt długo już Rosarium żyje na tym świecie, choć on sam jest odmiennego zdania.
    Rasa: Upiorny Arystokrata
    Lubi: Równy krok marszowy arcyksiążęcych legionów, które białą i czerwoną różę niosą do najdalszych zakątków krainy luster; zapach kwiatów w ogrodach Różanego Pałacu i spokojny szum fontann.
    Nie lubi: Nieposłuszeństwa i fałszywych idei, niszczących piękno niewinnych oczu, niegdyś szczęścia tylko pragnących.
    Wzrost / waga: 178 / 70
    Aktualny ubiór: .
    Znaki szczególne: Tykowość
    Pod ręką: Złoty zegarek kieszonkowy
    Bestia: Alphard (Rubeol), Forets (Tenebrae)
    Nagrody: Lustrzany Pierścień, Zegarmistrzowski Przysmak, Nić Opętania, Lodowy Klejnot, Kamień Duszy, Umbraculum
    SPECJALNE: Administrator, Mistrz Gry | Mister Spectrofobii 2011, Najlepszy Pisarz 2012
    Dołączył: 28 Gru 2010
    Posty: 1341
    Wysłany: 5 Grudzień 2016, 00:03   

    Kejko

    1. Entikor

    Po pierwsze kwestia opisu. Powinien być zdecydowanie bardziej zwięzły, bo obecnie jest po prostu za długi, a dałoby się podobny sens ująć w mniejszej liczbie słów.

    Z uwag merytorycznych natomiast zaznaczyć trzeba, że konieczne jest doprecyzowanie czy bestia przenika wraz z jeźdźcem czy też bez niego. Jeżeli przenika z nim to należy to ograniczyć w taki sposób, aby nie było ukrytą mocą niematerialności, a jedynie ułatwieniem przy podróżowaniu na zwierzęciu.

    2. Magiczny atrament

    Tutaj jeszcze będą prowadzone rozmowy na temat tego przedmiotu. Obecnie jego działanie jest zdecydowanie zbyt niejasne i ta kwestia będzie wymagała doprecyzowania.

    4. Warto byłoby napisać gdzie można wspomnianego NPC spotkać, aczkolwiek jego istnienie jest silne powiązane z przedmiotem, dlatego zostanie dodany, gdy dojdziemy do porozumienia w tej kwestii.

    Gregory

    5. Niestety, musimy z przykrością stwierdzić, że zaproponowany NPC nie wydaj się administracji być wartym dodania do spisu. Jeżeli gracz chce poznać dokładniejsze motywy zostaną mu one wyjaśnione prywatnie.

    Foku
    Wstępnie w porządku ale proponujemy ograniczyć występowanie do Szkarłatnej Otchłani. Ponadto nie bardzo rozumiemy istotę więzi i o ile nie jest to problem, to radzilibyśmy z niego zrezygnować w miejsce np. wyczuwania i przesyłania uczuć do wybranych osób.

    Anastasia
    15. Bestia jak najbardziej do przyjęcia, przy czym do przedyskutowania jest jej moc. Zastanawiam się w jaki sposób 5 przedmiotów to limit? Może tworzyć pięć jednocześnie, tylko 5 może stworzyć i po zniszczeniu jednego z nich może stworzyć kolejną?

    16. Klucz wstępnie może być, przy czym ważne jest by zaznaczyć, że jest to klucz i nie otwiera niczego, co dziurki na klucz nie ma.

    Kejko
    Ograniczyłbym to do 6 postów leczenia przy czym poważniejsze obrażenia wymagają dwóch postów od leczenia. Nie chroni przed truciznami, a także przed niektórymi chorobami (chroni tylko przed standardowymi)

    Eliksiry
    //Będą traktowane oddzielnie, gdyż możliwe że na forum zostanie wprowadzona specjalna kategoria przedmiotów magicznych w postaci eliksirów wraz z listą potrzebnych do nich składników. //

    3. Ciernista Nalewka [Kejko]
    Wstępnie jak najbardziej za. Drobne uwagi dotyczą tego jak szybko wyrastają kolce, czy wiąże się to z jakimiś przykrościami: np. bólem oraz tym co się dzieje z kolcami gdy eliksir przestanie działać. Jak długie są kolce.
    Do przedyskutowania jest jeszcze oczywiście kwestia składu oraz czasu utrzymywani się kolców, jednak proponuję by to zostawić gdy eliksirów zbierze się więcej, żeby było z czym porównywać.

