Nie minęło zbyt wiele czasu od rozpoczęcia działalności AKSO, a po całej Otchłani rozniosła się wieść o tajemniczej mgle, w której znikają statki. Czytaj więcej...
Karciana Szajka została przejęta. Nowa władza obiecuje wielkie zmiany i całkowitą reorganizację ugrupowania. Pilnie poszukiwani są nowi członkowie. Czytaj więcej...
Spectrofobia pilnie potrzebuje rąk do pracy! Możecie nam pomóc zgłaszając się na Mistrzów Gry oraz Moderatorów.
Zapraszamy do zapoznania się z Uśrednionym Przelicznikiem Waluty. Mamy nadzieję, że przybliży on nieco realia Krainy Luster i Szkarłatnej Otchłani.
Zimowa Liga Wyzwań Fabularnych nadeszła. Ponownie zapraszamy też na Wieści z Trzech Światów - kanoniczne zdarzenia z okolic Lustra i Glasville. Strzeżcie się mrocznych kopuł Czarnodnia i nieznanego wirusa!
W Kompendium pojawił się chronologiczny zapis przebiegu I wojny pomiędzy Ludźmi i KL. Zainteresowanych zapraszamy do lektury.
Drodzy Gracze, uważajcie z nadawaniem swoim postaciom chorób psychicznych, takich jak schizofrenia czy rozdwojenie jaźni (i wiele innych). Pamiętajcie, że nie są one tylko ładnym dodatkiem ubarwiającym postać, a sporym obciążeniem i MG może wykorzystać je przeciwko Wam na fabule. Radzimy więc dwa razy się zastanowić, zanim zdecydujecie się na takie posunięcie.
Pilnie poszukujemy Moderatorów i Mistrzów Gry. Jeżeli ktoś rozważa zgłoszenie się, niech czym prędzej napisze w odpowiednim temacie (linki podane w polu Warte uwagi).
***
Drodzy użytkownicy z multikontami!
Administracja prosi, by wszystkie postaci odwiedzać systematycznie. Jeżeli nie jest się w stanie pisać wszystkimi na fabule, to chociaż raz na parę dni posta w Hyde Park.
Ponieważ cierpimy na deficyt Ludzi, każda postać tej rasy otrzyma na start magiczny przedmiot. Jaki to będzie upominek, zależy od jakości Karty Postaci.
Organizacja MORIA: Naukowiec Godność: oficjalnie: Vega Jardine; dla Morii: Apryline Moss Wiek: 32 lata Rasa: Człowiek Lubi: kości, stare rzeczy, grzebanie w ziemi Nie lubi: zazwyczaj tego, co magiczne. W szczególności tego, co jest jej nieznane. Wzrost / waga: 162cm / 56kg Aktualny ubiór: Fabuła: http://www.true-gaming.ne...eed-Unity-9.jpg
Retro: glany, dresy, koszulka i kurtka. Znaki szczególne: różowe włosy! Zawód: bioarcheolog i przewodnicząca jednostki archeologicznej. Pan / Sługa: - / (niby)Duma Pod ręką: Fabuła: broń do walki wręcz, stary, podróżny plecak, wypchany różnościami. Retro: drobiazgi w kieszeniach, telefon, radar Broń: futurystyczna, składana broń do walki wręcz Bestia: Estris (Cienista) Nagrody: Bursztynowy Kompas, Kamień Bohaterów (w Ostrzu z FF), Rubinowe Serce, Blaszka Zmartwienia, Tęczowa Różdżka, Bolerko-niewidko, Zegarmistrzowski przysmak (2 szt.) Kryształ: 3,2g SPECJALNE: Mistrz Gry
Dołączyła: 31 Mar 2014 Posty: 319
Tędy nigdy nie jechał żaden pociąg.
Tunele wybudowane jeszcze po drugiej wojnie światowej; wówczas mające służyć jako schron z przeznaczeniem dla powstałej wtedy, a obecnie nieistniejącej (bo przejętej przez MORIĘ), organizacji rządowej. Wszyscy o tych tunelach pozapominali, lecz przed tą "uroczystością", a podczas budowy właściwego metra, utworzono tu dwukilometrowy odcinek bliźniaczych torów, prowadzących od opuszczonej, zniszczonej fabryki farb, do obszarów leśnych, porastających Wzgórza.
Do tuneli można dostać się niesprawnym systemem wentylacji z katakumbów kościelnych opuszczonej świątyni. Tunel częściowo jest poprowadzony także pod cmentarzem.
Obecnie nie znajduje się w tunelach nic poza szczurami, nietoperzami i... siedliskiem tajemniczych, magicznych stworzeń z Krainy Luster.
Jeśli zaś chodzi o infrastrukturę, znajduje się tutaj kilka drezyn, w tym część spalinowych. Para torów w niektórych odcinkach znajduje się w dwóch osobnych tunelach, a chwytające je po obu końcach stacje są bardzo małych rozmiarów. Ta przy fabryce jest możliwa do eksploatacji poprzez pomieszczenia piwniczne i znajdującą się tam windę. Z kolei przeciwny punkt jest zalany wodą, ale jeśli ktoś się postara, w środku lasu odnajdzie właz z drabiną prowadzącą do tego zbiornika.
Nie należy zapominać, że tunele te nawiedzone są przez złe duchy, wygnane z kościoła za swoją grzeszność. Co nie znajduje spokoju na cmentarzu, szuka spokoju w tunelu pod nim.
***
Vega, po wykopaniu drzwi na tory, została uderzona martwością powietrza i spotkała się z odruchem wymiotnym bliskim realizacji pod postacią nieprzyjemnej wydzieliny żołądkowej. Zasłonięte usta i schowany w koszulce nos nijak nie pomagały; podobnie jak cofnięcie się do korytarza z którego tu przyszła.
Wdepnęłaś w bagno, kochana, więc nie oczekuj luksusów.
Oświetlenie latarki było niewystarczające w obliczu totalnych ciemności. na ścianach wiła się instalacja elektryczna, a przestrzeni było dosłownie tyle co na pociąg i szczura między wagonem i ścianą się plątającego.
Zdecydowała, że musi tutaj koniecznie przybyć z solidnym sprzętem; takim, który pozwoli jej eksploatować tajemnice tego miejsca, a które czuła na kilometr.
Podniosła mocarne, stalowe powalone drzwi i założyła je na pordzewiałe zawiasy, mocno wciskając w ciasną futrynę. Na powrót żaden szczur się tu nie przeciśnie.
Zapomniała tylko o tym, że podczas odcinania się od powietrza, z torby wysunął się jej luzem wciśnięty tam papier - plan wykopalisk, na których spotkała się z Morim i jego bronią.
Gdy wyszła na powierzchnie poprzez kościół, było już po burzliwej ulewie. Podróż do miasta spotkała ją jednak z obfitymi kałużami i grząskimi zaroślami na ścieżce, ścieżce momentami będącej błotnym strumieniem.
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
Forum chronione jest prawami autorskimi! Zakaz kopiowania i rozpowszechniania całości bądź części forum bez zgody jego twórców. Dotyczy także kodów graficznych!