    4. Skrzydła w butelce [Kejko]
    Co się stanie, gdy eliksir wypije opętaniec? Skrzydła pozostawiają po sobie jakieś blizny? Widoczne zmiany? Jak długo się utrzymują? Wydłużyłbym czas do 6 postów. Wstępnie jest ok i zapewne eliksir ostatecznie się pojawi w spisie.

    11, 12, 13. Autor już usłyszał co administracja o tym sądzi. Ogólnie wszystko eliksiry z zaproponowanych po drobnych modyfikacjach jak najbardziej mogą zostać na forum dodane.

    Aaron
    Rośliny w zaproponowanej formie nie zostaną wprowadzone na forum. Rośliny będą częścią składników, z których będzie można przyrządzić mikstury. Mogą same w sobie posiadać właściwości jednak nieznaczne i przedstawiona propozycja nie mieści się w tym.

    Możesz jednak swoje pomysły zmienić na eliksiry/przedmioty magiczne i wtedy zostaną one sprawdzone.
    _________________

    *****
     



    Dręczyciel

    Stowarzyszenie Czarnej Róży: Członek
    Godność: Gawain Keer
    Wiek: Wygląda na około 30 lat.
    Rasa: Cień
    Lubi: Śliwkową nalewkę, fiolet
    Nie lubi: Gotować, ślimaków, niespodzianek
    Wzrost / waga: 183 cm / 76 kg
    Aktualny ubiór: Czarna koszula, czarne spodnie, czarne sztyblety, połówka Blaszki + medalion z puklem włosów Yako (w kieszeni): https://i.imgur.com/xOQrcNC.jpg//
    Znaki szczególne: Czarne twardówki oczu, bursztynowe tęczówki
    Zawód: Najemnik do prac wszelakich, zielarz
    Pod ręką: klucz do domu Yako i mieszkania, pieniądze
    Broń: Sztylet, kusza
    Bestia: Furor (Furbo), Kapeluterek
    Nagrody: Blaszka Zmartwienia
    Stan zdrowia: Zszargane nerwy
    SPECJALNE: Administrator Pomocniczy, Moderator
    Dołączyła: 09 Paź 2016
    Posty: 586
    Wysłany: 16 Grudzień 2016, 18:31   

    Propozycje roślin:

    Wierchówka
    Wygląd: Roślina płożąca o twardych małych liściach i przeźroczystych kwiatach.

    Nazwa: Wierchówka przeźrocza
    Opis:Nazwa jest ściśle powiązana z jej wyglądem oraz występowaniem. Przeźroczyste płatki wypełnione są wodnistym płynem. To właśnie ze względu na tę substancję, roślina ta jest niezwykle ceniona przez mieszkańców Krainy Luster. Przyjęta doustnie lub użyta miejscowo zwalcza działanie paraliżujących neurotoksyn. Opary wykazują silnie podrażniające działanie. Przedawkowanie wywołuje silne drgawki oraz migotanie komór.
    Kwiaty wydzielają ledwo wyczuwalny zapach świeżo skoszonej trawy.
    Występowanie: Kryształowe pustkowie, Lewitujące Osiedle, szczyty gór
    Ilość użyć: 1, zaczyna działać od następnego posta

    Koralinka
    Wygląd: Roślina gruntowa. Wytwarza owoce o luminescencyjnych właściwościach otoczonych przez stwardniałą strukturę. Płatki zielone przechodzące w brąz z charakterystycznymi plamkami żółci. Fioletowe liście.

    Nazwa: Koralinka czerniawa
    Opis: Patrząc na ten wybryk natury, natychmiastową uwagę przyciąga, nie większa od jabłka, luminescencyjna jagoda otoczona przez stwardniałą drewnianą strukturą. Laicy najczęściej wykorzystują je jako prowizoryczne źródło światła lub ładną ozdobę, jako że zachowują tę właściwość jeszcze przez dobę po zerwaniu.
    Podróżnicy i poszukiwacze przygód szczególnie umiłowali sobie ten soczysty, kwaskowaty owoc, gdyż jego spożycie lub wypicie soku, na moment pozwala lepiej widzieć w ciemnościach. Zdecydowana większość wyciska sok i przechowuje go do późniejszego użytku.
    Płatki i liście smakują podobnie do sałaty i mogą być spożywane na surowo, jednak nie posiadają żadnych wyjątkowych właściwości.
    Występowanie: Dyniowe Miasteczko, Mroczne Zaułki,
    Ilość użyć: Szklanka soku wystarcza na 3 użycia, czas działania substancji 3 posty.

    Głodniówka
    Wygląd: Silnie ukorzeniona, o zielonobrunatnym ubarwieniu. Gdy jest nieaktywna jej kielich jest zamknięty, przypomina osłoniętą przez liście kolbę kukurydzy

    Nazwa: Głodniówka ropawa
    Opis: Ta mięsożerna roślina osiąga imponujące rozmiary, gdyż zwykle dorasta do 3 metrów. Jej aktywność przypada na 3/4 doby. Rankiem zamyka swój kielich upodabniając się do przerośniętej kolby kukurydzy i pozostaje nieruchoma aż do wczesnych godzin popołudniowych. Długi, chwytny liść, do złudzenia przypominający język pokryty pęcherzami, wytwarza lepką substancję , która nie pozwala nieostrożnej ofierze Głodniówki na ucieczkę. Schwytane zwierzę lub osoba następnie jest zamykana w kielichu i trawiona. Gdy proces ten dobiega końca, roślina zamiera na jakiś czas, by następnie wypuścić świeży pęd z nasionami. Przeraża nie tylko wyglądem, ale i porażającą wonią rozkładającego się mięsa.
    Pozyskane z niej lepidło doskonale nadaje się do tworzenia i napraw przedmiotów, na których elastyczności nie chcielibyśmy tracić. Z kolei sok trawienny w silnym stężeniu jest w stanie przeżerać nawet stal, co czyni go przydatnym w walce. Oba składniki winny być przechowywane w szklanych naczyniach.
    Występowanie: Ogród Strachu, sporadycznie w Upiornym Miasteczku
    Ilość użyć: Zależnie od wielkości i stanu rośliny.

    BESTIA:

    Wygląd: klik!

    Nazwa: Pallideo*
    Opis: Ci niezrównani królowie podziemi przebywają w głębiach jaskiń i opuszczonych tuneli. Doskonały słuch oraz zdolność widzenia w podczerwieni sprawiają, że światło jest dla nich całkowicie zbędne. Wyglądem przypominają duże, łyse lwy z tą różnicą, że ich przednie łapy są chwytne, zupełnie jak ludzkie dłonie, dzięki którym łatwiej im się wspinać . W miejsce pyska mają usta, co w połączeniu z rozwiniętymi strunami głosowymi pozwala im nawoływać głosem złudnie podobnym do ludzkiego. Osobniki, które miały więcej styczności z przedstawicielami inteligentnych ras, często naśladują wołanie o pomoc wabiąc swoje ofiary prosto w swoje szpony. Ich ubarwienie waha się od zupełnego braku pigmentu aż do ziemistych odcieni.
    Są wszystkożerne i nie pogardzą nawet przedstawicielem swojego własnego gatunku. Prowadzą samotniczy tryb życia wiążąc się w pary jedynie na okres godów i odchowania potomstwa.
    Oswojenie dorosłego osobnika jest niezwykle trudne i czasochłonne, dlatego większość stara się wykraść młode.

    Moce: Zdolność mowy, infrawizja
    Występowanie:Podziemia, jaskinie
    Liczba: 8

    *od Pallidus - blady i Leo - lew
    _________________





    Siedem Nieszczęść: Gniew

    Godność: Ira Inferveo
    Wiek: około 20
    Rasa: Cień
    Lubi: Ogień, ciekawe i niezwykłe rzeczy
    Nie lubi: Sezamu, idiotów i dręczycieli, nazywania jej Irką
    Wzrost / waga: 172cm / 55kg bardzo żywej wagi
    Aktualny ubiór: Czarna kurtka o głębokich kieszeniach, szara koszulka z logo jakiegoś mało znanego zespołu, brązowe spodnie myśliwskie, wojskowe buty, solidny pasek, pomarańczowa bandana. Event: Wojskowe buty, spodnie myśliwskie, sweter, pas.
    Znaki szczególne: Blizna po oparzeniu na lewym nadgarstku
    Zawód: Kucharz / dorywczo tancerka z ogniem
    Pod ręką: zapalniczka zippo, klucze, scyzoryk climber victorinox, komórka, zegarek
    Broń: noże - Camillus Heat w kieszeni kurtki i nóż myśliwski z hakiem na pasku, na plecach
    Stan zdrowia: Zdrowiutka
    Dołączył: 06 Lis 2016
    Posty: 138
    Wysłany: 28 Wrzesień 2017, 17:01   

    Pierwsze to w sumie nie jest propozycja nowej rangi, ale lekka zmiana istniejącej.

    Parasolnik
    Moce: wskazywanie drogi na zasadzie kompasu;
    łańcuchy zakończone hakami wbudowane w parasol;
    możliwość przemiany w solidną tarczę;
    kontrolowanie pogody (na obszarze 40 m²)
    propozycja latanie (jak Marry Poppins, to aż się prosi o taką moc)


    Nazwa: Piekielny golibroda - nie mam lepszego pomysłu, który by coś mówił, a nie był zbyt dramatyczny
    Rasa: Kapelusznik
    Opis: Na pierwszy rzut oka to typowy pogodny i lekko szalony Kapelusznik. Jednak pozory mylą, pod fasadą osoby, z którą chętnie spędzi się popołudnie kryje się sadysta i morderca. Ci nieliczni potworni Kapelusznicy wykorzystują pozytywną opinię większości by zwabiać w pułapki nic nie podejrzewających mieszkańców Krainy Luster. Uwięzienie, tortury, morderstwa, kanibalizm. Szczegóły zależą od konkretnego osobnika, ale odkrycie ich prawdziwej natury nigdy nie jest przyjemne.
    Tylko najbardziej uważne osoby są w stanie zauważyć, krótkie paskudne uśmiechy i inne drobne gesty jakie czasami przebijają się przez ich aktorstwo.
    Moc: Blokada umysłu (by nie poznano ich planów) lub Paraliż
    Liczba: 4


    Bestie:

    Wygląd: https://i.pinimg.com/564x/75/dd/c5/75ddc5f380706d196fa914de6748982a.jpg
    Nazwa: Jeziorak
    Opis: Opiekun zbiorników wodnych. Humanoid o wielu cechach zbliżonych do płaza. Gotowy sabotować działania, które mogą zaszkodzić mieszkańcom jeziora, którym się opiekuje, a nawet zabić. Z natury skryty. Potrafi się ujawnić z własnej woli osobom, które dobrze traktują jego jezioro i okolicę szczególnie kiedy oznacza to konflikt z innymi.
    Można skłonić go do opuszczenia jeziora dobrowolnie jeśli przekona się go, że będzie bezpieczne.
    Moce: Hydrokineza i duża siła fizyczna
    Występowanie: Dzikie zbiorniki wodne w Krainie Luster
    Liczba: 11


    Wygląd: https://i.pinimg.com/564x/5d/8f/82/5d8f82d279c5409f52a9f00800e6bf36.jpg
    Nazwa: Felorine znany także jako Strażnik Lasu
    Opis: Znacznie większe niż typowe zwierzę porośnięte roślinami. Może to być ryś, dzik etc. Nie tak liczni jak niegdyś, ale nadal mający duży wpływ na naturę. Pilnują równowagi w naturze i pozbywają się wszystkiego co ją zakłóca. Mimo, że wyglądają jak zwierzęta są bardzo inteligentne i potrafią mówić - choć robią to raczej niechętnie, zaś nigdy do osób, które szkodzą ich interesom.
    Moce: Kontrola roślin i naturalny kamuflaż (to zwierzak porośnięty roślinami jakby nie patrzeć)
    Występowanie: Malinowy Las i sporadycznie Nawiedzone Mokradła
    Liczba: 6
    _________________
    Ogień to siła, która niszczy lub tworzy - zależy jak ją pokierujesz. Tak jak gniew...


    Ognista ręka




    Krwiopijca

    Godność: Aristide Solictuarve
    Wiek: Tak w przybliżeniu pięćset lat
    Rasa: Senna zjawa
    Lubi: Ładne rzeczy (Bardzo względne)
    Nie lubi: Tłumów (Bezwzględne)
    Wzrost / waga: Różny / Tak samo
    Aktualny ubiór: Brak
    Znaki szczególne: Brak
    Pod ręką: niiiic
    Nagrody: Umbraculum
    Dołączył: 27 Lis 2011
    Posty: 90
    Wysłany: 28 Wrzesień 2017, 17:37   

    1. Dopuszczamy dodanie do parasola możliwości lotu na niewielkie odległości.

    2. Po zapoznaniu się z opisem rangi uważamy, że po pierwsze nie odpowiada ona przyjętej dla kapeluszników koncepcji na rangi poza tym gracz może ukształtować postać o opisywanych cechach w ramach już istniejących rang bądź stworzyć rangę specjalną.

    3 i 4. Oba stworzenia miałyby charakter raczej strażników i tym samym w moich oczach bardziej pasują na NPC, których gracze mogliby spotkać w określonych rejonach niż na bestie, które można złapać i oswoić.




    Parasolnik

    Godność: Alissa Astra
    Wiek: 25 wiosen
    Rasa: Kapelusznik
    Lubi: Książki, lody, likiery, królika
    Nie lubi: Protekcjonalnych dupków
    Wzrost / waga: 151,5 cm, 154 cm w butach i jakieś 160 w kapeluszu. Waży ca 7,5 kamienia
    Aktualny ubiór: Wysokie szare buty na obcasie. https://i.pinimg.com/564x/96/4d/63/964d63d9efb890f0160c4e3ef329fe30.jpg Lazurowe pończochy z granatowym wykończeniem. Nieodłączny kapelusz - marengo z purpurową wstążką i parasol - biały z karminowymi akcentami i osobliwą palisandrową rękojeścią. Misja: Szmaragdowo zielony cheongsam ze smoczym wzroem; szmaragdowo zielone, długie rękawiczki wpadające leciutko w bursztynową pomarańcz przy ramionach; zielona smocza półmaska oraz proste czarne buckiki na płaskim obcasie.
    Znaki szczególne: heterochromia
    Pod ręką: Złoto i srebro do płacenia; bibeloty i
    Broń: Rapier w parasolu, sztylet trójzębny przy pasie i sztylet w bucie
    Nagrody: Kosmata Brosza
    Stan zdrowia: Częściowo zagojone i porządnie opatrzone rozorane udo.
    SPECJALNE: Mistrz Gry (okres próbny)
    Dołączył: 16 Lis 2017
    Posty: 242
    Wysłany: 20 Styczeń 2018, 00:17   

    Przedmioty niezwykłe:
    Wygląd: https://i.pinimg.com/564x/5f/1b/7c/5f1b7c0e911aa0dc819f7c0d1794093c.jpg
    Nazwa: Splątane Pudełka
    Opis: Bogato zdobione pudełka, które różnią się od siebie wyglądem. Są takie same lub dopełniające się względem siebie tylko w swojej parze. Co się zamknie w jednym będzie zamknięte w obu dopóki się nie wyciągnie tego z jednego z nich. Pudełka nie są duże więc można do nich wsadzić tylko listy i drobne przedmioty, ale umożliwiają natychmiastową wymianę na dowolną odległość. Jak jedno z pary zostanie zniszczone to drugie staje się zwykłym puzderkiem. Są ciężkie do rozpoznania, bo nie wyróżniają się niczym z wyglądu.
    Ilość: 13 par

    Bestie:
    Wygląd: http://orig04.deviantart....d_by_hiebie.png
    Nazwa: Nevermore
    Opis: Krótko mówiąc magiczny kruk. Jest krukiem, ale bardziej. Mniej więcej dwukrotnie większy. Bardziej długowieczny, inteligentniejszy, silniejszy. Największą wizualną różnicą jest czworo oczu zamiast dwóch. Są czarne lub czerwone. Poza różnicą w wyglądzie są dobrą wskazówką co do charakteru. Czerwonookie są zazwyczaj agresywniejsze i bardziej bezpośrednie. Czarnookie bardziej pomysłowe i wyrachowane. Mogą się nauczyć mówić, ale to nie jest magiczna moc. Po prostu wykorzystują swoją fenomenalną pamięć i inteligencję w połączeniu z aparatem głosu, który umożliwia wydawanie bardzo różnorodnych dźwięków.
    Jego szpony oraz dziób są twarde jak stal i ostre jak świeżo rozłupany obsydian.
    Moce: Umbrakineza
    Występowanie: Tak jak zwyczajny kruk może występować w zasadzie wszędzie, ale unika większych skupisk ludzi. Pojedyncze egzemplarze mogą nawet zawędrować do ŚL.
    Liczba: 25


    NPC:
    Wygląd: https://i.pinimg.com/564x/75/dd/c5/75ddc5f380706d196fa914de6748982a.jpg
    Nazwa: Jeziorak
    Opis: Opiekun zbiorników wodnych. Humanoid o wielu cechach zbliżonych do płaza. Gotowy sabotować działania, które mogą zaszkodzić mieszkańcom jeziora, którym się opiekuje, a nawet zabić. Z natury skryty. Potrafi się ujawnić z własnej woli osobom, które dobrze traktują jego jezioro i okolicę szczególnie kiedy oznacza to konflikt z innymi.
    Można skłonić go do opuszczenia jeziora dobrowolnie jeśli przekona się go, że będzie bezpieczne, ale nigdy na długi czas.

    Wygląd: https://i.pinimg.com/564x/5d/8f/82/5d8f82d279c5409f52a9f00800e6bf36.jpg
    Nazwa: Felorine znany także jako Strażnik Lasu
    Opis: Znacznie większe niż typowe zwierzę porośnięte roślinami. Może to być ryś, dzik etc. Nie tak liczni jak niegdyś, ale nadal mający duży wpływ na naturę. Pilnują równowagi w naturze i pozbywają się wszystkiego co ją zakłóca. Mimo, że wyglądają jak zwierzęta są bardzo inteligentne i potrafią mówić - choć robią to raczej niechętnie, zaś nigdy do osób, które szkodzą ich interesom.
    _________________
     



    Upiorny Arystokrata

    Godność: Jego Wysokość Arcyksiążę Rosarium, Lord Protektor Krainy Luster
    Wiek: Niektórzy czynami starają się dowieść, że zbyt długo już Rosarium żyje na tym świecie, choć on sam jest odmiennego zdania.
    Rasa: Upiorny Arystokrata
    Lubi: Równy krok marszowy arcyksiążęcych legionów, które białą i czerwoną różę niosą do najdalszych zakątków krainy luster; zapach kwiatów w ogrodach Różanego Pałacu i spokojny szum fontann.
    Nie lubi: Nieposłuszeństwa i fałszywych idei, niszczących piękno niewinnych oczu, niegdyś szczęścia tylko pragnących.
    Wzrost / waga: 178 / 70
    Aktualny ubiór: .
    Znaki szczególne: Tykowość
    Pod ręką: Złoty zegarek kieszonkowy
    Bestia: Alphard (Rubeol), Forets (Tenebrae)
    Nagrody: Lustrzany Pierścień, Zegarmistrzowski Przysmak, Nić Opętania, Lodowy Klejnot, Kamień Duszy, Umbraculum
    SPECJALNE: Administrator, Mistrz Gry | Mister Spectrofobii 2011, Najlepszy Pisarz 2012
    Dołączył: 28 Gru 2010
    Posty: 1341
    Wysłany: 25 Styczeń 2018, 02:05   

    Przedmioty niezwykłe:
    Opis:
    Cytat:
    Bogato zdobione pudełka, które różnią się od siebie wyglądem. Są takie same lub dopełniające się względem siebie tylko w swojej parze.
    <- Opis należy przeredagować. Pudełka, które wspólnie stanowią "przedmiot" nie różnią się między sobą, a pisanie o wszystkich nie jest potrzebne.

    Cytat:
    Co się zamknie w jednym będzie zamknięte w obu dopóki się nie wyciągnie tego z jednego z nich.
    - Co w sytuacji, gdy oba pudełka zostaną otwarte w tym samym czasie? Czy może nie jest to możliwe? Ta kwestia musi zostać odpowiednio doprecyzowana.

    Cytat:
    Pudełka nie są duże więc można do nich wsadzić tylko listy i drobne przedmioty, ale umożliwiają natychmiastową wymianę na dowolną odległość.
    - Druga część zdania może być spokojnie usunięta, to zawiera się już we wcześniejszej części opisu.

    Cytat:
    Jak jedno z pary zostanie zniszczone to drugie staje się zwykłym puzderkiem. Są ciężkie do rozpoznania, bo nie wyróżniają się niczym z wyglądu.
    - Ta część także w zasadzie jest niepotrzebna.
    Cytat:
    Ilość: 13 par
    - Na forum nie ma przedmiotów, których jest 13. Administracja proponuje raczej ograniczenie do ośmiu "sztuk" przedmiotu.

    Bestia
    Bestia w zaproponowanej formie zostaje odrzucona przez administrację jako mało interesująca. Zwykle staramy się wskazać jakie elementy powinny być dodane lub zmienione żeby bestia, czy przedmiot mogły zostać wprowadzone na forum. W przypadku jednak, gdy wątpliwości jest zbyt dużo, to do gracza należy jej przemyślenie i ewentualne zgłoszenie nowej propozycji.
    O słabości propozycji świadczy kilka cech.
    Po pierwsze jest mało unikalna. To że na forum nie ma jeszcze kruczej bestii nie znaczy, że wprowadzenie takiej świadczy o wyjątkowości. Są inteligentne ptasie bestie. Istnieje także bestia, która używa tej samej mocy, co zaproponowana. Co więcej poza rozmiarami i drobnym detalem w postaci dodatkowej pary oczu - z której nie wyciąga się w opisie żadnych dodatkowych konsekwencji - nie różni się od najzwyklejszego kruka.
    Po drugie powszechność występowania bestii kłóci się z tym, że jest ona zdecydowanie za silna jak na proponowane zdolności. Alphardy, które są ptakami inteligentnymi oraz potrafiącymi porozumiewać się z ludźmi, a mającymi przy tym o wiele słabszą moc, może na forum być maksymalnie 5. Dodać należy również, że Alphardy i fizycznie nie są tak predestynowane do walki i bycia niebezpiecznymi.
    Po drugie i pół (bo silnie powiązane z tym wyżej) jak na bestię o takich możliwościach, nie powinna ona powszechnie występować w każdym miejscu jak szczury czy komary. I po trzecie brakuje jej jakiejś głębi. Z bestią nie wiąże się żadna historia, nie opowiada się o niej żadnych legend. I to prawda, że nie jest to obowiązkowe, ale ciekawy pomysł mógłby jakoś uratować nieprzemyślany projekt.
    Po czwarte opis jest sporządzony po prostu źle. Cały początek jest dość mętny i nie daje zbyt jasnych informacji poza przybliżonymi wymiarami proponowanej bestii i tym, że jest lepsza od kruka. I tutaj można też przejść do punktu cztery i pół. Bestia jest projektowana jako zbyt idealna. Jakby ktoś chciał kruka, ale zwykły kruk był za mało pro. Więc musi być większy, mądrzejszy, a do tego mieć niesamowicie ostre i solidne szpony, co by jeszcze się przydał podczas walki. Parafrazując opis mógłbym powiedzieć, że krótko mówiąc ma to być kruk, tylko fajniejszy. I w zasadzie nic więcej.
    Także moc tylko pośrednio przez skojarzenia łączy się z krukami, a jest chyba najsilniejszą, z możliwych mocy tego typu. Czemu nie coś rozsądniejszego jak po prostu możliwość ukrycia się w cieniu, czy funkcjonowaniu jako cień?

    Kwestia NPC została już rozwiązana poza forum, więc tutaj tylko zasygnalizuje, że administracja podtrzymuje swoje stanowisko.
    _________________

    *****
    Wyświetl posty z ostatnich:   
    Po drugiej stronie krzywego zwierciadła... Strona Główna
    Odpowiedz do tematu
    Nie możesz pisać nowych tematów
    Możesz odpowiadać w tematach
    Nie możesz zmieniać swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów
    Nie możesz głosować w ankietach
    Nie możesz załączać plików na tym forum
    Możesz ściągać załączniki na tym forum
    Dodaj temat do Ulubionych
    Wersja do druku

    Skocz do:  



    Copyrights © by Spectrofobia Team
    Wygląd projektu Oleandra. Bardzo dziękujemy Noritoshiemu za pomoc przy kodowaniu.

    Forum chronione jest prawami autorskimi!
    Zakaz kopiowania i rozpowszechniania całości bądź części forum bez zgody jego twórców. Dotyczy także kodów graficznych!

    Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
    Template AdInfinitum
    Strona wygenerowana w 0,22 sekundy. Zapytań do SQL: 9